Zestaw produktów BrowXenna do laminacji brwi i rzęs

Zestaw do laminacji brwi i rzęs Zobacz większe
  • Zestaw do laminacji brwi i rzęs

Brow Henna

20236

Zestaw do laminacji brwi i rzęs BrowXenna jest doskonałym rozwiązaniem dla kosmetyczek i stylistek ceniących jakość używanych produktów. Opakowanie zawiera wszystkie niezbędne preparaty do wykonania zabiegu laminacji brwi oraz rzęs: klej do brwi i rzęs 5ml, preparat do laminacji nr 1 aktywator 1,5ml; preparat do laminacji nr 2 neutralizator 1,5ml oraz preparat do laminacji nr 3 nawilżenie 1,5ml.

Więcej szczegółów

246,00 zł
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Opis produktu

Zestaw do laminacji brwi i rzęs BrowXenna składa się z czterech, absolutnie wyjątkowych produktów. W pakiecie znajdziemy: klej do brwi i rzęs BrowXenna, aktywator, neutralizator oraz preparat odpowiadający za nawilżenie, niezbędny do prawidłowego zakończenia zabiegu. Każdy z powyższych produktów dedykowany jest wyłącznie profesjonalistom.

Co zawiera zestaw do laminacji brwi i rzęs BrowXenna®?

Zestaw do laminacji brwi i rzęs marki Brow Xenna zawiera wszystkie elementy do wykonania zabiegu, mianowicie:

  • Klej do brwi i rzęs BrowXenna 5ml – pozwala ułożyć brwi w odpowiednim kierunku, a także utrwala rezultat całego zabiegu. Produkt daje możliwość precyzyjnego rozłożenia rzęs na wałku podczas laminacji. Można nim utrwalać wszystkie włoski lub punktowo, tylko te, które tego wymagają. Dzięki wyjątkowej konsystencji kleju stylista ma możliwość wykonywania pracy w odpowiednim dla siebie tempie. Uwaga! Ilość kleju powinna być niewielka. W ten sposób nie zablokujesz możliwości prawidłowej pracy z preparatem do laminacji nr 1.
  • Preparat do laminacji nr 1, czyli aktywator BrowXenna 1,5ml – przygotowuje brwi i rzęsy do dalszych kroków laminacji, oddziałując bezpośrednio na włos, co pozwala na zmianę linii zagięcia włoska. Umożliwia również wniknięcie komponentów w głąb struktury włosa. Jest to pierwszy etap zabiegu laminacji brwi i rzęs.
  • Preparat do laminacji nr 2, czyli neutralizator BrowXenna 1,5ml – układa włoski w odpowiednim miejscu, nadaje im kształt oraz utrwala efekt końcowy. Stanowi również podstawę do naniesienia farbki, jeśli podczas laminacji brwi lub rzęs decydujemy się na koloryzację. Jest to drugi etap zabiegu laminacji brwi i rzęs.
  • Preparat do laminacji nr 3, czyli nawilżenie 1,5ml – niezbędny, aby poprawnie zakończyć wykonywany zabieg. Zawarte w nim składniki aktywne zapewniają nawilżenie włosków oraz chronią brwi i rzęsy przed zanieczyszczeniami. Jest to ostatni etap całego zabiegu laminacji brwi i rzęs. Preparatu do laminacji nr 3 nie trzeba zmywać.

Jak poprawnie wykonać laminację brwi z zestawem od marki BrowXenna®?

  • Wykonaj demakijaż, pamiętając, aby nie używać produktów na bazie oleju.
  • Dokładnie oczyść brwi, korzystając z odpowiedniej szczoteczki oraz szamponu Shampoo-Foam BrowXenna przeznaczonego do mycia brwi i rzęs. Resztki piany zmyj wacikiem nasączonym ciepłą wodą lub tonikiem dwufazowym Two-Phase Fixing Tonic BrowXenna.
  • Wyczesz dokładnie brwi, używając szczoteczki, następnie za pomocą kleju do laminacji brwi i rzęs BrowXenna ułóż włoski w odpowiednim kierunku.
  • Nanieś preparat do laminacji nr 1 aktywator BrowXenna na całą długość włosków, dbając o odstęp od nasady brwi (powinien wynosić 1-2 mm). Odczekaj 10-15 minut (zależne od grubości i struktury włosów), a następnie dokładnie usuń produkt za pomocą patyczka lub aplikatora microbrush, ściągając aktywator w kierunku od nasady brwi.
  • Nanieś preparat do laminacji nr 2 neutralizator BrowXenna na całą długość włosków, dbając o odstęp od nasady brwi (powinien wynosić 1-2 mm). Odczekaj 7-9 minut, a następnie dokładnie usuń produkt za pomocą patyczka lub aplikatora microbrush, ściągając aktywator w kierunku od nasady brwi.
  • Po zmyciu preparatu do laminacji nr 2 nautralizator BrowXenna można zafarbować brwi. Pamiętaj, że czas trzymania farbki podczas laminacji jest krótszy niż podczas standardowego farbowania – zalecany czas wynosi 2-3 minuty. Zmyj farbkę po upłynięciu wskazanego czasu. Nie stosuj henny organicznej do zafarbowania włosków, gdyż istnieje ryzyko osłabienia włosa, który w efekcie może się kruszyć.
  • Zakończ zabieg przy użyciu preparatu do laminacji nr 3 nawilżenie BrowXenna. Nanieś go na długość włosków, zachowując odstęp 1-2 mm od nasady brwi.
  • Pamiętaj, że przez 24h od wykonania zabiegu, należy unikać kontaktu brwi i rzęs z wodą. W czasie 48h unikać ciepła i mechanicznych podrażnień brwi oraz rzęs.

Jak poprawnie wykonać laminację rzęs z zestawem od marki BrowXenna®?

  • Wykonaj demakijaż, pamiętając, aby nie używać produktów na bazie oleju.
  • Dokładnie oczyść rzęsy, korzystając z odpowiedniej szczoteczki oraz szamponu Foam-Shampoo BrowXenna przeznaczonego do mycia brwi i rzęs. Resztki piany zmyj wacikiem nasączonym ciepłą wodą.
  • Zabezpiecz dolne rzęsy płatkami do oczu.
  • Na górną powiekę przyklej wałek odpowiedniej wielkości, a następnie za pomocą aplikatora dokładnie rozłóż na nim rzęsy.
  • Użyj kleju do brwi i rzęs BrowXenna, aby ułożyć i nadać włoskom pożądany kształt.
  • Nanieś preparat do laminacji nr 1 aktywator BrowXenna na całą długość włosków, dbając o odstęp 1-2 mm od nasady rzęs. Odczekaj 13-19 minut (zależne od grubości i struktury włosów), a następnie dokładnie usuń produkt za pomocą patyczka lub aplikatora microbrush, ściągając aktywator w kierunku od nasady rzęs.
  • Nanieś preparat do laminacji nr 2 neutralizator BrowXenna na całą długość włosków, dbając o odstęp 1-2 mm od nasady rzęs. Odczekaj 7-9 minut, a następnie dokładnie usuń produkt za pomocą patyczka lub aplikatora microbrush, ściągając aktywator w kierunku od nasady rzęs.
  • Na tym etapie możesz przejść do procesu koloryzacji rzęs. Nałóż farbkę, zachowując odstęp 1-2 mm od nasady rzęs, odczekaj 5-10 minut, a następnie dokładnie zmyj farbkę „na sucho”, zaczynając od nasady rzęs.
  • Zakończ zabieg laminacji, aplikując preparat do laminacji nr 3 nawilżenie. Z jego pomocą dokładnie oczyścisz rzęsy z kleju i farbki. 
  • Pamiętaj, że przez 24h od wykonania zabiegu, należy unikać kontaktu brwi i rzęs z wodą. W czasie 48h unikać ciepła i mechanicznych podrażnień brwi oraz rzęs.


Zachowaj ostrożność! Zestaw do laminacji brwi i rzęs BrowXenna® przeznaczony jest tylko do użytku profesjonalnego. Zadbaj o odpowiednie przechowywanie produktów, w chłodnym, zacienionym miejscu, z daleka od dzieci czy zwierząt. Pamiętaj również o próbie uczuleniowej, którą należy wykonać 24h / 48h przed zabiegiem. Podczas wykonywania zabiegu laminacji rzęs, uważaj, aby żaden z preparatów nie dostał się do oka. Jeżeli wydarzy się taka sytuacja, przemyj oko dużą ilością wody i skontaktuj się z lekarzem. Preparat nie może być stosowany w przypadku alergii na indywidualne składniki, w trakcie leczenia chorób oczu lub po przebytej operacji oka.

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów