Pyłek do zdobienia paznokci z efektem Syrenki Mermaid Effect

Pyłek do zdobienia paznokci z efektem Syrenki Mermaid Effect Zobacz większe
  • Pyłek do zdobienia paznokci z efektem Syrenki Mermaid Effect
  • Pyłek Efekt Syrenki
  • Pyłek Efekt Syrenki
  • Pyłek do zdobienia paznokci z efektem Syrenki Mermaid Effect

Pozostali

11322

Syreni pyłek Mermaid Effect to ozdoba w formie drobno zmielonego, mocno opalizującego proszku brokatowego, która pozwala stworzyć na paznokciach iście bajkowe zdobienie! Dobór drobinek nie jest przypadkowy – elegancki odcień bieli z pięknie skrzącymi, kolorowymi refleksami, które po odpowiedniej aplikacji, na paznokciu, wyglądają niczym połyskujący, syreni ogon lub rybia łuska.

Więcej szczegółów

4,00 zł
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Opis produktu

Mermaid Effect efekt Syrenki to ozdoba w formie drobno zmielonego, mocno opalizującego proszku brokatowego, która pozwala stworzyć na paznokciach iście bajkowe zdobienie! Dobór drobinek nie jest przypadkowy – elegancki odcień bieli z pięknie skrzącymi, kolorowymi refleksami, inspirowany jest bohaterką filmu Walta Disneya "Mała Syrenka". Ozdoba swoją nazwę zawdzięcza efektowi, jaki pozwala stworzyć na paznokciu – po odpowiedniej aplikacji wygląda niczym połyskujący, syreni ogon lub rybia łuska. Dzięki temu syreni pył Mermaid Effect jest na tyle wszechstronny i uniwersalny, że nadaje się zarówno na co dzień, jak i na wielkie wyjście, a do tego nigdy się nie nudzi! Paznokcie ślubne? Zdobienie sylwestrowe? A może tylko mały, błyszczący akcent na paznokciu? Z ozdobą efekt Syrenki Mermaid Effect zaspokoisz oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientek.

Mermaid Effect – syreni pyłek do zdobienia paznokci nadający spektakularny i bajkowy efekt

W zależności od barwy koloru bazowego, na który został zaaplikowany pyłek Mermaid Effect, rodzaju światła oraz kąta jego padania, tworzy efekt niezwykle skrzących drobinek, mieniących się niczym syreni ogon. Zdobienie paznokci z efektem syreniego pyłu Mermaid Effect to nie tylko bardzo prosta, ale i bardzo efektowna metoda zdobnicza, polegająca na nałożeniu drobnego pyłku na warstwę dyspersyjną topu. Jak zrobić to poprawnie?

W jaki sposób zaaplikować efekt Syrenki Mermaid Effect?

Efekt Syrenki Mermaid Effect można stosować na wszystkie kolory, uzyskując zaskakujące połączenia. Niezwykle łatwa i szybka aplikacja, nadaje trwały i niepowtarzalny wygląd paznokci. Aby uzyskać upragniony efekt Syrenki Mermaid Effect wystarczy zaaplikować proszek na warstwę dyspersyjną, czyli lepką warstwę żelu lub hybrydy, nadmiar drobinek usunąć miękką szczoteczką lub pędzelkiem i zabezpieczyć zdobienie preparatem nawierzchniowym, dopasowanym do techniki pracy. W ten prosty sposób uzyskasz gładką taflę z połyskiem.





Zdradzimy Ci pewną tajemnicę...

Syrenka to nie jedyny efekt, jaki możesz uzyskać wykorzystując magiczny pył Mermaid Effect. Inny sposób aplikacji dokładnie tej samej ozdoby może sprawić, że otrzymasz zupełnie inny efekt! Jesteś ciekawa jaki? Jeżeli od gładkiej tafli z połyskiem wolisz charakterną i chropowatą strukturę, pokochasz efekt szronu Frost Effect wykonany za pomocą efektu Syrenki. Wystarczy, że pyłek Mermaid Effect zaaplikujesz na nieutwardzoną warstwę topu typu no wipe (top suchy, niepozostawiający lepkiej warstwy), utwardzisz całość w lampie, a następnie usuniesz nadmiar drobinek miękką szczoteczką lub pędzelkiem.

Ślub tuż, tuż... Wedding Nail Art Design, czyli oryginalne zdobienia paznokci ślubnych

Moda w zdobieniu paznokci ślubnych jest ponadczasowa i nie przemija wraz z rokrocznymi trendami. Klasyczny french z białą końcówką, cieniowanie w stylu baby boomer, delikatne i słodkie pastele, ale także zdobienia strukturalne i przestrzenne 3D oraz oryginalne i mocno błyszczące efekty – to właśnie te kombinacje najczęściej lądują na paznokciach Panny Młodej. Niekwestionowanym must have sezonu ślubnego jest więc syreni pył Mermaid Effect, który daje niesamowity efekt i stosowany jest nie tylko w manicure weddingowym, ale także w codziennych stylizacjach. To bardzo popularna ozdoba wykorzystywana w tworzeniu biżuteryjnych zdobień w stylizacjach okazjonalnych. Z pewnością doda uroku każdej stylizacji – nie tylko ślubnej – i sprawi, że Twój manicure będzie dosłownie olśniewający!

Dlaczego pyłki i efekty do zdobień są tak chętnie kupowane przez stylistki paznokci na całym świecie?

Pyłki, pudry, efekty i brokaty do paznokci to produkty, które świetnie ozdobią paznokcie i pozwolą nadać im charakteru w bardzo szybki sposób. Mają mnóstwo plusów! W zależności od sposobu ich aplikacji, pozwalają uzyskać różne, bardzo ciekawe efekty. Doskonale ozdobią wszystkie paznokcie, świetnie sprawdzą się na jednym, czy dwóch, ale również tylko jako niewielki element zdobniczy, który uzupełni stylizację oryginalnym akcentem. Jedną z ich największych zalet jest to, że w zależności od koloru, na który są aplikowane, dają całkowicie odmienne efekty. Pamiętaj, że pyłkami do zdobień możesz również wykonywać wzorki. To świetna alternatywa pozwalająca na tworzenie zjawiskowych zdobień – również dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze stylizacją paznokci. Niektóre pyłki można wcierać opuszkiem palca, inne doskonale nakłada się przy pomocy miękkich aplikatorów, gąbeczek i pacynek. Bardzo przydatny jest również aplikator z silikonową końcówką – narzędzie choć niepozorne, niezastąpione w pracy z tym rodzajem ozdób. Oczywiście przy nakładaniu pyłków i efektów należy pamiętać o dostosowaniu formy aplikacji do rodzaju (w tym konsystencji) nakładanego pyłku. Warto podążać za wskazówkami producenta, ale także samodzielnie bawić się, by uzyskać niepowtarzalne efekty stylizacji.

Sprawdź, jakie pyłki, pudry, efekty i brokaty znajdziesz w hurtowni online elarto! Kliknij tutaj :)

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów