Efekt Chromu Chrome Effect Ivory (srebrno-beżowy)

Efekt Chromu Chrome Effect Ivory (srebrno-beżowy) Zobacz większe
  • Efekt Chromu Chrome Effect Ivory (srebrno-beżowy)
  • Efekt Chromu Chrome Effect Ivory (srebrno-beżowy)
  • Efekt Chromu Chrome Effect Ivory (srebrno-beżowy)
  • Efekt Chromu Chrome Effect Ivory (srebrno-beżowy)

Pozostali

13295

Magiczny pyłek Chrome Effect Ivory w nieoczywistym kolorze srebrno-beżowym, muśnięty nutą złota. Półtransparentny, pozwala uzyskać metaliczny efekt na paznokciach. W zależności od koloru na jaki go nałożymy stworzy piękną, wyjątkową poświatę. Manicure z użyciem pyłku Efekt Chromu jest trwały, utrzyma się na paznokciach aż do kolejnej odnowy. Najlepiej aplikować go na szarości, beże, odcienie nude.

Więcej szczegółów

18,90 zł
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Opis produktu

Półtransparentny pyłek Efekt Chromu Ivory w srebrno-beżowym kolorze pozwala uzyskać metaliczny efekt na paznokciach. W zależności od koloru na jaki go nałożymy, stworzy piękną, wyjątkową poświatę. Najlepiej aplikować go na szarości, beże, odcienie nude. Chrome Effect to niezwykle ciekawe i oryginalne zdobienie, które odmieni każdą stylizację. Manicure z użyciem pyłku Ivory jest trwały i bez problemu utrzyma się na paznokciach aż do kolejnej wizyty w salonie. Największą zaletą tej metody jest fakt, że może być ona stosowana na rozmaitych kolorach lakierów. Wówczas uzyskuje się zupełnie odmienny rezultat. To jaki efekt i odcień uzyskamy zależy od rodzaju proszku jaki wybierzemy i koloru na który go nałożymy. Każdy pyłek z każdym kolorem będzie wyglądał inaczej, dla przykładu, druga fotografia przedstawia pyłek Ivory zaaplikowany na beżowy lakier hybrydowy Lacogel nr 554S Desert Sand, natomiast trzecia fotografia przedstawia stylizację Bubble Nails, w której pyłek Ivory został zaaplikowany na czarny żel hybrydowy GelPolish nr 745 Little Black (drugi tips od lewej strony).

Efekt chromu, chrome effect, efekt lustra, multi chrome, metal manix, mirror powder, mirror effect, efekt aluminium – to najczęściej spotykane nazwy pyłku, dzięki któremu można wykonać lustrzane paznokcie czy paznokcie chromowane. Na czym polegają te metody? Dokładnie na tym samym, na zrobieniu manicure w taki sposób, aby wyglądał on jak idealnie gładka tafla lustra. Trend ten od jakiegoś czasu stał się bardzo popularny. Również polskie blogerki (np. Jessica Mercedes, Maffashion, Red Lipstick Monster) oszalały na jego punkcie!

Chrome Effect – instrukcja nakładania pyłków
Lacogel, Elastic, Gelpolish pozostawiające warstwę dyspersyjną

  1. Na odpowiednio przygotowany paznokieć nakładamy Lacogel Base step 1 lub system Elastic wg instrukcji i utwardzamy (w lampie UV LED 48W przez 30 sekund lub w lampie UV 36W przez 120 sekund). Opcjonalnie, aby nie "ślizgał się" kolor przemywamy płynem odtłuszczającym Cleaner&Prep.
  2. Nakładamy dwie lub trzy cienkie warstwy koloru Lacogel Color step 3 lub Gelpolish step 3 każdorazowo utwardzając je (najczęściej bazą pod pyłki jest kolor czarny Lacogel 431).
  3. Nie przemywając warstwy dyspersyjnej nakładamy Top Glass Go Flexi step 3 i utwardzamy w lampie UV LED 48W przez 30 sekund lub w lampie UV 36W przez 60 sekund.
  4. Warstwa powinna być sucha ale lekko „chwytna”, jeśli klei się mocniej należy potrzymać jeszcze chwilkę w lampie (proces utwardzania różni się w zależności od mocy lampy).
  5. Następnie w powstałą warstwę wklepujemy pyłek Chrome Effect za pomocą aplikatora do pyłków lub miękkiej gąbeczki. Uważaj, by zbyt mocne ruchy nie zarysowały powierzchni zdrapując pyłek!
  6. SUCHYM, czystym bawełnianym gazikiem możemy wypolerować jeszcze paznokieć (ważne aby aplikowanego pyłku nie dotykać palcami!).
  7. W celu zabezpieczenia zdobienia nakładamy:
    • Glass Go Flexi step 3 - utwardzamy do całkowitego wyschnięcia warstwy w lampie UV LED 48W przez 120 sekund lub w lampie UV 36W przez 240 sekund (niedosuszenie może powodować matowienie powierzchni w trakcie użytkowania),
      lub
    • Lacogel Top step 1 - utwardzamy w lampie UV LED 48W przez 60 sekund lub w lampie UV 36W przez 240 sekund i przemywamy dyspersję.
  8. Opcjonalnie jako dodatkowe wykończenie i zabezpieczenie stylizacji przed ścieraniem nakładamy:
    • Top Elastic step 5 - utwardzamy w lampie UV LED 48W przez 60 sekund lub w lampie UV 36W przez 240 sekund i przemywamy dyspersję,
      lub
    • lakierowy Top Coat UV który suszymy w lampie UV LED 48W przez 60 sekund lub w lampie UV 36W przez 120 sekund. (Uwaga! Nakładamy go na suchy, gotowy paznokieć bez dyspersj).

Produkty nie pozostawiające warstwy dyspersyjnej, np. żel Extreme Color:

  1. Na odpowiednio przygotowany, zbudowany i opiłowany paznokieć nakładamy cienką warstwę żelu Extreme Color (najczęściej czarny 224) i utwardzamy (w lampie UV LED 48W przez 30 sekund lub w lampie UV 36W przez 120 sekund).
  2. Na utwardzony do sucha paznokieć nakładamy Top Glass Go Flexi step 3  i utwardzamy w lampie UV LED 48W przez 30 sekund lub w lampie UV 36W przez 60 sekund.
  3. Następnie powtarzamy czynności jak wyżej od punktu 4.
  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów