Velvet Hands peeling do dłoni 550g

Velvet Hands peeling do dłoni z lilią i bzem 550g Zobacz większe
  • Velvet Hands peeling do dłoni z lilią i bzem 550g

Farmona

8198

Peeling z linii Velvet Hands Ekspresowa Odnowa przeznaczony jest dla skóry dłoni z oznakami starzenia oraz utratą elastyczności. Dokładnie oczyszcza skórę dłoni, złuszcza martwy naskórek, wygładza i ujędrnia. Peeling poprawia nawilżenie i przygotowuje skórę do przyjęcia składników aktywnych w dalszych etapach zabiegu.

Więcej szczegółów

79,00 zł
Nie ma wystarczającej ilości produktów na stanie.
Do darmowej wysyłki brakuje ci
300,00 zł

Opis produktu

Opis produktu

Peeling przeznaczony jest dla skóry dłoni z oznakami starzenia oraz utratą elastyczności. Dokładnie oczyszcza skórę dłoni, złuszcza martwy naskórek, wygładza i ujędrnia. Peeling poprawia nawilżenie i przygotowuje skórę do przyjęcia składników aktywnych w dalszych etapach zabiegu.

Stosowanie: nanieść na dłonie i wykonać masaż. Spłukać ciepłą wodą lub usunąć za pomocą wilgotnych, ciepłych kompresów.

Składniki aktywne: ekstrakt z lilii wodnej, olej migdałowy, olej makadamia.
Produkt przebadany dermatologicznie. Nie testowany na zwierzętach.

Idealnie pasuje do

  • Producent: Farmona

    Exotic Manicure peeling cukrowy do dłoni 300g

    Cukrowy peeling z linii Exotic Manicure Egzotyczny Manicure SPA przeznaczony jest dla suchej, odwodnionej i wymagającej regeneracji skóry dłoni. Dokładnie oczyszcza skórę dłoni, złuszcza zrogowaciały naskórek, wygładza i ujędrnia. Pobudza mikrokrążenie, zwiększa absorpcję składników aktywnych z kolejno aplikowanych preparatów.

    34,00 zł szt.
  • Producent: Farmona

    Hands Repair galaretka peelingująca do dłoni 300ml

    Galaretka peelingująca do dłoni z linii Hands Repair Brzoskwiniowe Dłonie przeznaczona jest dla suchej i szorstkiej skóry dłoni, zniszczonej działaniem detergentów i czynników atmosferycznych. Peeling dokładnie oczyszcza skórę dłoni, złuszcza zrogowaciały naskórek, wygładza, nawilża, zwiększa absorpcję składników aktywnych z kolejno aplikowanych preparatów.

    28,60 zł szt.
  • Producent: Bielenda

    Peeling do dłoni 175g

    Peeling do dłoni z linii Hand Program polecany jest dla każdego rodzaju skóry, szczególnie przesuszonej, wymagającej regeneracji. Peeling usuwa martwe komórki naskórka, pobudza mikrocyrkulację, przygotowuje skórę do przyjęcia substancji aktywnych. Wzmacnia i ujędrnia skórę, optymalnie ją nawilżając. Pozostawia skórę jedwabiście gładką.

    32,90 zł szt.
  • Peeling solno-cukrowy z masłem shea i goji do dłoni i stóp 600g

    Solno-cukrowy peeling z masłem shea i jagodami goji do peelingu łokci i kolan, dłoni oraz stóp przed zabiegiem manicure i pedicure. Kryształki soli i cukru bogate w makro- i mikroelementy w połączeniu z masłem shea i owocami goji, tworzą doskonałą kombinację. Peeling zaaplikowany na wilgotne ciało powoduje nie tylko komfortowe złuszczenie, ale i niezwykłe...

  • Producent: Farmona

    Peeling-pianka enzymatyczny do dłoni i paznokci 150ml

    Enzymatyczna pianka peelingująca z linii Hands&Nails Artist na szorstkie i zadzierające się skórki wokół paznokci, na nierówną powierzchnię i przebarwienia płytki paznokciowej po zabiegach manicure żelowy, hybrydowy, na suchą i wrażliwą skórę dłoni. Preparat zmiękcza, poprawia koloryt skóry dłoni i paznokci. Wygładza skórę, skórki wokół paznokci i...

    31,90 zł szt.
  • Peeling solno-cukrowy kompleks witamin i minerałów 600g

    Solno-cukrowy peeling z kompleksem witamin i minerałów przeznaczony jest do peelingu dłoni i stóp przed zabiegiem manicure i pedicure. Polecany również do peelingu łokci i kolan. Kryształki cukru i soli w połączeniu z naturalnymi drobinkami z pestek moreli, łupin orzecha włoskiego i migdałowca, tworzą doskonałą kombinację preparatu złuszczającego. Owocowy...

  • Producent: Farmona

    Peeling trójaktywny do dłoni Hands Slow Age 200ml

    Trójaktywny peeling do dłoni Anti-Ageing z linii Hands Slow Age rekomendowany jest dla skóry szorstkiej, suchej, wymagającej regeneracji, z wyraźnymi oznakami starzenia, utratą jędrności i elastyczności, z przebarwieniami posłonecznymi, starczymi, hormonalnymi. Skutecznie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka. Rozjaśnia przebarwienia, zmniejsza ich...

    45,10 zł szt.
  • Producent: Pedicare

    Peeling z trawą cytrynową i lawą wulkaniczną 500g

    Żelowy peeling z trawą cytrynową i lawą wulkaniczną polecany jest dla każdego rodzaju skóry dłoni i stóp, szczególnie dla stóp z tendencją do pocenia się. Skutecznie usuwa zrogowaciałą warstwę naskórka, zmiękcza suchą i popękaną skórę stóp. Odświeża, chroni skórę przed nadmiernym poceniem. Pozytywnie wpływa na poprawę ukrwienia skóry, odżywia ją i...

    55,00 zł szt.
  • Producent: Podopharm

    Peeling solno-cukrowy z masłem shea i goji do dłoni i stóp 300g

    Peeling solno-cukrowy przeznaczony jest do peelingu ciała, dłoni i stóp, doskonały do pielęgnacji skóry suchej, popękanej i odwodnionej. Kryształki soli i cukru bogate w makro- i mikroelementy w połączeniu z masłem shea i owocami goji oraz naturalnymi drobinkami pestek truskawek, tworzą doskonałą kombinację. Peeling powoduje nie tylko komfortowe...

  • Producent: Podopharm

    Peeling solno-cukrowy z kompleksem witamin i minerałów 300g

    Peeling solno-cukrowy do ciała, dłoni i stóp, doskonały do pielęgnacji i regeneracji skóry wrażliwej skłonnej do podrażnień. Bogate w makro- i mikroelementy kryształki soli i cukru wraz z naturalnymi pestkami z malin tworzą doskonałą kombinację preparatu złuszczającego. Kompleks emolientów roślinnych, masło shea, wosk ze skórki pomarańczowej, olej...

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost: 9,90 zł brutto,
    - paczkomaty InPost - płatność w paczkomacie: 19,99 zł brutto,
    - firma kurierska InPost/DPD: 13,99 zł brutto,
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto.

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe przy zamówieniach opłaconych “z góry” (przelewem) powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    Po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. Po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów