Krem hydro nawilżająco-kojący Wrażliwy Przyjaciel 50ml

Krem hydro nawilżająco-kojący Wrażliwy Przyjaciel 50ml Zobacz większe
  • Krem hydro nawilżająco-kojący Wrażliwy Przyjaciel 50ml
  • Krem hydro nawilżająco-kojący Wrażliwy Przyjaciel 50ml

Face Boom

20517

Nawilżająco-kojący hydro krem do twarzy Wrażliwy Przyjaciel to wybawienie dla cery suchej, wrażliwej i odwodnionej. Wyjątkowo nawilża, odżywia, koi oraz regeneruje naskórek. Idealny zarówno na dzień jak i na noc. Kosmetyk na bazie wegańskiej formuły, zawiera 99% składników naturalnych. Spraw, aby Twoja codzienna pielęgnacja zamieniała się w zabieg niczym z luksusowego salonu SPA.

Więcej szczegółów

22,76 zł
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Opis produktu

Nawilżająco-kojący hydro krem do twarzy Wrażliwy Przyjaciel od FaceBoom powstał na bazie naturalnej, wegańskiej formuły. Stworzony z myślą o cerze suchej, wrażliwej i odwodnionej, która wymaga intensywnego nawilżenia i regeneracji. Polecany do stosowania na dzień i na noc. Ten naturalny, nawilżająco-kojący hydro krem Wrażliwy Przyjaciel zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego. Nie zawiera SLS-ów, PEG-ów, parabenów i olei mineralnych.

Co w sobie kryje hydro krem do twarzy Wrażliwy Przyjaciel FaceBoom?

OpHydro krem nawilżająco-kojący do pielęgnacji twarzy Wrażliwy Przyjaciel w swoim składzie zawiera następujące składniki aktywne:

  • olej z róży – koi cerę wrażliwą, dodaje blasku i korzystnie wpływa na skórę naczynkową. Regeneruje, uelastycznia, normalizuje pracę gruczołów łojowych. Łagodzi, wygładza i zmiękcza skórę, zapewniając jej odpowiednie nawilżenie. Wspomaga wyrównanie kolorytu skóry;
  • olej z avocado – zapobiega przesuszaniu i opóźnia proces starzenia się skóry. Zapewnienia ochronę przed szkodliwym i niszczącym działaniem wolnych rodników. Pozytywnie wpływa na stan skóry, zapewniając jej odpowiednie nawilżenie i odżywienie;
  • olej z orzechów brazylijskich – silnie nawilża, chroni i regeneruje skórę. Pomaga zwiększyć szybkość metabolizmu komórek. Skóra zyskuje siłę do skuteczniejszej i szybszej regeneracji. Uelastycznia i nadaje cerze promiennego, zdrowego wyglądu. Zapobiega suchości i powstrzymuje starzenie się skóry.

Jak działa hydro krem do twarzy Wrażliwy Przyjaciel FaceBoom?

Sucha i wrażliwa skóra potrzebuje intensywnej pielęgnacji. Hydro krem Wrażliwy Przyjaciel, dzięki zawartym składnikom aktywnym, dba o skórę twarzy, pozostawiając ją gładką i delikatną. Jest lekki, więc idealnie nadaję się do codziennej pielęgnacji, również pod makijaż. Jak jeszcze działa krem?

  • nawilża – zawiera kompozycję naturalnych składników aktywnych, które dogłębnie nawilżają cerę, zapewniając uczucie komfortu;
  • koi i niweluje podrażnienia – krem jest idealny dla cery suchej, wrażliwej i skłonnej do podrażnień. Naturalność jego formuły ukoi cerę;
  • regeneruje – dzięki składnikom aktywnym zawartym w kremie, zregeneruje skórę i dostarczy jej niezbędnych składników odżywczych.

Jak stosować nawilżająco-kojący hydro krem do twarzy FaceBoom Wrażliwy Przyjaciel?

Stosuj krem na skórę twarzy, szyi i dekoltu codziennie rano i / lub wieczorem. Przed użyciem oczyść skórę kosmetykiem z linii FaceBoom – wybierz oczyszczającą piankę Puszysta Kumpelkaoczyszczającą wodę micelarną Zaradna Wizjonerka lub puder enzymatyczny do oczyszczania twarzy Sypki Flirciarz.

Hydro krem do twarzy Wrażliwy Przyjaciel FaceBoom pochodzi z Polski, powstał z miłością do zwierząt, w trosce o środowisko naturalne!

Wybierając nawilżająco-kojący hydro krem Wrażliwy Przyjaciel od FaceBoom, dbasz nie tylko o swoje piękno, ale również dbasz o środowisko:

  • wegańska formuła – krem posiada przyjazną środowisku i skórze wegańską formułę;
  • certyfikat VIVA VEGAN – krem posiada certyfikat organizacji VIVA VEGAN walczącej o prawa zwierząt;
  • certyfikat PETA – krem nie jest testowany na zwierzętach. Posiada certyfikat międzynarodowej organizacji PETA;
  • certyfikat FSC® – do produkcji kartonika wykorzystano papier z certyfikatem FSC®. Sposób, w jaki pozyskuje się drewno, zachowuje żywotność lasów oraz ich bogactwo biologiczne;
  • eko tubka – krem został zamknięty w tubce wykonanej w 100% z recyklingowanego materiału;
  • bio etykieta – etykieta jest przyjazna środowisku, została przygotowana z BIO folii;
  • recykling – po odpowiedniej segregacji opakowanie kartonowe nadaje się w 100% do recyklingu;
  • segregacja – po zużyciu wystarczy wyrzucić opakowanie do odpowiedniego pojemnika na śmieci;
  • wsparcie – wsparcie finansowe budowy i funkcjonowania systemu odzysku i recyklingu odpadów opakowaniowych;
  • ISO – krem zachowuje normę środowiskową ISO 14001 i ISO 9001;
  • praktyka produkcyjna – zachowana dobra praktyka produkcyjna GMP.

Kosmetyki naturalne FaceBoom

Właściwy dobór kosmetyków jest podstawą, a naturalna pielęgnacja jest tym, czego potrzebuje skóra twarzy. Wybierz swoją FaceBoomową rodzinkę, a Twoja skóra będzie piękna, odżywiona i rozświetlona. Sprezentuj kosmetyki FaceBoom bliskim i podziękuj im w ten sposób za miłość, troskę i czas, który Ci poświęcają.

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost: 9,90 zł brutto,
    - paczkomaty InPost - płatność w paczkomacie: 19,99 zł brutto,
    - firma kurierska InPost/DPD: 13,99 zł brutto,
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto.

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe przy zamówieniach opłaconych “z góry” (przelewem) powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    Po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. Po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów