Zestaw do depilacji woskiem: podgrzewacz 100g + produkty

Zestaw do depilacji woskiem: podgrzewacz 100g + produkty Zobacz większe
  • Zestaw do depilacji woskiem: podgrzewacz 100g + produkty

Depileve

19016

Zestaw Depileve Duo Universal do depilacji woskiem: podwójny podgrzewacz do wosku Duo Universal na wkłady 100g; woski miękkie NG z aplikatorem roll-on w pojemności 100g: naturalny, czekoladowy, brązowy dla mężczyzn, różowy, różowy z talkiem; wosk naturalny 100g bez aplikatora; aplikator do wosku: mały i średni, paski Classic 100szt, preparat Folisan na wrastające włoski 8ml, żel aloesowy 99% 50ml.

Więcej szczegółów

499,00 zł
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Opis produktu

W skład zestawu do depilacji woskiem "Duo Universal na wkłady 100g + produkty" wchodzą:

  • podgrzewacz do wosku Duo Universal na wkłady 100g - podwójny podgrzewacz Duo Universal do wosku we wkładzie 100g (z aplikatorem lub bez), wyposażony w regulowany termostat, lampkę wskazującą na jego działanie, antypoślizgową podkładkę. Urządzenie w biało-różowym kolorze, wykonane z wytrzymałego, odpornego na temperatury, tworzywa sztucznego ABS. Może być łączone z innymi podgrzewaczami (opatentowany system połączeń kilku podgrzewaczy). Moc: 30W;
  • wosk naturalny NG Natural Wax roll-on 100g - naturalny wosk miękki z aplikatorem typu roll-on, rekomendowany do każdego typu skóry. Idealny do depilacji dużych powierzchni ciała np. nóg, ud, pleców. Jego specjalna faktura oraz bardzo dobra przyczepność, pozwala na stosowanie bardzo cienkich warstw. Aby uniknąć podrażnień, wosk w swoim składzie nie zawiera perfum i aromatyzowanych ekstraktów. Wosk do depilacji paskowej;
  • wosk czekoladowy NG Chocolate Wax roll-on 100g - czekoladowy wosk miękki z aplikatorem typu roll-on, specjalnie polecany do cery suchej. W swoim składzie zawiera wyciąg z Kakaowca, który stymuluje wytwarzanie endorfin. Dzięki temu zabieg depilacji staje się prawdziwą przyjemnością. Ma również działanie zmiękczające, zapewnia skórze elastyczność oraz odżywia ją. Wosk do depilacji paskowej;
  • wosk brązowy NG Bronze Wax for Men roll-on 100g - brązowy wosk miękki z aplikatorem typu roll-on, opracowany dla włosów charakteryzujących się grubą strukturą, głęboko osadzonych. Idealny do depilacji kobiet i mężczyzn. Zawiera kwas acetylosalicylowy (posiada właściwości antyseptyczne), zmniejsza więc ryzyko powstawania zapalenia mieszka włosowego. Olej z żeń-szenia rewitalizuje i odświeża skórę. Wosk do depilacji paskowej;
  • wosk różowy NG Pink Wax roll-on 100g - różowy wosk miękki z aplikatorem typu roll-on, odpowiedni dla delikatnej i wrażliwej skóry z mocnym owłosieniem. Działa łagodząco. Zawiera dwutlenek tytanu, który ma działanie uspakajające. Dzięki kremowej konsystencji wosk ten można nakładać grubą, równomierną warstwą. Wosk o zwiększonej przyczepności, do depilacji paskowej;
  • wosk różowy z talkiem NG Pink Talk Wax roll-on 100g - różowy wosk miękki z talkiem, z aplikatorem typu roll-on, rekomendowany do depilacji twarzy oraz dużych obszarów ciała (nóg, ramion, pleców, klatki piersiowej). Dedykowany dla każdego rodzaju skóry, również wrażliwej i opalonej. Idealny przy wilgotnym klimacie. Jego formuła zawiera talk, który sprawia, że skóra staje się miękka jak u dziecka. Wosk do depilacji paskowej;
  • wosk naturalny Natural Wax 100g bez aplikatora - zakręcany wosk naturalny miękki. Polecany do depilacji dużych obszarów (np. nogi, uda) i skóry normalnej. W swoim składzie zawiera żywicę sosny, która poprawia przyczepność wosku do włosów oraz olejek rycynowy, który łagodzi podrażnienia skóry i uelastycznia wosk. Płynna konsystencja umożliwia rozprowadzanie go cienką warstwą. Wosk bezzapachowy, do depilacji paskowej;
  • aplikator do wosku (średni) - średni aplikator o szerokości dziubka 13 mm, do 100 g wosku we wkładzie. Bardzo wygodny w użyciu. Rekomendowany do depilacji ciała np. pach, okolic bikini. Przydatny również podczas depilacji wąsika;
  • aplikator do wosku (mały) - mały aplikator o szerokości dziubka 6 mm, do 100 g wosku we wkładzie. Bardzo precyzyjny. Nieodzowny podczas depilacji twarzy np. depilacji brwi, wąsika. Wygodny podczas wykonywania fryzur intymnych, depilacji okolic bikini;
  • paski do depilacji woskiem Classic 100szt - wysokiej jakości, elastyczne paski o wymiarach 7,5 cm x 23 cm;
  • preparat Folisan na wrastające włoski 8ml - preparat z aplikatorem roll-on jest niezwykle skutecznym środkiem stosowanym przy problemach z wrastającymi włoskami, a także przy zapaleniu mieszków włosowych i zaczerwienieniu skóry po depilacji woskiem, elektrolizie oraz goleniu. Środek idealny do okolic bikini. Delikatnie złuszcza i działa przeciwzapalnie. Jego głównym składnikiem aktywnym jest kwas acetylosalicylowy;
  • żel aloesowy 99% Velona Hydrate Gel Aloe Vera 50ml - 99% koncentrat aloesowy. Ma właściwości nawilżające, gojące i łagodzące podrażnienia. Stosuje się go po zabiegu epilacji elektrycznej. Idealny do zastosowania po depilacji dla osób o bardzo wrażliwej, skłonnej do podrażnień skóry. Można go również używać jako żelu chłodząco-łagodzącego tuż po regulacji brwi.
  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów