Świece

Zastanawiałyście się kiedyś skąd i jak pozyskiwany jest wosk sojowy? Chyba nikogo nie zaskoczy, że naturalny wosk sojowy pozyskiwany jest z oleju sojowego. Olej ten wytwarzany jest z nasion soi, rozdrobnionych na płatki, pozbawionych łupin nasiennych. Następnie podlega on procesowi uwodorowienia, inaczej utwardzenia. Składnik po takiej obróbce gotowy jest do wytworzenia świec. Istotnym aspektem używania wosku sojowego jest to, iż produkt ten jest w pełni biodegradowalny. Ciesz się aromatycznym zapachem i jednocześnie chroń środowisko! Co ciekawe, świeca sojowa pali się aż o 50% dłużej niż zwykła świeczka parafinowa. Podczas gaszenia świeca ta wytwarza mniej dymu, więc pozwala cieszyć się pięknym zapachem na dłużej. Co najważniejsze, nie podnosi poziomu dwutlenku węgla w powietrzu! Świece marki elarto dzięki swoim idealnym proporcjom, wypalają się do końca. 

Ciekawostki o świecach sojowych

Czy wiesz, że palenie świec sojowych przyspiesza przepływ informacji do części mózgu odpowiedzialnej za pamięć długotrwałą? Dzięki temu nauka oraz praca jest bardziej efektywna. To niesamowite, że tak nie wiele trzeba, aby połączyć pracę z odrobiną przyjemności. Świece sojowe to również bardzo bezpieczna alternatywa tych parafinowych – ich wosk nie poparzy Twojej skóry. Wręcz przeciwnie, możesz użyć jej do aromatycznego masażu całego ciała. Jeżeli Twoja ukochana świeca właśnie się skończyła, nie martw się. Daj jej drugie życie, słoiczek idealnie sprawdzi się jako dekoracyjny pojemnik na ulubione pędzle. Wybieraj mądrze, dbaj o środowisko i połącz przyjemne z pożytecznym. Świeczki sojowe palą się delikatnym, czystym płomieniem, co oznacza, że nie kopcą pomieszczenia. Świece sojowe to wielofunkcyjne uzupełnienie pielęgnacji. Nie służą tylko do aromaterapii. Możesz dzięki nim wykonać energetyzujący masaż ciała. Rozpal ulubiony zapach, poczekaj, aż wosk się roztopi i użyj go jako aromatyczny olej do masażu. Nie martw się poparzeniem. Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, wosk sojowy jest bezpieczny dla skóry. Jednak to nie koniec dobroczynnych właściwości świec wykonanych z oleju sojowego. Masz ochotę na chwilę relaksu w wannie, ale zabrakło Ci ulubionej kuli do kąpieli? To właśnie kolejna okazja do wykorzystania Twojej świeczki. Tutaj zasada jest podobna, roztop odrobinę wosku i dodaj do wody. Gotowe. Wielofunkcyjność naszych produktów to rzecz, którą cenimy najbardziej. Zamów już dziś i pobudź swoje zmysły. 

Krótka historia świec sojowych

Świece swoją popularnością cieszą się od setek lat. Wiele tysięcy lat temu jedynym źródłem światła był ogień. To właśnie w starożytnym Egipcie powstały pierwsze świeczki stworzone z łoju zwierzęcego. Służyły wtedy głównie do oświetlania pomieszczeń domowych. Pierwsze wzmianki o świecach posiadających roślinne knoty w Polsce pochodzą z XVI wieku. Przełom XX i XXI wieku to prawdziwa świecowa rewolucja. Świeczki parafinowe przestały pełnić funkcję podstawowego oświetlenia, zaczęto doceniać ich zapachowe właściwości, a rynek opanowała prawdziwa świecowa gorączka. Jednak pewien Amerykański wytwórca rozpoczął poszukiwania naturalnej alternatywy dla świec parafinowych. Parafina to odpad z destylacji ropy naftowej, której zasoby światowe stale się kurczą. To właśnie wtedy zaczęto intensywną pracą nad wytworzeniem pierwszych świec sojowych.

Świece sojowe firmy elarto

Na rynku istnieje mnóstwo marek produkujących świece sojowe. Dlaczego warto wybrać właśnie markę elarto? Kochamy naturę, dlatego tak ważne dla nas było stworzenie ekologicznego produktu, który nie tylko zachwyci naszych klientów, ale i będzie wegański oraz przyjazny środowisku. Rozpoczęliśmy więc intensywne prace nad naszymi perełkami. Świece sojowe elarto wyróżniają się pięknymi, niezwykle inspirującymi, lecz nienachalnymi zapachami. Są nieszkodliwe dla alergików oraz mogą być palone w obecności dzieci i zwierząt domowych. Do ich stworzenia zainspirowaliśmy się kultowymi zapachami luksusowych perfum. Idealnie dopełniają naszą pielęgnacyjną linię kosmetyków Luxury Touch. Świetnie dopasowany knot, idealnie wyważona proporcja wosku oraz szklane opakowanie, zapewniają równomierne wypalanie się świecy. Klasyczny, czarno-srebrny słoiczek pięknie dopełnia wnętrze oraz po wypaleniu wosku świetnie posłuży jako pojemniczek na pędzle, bądź inne drobiazgi. Zawsze stawiamy na jakość. Bardzo dziękujemy, że doceniacie nasze starania i darzycie nasz zaufaniem. Cieszymy się, że pokochaliście nasze świece sojowe równie mocno, jak my. Dbaj o środowisko razem z nami i dołącz do teamu elarto, bo z elarto zawsze warto!

Perfumowane świece sojowe dostępne w sklepie online elarto

W hurtowni kosmetycznej elarto oferujemy świece sojowe inspirowane zapachami perfum. Pierwszym z naszych ulubieńców jest ta o kuszącej nazwie Ever Green. To świeca o niesamowicie zmysłowej, orientalno-kwiatowej nucie, która doskonale wyraża fascynującą dwoistość kobiecej natury. Zestawione ze sobą bób tonka, kakao i kawa sprawiają, że kompozycja zapachowa urzeka wyrafinowaniem i elegancją. Całości idealnie dopełniają nuty jaśminu i tuberozy, dodając kompozycji świeżości i łagodząc pozostałe nuty. Następna świeca to Say Yes!, której zapach otwierają esencjonalne nuty owocu czarnej porzeczki, otulone ciepłą mgłą kwiatowych akordów róży oraz frezji, płynnie przechodząc w szyprowe aromaty – odrobinę wanilii, rozgrzewające nuty drewna piżmowego i egzotycznej paczuli. Ostatnia, ale równie piękna to świeca Sweet Dream, która zawiera akordy magnolii. Początkowa dominacja, nie do końca dojrzałej i pozbawionej słodyczy, cytryny z bergamotką, nadaje kompozycji ciekawą konstrukcję. Następnie pojawia się kwiat bawełny, który prowadzi do finiszu, gdzie spotykamy to, co najważniejsze – różę.

rozwiń

Łap okazję

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    Po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. Po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów