Promocja

4+1 GRATIS kolekcja cyrkonii Swarovski Good Vibes (250szt)

Obniżka! 4+1 GRATIS kolekcja cyrkonii Swarovski Good Vibes (250szt) Zobacz większe
  • 4+1 GRATIS kolekcja cyrkonii Swarovski Good Vibes (250szt)
  • 4+1 GRATIS kolekcja cyrkonii Swarovski Good Vibes (250szt)
  • 4+1 GRATIS kolekcja cyrkonii Swarovski Good Vibes (250szt)
  • 4+1 GRATIS kolekcja cyrkonii Swarovski Good Vibes (250szt)
  • 4+1 GRATIS kolekcja cyrkonii Swarovski Good Vibes (250szt)
  • 4+1 GRATIS kolekcja cyrkonii Swarovski Good Vibes (250szt)
  • 4+1 GRATIS kolekcja cyrkonii Swarovski Good Vibes (250szt)

Swarovski

20839

Zestaw Good Vibes zawiera 250 sztuk cyrkonii Swarovski:

  • Topaz SS5 50szt;
  • Peridot SS6 50szt;
  • Purple Velvet SS7 50szt;
  • Light Colorado Topaz SS7 50szt;
  • Citrine SS12 50szt.

Good Vibes to moc zawarta w kolorach! Zainspiruj się pozytywnymi odczuciami z cyrkoniami Swarovski w kolorze limonkowej zieleni, głębokim i intrygującym fiolecie, złotym brązie, żółtej cytrynie i bladym złocie.

Więcej szczegółów

55,00 zł 40,00 zł

Najniższa cena z 30 dni: 55,00 zł

Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Opis produktu

Kolekcja Good Vibes to moc zawarta w kolorach! Zestaw pięciu opakowań cyrkonii szklanych marki Swarovski tętni dobrą wibracją. Pogodne barwy razem lub osobno, mają ogromną moc i wprowadzają w rozkoszny nastrój. Zainspiruj się pozytywnymi odczuciami z cyrkoniami w kolorze limonkowej zieleni, w bladozłotym, wpadającym w brąz kolorze, głębokim i intrygującym fiolecie, złotym brązie oraz słonecznej, żółtej cytrynie.

Zestaw Swarovski Good Vibes zawiera 250 sztuk cyrkonii. Znajdziesz w nim:

  • cyrkonie Swarovski SS5 (małe) 203 Topaz 50 szt;
  • cyrkonie Swarovski SS6 (małe) 214 Peridot 50 szt;
  • cyrkonie Swarovski SS7 (średnie) 277 Purple Velvet 50 szt;
  • cyrkonie Swarovski SS7 (średnie) 246 Light Colorado Topaz 50 szt;
  • cyrkonie Swarovski SS12 (duże) 249 Citrine 50 szt.

Kamienie marki Swarovski® popularnie nazywane cyrkoniami do zdobienia paznokci to wyroby ze szkła kryształowego (potocznie nazywanego kryształem). Wysoka jakość sprawia, że nie tracą swoich cech takich jak kolor, czy blask po zamocowaniu ich na paznokciu, pokryciu topem nawierzchniowym, zalaniu żelem bądź przetarciu płynem odtłuszczającym, czy cleanerem. Kamienie Swarovskiego mają idealny szlif, dzięki czemu przepięknie załamują światło. Za wspomniany blask odpowiedzialny jest niespotykany nigdzie indziej szlif Xillion Rose – kryształek posiada dwa razy więcej bocznych ścianek, które są w dwóch kształtach, występujących naprzemiennie. Dzięki temu cyrkonie Swarovskiego mają większe możliwości załamywania światła, a to przekłada się na ich hipnotyzujące lśnienie. Szlif Xillion Rose został opatentowany i nie może być wykorzystywany przez inne marki. Podstawa cyrkonii jest płaska, co sprawia, że są bardzo łatwe do zamocowania na paznokciach oraz świetnie trzymają się powierzchni płytki. Cyrkonie z płaskim tyłem to najlepszy wybór do stosowania na paznokcie, włosy, podczas makijażu, aplikowania na ubrania i kostiumy, przedmioty codziennego użytku jak na przykład telefony komórkowe, kartki z życzeniami, idealne do scrapbookingu – możliwości są nieograniczone!

Kryształki Swarovskiego – co to takiego?

Kryształy Swarovski® olśniewają blaskiem, wywołując zachwyt, podziw i pożądanie, podbijając serca kobiet i artystów na całym świecie. Chociaż pojawiły się na rynku już ponad 120 lat temu, nadal dodają magicznego blasku nawet najprostszej stylizacji. Wiele osób myśli, że kryształki Swarovski® to kryształy górskie. Nic bardziej mylnego. Kryształy Swarovskiego to wyroby ze szkła nazywanego szkłem kryształowym lub po prostu kryształem. Szeroka gama kolorów, kształtów i rozmiarów oraz regularne wprowadzanie nowych produktów sprawia, że kolekcja marki Swarovski® staje się bajeczną skarbnicą inspiracji dla stylistów i projektantów z całego świata.

Jak aplikować cyrkonie Swarovskiego na paznokcie?

Cyrkonie Swarovski możemy przykleić klejem do tipsów, wtopić w warstwę dyspersyjną hybrydy lub żelu, przykleić na jeszcze niewyschniętą warstwę klasycznego lakieru do paznokci, czy utwardzacza – wszystko zależy od techniki pracy i wybranej metody stylizacji paznokci. Zachęcamy do jak najczęstszego ozdabiania paznokci kryształkami Swarovskiego. Dzięki nim stworzysz efektowny manicure na absolutnie każdą okazję! Polecamy również cyrkonie z serii Crystal Pixie, które można kupić w wielu oszałamiających kolorach.

Swarovski® – od świecących kryształów, przez opalizujące i matowe, w klimacie retro, vintage, klasycznym, romantycznym, a także techno, electro, czy steampunk

W kolekcjach marki Swarovski® każdy znajdzie coś dla siebie. Biżuteria z kryształami Swarovski® znajduje swoich odbiorców nie tylko w świecie najsłynniejszych domów mody, wielkich ekranów, legendarnej muzyki, polityki, największych gwiazd i celebrytów, ale również coraz częściej jest spotykana w sieciówkach, a także zdobiąc codzienne stylizacje przechodniów na ulicach.

Czym cechują się kryształy Swarovski®?

Kryształy Swarovskiego trafiają do szerokiego grona odbiorców. Rozpoznawalne są na całym świecie. Od ponad 120 lat po dzisiaj zdobią kreacje najznakomitszych projektantów, budzą zachwyt wśród kobiet i mężczyzn. Marka Swarovski® jest światowym liderem w produkcji szlifowanego kryształu, wyznacza trendy na nadchodzące sezony. Czym cechują się ich wyroby?

  1. Wyjątkowym, nieskazitelnym blaskiem.
  2. Brakiem zarysowań, bąbelków powietrza i innych skaz na powierzchni.
  3. Mają wszystkie ścianki pod jednym kątem.
  4. Ich powierzchnia jest lśniąca i gładka.
  5. Mają niepowtarzalny efekt rozszczepienia światła.
  6. Są trwałe, odporne na ścieranie i zarysowania.
  7. Nie utleniają się, nie matowieją, nie rdzewieją.
  8. Zachowują niezmienny stan przez długi czas.

Po czym poznać oryginalne kryształy marki Swarovski®?

Swarovski® dokonał rewolucji w obróbce kryształów. Jego innowacyjna, bardzo precyzyjna metoda szlifowania została wypracowana i testowana przez lata za pomocą pomiarów geometrycznych i optycznych przez sztab specjalistów, projektantów i inżynierów. Właśnie dzięki dopracowaniu precyzyjnej jakości szlifu i cięcia, tworzy kompozycje wielu warstw, kątów i kolorów, uzyskując perfekcyjne, wręcz idealne rozwiązania. Lata praktyki oraz ciągły rozwój, pozwalają firmie na gwarancję identyczności każdego produktu ze względu na jakość, kształt, rozmiar, barwę i połysk, nie tylko frontowej powierzchni kryształu, ale również jego spodu, wnętrza, a nawet otworu. Wszelakie techniki, składy i rozwiązania wykorzystywane w firmie Swarovski® są pilnie strzeżoną tajemnicą.

Kiedy powstała rodzinna firma Swarovski®?

Wynalazca Daniel Swarovski® w 1895 roku przeprowadził się do austriackiej miejscowości Wattens, mieszczącej się u podnóży austriackich Alp, gdzie znalazł idealne warunki dla swojej nowej fabryki. Wynalazł maszynę do cięcia i szlifowania kryształów stosowanych w biżuterii, co miało dokonać rewolucji w obróbce kryształów. Takiej precyzji cięcia nie mógł dorównać nawet najlepszy mistrz ręcznej metody szlifowania. To były początki znanej na całym świecie marki kryształów. Od tamtego czasu firma Swarovski® wprowadzała kolejne, nowatorskie rozwiązania, stając się wiodącym producentem najwyższej jakości kryształów, które znalazły swoje zastosowanie nie tylko w jubilerstwie, ale także w oświetleniu, architekturze i modzie. Obecnie kryształy Swarovski® aplikujemy wszędzie, gdzie tylko mamy ochotę.

Firma Swarovski® dzisiaj

Obecnie światowa marka Swarovski® zatrudnia 31 tysięcy pracowników w ponad 170 krajach. Udziały w firmie posiada około dwustu członków rodziny. Skupia kilkanaście podmiotów, m.in. Swarovski AG, Tyrolit, D. Swarovski & Co, Swareflex, Swarovski Optik, a nawet linie lotnicze Tyrolean Jet. Słynie z mistrzowskich innowacji i kreatywności, tworzy trendy na rok do przodu – a nie podąża za nimi. Strategia ta skutkuje współpracą z markami światowej sławy i projektantami mody, biżuterii, akcesoriów, architektami wnętrz i projektantami wyrobów oświetleniowych na całym świecie. Do najbardziej rozpoznawalnych należą: Coco Chanel, Elsa Schiaparell, Christian Dior, Giorgio Armani, Jean Paul Gaultier, Yves Saint Laurent, Roberto Cavalli, Emanuel Ungaro, Alexandre Vauthier, Gianni Versace. Kreacje ozdobione w kryształy Swarovskiego nosiły między innymi: Maria Callas, Marlene Dietrich, Elżbieta II, Tina Turner, Madonna, Nicole Kidman, Rihanna, Lady Gaga.

Kryształki Swarovski® – najwyższa jakość wykonania i mistrzowski kunszt!

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów