Promocja

Pigment jasnopomarańczowy z efektem fluo / pyłek Neon Effect do Smoky Nails

Obniżka! Pyłek fluorescencyjny Fluo Effect Smoky Nails (pomarańczowy jasny) Zobacz większe
  • Pyłek fluorescencyjny Fluo Effect Smoky Nails (pomarańczowy jasny)
  • Pigment jasnopomarańczowy z efektem fluo / pyłek Neon Effect do Smoky Nails

Pozostali

14408

Pyłek Fluo Neon Effect Light Orange z efektem fluorescencyjnym to niezwykły pigment o mocno nasyconej, neonowej, jasnopomarańczowej barwie, świecący w ciemności (po całodniowej ekspozycji na świetle dziennym). Idealny do tworzenia fosforyzujących tafli i luminescencyjnych motywów, do zdobień typu ombre, baby boomer, smoky nails. Pigment można wymieszać z białym żelem, otrzymując pastelowy odcień.

Więcej szczegółów

6,00 zł 3,00 zł

Najniższa cena z 30 dni: 6,00 zł

Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Ten produkt dostępny jest też w innych kolorach

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Jasnopomarańczowy pyłek do stylizacji paznokci Neon Effect Light Orange z efektem fluorescencyjnym to niezwykły pigment o mocno nasyconej, neonowej barwie, świecący w ciemności (po całodniowej ekspozycji na świetle dziennym). Wyjątkowo efektowny, prosty w aplikacji, trwały – bez problemu utrzyma się na paznokciach aż do kolejnej wizyty w salonie. Idealny do tworzenia gładkich, fosforyzujących tafli i luminescencyjnych motywów. Doskonały do zdobień typu ombre, Smoky Nails i Sugar Effect. Niezastąpiony do tworzenia ciekawych cieniowań i przejść kolorów. Doskonale wygląda położony na wszystkie paznokcie, jako akcent na jednym palcu oraz zaaplikowany gradientowo tylko na same końcówki (zdobienie w stylu baby boomer).

Neonowe pudry Fluo Effect świetnym pomysłem na weekendową imprezę, czy wyjście do klubu. Czy to jednak tylko iście imprezowa propozycja?

Moda na fluorescencyjne barwy już jakiś czas temu z wdziękiem wdarła się na polskie ulice! Początkowo w formie dodatków takich jak torebki czy buty, mocne, neonowe kolory zdominowały całość garderoby. Jaskrawe, pełne koloru odcienie pyłków Fluo Neon Effect dodadzą charakteru każdej wiosenno-letniej stylizacji paznokci. Jednak miłośniczki mocnych kolorów chętnie wybierają je przez cały rok. W końcu tak trudno przejść obok nich obojętnie! Neony w modzie wcale nie są łatwym tematem. Bez problemu podzielimy świat na tych, którzy je uwielbiają oraz na tych, którzy nie mogą na nie patrzeć. A Ty? Jesteś #teamneon?

Jak stosować neonowy pigment Fluo Neon Effect Light Orange z efektem fluorescencyjnym?

Jasnopomarańczowy pyłek Fluo Effect Neon Light Orange może być stosowany na całą płytkę paznokcia lub tylko jako element zdobniczy. Nakłada się go na produkty posiadające warstwę dyspersyjną, zabezpiecza topem nawierzchniowym dostosowanym do techniki, jaką stylizujemy paznokcie. Pigment można łączyć z różnymi metodami stylizacji i zdobienia paznokci np. z hybrydą, masą żelową, akrylem, masą akrylożelową. Nie należy go stosować na klasyczny lakier do paznokci. Pyłek Fluo Neon Effect można aplikować na dowolny kolor np. lakieru hybrydowego, jednak nałożony na kolor zbliżony kolorem do tego, jakim Fluo Neon Effect świeci w ciemności, dodatkowo wzmocni efekt i podkreśli jego piękno.

Kolorowe, dymne zdobienia na paznokciach? A może neonowe ombre? Jaki efekt możemy uzyskać, aplikując pyłki z efektem fluo?

W zależności od sposobu aplikacji puder z efektem fluo Neon Effect pozwala na osiągnięcie różnych rezultatów, takich jak na przykład:

  • cieniowane paznokcie;
  • neonowe ombre;
  • kolorowy baby boomer;
  • zdobienie smoky nails, inaczej nazywane efektem dymu na paznokciach;
  • zdobienie sugar effect, sand effect i frost effect, czyli charakterystyczna posypka na paznokciach;
  • motywy luminescencyjne;
  • błyszczące, gładkie, fosforyzujące tafle.

Pigmenty Fluo Neon Effect możesz ze sobą dowolnie mieszać, uzyskując ciekawe i za każdym razem odmienne rezultaty. Dodane do żelu lub hybrydy w zbliżonym kolorze, zdecydowanie podbijają jej kolor. Pyłki możesz również zmieszać z białym żelem twardym, białym lakierem lub żelem hybrydowym, otrzymując niepowtarzalny, pastelowy odcień.

Twoje neonowe pyłki leżą i się kurzą? Sprawdź jak wykorzystać pigmenty Neon Effect do stworzenia idealnego ombre na paznokciach!

Jeżeli zastanawiasz się jak wykorzystać neonowe pigmenty do zdobienia ombre, z którego wykonaniem poradzą sobie nawet początkujący styliści paznokci, obejrzyj poniższy film! Wystarczy, że wymieszasz niewielką ilość kolorowego pigmentu z gęstym, białym żelem do zdobień, w efekcie czego uzyskasz pastelowe mieszanki idealne do ombre. Taką mieszankę możesz również użyć do ornamentów i innych zdobień. Do stemplowania wykorzystaj genialne gąbki lateksowe – zobacz na filmie, jak dzięki nim można szybko uzyskać idealne przejścia kolorów. Do wymieszania i nakładania kolorów na paznokcie polecamy narzędzie silikonowe Silicone Tool.





Pyłki do paznokci urozmaicą każdą stylizację paznokci! Jak nie pogubić się w świecie tych wielokolorowych drobinek?

Kameleon, fluo, holo, neon, bling bling, lustro, szkło, syrenka, cosmo – to tylko niektóre z nazw pudrów, pyłków, płatków i efektów do zdobień, czyli magicznych, różnokolorowych ozdób, które urozmaicą absolutnie każdą stylizację paznokci. W zależności od sposobu ich aplikacji pozwalają uzyskać różne, bardzo ciekawe efekty. Doskonale ozdobią wszystkie paznokcie, świetnie sprawdzą się na jednym, czy dwóch jako element zdobniczy, który uzupełni stylizację oryginalnym akcentem. To jaki efekt i odcień uzyskamy, zależy od rodzaju proszku, jaki wybierzemy oraz koloru, na który go nałożymy. Każdy pyłek z każdym kolorem po prostu będzie wyglądał inaczej.

Baw się, miksuj, eksperymentuj z kolorami i ciesz się nieograniczonymi możliwościami, jakie dają pyłki! Spróbuj, nie będziesz żałować!

Szczegóły

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów