Urządzenia do wosku i parafiny

14produkty
Filtruj
Filtruj wg
Cena
Producenci
więcej... mniej
Zobacz produkty (14)
Filtruj
  • Producent: Pozostali

    Podgrzewacz pojedynczy z bazą iWax Mono do wosku 100G/110G

    Pojedynczy podgrzewacz do wosku iWax Mono w biało-fioletowym kolorze, wykonany z wytrzymałego plastiku. Stabilna baza wraz z podgrzewaczem o mocy 40W, służy do rozgrzewania wosków we wkładach o gramaturze 100g / 110g. Urządzenie jest łatwe w obsłudze oraz błyskawiczne rozgrzewa wkłady. Podgrzewacz jest wyposażony we włącznik centralny oraz lampkę...

    59,99 zł szt.
  • Producent: Pozostali

    Podgrzewacz Pro Wax 100 do wosku w puszce 400ml/400g (różowy)

    Podgrzewacz do wosku w puszce o pojemności 400ml w różowym kolorze. Jest niezwykle bezpieczny, łatwy w obsłudze i szybko rozgrzewa wosk. Doskonały zarówno do użytku profesjonalnego, jak i domowego. Posiada pokrętło regulacji temperatury oraz lampkę wskazującą na działanie urządzenia. Urządzenie składa się z bazy oraz ruchomej puszki podgrzewacza.

    45,00 zł szt.
  • Producent: Starpil

    Podgrzewacz pojedynczy z termostatem do wosku w aplikatorach roll-on

    Pojedynczy podgrzewacz w białym kolorze, przeznaczony do podgrzewania wosku w aplikatorach typu roll-on. Wyposażony w termostat i cyfrowy wyświetlacz temperatury. Wykonany z wytrzymałego, odpornego na uszkodzenia plastiku. Urządzenie o mocy 40W umożliwia regulację temperatury wosku w zakresie od 30 do 105°C, zapewniając jednocześnie idealne rezultaty oraz...

  • Producent: Pozostali

    Podgrzewacz do wosku Single bez bazy na wkłady 100g/110g

    Pojedynczy podgrzewacz bez bazy, w biało-różowym kolorze, przeznaczony do podgrzewania wosku o gramaturze 100g / 110g. Wykonany z wytrzymałego, odpornego na uszkodzenia plastiku. Urządzenie o mocy 40W zostało wyposażone w lampkę sygnalizująca podgrzewanie wosku oraz przezroczyste okienko pozwalające na kontrolę ilości wosku. Podgrzewacz w białym kolorze z...

    34,90 zł szt.
  • Producent: Pozostali

    Podgrzewacz różowy do parafiny 230W wraz z akcesoriami

    Różowy podgrzewacz do parafiny o mocy 230W. Ma cyfrowy wyświetlacz, który ułatwia kontrolowanie temperatury. Kratka na dnie chroni przed oparzeniem skóry, a pokrywa przyspiesza proces rozgrzewania parafiny, zapobiega dostaniu się nieczystości do wnętrza urządzenia.W zestawie: podgrzewacz, parafina 4 x 120g, rękawice frotte 2szt, kapcie frotte 2szt,...

    279,99 zł szt.
  • Producent: Pozostali

    Podgrzewacz biały do parafiny 300W wraz z akcesoriami

    Biało-czarny, owalny podgrzewacz do parafiny o mocy 300W. Ma suwak regulacji temperatury, kratkę chroniącą przed oparzeniem skóry oraz pokrywę, która przyspiesza proces rozgrzewania parafiny i zapobiega dostaniu się nieczystości do wnętrza urządzenia.W zestawie: podgrzewacz, parafina 2 x 450g, rękawice frotte 2szt, kapcie frotte 2szt, rękawiczki foliowe 2...

    139,99 zł szt.
  • Producent: Pozostali

    Podgrzewacz pomarańczowy do parafiny 300W wraz z akcesoriami

    Pomarańczowo-kremowy, owalny podgrzewacz do parafiny o mocy 300W. Ma suwak regulacji temperatury, kratkę chroniącą przed oparzeniem skóry oraz pokrywę, która przyspiesza proces rozgrzewania parafiny i zapobiega dostaniu się nieczystości do wnętrza urządzenia.W zestawie: podgrzewacz, parafina 450g, rękawice frotte 2szt, kapcie frotte 2szt, rękawiczki...

    129,99 zł szt.
  • Producent: Depileve

    Podgrzewacz do wosku na puszkę 400g

    Podgrzewacz do wosku w puszce o pojemności 400g. Wyposażony w regulowany termostat, antypoślizgową podkładkę oraz przezroczystą pokrywę przyspieszającą czas topnienia wosku. Urządzenie w biało-różowej kolorystyce, wykonane z wytrzymałego tworzywa sztucznego ABS. Nie odbarwia się, nie żółknie. Może być łączone z innymi podgrzewaczami (opatentowany system...

    595,00 zł szt.
  • Producent: Depileve

    Podgrzewacz do wosku na puszkę 800g

    Podgrzewacz do wosku w puszce o pojemności 800g. Wyposażony w regulowany termostat, antypoślizgową podkładkę oraz przezroczystą pokrywę przyspieszającą czas topnienia wosku. Urządzenie w biało-różowej kolorystyce, wykonane z wytrzymałego tworzywa sztucznego ABS. Nie odbarwia się, nie żółknie. Może być łączone z innymi podgrzewaczami (opatentowany system...

    659,00 zł szt.
  • Producent: Depileve

    Podgrzewacz do wosku Duo Universal na wkłady 100g

    Podwójny podgrzewacz Duo Universal do wosku we wkładzie 100g (z aplikatorem lub bez). Wyposażony w regulowany termostat, lampkę wskazującą na jego działanie, antypoślizgową podkładkę. Urządzenie w biało-różowym kolorze, wykonane z wytrzymałego, odpornego na temperatury, tworzywa sztucznego ABS. Może być łączone z innymi podgrzewaczami (opatentowany system...

    659,00 zł szt.
  • Producent: Pozostali

    Podgrzewacz do wosku Single z bazą na wkłady 100g/110g

    Pojedynczy podgrzewacz do wosku Single wykonany z wytrzymałego, odpornego na uszkodzenia plastiku. Stabilna baza wraz z podgrzewaczem o mocy 20W, służy do rozgrzewania wosków we wkładach o gramaturze 100g / 110g. Urządzenie wyposażone w lampkę sygnalizująca podgrzewanie wosku oraz przezroczyste okienko pozwalające na kontrolę ilości wosku. Podgrzewacz w...

    86,50 zł szt.
  • Producent: Starpil

    Podgrzewacz do wosku Triple na wkłady 100g/110g

    Potrójny podgrzewacz do wosku na wkłady 100g / 110g. W zestawie stabilna baza oraz trzy podgrzewacze - każdy o mocy 15W. Na każdym podgrzewaczy znajdują się lampki sygnalizujące podgrzewanie wosku. Urządzenie posiada włącznik centralny. Wykonane zostało z wytrzymałego, odpornego na uszkodzenia plastiku w białym kolorze, z różowymi wykończeniami.

    459,00 zł szt.
  • Producent: Pozostali

    Podgrzewacz do wosku na puszkę 800g

    Biały podgrzewacz Wax Heater o mocy 160W, przeznaczony na puszkę wosku 800g. Posiada pokrętło regulacji temperatury, pokrywę przyspieszającą czas topnienia wosku, lampkę kontrolną wskazującą na działanie termostatu oraz aluminiowy, wyjmowany rondelek, w którym można podgrzać wosk twardy lub parafinę. Prosty w obsłudze, bezpieczny, charakteryzuje się...

    169,00 zł szt.
  • Producent: Starpil

    Podgrzewacz do wosku Duplo na wkłady 100g/110g

    Podwójny podgrzewacz do wosku na wkłady 100g / 110g. W zestawie baza i dwa podgrzewacze. Baza posiada wyłącznik centralny oraz przyssawki, które ułatwiają stabilne przymocowanie do blatu. Podgrzewacze wyposażone w przełącznik temperatury: pozycja I służy do rozgrzania wosku, pozycja II utrzymuje wosk w stałej temperaturze i gotowości do pracy. Urządzenie...

    396,00 zł szt.

Łap okazję

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów