Promocja

Frezarka JD 105-H o mocy 65W + MEGA paka akcesoriów

Obniżka! 1+7 GRATIS frezarka JD 400 o mocy 35W z frezami i akcesoriami Zobacz większe
  • 1+7 GRATIS frezarka JD 400 o mocy 35W z frezami i akcesoriami

Pozostali

zestaw148

W zestawie:

  1. frezarka JD 105-H o mocy 65W do pedicure i manicure;
  2. frez próżniowy gładki Bush 225RS 023 do odcisków;
  3. frez ceramiczny PediCare C7 kulka 2,5mm;
  4. frez ceramiczny PediCare C8 podłużny 2,3x12mm;
  5. pierścienie przeciwpyłowe PediCare 10szt;
  6. maska z włókniny 5szt;
  7. pół przyłbica Dual Shield 5szt;
  8. żel oczyszczający do rąk Farmona Pure Protect 280ml;
  9. ręcznik frotte 100x150cm Depileve.

Więcej szczegółów

1 007,90 zł 649,00 zł

Najniższa cena z 30 dni: 1 007,90 zł

Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Opis produktu

Zestaw z frezarką JSDA Power JD 105-H ułatwia wykonanie pedicure, manicure oraz stylizację paznokci różnymi metodami. Frezarka o mocy 65W sprawnie usunie starą stylizację żelową bądź hybrydową, bez konieczności długiego namaczania paznokci w płynach na bazie acetonu. Urządzenie wraz z frezami marki PediCare oraz Bush pozwoli na dokładne opracowanie skórek i paznokci, usunięcie modzeli i odcisków, czy zagrzybień na płytce. Akcesoria ochronne takie jak włókninowe maseczki i foliowe przyłbice ochronią drogi oddechowe, nos czy policzki przed niebezpiecznymi odpryskami i drażniącym pyłem, a pierścienie ochronne zadbają o rączkę Twojej frezarki. W zestawie znajdziesz również żel oczyszczający skórę dłoni Farmona Pure Protect, który zapewni nie tylko doskonałe oczyszczenie, ale również nawilży skórę. Jest skuteczny, zawiera 62% alkoholu.

Pakiet składa się z dziewięciu elementów. W zestawie:

  1. różowa frezarka JSDA Power JD 105-H o ciekawym i nowoczesnym designie, rekomendowana do stanowiska manicure oraz pedicure - urządzenie cicho i stabilnie pracuje w zakresie obrotów od 0 do 35000 rpm. Frezarka wyposażona jest w przełącznik zmiany obrotów (lewe / prawe), przełącznik zmiany trybu pracy (ręczny / nożny) oraz automatyczny system zabezpieczający urządzenie przy obciążeniu mogącym spowodować uszkodzenie mikrosilnika. Płynna regulacja obrotów w trybie ręcznym oraz w trybie nożnym. Atutem jest lekkie pióro (mikrosilnik) o wadze 194 g i ergonomicznym kształcie dopasowanym do dłoni. Dzięki specjalnej konstrukcji części ręcznej typu "twist lock" wymiana frezów trwa kilka sekund. Dopuszczalna średnica trzpienia mocującego używanych frezów to 2,35 mm, czyli standard na rynku UE. Podczas przerwy w pracy, mikrosilnik można wsunąć w dołączony do zestawu plastikowy stojak, montowany na korpusie frezarki – stojak można umieścić po prawej lub lewej stronie urządzenia, istnieje możliwość zmiany konta położenia. Moc wynosi 65W, wymiary: 147 x 161 x 85 mm. W komplecie frezarka z zasilaczem, mikrosilnik, uchwyt na mikrosilnik, przełącznik nożny (pedał), zestaw frezów (trzy frezy, nośnik na walce i jeden walec).
  2. frez ze stali nierdzewnej próżniowy gładki 225RS 023 Bush - specjalistyczny frez próżniowy gładki 225RS 023 tzw. obrotowy skalpel o średnicy części roboczej 2,3mm. Wykonany ze specjalnej, dobrze hartowanej stali nierdzewnej. Pozwala w dokładny i bezpieczny sposób usunąć głęboko umiejscowione korzenie w twardych i bolesnych odciskach na stopach. Umożliwia bardzo precyzyjne obrobienie i wydobycie rdzenia w odcisku. Średnica części roboczej (w najszerszym miejscu) wynosi 2,3 mm. Średnica metalowego trzpienia mocującego to 2,35 mm, czyli standard na rynku UE. Frez idealnie nadaje się do wszystkich zatwierdzonych metod dezynfekcji i sterylizacji. Może być mocowany do frezarek pracujących techniką na sucho i na mokro, zamykanych na kluczyk, z twist lockiem oraz samozaciskowych. W celu uzyskania maksymalnej wydajności i bezpieczeństwa, frez mocujemy możliwie najdalej do środka frezarki.
  3. frez ceramiczny C7 do skórek PediCare - frez C7 (PC 0302T) o okrągłym kształcie części roboczej, przeznaczony do opracowywania skórek podczas zabiegu manicure oraz pedicure, przed stylizacją paznokci metodą żelową, hybrydową i akrylową, przed zabiegami podologicznymi. Frez ceramiczny do skórek C7 dokładnie i delikatnie usuwa powierzchnię przy skórkach, nie uszkadzając płytki paznokcia oraz nie powodując drgań. Frez podczas pracy nie przenosi ciepła. Niweluje uczucie nieprzyjemnego grzania. Wykonany z wysokiej jakości materiału ceramicznego – tlenku cyrkonu (materiał używany do wierteł stomatologicznych). Wyróżnia się doskonałą odpornością na pękanie i twarde materiały. Jest o 25% lżejszy od tradycyjnego frezu wykonanego z węglika spiekanego. Odpowiedni dla osób uczulonych na metale. Frez ma bardzo dużą żywotność, jest trwalszy od frezów wykonanych z węglika spiekanego. Jego zaletą jest bardzo precyzyjnie umiejscowiona oś. Dzięki temu frez obraca się dokładnie i centrycznie, co nie powoduje żadnych drgań podczas pracy. Frez ceramiczny C7 PediCare może być mocowany do frezarek pracujących techniką na sucho i na mokro, zamykanych na kluczyk, z twist lockiem oraz samozaciskowych. W celu uzyskania maksymalnej wydajności i bezpieczeństwa, frez mocujemy możliwie najdalej do środka frezarki. Średnica części roboczej wynosi 2,5 mm. Średnica metalowego trzpienia mocującego to 2,35 mm, czyli standard na rynku UE. Frez idealnie nadaje się do wszystkich zatwierdzonych metod dezynfekcji i sterylizacji. Maksymalna temperatura w jakiej można go sterylizować to 150 stopni Celsjusza, a maksymalny czas sterylizacji nie powinien przekraczać 15 minut.
  4. frez ceramiczny C8 do skórek PediCare - frez C8 (PC 2312M) o podłużnym kształcie, przeznaczony do opracowywania skórek podczas zabiegu manicure oraz pedicure, przed stylizacją paznokci metodą żelową, hybrydową i akrylową, przed zabiegami podologicznymi. Frez ceramiczny do skórek dokładnie i delikatnie usuwa powierzchnię przy skórkach, nie uszkadzając płytki paznokcia oraz nie powodując drgań. Frez podczas pracy nie przenosi ciepła. Niweluje uczucie nieprzyjemnego grzania. Wykonany z wysokiej jakości materiału ceramicznego – tlenku cyrkonu (materiał używany do wierteł stomatologicznych). Wyróżnia się doskonałą odpornością na pękanie i twarde materiały. Jest o 25% lżejszy od tradycyjnego frezu wykonanego z węglika spiekanego. Odpowiedni dla osób uczulonych na metale. Frez ma bardzo dużą żywotność, jest trwalszy od frezów wykonanych z węglika spiekanego. Jego zaletą jest bardzo precyzyjnie umiejscowiona oś. Dzięki temu frez obraca się dokładnie i centrycznie, co nie powoduje żadnych drgań podczas pracy. Frez ceramiczny PediCare C8 może być mocowany do frezarek pracujących techniką na sucho i na mokro, zamykanych na kluczyk, z twist lockiem oraz samozaciskowych. W celu uzyskania maksymalnej wydajności i bezpieczeństwa, frez mocujemy możliwie najdalej do środka frezarki. Średnica części roboczej frezu wynosi 2,3 mm, a długość części roboczej 12 mm. Średnica metalowego trzpienia mocującego to 2,35 mm, czyli standard na rynku UE. Frez idealnie nadaje się do wszystkich zatwierdzonych metod dezynfekcji i sterylizacji. Maksymalna temperatura w jakiej można go sterylizować to 150 stopni Celsjusza, a maksymalny czas sterylizacji nie powinien przekraczać 15 minut.
  5. ochronne pierścienie przeciwpyłowe do frezów PediCare 10szt - zabezpieczają rączkę frezarki przed zanieczyszczeniami powstałymi podczas frezowania. Chronią aby pył nie dostał się do środka, dzięki czemu rączka nie zapycha się, a nagromadzony pył nie zapieka podczas dalszej pracy. W ten bardzo prosty sposób eliminujemy najczęściej spotykane problemy (zaraz po urazach mechanicznych) związane z zacinaniem się frezu w rączce oraz jej uszkodzeniami. Pierścienie są wielokrotnego użytku - stosujemy dopóki nie rozciągną się na tyle, że zaczną luźno kręcić się na trzpieniu.
  6. ochronna maseczka włókninowa IZI Sport 5szt - ochronna maska na twarz w białym kolorze, wykonana z 3 warstw włókniny o gramaturze 90g na m2, z czterema troczkami do wiązania. Zapewnia bardzo dobrą przepuszczalność oraz filtrację powietrza, nie ogranicza swobodnego oddychania, zwiększa jego komfort. Lekka, wygodna, wielorazowego użytku. Można ją prać w pralce, w temperaturze 95 stopni. Maseczka nieodzowna do pracy przy manicure, pedicure, podczas stylizacji paznokci. Produkt handmade, wykonany w Polsce.
  7. pół przyłbica Dual Shield w postaci foliowej osłony ust, nosa i policzków 5szt - osłonka zmniejsza ryzyko związane z zakażeniami przenoszonymi drogą kropelkową, chroni przed działaniem mało szkodliwych czynników mechanicznych. Doskonale zabezpiecza nos, usta i policzki przed zabrudzeniami, odpryskami podczas piłowania, nieodzowna przy frezowaniu paznokci. Maska chroni również przed naturalnym odruchem dotykania własnej twarzy dłońmi. Można nosić ją na dwa sposoby, opierając filcowy pasek na nosie lub na brodzie. Przyłbica pozwala na swobodną komunikację, nie ogranicza oddychania. Ultralekka, ergonomiczna, idealna pod okulary. Ekstremalnie niska waga sprawia, że jest ledwo wyczuwalna dla noszącego. Zapewnia wygodę podczas pracy. Jest nieodzowna do manicure, pedicure, podczas stylizacji paznokci. Rozmiar uniwersalny.
  8. żel oczyszczający do rąk Farmona Pure Protect 280ml - żel zapewnia doskonałą ochronę, nawilżenie i oczyszczenie skóry dłoni. Zawiera 62% alkoholu, dzięki czemu gwarantuje idealne oczyszczenie bez użycia wody, odświeżenie oraz doskonałą ochronę skóry przed czynnikami zewnętrznymi. Polecany dla każdego rodzaju skóry dłoni, bez ograniczeń wiekowych, do codziennej ochrony skóry rąk.
  9. ręcznik frotte z logo Depileve - ręcznik w kolorze fuksji, o wymiarach 100 cm x 150 cm. Wykonany z miękkiego i chłonnego materiału frotte. Doskonały do stosowania w gabinetach kosmetycznych, salonach SPA, gabinetach masażu.
  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów