Promocja

3 x baza hybrydowa Elastic Cover Base / Fiber Base / Rubber Base 7ml

Obniżka! 3 x baza hybrydowa Elastic Cover Base / Fiber Base / Rubber Base 7ml Zobacz większe
  • 3 x baza hybrydowa Elastic Cover Base / Fiber Base / Rubber Base 7ml
  • 3 x baza hybrydowa Elastic Cover Base / Fiber Base / Rubber Base 7ml

Elarto

zestaw263

Kup 3 dowolnie wybrane bazy hybrydowe elarto Elastic Cover Base, Fiber Base lub Rubber Base Sparkline o pojemności 7ml z atrakcyjnym rabatem! 

Podstawą każdej stylizacji jest dobrze dobrana baza. Użyj jednej z kultowych baz elarto i ciesz się trwałą stylizacją! Wybieraj spośród baz o różnym kolorze i poziomie krycie.

Więcej szczegółów

117,00 zł 98,00 zł

Najniższa cena z 30 dni: 117,00 zł

Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Opis produktu

W zestawie taniej! Kup trzy dowolnie wybrane bazy hybrydowe elarto Elastic Cover Base lub elarto Elastic Fiber Base, lub elarto Rubber Base Sparkline o pojemności 7 ml z atrakcyjnym rabatem. Wybieraj spośród kultowych baz elarto:

  • baza hybrydowa elarto Elastic Base Clear 7ml - bezbarwna baza hybrydowa o średnio-gęstej konsystencji. Nie spływa na skórki. Doskonale wzmacnia cienką i miękką płytkę. Współpracuje z większością hybryd dostępnych na rynku. Dzięki niej paznokcie staną się twarde oraz odporne na uszkodzenia.
  • baza hybrydowa elarto Elastic Cover Base Milky 7ml - baza hybrydowa typu kamuflaż (80% krycia) w mlecznym kolorze, o średniej gęstości. Można stosować ją solo lub jako bazę pod lakiery i żele hybrydowe. Współpracuje z większością hybryd dostępnych na rynku. Dzięki niej paznokcie odzyskają swój naturalny, zdrowy wygląd, dodatkowo staną się twarde oraz odporne na uszkodzenia.
  • baza hybrydowa elarto Elastic Cover Base Blush 7ml - baza hybrydowa typu kamuflaż (80% krycia) o ciepłym odcieniu beżu i średniej gęstości. Można stosować ją solo lub jako bazę pod lakiery i żele hybrydowe. Współpracuje z większością hybryd dostępnych na rynku. Dzięki niej paznokcie odzyskają swój naturalny, zdrowy wygląd, dodatkowo staną się twarde oraz odporne na uszkodzenia.
  • baza hybrydowa elarto Elastic Cover Base Sparkling 7ml - baza w brzoskwiniowo-różowym kolorze, po brzegi wypełniona jest subtelnymi, srebrno-różowymi drobinkami! Ma średnio-gęstą konsystencję, więc nie spływa na skórki. Kamufluje niedoskonałości płytki (80% krycie). Współpracuje z większością hybryd dostępnych na rynku. Dzięki niej paznokcie staną się twarde i odporne na uszkodzenia.
  • baza hybrydowa elarto Elastic Cover Base Pink 7ml - baza hybrydowa typu kamuflaż w półtransparentnym kolorze chłodnego różu i średniej gęstości. Można stosować ją solo lub jako bazę pod lakiery i żele hybrydowe. Współpracuje z większością hybryd dostępnych na rynku. Dzięki niej paznokcie odzyskają swój naturalny, zdrowy wygląd, dodatkowo staną się twarde oraz odporne na uszkodzenia.
  • baza hybrydowa z włóknami fiberglass elarto Elastic Fiber Base Glossy 7ml - bezbarwna, witaminowa baza hybrydowa z mega mocnymi włóknami fiberglass, o średniej gęstości. Już w pierwszej, cienkiej warstwie wzmacnia i utwardza płytkę, wzmacnia cienkie i miękkie paznokcie. Można stosować ją solo lub jako bazę pod lakiery i żele hybrydowe. Współpracuje z większością hybryd dostępnych na rynku.
  • baza hybrydowa z włóknami fiberglass elarto Elastic Fiber Base Nude 7ml - witaminowa baza hybrydowa z mega mocnymi włóknami fiberglass, o średniej gęstości, w kolorze mlecznego beżu. Już w pierwszej, cienkiej warstwie wzmacnia i utwardza płytkę, wzmacnia cienkie i miękkie paznokcie. Można stosować ją solo lub jako bazę pod lakiery i żele hybrydowe. Współpracuje z większością hybryd dostępnych na rynku.
  • kauczukowa baza hybrydowa elarto Rubber Base Sparkline Lilly 7ml - średnio gęsta baza hybrydowa w delikatnym odcieniu lilaróż z tysiącem opalizujących mikrodrobin brokatu (z przewagą turkusu). Lilly opisać można jako nutę subtelności, dopełnioną lśniącym połyskiem - efekt, który bez wątpienia przyciąga wzrok! Baza nie spływa na skórki. Dzięki niej paznokcie staną się odporne na złamania i pęknięcia.
  • kauczukowa baza hybrydowa elarto Rubber Base Sparkline Peachy 7ml - średnio gęsta baza hybrydowa w brzoskwiniowo-różowym kolorze, wypełniona po brzegi opalizującymi drobinami w kształcie heksagonów. Nie spływa na skórki. Dzięki niej paznokcie staną się odporne na złamania i pęknięcia. Postaw na pełen blasku manicure, od którego nie będzie można oderwać wzroku!
  • kauczukowa baza hybrydowa elarto Rubber Base Milky Pink 7ml - średnio gęsta baza hybrydowa w pięknym, mleczno-różowym kolorze, wypełnioną opalizującymi drobinami (w kształcie heksagonu). Doda elegancji i blasku każdej stylizacji. Baza nie spływa na skórki. Dzięki niej paznokcie staną się odporne na złamania i pęknięcia.
  • kauczukowa baza hybrydowa elarto Rubber Base Sparkline Light Pinky 7ml - średnio gęsta baza hybrydowa  w subtelnie różowym kolorze. Zanurzyliśmy w niej tysiące nieregularnych, mieniących się drobin, które sprawiają, że jest pełna blasku! Baza nie spływa na skórki. Dzięki niej paznokcie staną się odporne na złamania i pęknięcia.
  • kauczukowa baza hybrydowa elarto Rubber Base Sparkline Milky 7ml - średnio gęsta baza hybrydowa w mlecznym kolorze z mieniącymi się, multikolorowymi drobinami (z przewagą różu). Nie spływa na skórki. Dzięki niej paznokcie staną się odporne na złamania i pęknięcia.
  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów