Szczotka z naturalnym włosiem dzika do masażu ciała na sucho

Szczotka z naturalnym włosiem dzika do masażu ciała na sucho Zobacz większe
  • Szczotka z naturalnym włosiem dzika do masażu ciała na sucho
  • Szczotka z naturalnym włosiem dzika do masażu ciała na sucho

Pozostali

21851

Owalna szczotka do masażu ciała na sucho z miękkim i delikatnym włosiem dzika, wykonana z naturalnego drewna. Szczotkowanie poprawia ukrwienie, wygładza i ujędrnia skórę. Zwiększa jej elastyczność i napięcie. Działa jak peeling, usuwając zrogowaciały naskórek.  Rozluźnia mięśnie oraz pomaga pozbyć się obrzęków i zastojów wody. Przyczynia się do minimalizowania cellulitu.

Więcej szczegółów

19,90 zł
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Opis produktu

Wysokiej jakości szczotka do masażu wykonana z naturalnych materiałów przyjaznych skórze. Dedykowana do masażu ciała w technice "na sucho". Owalna, wykonana z naturalnego drewna, dlatego każda oprawa ma swój niepowtarzalny kolor i wzór. Włosie szczotki stanowi delikatna szczecina dzika. To miękkie, delikatne włosie idealnie sprawdzi się do pielęgnacji całego ciała – nawet w przypadku osób o skórze skłonnej do podrażnień. Bawełniany pasek (opaska) pozwala na wygodny chwyt oraz sprawia że szczotka wygodnie leży w dłoni. Szczotka do używania na sucho, oprawy nie można moczyć, gdyż moczenie drewna może powodować jego pękanie. Co prawda nie wpływa to na właściwości szczotki, jednak wizualnie może przeszkadzać. Szczotka doskonała dla osób zaawansowanych oraz początkujących, dopiero rozpoczynających swoją przygodę ze szczotkowaniem ciała.

Szczotkując, jednocześnie masujesz!

Masaż szczotką poprawia ukrwienie, wygładza i ujędrnia skórę. Zwiększa jej elastyczność i napięcie. Działa jak peeling, usuwając zrogowaciały naskórek. Szczotkowanie ciała wspiera układ odpornościowy. Dzieje się tak, ponieważ masaż poprawia krążenie limfy, która bierze udział w usuwaniu toksyn z organizmu. Rozluźnia mięśnie oraz pomaga pozbyć się obrzęków i zastojów wody. Przyczynia się do minimalizowania cellulitu.

Kiedy warto sięgnąć po szczotkę do masażu ciała na sucho?

Szczotkowanie ciała na sucho za pomocą szczotki do masażu to zabieg, który pozytywnie wpływa na układ limfatyczny, pomagając pozbyć się toksyn z organizmu oraz zapobiegając niepotrzebnemu zatrzymywaniu wody. Poprawia krążenie, stymuluje układ odpornościowy. Szczotkowanie ciała na sucho jest zabiegiem wspomagającym podczas odchudzania, jako profilaktyka rozstępów i cellulitu. Szczotkowanie zapobiega również obrzękom, zwłaszcza nóg. Ten zabieg rozwiąże też problem z wrastającymi włoskami po depilacji. Regularne masaże na sucho mają pozytywny wpływ nie tylko na urodę, ale także na samopoczucie. Dzięki nim możesz się odprężyć i zrelaksować nawet po bardzo ciężkim i stresującym dniu, gdyż masaż pomaga pozbyć się napięcia.

Jakie korzyści niesie masaż ciała na sucho szczotką z naturalnym włosiem dzika?

Plusów masażu szczotką jest naprawdę wiele. Podstawowym efektem zabiegu jest złuszczanie martwego naskórka. Szczotkowanie na sucho jest więc doskonałą alternatywą dla peelingu mechanicznego. Masaż szczotką to również idealne przygotowanie skóry przed kolejnymi etapami pielęgnacji. Jakie są inne korzyści płynące z regularnego szczotkowania skóry? Szczotkowanie ciała na sucho:

  • peelinguje, pomaga pozbyć się martwego naskórka;
  • wygładza, zwiększa elastyczność i jędrności skóry;
  • przywraca zdrowy koloryt skóry;
  • zmniejsza obrzęki;
  • pobudza pracę układu limfatycznego, dzięki czemu wszelkie szkodliwe toksyny są usuwane z organizmu znacznie szybciej;
  • usuwa z organizmu nadmiar wody, przez co znika wrażenie obrzmienia i opuchlizna;
  • świetnie sprawdza się przy świeżych, czerwonych rozstępach;
  • poprawia ukrwienie, w efekcie czego ryzyko pojawienia się rozstępów w znacznym stopniu zostaje zminimalizowane;
  • redukuje cellulit;
  • stymuluje układ odpornościowy;
  • relaksuje, uwalnia z napięcia – szczególnie podczas szczotkowania karku i barków;
  • pomaga przy bólach stawów;
  • redukuje uciążliwy problem związany z wrastającymi włoskami.

Jak szczotkować ciało, aby uzyskać najwięcej korzyści?

Szczotkowanie ciała na sucho zawsze wykonuj od dołu do góry, czyli w kierunku serca. W ten sposób pobudzisz naczynia limfatyczne do lepszej pracy. Ruchy powinny być spokojne, długie i płynne, w zależności od szczotkowanej partii ciała – posuwiste lub okrężne. Bardzo ważna jest również siła nacisku. Pamiętaj, że szczotkowanie ciała to pielęgnacyjny rytuał i ma sprawiać przyjemność, a nie ból. Nie dociskaj więc szczotki zbyt mocno do skóry. Dostosuj siłę i intensywność masażu zależnie od partii ciała, odpowiednio do grubości i wrażliwości skóry. W okolicy dekoltu, biustu, brzucha, pach, czy pachwin masaż powinien być subtelny i delikatny. Na nieco mocniejszy i intensywniejszy możesz sobie pozwolić przy rękach, stopach, udach, czy pośladkach. Podczas masażu warto poświęcić więcej czasu obszarom objętym cellulitem. Stopy, łydki i uda masuj długimi, posuwistymi ruchami zamiatającymi. Pośladki, brzuch, ramiona oraz wszystkie stawy (kolana, biodra, nadgarstki, łokcie, kostki) masuj ruchami kolistymi. W okolicy brzucha wykonuj okrężne ruchy, zgodne z kierunkiem poruszania się wskazówek zegara. Szczotkowanie rąk zacznij od dłoni, stopniowo przechodząc do przedramion i ramion. Następnie przejdź do masażu szyi, powoli przesuwając się w kierunku piersi. Do masażu ciała szczotką nie używaj żadnych kremów, balsamów, czy olejków. Jak sama nazwa wskazuje, jest to szczotkowanie na sucho!

Jak długo powinno trwać szczotkowanie ciała? Jak często szczotkować skórę?

Szczotkowanie przyniesie efekty tylko wtedy, gdy będziesz je wykonywać regularnie, najlepiej co 2-3 dni, po kilka do kilkunastu minut. Masaż ciała wykonaj przed kąpielą lub po umyciu i osuszeniu ciała (nigdy na mokro). Jeżeli masz wyjątkowo wrażliwą skórę, masuj ją rzadziej i delikatniej. Pamiętaj, że mocno nie znaczy lepiej! Liczy się systematyczność. Nie musisz szczotkować całego ciała, możesz skupić się tylko na wybranych partiach np. udach, pośladkach, czy brzuchu. Masaż pomaga także pozbyć się napięcia. Jeżeli wykonasz go rano, pobudzisz się i dodasz energii ciału. Jeżeli natomiast wolisz odprężyć się przed snem, szczotkuj skórę wieczorem, przed kąpielą lub prysznicem. Sama zadecyduj, czy chcesz dodać sobie energii z rana, czy też zredukować napięcie wieczorem.

Czy masaż na sucho jest dla każdego? Przeciwwskazania do zabiegu, czyli kto nie powinien szczotkować ciała

Masaż szczotką w technice "na sucho" może być wykonany bez przeszkód w zdecydowanej większości przypadków. Przeciwwskazaniem do szczotkowania są podrażnienia, ranki oraz stany zapalne skóry. Należy również omijać znamiona, pieprzyki i świeże blizny. Korzystanie ze szczotkowania na sucho nie jest także polecane osobom zmagającym się z problemami skórnymi takimi jak: trądzik, AZS czy łuszczyca. Jest to zabieg niewskazany do stosowania przez osoby zmagające się z żylakami oraz mającymi skłonność do pękania naczynek.

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów