Wyciąg propolisowy Propolis Lösung 30ml

Wyciąg propolisowy Propolis Lösung 30ml Zobacz większe
  • Wyciąg propolisowy Propolis Lösung 30ml

12548

Propolis Lösung zawiera wiele cennych dla zdrowia składników leczniczych. Wyciąg propolisowy ma bardzo szerokie spektrum zastosowań. Leczy się nim pękające pięty, łuszczycę skóry, zgrubiałe, zrogowaciałe i zdrewniałe paznokcie, odciski na stopach czy zrogowacenia brodawek. Przydatny przy usuwaniu odcisków, zasklepianiu i odkażaniu ran i pęknięć. Idealny do nasączania tamponady w wale paznokciowym.

Więcej szczegółów

Cena tego produktu jest widoczna tylko dla zalogowanych klientów.
Zaloguj się

Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Do darmowej wysyłki brakuje ci
300,00 zł

Opis produktu

Opis produktu

Propolis Lösung (wyciąg propolisowy) w swoim składzie zawiera wiele cennych dla zdrowia składników leczniczych oraz ma bardzo szerokie spektrum zastosowań np. działanie antyseptyczne, gojące i zmiękczające. Leczy się nim pękające pięty, łuszczycę skóry, zgrubiałe i zrogowaciałe paznokcie, zdrewniałe paznokcie, odciski na stopach czy zrogowacenia brodawek. Preparat przydatny jest przy usuwaniu odcisków, zasklepianiu i odkażaniu ran i pęknięć. Idealny do nasączania tamponady w wale paznokciowym. Stosowany jest również do pielęgnacji ciała (wyłącznie do użytku zewnętrznego). Nadaje się do każdego typu skóry. W swoich składzie zawiera 20% ekstraktu propolisowego i 64% alkoholu.

Uwaga! Wyjątkiem w stosowaniu wyciągu Propolis Lösung jest reakcja alergiczna na propolis. Nie należy również dopuścić do kontaktu preparatu z oczami!

Wyciąg ma bardzo szerokie spektrum zastosowań. Idealny:
- do rozmiękczania zrogowaceń, pęknięć, odcisków, zrogowaceń wałów paznokciowych;
- do zamykania pęknięć i otarć skóry;
- do tamponady w wale paznokciowym lub jako podkład pod płytkę paznokciową przy ortonyksji;
- do impregnacji opatrunków;
- do oddzielania przyklejonych opatrunków;
- na zrogowacenia brodawek;
- do zamykania pęknięć skórnych, które sięgają aż do sieci naczyń włoskowatych;
- na łuszczącą się skórę np. w przypadku łuszczycy ;
- na odciski;
- na paznokcie łuszczące się, drewniane (o wyglądzie butwiejącego drewna);
- na zagrzybione paznokcie (zabieg wstępny przed leczeniem ordynowanym przez lekarza);
- na świąd wywołany np. przez nadmierne pocenie się lub niewystarczające osuszanie paznokci po kąpieli, jak również przez popękane pęcherze między palcami;
- na nadżerki wywołane przez substancje silnie zmiękczające skórę;
- na podrażnienia kaletek maziowych wywołane przez zrogowacenia, odciski, blizny etc;
- na podrażnienie wału paznokciowego wywołane przez skórki np. w wyniku niewłaściwej pielęgnacji paznokcia;
- na blizny.

Stosowanie wyciągu Propolis Lösung:
- do tamponady: nasączyć tampon wyciągiem i zastosować. W razie potrzeby dobrze odciążyć tamponowane miejsce np. ortezami. Tamponady nasycane roztworem propolisu mogą przetrwać miesiące nie psując się i nie wydzielając przykrego zapachu. Ponadto sprawiają one, że zrogowacenia wałów paznokciowych pozostają elastyczne, wilgotne i miękkie, dzięki czemu można je przy następnym zabiegu łatwo usunąć;
- jako impregnacja opatrunków: nałożyć opatrunek i nasycić go roztworem propolisu. Roztwór nie wchłania wody, ale przepuszcza powietrze;
- do oddzielenia przyklejonych opatrunków: zmiękczyć roztworem i ostrożnie usunąć;
- na brodawki: przetrzeć tamponem nasyconym propolisem, usunąć przy pomocy skalpela, następnie raz jeszcze przemyć czystym roztworem, aby zasklepić brodawkę. Na koniec zamknąć przepuszczającym powietrze opatrunkiem lub plastrem. Przy użyciu tej metody, dolegliwości spowodowane przez odporne na kurację brodawki, mogą zostać złagodzone u 70-80% klientów;
- na pęknięcia skórne: przetrzeć nasączonym tamponem. Pęknięcia są zamykane tak, że kurz powstający wskutek użycia frezu oraz inne zanieczyszczenia nie mogą się do nich dostać!;
- na łuszczącą się skórę: nałożyć roztwór i zeszlifować frezem, na koniec zasklepić roztworem i dodatkowo wmasować balsam propolisowy. W razie konieczności założyć przepuszczający powietrze opatrunek;
- na odciski: oczyścić otoczenie spray'em propolisowym, zmiękczyć roztworem propolisu, a następnie przy użyciu np. skalpela usunąć odciski i wypolerować pozostałe po nich miejsca. Raz jeszcze posmarować skórę roztworem i wmasować balsam oraz lekko spryskać spray'em z odległości ok. 50 cm;
- na paznokcie łuszczące się, drewniane: na początku zabiegu lekko oszlifować paznokieć, następnie nałożyć na niego roztwór propolisu, zeszlifować, powtarzać procedurę aż do osiągnięcia pożądanej grubości płytki paznokciowej;
- na zagrzybione paznokcie: nałożyć roztwór propolisu na paznokieć i oszlifować go jak najgruntowniej, spłukać pozostały pył przy pomocy balsamu w spray'u. Jeżeli dysponujemy przepisanymi przez lekarza medykamentami, należy je nałożyć i adekwatnie opatrzyć.
- na nadżerki wywołane przez substancje silnie zmiękczające skórę: nałożyć roztwór propolisu na zniszczoną partię skóry, ostrożnie usunąć skórę wypreparowaną lub odciski przy użyciu np. pęsety, frezu, a następnie posmarować to miejsce roztworem. Nałożyć przepuszczający powietrze opatrunek lub plaster, ewentualnie również odciążenie. Smarowane partie skóry muszą być koniecznie suche!;
- na podrażnienia kaletek maziowych: nałożyć roztwór propolisu, w razie możliwości usunąć zrogowacenia i odciski, założyć gazę na podrażnione miejsce i dobrze nasycić roztworem. Nałożyć przepuszczający powietrze opatrunek lub plaster, ewentualnie również odciążenie;
- na blizny: nałożyć roztwór propolisu i przy użyciu np. skalpela usunąć bliznę tak gruntownie, jak to możliwe. Posmarować roztworem i wmasować balsam propolisowy. Czysty roztwór nałożyć na skórę w charakterze ochronnego filmu, staje się on wówczas niemal odpowiednikiem drugiej biologicznej skóry.

Firma rodzinna Remmele's Propolis z Niemiec produkuje kremy, balsamy i koncentraty z propolisu - bardzo skuteczne w pielęgnacji i leczeniu dolegliwości skórnych i paznokciowych. Preparaty znalazły swoje miejsce w szeroko pojętej kosmetyce i podologii. Leczy się nimi pękające pięty diabetyków, łuszczycę stóp, zgrubiałe i zrogowaciałe paznokcie, zdrewniałe paznokcie, odciski na stopach, zrogowacenia starczych blizn pooperacyjnych, zrogowacenia brodawek.

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów