Promocja

Oliwka do skórek i paznokci Cuticle Oil Classic / Parfum 10ml x 48szt

Obniżka! Oliwka do skórek i paznokci Cuticle Oil Classic / Parfum 10ml x 48szt Zobacz większe
  • Oliwka do skórek i paznokci Cuticle Oil Classic / Parfum 10ml x 48szt
  • Oliwka do skórek i paznokci Cuticle Oil Classic / Parfum 10ml x 48szt

Elarto

zestaw237

Poziomka? Wanilia? A może kaktus? Jeżeli lubisz pielęgnować swoje dłonie i kochasz piękne zapachy, mamy coś specjalnie dla Ciebie!

Wybierz 48 oliwek elarto Cuticle Oil Classic 10ml i/lub oliwek elarto Cuticle Oil Parfum Luxury 10ml i kup je z bardzo atrakcyjnym rabatem. 

Wybieraj oliwki Classic: Kaktus, Poziomka, Wanilia oraz Parfum Luxury: Ever Green i Say Yes!

Więcej szczegółów

763,20 zł 475,20 zł

Najniższa cena z 30 dni: 763,20 zł

Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Opis produktu

Wybierz 48 oliwek zapachowych elarto Cuticle Oil Classic 10ml i/lub perfumowanych oliwek elarto Cuticle Oil Parfum Luxury 10ml i kup je z bardzo atrakcyjnym rabatem. 

Oliwki zapachowe elarto z linii Classic oraz oliwki perfumowane z linii Parfum Luxury to kosmetyki idealne do zmysłowej pielęgnacji Twoich dłoni, polecane dla każdego rodzaju skóry i paznokci. Łagodzą przesuszenia, podrażnienia i zaczerwienienia skóry, otulając cudownym aromatem. Oliwki w eleganckich, szklanych buteleczkach z pipetą. Zakraplacz kosmetyczny pozwala na higieniczną i niezwykle precyzyjną aplikację odpowiedniej ilości preparatu. Pojemność oliwki idealna do dalszej odsprzedaży. Zapoznaj się z tymi niezwykłymi, pięknie pachnącymi produktami. Wybieraj spośród:

  • oliwka zapachowa do skórek i paznokci elarto Cuticle Oil Classic Kaktus - oliwka z nutą zapachową kaktusa ma uwodzicielski, zmysłowy zapach, który jest świeży i mocno orzeźwiający – lekko kwaśny aromat z odrobiną słodyczy. Egzotyczny, wodny zapach kwiatu kaktusa stanowi rzadko spotykany, nowoczesny element kompozycji zapachowych, a oliwce elarto Cuticle Oil nadaje orzeźwiającą, zieloną świeżość bezkompromisowej, pustynnej rośliny. Olejek jest doskonałą propozycją dla osób, które chcą zadbać o swoje dłonie, jednocześnie otulając się przyjemnym, nienachalnym aromatem;
  • oliwka zapachowa do skórek i paznokci elarto Cuticle Oil Classic Poziomka - oliwka z nutą zapachową poziomki ma charakterystyczny, dość wyrazisty, niesamowicie apetyczny i bardzo trwały zapach – przyjemnie słodki, ale jednocześnie lekki, orzeźwiający i świeży, niezaprzeczalnie kojarzący się ze skąpaną w słońcu, leśną łąką, pełną dorodnych poziomek. Oliwka jest doskonałą propozycją dla osób, które chcą zadbać o swoje dłonie i jednocześnie otulić się ciepłym i smakowitym, owocowym aromatem;
  • oliwka zapachowa do skórek i paznokci elarto Cuticle Oil Classic Wanilia - oliwka z nutą zapachową wanilii ma bogaty, kremowy, ciepły aromat czystej wanilii. Zapach jest słodki i kuszący, ale też odważny. Potrafi zrelaksować, ale i rozpalić zmysły. Zdecydowanie wprawia w dobry nastrój i nastawia pozytywnie. Olejek jest doskonałą propozycją dla osób, które chcą zadbać o swoje dłonie, jednocześnie otulając się niezwykle przytulnym, gourmandowym zapachem o kremowym charakterze;
  • oliwka perfumowana do skórek i paznokci elarto SPA Cuticle Oil Parfum Luxury Ever Green - oliwka perfumowana o śmiałej, wyrafinowanej kompozycji zapachowej. Niesamowicie zmysłowa, orientalno-kwiatowa nuta doskonale wyraża fascynującą dwoistość kobiecej natury, która z jednej strony urzeka swoją pewnością siebie, hipnotyzuje nowoczesną elegancją, z drugiej natomiast oczarowuje nieokiełznanym i nieujarzmionym duchem. Zestawione ze sobą bób tonka, kakao i kawa sprawiają, że kompozycja zapachowa urzeka wyrafinowaniem i elegancją. Całości idealnie dopełniają nuty jaśminu i tuberozy, dodając kompozycji świeżości i łagodząc pozostałe nuty. Zapach określany jako seksowny orient, przechodząc od kwiatowego wstępu po pudrowy finisz, kusi rzesze kobiet;
  • oliwka perfumowana do skórek i paznokci elarto SPA Cuticle Oil Parfum Luxury Say Yes! - oliwka perfumowana o szyprowo-owocowym charakterze, zaskakuje mocnym i słodkim, choć nieco cierpkim początkiem. Zapach otwierają esencjonalne nuty owocu czarnej porzeczki, otulone ciepłą mgłą kwiatowych akordów róży oraz frezji, płynnie przechodząc w szyprowe aromaty – odrobinę wanilii, rozgrzewające nuty drewna piżmowego i egzotycznej paczuli. Zapach jest intensywny, wyraźny i bardzo trwały, a jednocześnie nienachalny i delikatny – zadziornie kuszący odzwierciedla promienną energię beztroskiej i fascynującej kobiety, której naturalny wdzięk i elegancja intrygują każdego, kto ją spotka. Wyrafinowany zapach olejku do skórek Say Yes! oddaje hołd współczesnej kobiecości. Mocny i zmysłowy, stworzony dla charyzmatycznych, nowoczesnych, silnych i niezależnych kobiet.

Jakie zalety mają oliwki pielęgnacyjne do skórek i paznokci Cuticle Oil od elarto?

Oliwki elarto Cuticle Oil z serii Classic oraz Parfum Luxury dedykowane są dla każdego rodzaju skóry i paznokci. Łagodzą przesuszenia, podrażnienia i zaczerwienienia skóry. Poprawiają elastyczność skórek, zmiękczają je i wygładzają. Wspomagają ich regenerację. Doskonale nawilżają i odżywiają skórki, nadając witalności i blasku. Oliwki, po nałożeniu na skórki, tworzą niewidoczną dla oka, cienką, oddychającą warstwę okluzyjną (delikatny film), która zapobiega utracie wody z naskórka, tym samym zabezpieczając skórki przed przesuszaniem. Chronią przed szkodliwymi czynnikami środowiskowymi. Dzięki właściwościom natłuszczającym skutecznie poprawiają wygląd oraz kondycjonują skórki i paznokcie.

Jak stosować olejki pielęgnacyjne elarto Cuticcle Oil Classic oraz Parfum Luxury?

Po zakończonym zabiegu nanieś ulubioną oliwkę elarto Cuticle Oil na skórki i paznokcie, delikatnie wmasuj. Tuż po aplikacji doświadczysz uczucia nawilżenia, świeżości i przypływu pozytywnej energii, a zapach oliwki pozostanie na skórze przez długi czas. W celu wygładzenia skórek i uelastycznienia paznokci zaleca się stosować oliwkę 3-4 razy w tygodniu (w zależności od indywidualnych zapotrzebowań).

Jakie składniki aktywne znajdziesz w oliwkach do skórek i paznokci marki elarto?

  • olej ze słodkich migdałów – bursztynowy olej o lekkim, charakterystycznym zapachu, tłoczony z nasion drzewa migdałowego. Zawiera kwas oleinowy, linolowy oraz witaminy: A, B1, B2, B6, D i E. Na powierzchni tworzy warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni, przez co zmiękcza i wygładza naskórek;
  • wyciąg z kiełków pszenicy – kiełkowanie jest zespołem procesów zachodzących wewnątrz nasiona, które prowadzą do aktywacji zarodka, w wyniku których powstaje bardzo wiele cennych surowców. Ekstrakt bogaty jest więc w aminokwasy, białka, polisacharydy, a także rozpuszczalne w wodzie witaminy z grupy B, witaminę C oraz sole mineralne. Jest olejem o bardzo dużej zawartości tokoferoli (wchodzą w skład witaminy E). Wykazuje działanie nawilżające, filmotwórcze, łagodzące;
  • lanolina – gromadzi się na wełnie owiec, skąd następnie jest wydzielana w procesie odtłuszczenia wełny. Tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną, która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające). Ponadto tworzy wyczuwalny film, który wygładza naskórek.
  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów