Żel z kwasem migdałowym Mandelic Acid 200ml

Żel z kwasem migdałowym Mandelic Acid 200ml Zobacz większe
  • Żel z kwasem migdałowym Mandelic Acid 200ml

Norel

6775

Delikatny żel oczyszczający z kwasem migdałowym z linii Mandelic Acid przeznaczony jest do oczyszczenia i odtłuszczenia każdego rodzaju cery. W kontakcie z wodą tworzy oczyszczającą piankę. Żel nie powoduje ściągnięcia i przesuszenia naskórka. Pozostawia skórę idealnie czystą, gładką i świeżą – gotową do nałożenia kremu z kwasem migdałowym.

Więcej szczegółów

Cena tego produktu jest widoczna tylko dla zalogowanych klientów.
Zaloguj się

Do darmowej wysyłki brakuje ci
300,00 zł

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Oczyszczający, delikatny żel Mandelic Acid (DZ 368) tworzy w kontakcie z wodą oczyszczającą piankę. Nie powoduje ściągnięcia i przesuszenia naskórka. Pozostawia skórę idealnie czystą, gładką i świeżą – gotową do nałożenia kremu z kwasem migdałowym. Polecany do oczyszczenia i odtłuszczenia każdego rodzaju cery. Pojemność produktu idealna do odsprzedaży klientowi w celu dalszej pielęgnacji domowej.

W swoim składzie żel zawiera:

  • 6% kwas migdałowy – odblokowuje „pory”, reguluje florę bakteryjną skóry i pracę gruczołów łojowych;
  • ekstrakty z korzeni astragalusa i lukrecji – zapewniają działanie przeciwzapalne i łagodzące.

Linia kosmetyków Mandelic Acid kompleksowo pielęgnuje cerę tłustą z niedoskonałościami i przebarwieniami. Receptury oparto na kwasach - migdałowym i PHA, które obecnie są złotym standardem profesjonalnych zabiegów kosmetycznych. Kwasy te cechuje bezkonkurencyjna skuteczność działania, przynosząca szybkie i spektakularne efekty - pory skóry są wyraźnie węższe, a niedoskonałości zredukowane. Skóra odzyskuje niezwykłą gładkość, czystość i delikatność, staje się promienna i pełna blasku.

Szczegóły

Idealnie pasuje do

  • Producent: Bielenda

    Żel antybakteryjny do demakijażu 500g

    Antybakteryjny żel do demakijażu twarzy polecany jest dla cery mieszanej, tłustej i trądzikowej. Delikatnie i dokładnie oczyszcza skórę, zapobiegając powstawaniu zaskórników. Usuwa obumarłe komórki naskórka i nie zatyka ujść gruczołów łojowych. Reguluje wydzielanie sebum oraz łagodzi zamiany zapalne na skórze. Specjalnie skomponowana formuła nie powoduje...

  • Producent: Farmona

    Dermaacne+ żel gruszkowy do mycia twarzy 500ml

    Gruszkowy żel do mycia twarzy z linii Dermaacne+ Redukcja Niedoskonałości przeznaczony jest dla cery tłustej, mieszanej, zanieczyszczonej, z tendencją do błyszczenia. Oczyszcza i odświeża skórę, zmniejsza wydzielanie sebum, redukuje niedoskonałości, zwęża pory skóry, łagodzi podrażnienia.

    39,60 zł szt.
  • Producent: Norel Professional

    Żel myjący antybakteryjny Acne 500ml

    Antybakteryjny żel myjący z linii Acne przeznaczony jest dla cery tłustej, trądzikowej, również wrażliwej. Delikatny, w kontakcie z wodą tworzy oczyszczającą piankę. Głęboko oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum. Skutecznie reguluje pracę gruczołów łojowych. Nie powoduje ściągnięcia i przesuszenia naskórka. Pozostawia skórę idealnie czystą,...

  • Producent: Norel

    Żel myjący antybakteryjny Acne 200ml

    Delikatny, myjący żel antybakteryjny z linii Acne polecany jest dla cery tłustej, trądzikowej, również wrażliwej. Głęboko oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum. Skutecznie reguluje pracę gruczołów łojowych. Nie powoduje ściągnięcia i przesuszenia naskórka. Pozostawia skórę idealnie czystą, gładką i świeżą.

  • Producent: Bielenda

    Żel micelarny do demakijażu Microbiome Pro Care 500ml

    Delikatny żel micelarny do demakijażu twarzy z linii Microbiome Pro Care rekomendowany jest dla skóry problematycznej, dysfunkcyjnej i osłabionej. Preparat gwarantuje dokładny i bardzo delikatny demakijaż, świetne oczyszczenie skóry, ukojenie oraz przygotowanie na dalsze etapy zabiegu.

    46,00 zł szt.
  • Producent: Norel Professional

    Żel myjący kolagenowy AteloCollagen 500ml

    Ultra-łagodny żel kolagenowy z linii AteloCollagen rekomendowany jest dla każdego rodzaju cery, szczególnie dla suchej, szorstkiej, odwodnionej. Służy do oczyszczania twarzy i oczu. Żel wolny jest od mydła, SLES i SLS. Nie wysusza skóry. Pozostawia skórę idealnie czystą, gładką i świeżą. Preparat o delikatnym zapachu białych kwiatów. 

  • Producent: Apis

    Żel do mycia twarzy z kwasem hialuronowym 300ml

    Nawilżający żel do mycia twarzy z kwasem hialuronowym rekomendowany jest dla każdego rodzaju cery. Łagodny, dogłębnie oczyszcza skórę usuwając wszelkie zanieczyszczenia. Ze względu na obecność kwasu hialuronowego znakomicie wpływa na poprawę stopnia nawilżenia. Zawarty d-panthenol oraz ekstrakty z aloesu i lukrecji działają łagodząco, nadając cerze...

    33,00 zł szt.
  • Producent: Norel

    Żel myjący kolagenowy AteloCollagen 200ml

    Ultra-łagodny, kolagenowy żel myjący z linii AteloCollagen, rekomendowany jest dla każdego rodzaju skóry, szczególnie dla suchej, szorstkiej i odwodnionej. Służy do oczyszczania twarzy i oczu. Żel wolny jest od mydła, SLES i SLS. Nie wysusza skóry i nie narusza równowagi hydro-lipidowej naskórka. Pozostawia skórę idealnie czystą, gładką i świeżą. Preparat...

  • Producent: Bielenda

    Żel łagodzący do mycia twarzy Sebio Derm 200ml

    Łagodny żel myjący do twarzy z kompleksem antybakteryjnym SupremeLab z linii Sebio Derm rekomendowany jest dla cery tłustej, mieszanej, dojrzałej, z pierwszymi zmarszczkami, przebarwieniami, nadmiernie wydzielającej sebum, z nierówną strukturą skóry oraz trądzikiem. Doskonale zmywa makijaż i inne zanieczyszczenia. Oczyszcza, pielęgnuje oraz wspomaga walkę...

    50,90 zł szt.
  • Producent: Farmona

    Żel micelarny do demakijażu twarzy i oczu Pure Icon 500ml

    Multifunkcyjny żel do demakijażu twarzy oraz oczu Pure Icon polecany jest dla każdego rodzaju cery, a w szczególności suchej, wrażliwej i naczynkowej. Skutecznie usuwa pozostałości makijażu, świetnie oczyszcza, a także przygotowuje cerę do dalszych etapów pielęgnacji. Nawilża naskórek, przywracając świeżość, zdrowy i promienny wygląd cery. Nie narusza...

    39,90 zł szt.
  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe przy zamówieniach opłaconych “z góry” (przelewem) powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    Po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. Po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów