Żel przygotowujący do zabiegów eksfoliacji 200 g

6256
Preparat przeznaczony do przygotowanie skóry przed zabiegiem eksfoliacji. Złuszcza powierzchniowe komórki warstwy rogowej.
- Usuń ten produkt z moich ulubionych.
- Dodaj ten produkt do moich ulubionych
Opis produktu
Opis produktu
Preparat przeznaczony do przygotowanie skóry przed zabiegiem eksfoliacji. Złuszcza powierzchniowe komórki warstwy rogowej.
Stosowanie: Nanieść niewielką ilość preparatu na wilgotną skórę twarzy, szyi, dekoltu. Rozprowadzić kolistymi ruchami. Oczyszczać przez około 2 – 4 minuty, delikatnie masując. Zmyć dużą ilością wody. Osuszyć chusteczką kosmetyczną.
Składniki aktywne: kwas laktobionowy, kwas mlekowy, kwas migdałowy.
Idealnie pasuje do
-
Producent: Norel Professional
Tonik–żel kwas pirogronowy Pyruvic Acid 500ml
Bezalkoholowy tonik żelowy z linii Pyruvic Acid przeznaczony jest dla skór tłustych, zanieczyszczonych, trądzikowych i z przebarwieniami. Dzięki niskiemu pH 3,0 doskonale przygotowuje naskórek do eksfoliacji kwasem pirogronowym, odtłuszcza go i wspomaga usunięcie obumarłych komórek naskórka podczas zabiegu. Skóra staje się idealnie czysta, gładka i...
Producent: Norel ProfessionalŻel z kwasem migdałowym Mandelic Acid 500ml
Delikatny żel (pH 3,0) z kwasem migdałowym z linii Mandelic Acid & PHA przeznaczony jest do oczyszczenia i odtłuszczenia każdego rodzaju cery przed zabiegiem eksfoliacji kwasem migdałowym. Żel nie powoduje ściągnięcia i przesuszenia naskórka. W kontakcie z wodą tworzy oczyszczającą piankę. Pozostawia skórę idealnie czystą, gładką i świeżą – gotową do...
Producent: BielendaNeutralizator 200 g
Neutralizator błyskawicznie zatrzymuje (neutralizuje) działanie kwasów, zapobiegając podrażnieniom. Wykazuje działanie kojące likwidując pieczenie oraz świąd skóry. Umożliwia bezpieczne wykonanie zabiegu.
27,00 zł szt.Producent: ApisŻel neutralizujący (chłodzący) kwasy 200ml
Żel neutralizujący (chłodzący) kwasy polecany jest dla każdego rodzaju cery. Przeznaczony jest do neutralizacji (przerwania) działania eksfoliatora. Ma właściwości łagodzące, przeciwobrzękowe i chłodzące.
41,00 zł szt.Producent: PozostaliWazelina biała 20 g
Uniwersalna wazelina biała o fartmaceutycznej czystości, w tubce. Posiada wiele właściwości ochronnych dla skóry. Nawilża, łagodzi podrażnienia. Tworzy cienką warstwę izolacyjną chroniąc usta, dłonie, twarz przed wysuszeniem i uszkodzeniem.
3,99 zł szt.Producent: Norel ProfessionalTonik-żel kwas migdałowy Mandelic Acid 500ml
Tonik żelowy bezalkoholowy z kwasem migdałowym z linii Mandelic Acid & PHA przeznaczony jest dla każdego rodzaju cery. Dzięki zawartości kwasów wspomaga usunięcie obumarłych komórek naskórka, ujednolica koloryt cery i utrzymuje florę bakteryjną skóry w równowadze. Nie podrażnia i nie piecze. Posiada unikalne własności wygładzające i rozjaśniające.
Producent: ApisŻel łagodzący po zab. medycyny estetycznej DermaSoft 200ml
Intensywnie łagodzący żel z linii DermaSoft stosowany po zabiegach medycyny estetycznej, kosmetologicznych, podrażniających skórę. Polecany dla skóry wrażliwej, podrażnionej po zabiegach medycyny estetycznej i zabiegach kosmetologicznych: mikrodermabrazja, mezoterapia, elektrokoagulacja, eksfoliacja, fale radiowe. Chłodzi, redukuje zaczerwienienie,...
56,00 zł szt.Producent: ApisŻel łagodzący po zab. medycyny estetycznej DermaSoft 50ml
Intensywnie łagodzący żel z linii DermaSoft Home terApis polecany po zabiegach medycyny estetycznej, kosmetologicznych, podrażniających skórę. Idealny dla skóry wrażliwej, podrażnionej po zabiegach medycyny estetycznej i zabiegach kosmetologicznych: mikrodermabrazja, mezoterapia, elektrokoagulacja, eksfoliacja, fale radiowe. Łagodzi podrażnienia,...
27,00 zł szt.Producent: Norel ProfessionalNeutralizator do kwasów Exfoliation 500ml
Neutralizator do kwasów z linii Exfoliation o zasadowym odczynie (pH 9,0), który skutecznie i natychmiastowo neutralizuje i przerywa działanie kwasów. Pozwala na przeprowadzenie kontrolowanej i bezpiecznej eksfoliacji. Składniki aktywne skutecznie łagodzą, goją i nawilżają skórę.
PromocjaProducent: ApisZestaw do zabiegu eksfoliacji z kwasem migdałowym 40%
Trio pielęgnacyjne do eksfoliacji zawiera: Kwas migdałowy 40% o pH 1,5 30ml, Maskę łagodzącą po zabiegu kwasami 200ml, Żel neutralizujący (chłodzący) kwasy 200ml. Zestaw do eksfoliacji Apis Cosmetics, to kosmetyki, dzięki którym skóra szybko odzyskuje gładkość i promienny blask.
170,00 zł 153,00 zł Najniższa cena z 30 dni: 170,00 zł szt.Producent: FarmonaKrem łagodzący SPF50 New Skin Calm Cream 150ml
Krem New Skin Calm Cream to specjalistyczny preparat łagodzący o lekkiej formule, stworzony z myślą o pielęgnacji skóry po zabiegach eksfoliacji oraz innych zabiegach kosmetycznych, które mogą podrażnić skórę. Jego wysoki współczynnik ochronny SPF 50 gwarantuje skuteczną ochronę przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym, dzięki czemu jest idealny do...
76,00 zł szt.Producent: FarmonaNeutralizator kwasów New Skin Peel 280ml
Neutralizator New Skin Peel polecany do każdego rodzaju skóry, przeznaczony do neutralizacji wszystkich preparatów eksfoliujących z serii New Skin Peel oraz Acid Tech. Skutecznie i natychmiastowo przerywa działanie kwasów, co przeciwdziała podrażnieniom i zapewnia kontrolowaną oraz bezpieczną eksfoliację. Składniki aktywne zawarte w preparacie działają...
34,00 zł szt.Producent: FarmonaMaska łagodząca New Skin Calm Mask 200ml
Maska New Skin Calm Mask łagodzi skórę po intensywnych zabiegach eksfoliacji, wspierając jej szybką regenerację. Przynosi ukojenie skórze podrażnionej po zabiegach kosmetycznych. Bogata formuła maski zapewnia głębokie nawilżenie, przywraca elastyczność, wygładza oraz przynosi ulgę podrażnionej skórze. Stworzoną z myślą o każdym typie skóry.
50,00 zł szt.-
Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?
W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.
-
W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Jakie zalety ma założenie konta klienta?
Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.
-
Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.
-
Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?
Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl
-
Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?
Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności.
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty.
-
W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:
- BLIK,
- przelewy online,
- płatności kartami,
- Apple Pay,
- Google Pay,
- płatności odroczone PayPo,
- system ratalny.Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.
Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.
-
Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?
Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:
elarto Elżbieta Trzeciak
ul. Zofii Nałkowskiej 7
42-200 Częstochowa
mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.
-
Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.
Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:
- paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
- paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe przy zamówieniach opłaconych “z góry” (przelewem) powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).
Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.
-
Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.
-
Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?
Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.
Po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. Po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.
Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.
-
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.
-
Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?
Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14.
-
Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?
Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.
-
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.
-
Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?
Jeśli jesteś:
- konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
- przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.
Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plDla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.
Następnie nadaj paczkę na adres:
elarto.pl
ul. Gruszowa 18
42-215 Częstochowa
telefon: 34 344 14 14Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.
Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. -
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.
Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plZalecamy podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
- Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.
Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.
Instagram
@ElartoŁadowanie...Produkt został dodany do koszykaxDo darmowej wysyłki brakujeIlość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.Razem produkty:Dostawa:Razem:Kontynuuj zakupy Zamów