Regulamin Szkoleń stacjonarnych
REGULAMIN SZKOLEŃ STACJONARNYCH OTWARTYCH ORGAZNIZOWANYCH
PRZEZ FIRMĘ ELARTO ELŻBIETA TRZECIAK Z SIEDZIBĄ W CZĘSTOCHOWIE
§ 1.
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin („Regulamin") określa zasady udziału w szkoleniach stacjonarnych otwartych organizowanych przez firmę ELARTO Elżbieta Trzeciak.
2. Organizatorem szkoleń jest Elżbieta Trzeciak, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: ELARTO Elżbieta Trzeciak, pod adresem: 42-218 Częstochowa ul. Nałkowskiej 7, NIP: 5731712226, REGON: 152145580,.
3. Udział w szkoleniach stacjonarnych otwartych wymaga zaakceptowania przez Klienta/Uczestnika niniejszego Regulaminu, Polityki Prywatności ELARTO, założenia Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO i zaakceptowania Regulaminu Sklepu Internetowego ELARTO oraz zawarcia z Organizatorem Umowy za pośrednictwem Sklepu Internetowego ELARTO i zapłaty za dane szkolenie.
§ 2.
Definicje
1. Certyfikat imienny ukończenia szkolenia stacjonarnego - imienny dokument wystawiany przez Organizatora Uczestnikowi, który ukończył szkolenie stacjonarne otwarte. W niektórych przypadkach warunkiem uzyskania Certyfikatu jest zaliczenie z wynikiem pozytywnym po sprawdzeniu wiedzy i umiejętności nabytych podczas takiego Szkolenia (każdy taki przypadek będzie wyraźnie wskazany w opisie właściwego Szkolenia). Certyfikat jest wystawiany wyłącznie na rzecz osoby fizycznej, która faktycznie brała udział w danym szkoleniu stacjonarnym, a w przypadku Certyfikatu wymagającego zaliczenia sprawdzianu – wyłącznie osobie fizycznej, która zaliczyła ten sprawdzian z wynikiem pozytywnym, czyli w przypadku sprawdzianu weryfikującego umiejętności: poprzez wykazanie się opanowaniem umiejętności objętych szkoleniem stacjonarnym.
2. Gift box – wybrane produktu Organizatora niezbędne do realizacji części praktycznej szkolenia stacjonarnego.
3. Instruktor/Szkoleniowiec – osoba prowadząca szkolenie w zakresie teoretycznym i praktycznym.
4. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna, która zawarła z Organizatorem Umowę za pośrednictwem Sklepu Internetowego ELARTO i dokonała zapłaty. Klient nie musi być jednocześnie Uczestnikiem szkolenia, choć może nim być.
5. Konsument - osoba fizyczna, a także osoba fizyczna zawierająca umowę sprzedaży zgodnie z warunkami Regulaminu Sklepu Internetowego ELARTO, jako bezpośrednio związana z jej działalnością gospodarczą, gdy dokonywany w oparciu o umowę sprzedaży zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, co znajduje potwierdzenie w złożonym przez tę osobę oświadczeniu w trakcie dokonywania zakupów w Sklepie internetowym ELARTO.
6. Organizator - ELARTO Elżbieta Trzeciak, pod adresem: 42-218 Częstochowa ul. Nałkowskiej 7, NIP: 5731712226, REGON: 152145580.
7. Polityka Prywatności ELARTO – polityka prywatności pod adresem: https://elarto.pl/content/11-polityka-prywatnosci.
8. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
9. Regulamin – niniejszy regulamin.
10. Regulamin Sklepu Internetowego ELARTO – regulamin pod adresem: https://elarto.pl/content/3-regulamin.
11. Sala Szkoleniowa Organizatora – sala szkoleniowa Akademii Szkoleniowej ELARTO znajdująca się w Częstochowie (42-202) przy ul. Św. Rocha 98/3.
12. Sklep Internetowy ELARTO – sklep internetowy pod adresem: https://elarto.pl, którego właścicielem jest Organizator.
13. Strona internetowa Organizatora – strona pod adresem: www.elarto.pl.
14. Szkolenie otwarte – szkolenie, na które może się zapisać każda osoba zainteresowana tematem szkolenia.
15. Szkolenie stacjonarne otwarte – szkolenie, w którym Uczestnicy zgromadzeni są w Sali Szkoleniowej Organizatora.
16. Uczestnik - Klient i/lub osoba bądź osoby, które zostały zgłoszone ze wskazaniem ich imienia i nazwiska, adresu e-mail, nr telefonu przez Klienta do uczestnictwa w szkoleniu przy składaniu zamówienia w Sklepie Internetowym ELARTO w sekcji „UWAGI DO ZAMÓWIENIA”.
17. Umowa – to umowa sprzedaży szkolenia stacjonarnego otwartego zorganizowanego przez Organizatora, którego zakupu Klient/Uczestnik dokonuje od Organizatora za pośrednictwem Sklepu Internetowego ELARTO,
18. Usługa Inna – szkolenie stacjonarne zorganizowane przez Organizatora.
19. Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.).
20. Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych – ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509).
21. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta/Uczestnika zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj i liczbę USŁUG oraz sposób zapłaty i dostawy.
§ 3.
Warunki uczestnictwa
w szkoleniu stacjonarnym otwartym oraz szkoleniu zdalnym otwartym
1. Informacje o organizowanych szkoleniach przez Organizatora zamieszczane są:
a) na Stronie Internetowej Organizatora w zakładce: SZKOLENIA I EVENTY pod adresem: https://elarto.pl/831-szkolenia-i-eventy,
b) w Sklepie Internetowym ELARTO,
c) w newsletterze Sklepie Internetowym ELARTO,
d) w social mediach Organizatora działań promocyjno-sprzedażowych (newsletter Sklepu Internetowego ELARTO, social media Organizatora).
2. Wszystkie informacje zawarte na Stronie Internetowej ELARTO oraz na Sklepu Internetowego ELARTO, w newsletterze Sklepu Internetowego ELARTO oraz social mediach Organizatora, odnoszące się m.in. do Usług Innych , łącznie z cenami, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia Umowy, określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego.
3. Informacja o cenie Usługi Innej podawane na Stronie Internetowej ELARTO oraz na stronie Sklepu Internetowego ELARTO mają charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta/Uczestnika wiadomości e-mail, określonej w § 4 ust. 9 Regulaminu Sklepu Internetowego ELARTO, zawierającej potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Ceny Usług Innych widniejące w Sklepie Internetowym ELARTO obowiązują przy składaniu zamówienia za pośrednictwem Internetu na stronie internetowej www.elarto.pl, tj. na Stronie Internetowej Organizatora.
4. Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest zaakceptowania przez Klienta/Uczestnika niniejszego Regulaminu, Polityki Prywatności ELARTO, założenie Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO i zaakceptowania Regulaminu Sklepu Internetowego ELARTO oraz zawarcie z Organizatorem Umowy za pośrednictwem Sklepu Internetowego ELARTO i dokonanie zapłaty za Usługę Inną .
5. Po dokonaniu zapłaty Klient/Uczestnik otrzymuje od Organizatora, na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracji Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO:
a) potwierdzenie zapłaty,
b) fakturą zakupu,
c) dane szkoleniowca/instruktora
d) program szkolenia,
e) harmonogramem realizacji szkolenia,
f) informację o dacie, godzinie, przewidywanym czasie trwania i miejscu szkolenia,
g) formularz świadomej zgody modelki/modela (jeśli dotyczy).
6. Liczba miejsc na szkoleniach jest ograniczona.
§ 4.
Warunki dodatkowe uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym otwartym
1. Uczestnik zobowiązany jest:
a) do stawienia się w miejscu wyznaczonym do szkolenia o ustalonej godzinie (min. 15 min. przed rozpoczęciem szkolenia) celem dopełnienia formalności administracyjno-organizacyjnych,
b) we własnym zakresie do przyprowadzenie na szkolenie modelki/modela; w przypadku braku modelki Uczestnik wykonuje prace na swoich paznokciach,
c) we własnym zakresie do przyprowadzenie na szkolenie modelki/modela; w przypadku braku modelki Uczestnik wykonuje prace na swoich stopach i/lub na swoich paznokciach u stóp,
d) stosować się do poleceń Szkoleniowca/Instruktora w zakresie wymogów BHP, ochrony p.poż., a także procedur odnoszących się do wykonywania poszczególnych zabiegów, które objęte są programem szkolenia,
e) zachowania bezterminowo poufności w zakresie wszelkich informacji, dotyczących Organizatora, ujawnione w związku z zawarciem Umowy i realizacją szkolenia, w tym w szczególności nieujawnione do publicznej wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne lub inne informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Organizatora,
f) do posiadania w trakcie szkolenia własnego zestawu pędzli, o ile w opisie szkole została zawarta taka informacja,
g) do nieużywania w trakcie szkolenia żadnych własnych materiałów, w szczególności: urządzeń, narzędzi, preparatów i kosmetyków, z zastrzeżeniem ust. 1 lit. e) powyżej.
2. Modelka/Model, o których mowa w ust. 1 lit. b) powyżej:
1) musi spełniać następujące kryteria:
a) być pełnoletnia/pełnoletni,
b) być zdrowa/zdrowy,
c) wyrazić zgodę w formie pisemnej na udział w szkoleniu, jako modelka/model Uczestnika i przekazać Szkoleniowcowi/ bezpośrednio przed szkoleniem – formularz świadomej zgody, który zostanie przesłany Klientowi/Uczestnikowi na adres e-mail, wskazany w formularzu rejestracji Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO bezzwłocznie po zawarciu Umowy przez Klienta/Uczestnika,
2) nie może być stylistką/stylistą paznokci, tj. osobą świadczącą usługi stylizacji paznokci w ramach swojej jednoosobowej działalności gospodarczej, jak również w ramach zatrudnienia u innej osoby lub podmiotu trzeciego, bez względu na podstawę lub formę jej zatrudnienia,
3) musi stawić się na szkoleniu z zadbanymi dłońmi i paznokciami o wyznaczonej godzinie i w wyznaczonym miejscu na własny koszt.
3. Modelka/Model, o których mowa w ust. 1 lit. c) powyżej:
1) musi spełniać następujące kryteria:
a) być pełnoletnia/pełnoletni,
b) nie może:
- być chora na cukrzycę,
- przyjmować leków przeciwzakrzepowych / rozrzedzających krew,
- być obciążona niewydolnością kończyn dolnych,
- mieć stanów zapalnych w okolicy paznokcia z wysiękiem ropnym,
- mieć stanów alergicznych,
- mieć alergii na kosmetyki,
- mieć zaburzeń psychiczne,
- mieć demencji,
- być w trakcie leczenia onkologicznego (w trakcie terapii onkologicznej) i bezpośrednio 6 miesięcy po ich zakończeniu,
- mieć silnych stanów łuszczycowych,
c) wyrazić zgodę w formie pisemnej na udział w szkoleniu, jako modelka/model Uczestnika i przekazać Szkoleniowcowi/ bezpośrednio przed szkoleniem – formularz świadomej zgody, który zostanie przesłany Klientowi/Uczestnikowi na adres e-mail, wskazany w formularzu rejestracji Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO bezzwłocznie po zawarciu Umowy przez Klienta/Uczestnika,
2) nie może być podologiem, tj. osobą świadczącą usługi podologiczne w ramach swojej jednoosobowej działalności gospodarczej, jak również w ramach zatrudnienia u innej osoby lub podmiotu trzeciego, bez względu na podstawę lub formę jej zatrudnienia,
3) musi stawić się na szkoleniu o wyznaczonej godzinie i w wyznaczonym miejscu na własny koszt.
4. Stylizacja paznokci/zabieg Modelki/Modela może być wykonywana w całości w trakcie szkolenia w ramach ćwiczeń przez Uczestnika, który może nie być profesjonalistą w zakresie stylizacji paznokci/podologii.
5. Szkoleniowiec/Instruktor ma prawo:
a) poprosić Uczestnika i/lub Modelkę/Modela o opuszczenie szkolenia w przypadku powtarzającego się regularnie nieodpowiedniego zachowania Uczestnika, w szczególności jeśli Uczestnik pozostaje pod wpływem alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających, używa wobec Szkoleniowca/Instruktora lub innych Uczestników słów powszechnie uznanych za obraźliwe;
b) wykluczyć Uczestnika i/lub Modelkę/Modela ze szkolenia w przypadku niezastosowania się do poleceń Szkoleniowca/Instruktora (po uprzednim upomnieniu). W takim przypadku Uczestnikowi nie przysługuje zwrot środków za wykluczenie ze szkolenia.
6. W trakcie trwania szkolenia Uczestnik i/lub Modelka/Model nie może w żadnej formie rejestrować przebiegu szkolenia ani go utrwalać w postaci dźwięku czy obrazu. Uczestnik i/lub Modelka również nie może wykonywać jakichkolwiek zdjęć innym Uczestnikom, Modelkom/Modelom, czy Szkoleniowcowi/Instruktorowi bez ich zgody.
7. Organizator zastrzega sobie prawo do rejestrowania przebiegu szkolenia lub poszczególne jego części, w formie fotograficznej i/lub audiowizualnej oraz do ich publikowania i rozpowszechniania w celach związanych ze swoja działalnością szkoleniową i marketingiem.
8. Czas trwania szkolenia może ulec przedłużeniu lub skróceniu w przypadku wystąpienia siły wyższej, na którą Organizator nie ma wpływu.
9. Czas trwania szkolenia może ulec wydłużeniu w przypadku, gdy poziom Uczestników będzie tego wymagał.
10. W Sali Szkoleniowej Organizatora, jak i na terenie całego obiektu, w którym ona się znajduje, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
11. Organizator zastrzega sobie prawo do niewpuszczenia na teren obiektu, w którym znajduje się Sala Szkoleniowa Organizatora lub do usunięcia z tegoż obiektu Uczestnika i/lub Modelki/Modela będących w stanie nietrzeźwym lub pod wpływem innych środków odurzających, a także, gdy zachowanie Uczestnika i/lub Modelki/Modela wiąże się z agresją, naruszeniem zasad współżycia społecznego, ryzykiem naruszenia dóbr osobistych, mienia, zdrowia, porządku lub moralności publicznej. W powyższych przypadkach Organizator uprawniony jest do zgłoszenia danego przypadku służbom porządkowym lub organom ścigania.
12. Certyfikat imienny ukończenia szkolenia stacjonarnego, po spełnieniu przez Uczestnika warunków, określonych w § 6 ust. 2 lit. g) Regulaminu, zostanie wydany Uczestnikowi w dniu pozytywnie zakończonego szkolenia stacjonarnego otwartego
§ 5.
Siła Wyższa
Siła wyższa oznacza każde zdarzenie nadzwyczajne, nagłe, zewnętrzne, uniemożliwiające wykonanie zobowiązania wynikającego z umowy, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy i któremu nie można było zapobiec nawet przy dołożeniu szczególnej staranności, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii, strajki, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, przerwy w dostawie prądu, Internetu, zalanie, pożar.
§ 6.
Warunki płatności
1. Klient/Uczestnik może dokonać zakupu Usługi odpłatnej jedynie za pośrednictwem Sklepu Internetowego Organizatora.
2. W cenie szkolenia stacjonarnego otwartego Uczestnicy otrzymują od Organizatora:
a) szkolenie,
b) udostępnienie do korzystania ze stanowiska szkoleniowego w pełni wyposażonego w niezbędne urządzenia, narzędzia, akcesoria, preparaty i kosmetyki, a także maseczki i rękawiczki b) jednorazowe, oraz w pełni przygotowanego do pracy, zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi,
c) materiały szkoleniowe
d) materiały dydaktyczne w formie papierowej i/lub elektronicznej,
f) poczęstunek,
g) gift box,
h) imienny certyfikat ukończenia szkolenia, którego podstawą wydania przez Organizatora jest:
- 100% frekwencja na zajęciach realizowanych w ramach danego szkolenia,
- pozytywna ocena wykonywanych podczas zajęć stylizacji/zabiegów,
- zdanie egzaminu z pozytywnym wynikiem (jeśli dotyczy).
3. Cena szkolenia stacjonarnego otwartego nie obejmuje kosztów dojazdu Klientów/Uczestników, kosztów parkingu, noclegów i wyżywienia, chyba że jest to wyraźnie zaznaczone w ofercie.
4. Zapłaty za Usługę odpłatną należy dokonywać wyłącznie za pośrednictwem Sklepu Internetowego ELARTO i tylko w jeden z następujących sposobów:
a) płatność kartą płatniczą lub,
b) przelewem bankowym bądź,
c) płatność BLIK.
poprzez zewnętrzny system płatności przelewy24.pl, obsługiwany przez firmę PayPro Spółkę Akcyjną z siedzibą: 60-198 Poznań ul. Pastelowa 8, wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000347935, NIP: 7792369887, REGON: 301345068, z kapitałem zakładowym 5.476.300,00zł wpłaconym w całości,,
5. Organizator zastrzega, iż formy płatności mogą ulec zmianie w zależności od form płatności oferowanych w Sklepie Internetowym ELARTO.
6. Po dokonaniu zapłaty Klient/Uczestnik otrzymuje bezzwłocznie od Organizatora, na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracji Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO:
a) potwierdzenie zapłaty,
b) fakturą zakupu.
§ 7.
Prawa autorskie
Organizator zastrzega, iż wszelkie materiały szkoleniowe, używane podczas szkoleń oraz udostępniane Klientom/Uczestnikom, zarówno w wersji elektronicznej jak i papierowej, w tym skrypty, prezentacje, a także inne tego rodzaju materiały opracowane lub udostępniane Klientom/Uczestnikom, objęte są prawem autorskim Organizatora i korzystają z ochrony wynikającej z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509) i z tego tytułu zabronione jest ich kopiowane, rozpowszechniane lub udostępniane osobom trzecim pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
§ 8.
Odwołanie lub zmiana terminu szkolenia przez Organizatora
1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub do odwołania szkolenia w terminie do 3 dni przed planowaną datą jego rozpoczęcia. Jednakże Organizator będzie korzystał z tego prawa jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności w wypadku zaistnienia następujących zdarzeń:
a) choroby lub wypadku losowego Szkoleniowca/Instruktora,
b) rezygnacji Szkoleniowca/Instruktora z prowadzenia szkolenia w czasie uniemożliwiającym jego zastąpienie,
c) utracie prawa do korzystania z lokalu, w którym miało się odbyć szkolenie,
d) wystąpieniu wypadków losowych uniemożliwiających korzystanie z lokalu, w którym miało odbyć się szkolenie (siła wyższa).
2. W przypadku zmiany terminu szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych od Organizatora, Klientowi/Uczestnikowi przysługuje zmiana terminu szkolenia na inny termin podany na Stronie Internetowej Organizatora, o ile szkolenie to jest dostępne w innym dogodnym dla Klienta/Uczestnika terminie lub skorzystanie z całkowicie innego szkolenia z oferty Organizatora, za ewentualna dopłatą lub zwrotem ewentualnej różnicy. Decyzja leży po stronie Klienta/Uczestnika.
3. Organizator, w wypadku odwołania szkolenia, informuje bezzwłocznie o tym fakcie Klienta/Uczestnika. Informacja dotycząca odwołania szkolenia przesyłana jest na adres e-mail Klienta/Uczestnika wskazany w formularz rejestracji Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO.
4. W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora, Klient/Uczestnik otrzymuje zwrot zapłaty za szkolenie w analogiczny sposób, w jaki dokonał za nie zapłaty (na rachunek bankowy, z którego dokonana była płatność) niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 od dnia powiadomienia o odwołaniu szkolenia.
§ 9.
Zmiana Szkoleniowca/Instruktora, programu szkolenia, warunków technicznych
Organizator zastrzega sobie z ważnych powodów prawo do:
1) zmiany Szkoleniowca/Instruktora, zapewniając, że nowy Szkoleniowiec/Instruktor będzie prezentował umiejętności na poziomie nie niższym niż Szkoleniowiec/Instruktor, który pierwotnie przydzielony był do prowadzenia szkolenia,
2) zmiany w programie szkolenia,
a powyższe zmiany nie będą powodowały naruszenia Umowy, zawartej pomiędzy Klientem/Uczestnikiem a Organizatorem.
§ 10.
Odstąpienie od Umowy
1. Klient/Uczestnik może odstąpić od Umowy nie później niż na 14 dni przed datą, w której szkolenie ma się odbyć z możliwością uzyskania zwrotu całości zapłaconej ceny szkolenia. Dodatkowo, w przypadku Konsumenta, może on odstąpić od umowy na zasadach określonych w § 8 Regulaminu Sklepu Internetowego ELARTO.
2. Dla swej skuteczności i ważności oświadczenie woli Klienta/Uczestnika w zakresie odstąpienia od Umowy wymaga przesłania za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: szkolenia@elarto.pl lub na adres Organizatora.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy, na zasadach i warunkach, określonych w ust. 1 i 2, Klient/Uczestnik otrzymuje zwrot zapłaty za szkolenie w analogiczny sposób, w jaki dokonał zapłaty niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 od dnia doręczenia Organizatorowi ważnego i skutecznego odstąpienia od Umowy.
4. Odstąpienie od Umowy przez Klienta/Uczestnika później niż 14 dni przed datą, w której szkolenie ma się odbyć, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu Sklepu Internetowego ELARTO w przypadku Konsumenta, lub brak udziału Klienta/Uczestnika w szkoleniu obciąża w całości Klienta/Uczestnika.
5. W razie nieprzewidzianych okoliczności, wyłącznie za zgodą Organizatora, dopuszczalna jest ewentualna zmiana Uczestnika szkolenia.
§ 11.
Reklamacje
1. Klientom/Uczestnikom, którzy brali udział w szkoleniu stacjonarnym przysługuje prawo do jego reklamacji.
2. Reklamacja powinna być złożona w terminie nieprzekraczającym 5 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres e-mail: szkolenia@elarto.pl lub na adres: ELARTO Elżbieta Trzeciak 42-218 Częstochowa ul. Św. Rocha 98/3. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient/Uczestnik winien zawrzeć opis zaistniałego problemu i swoje oczekiwania. Organizator niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi/Uczestnikowi odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Klienta/Uczestnika wskazany w formularzu rejestracyjnym Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO.
3. Reklamacje zgłoszone po terminie określonym w ust. 2 nie będą rozpatrywane.
§ 12.
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w zakładce Polityka Prywatności, opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego ELARTO pod adresem: https://elarto.pl/content/11-polityka-prywatnosci. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym ELARTO oraz odpowiednio w zakresie organizacji i sprzedaży usług odpłatnych, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym ELARTO plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego ELARTO Klienta/Uczestnika jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w Polityce Prywatności.
§ 13.
Postanowienia końcowe
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 09.09.2024 roku.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a także Regulamin Sklepu Internetowego ELARTO oraz Polityka Prywatności ELARTO.
3. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie Regulaminu jest prawo polskie.
4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, będącym konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
5. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu, a w miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w dowolnym czasie z ważnych przyczyn, w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.