Regulamin Szkoleń stacjonarnych

REGULAMIN SZKOLEŃ STACJONARNYCH OTWARTYCH ORGAZNIZOWANYCH

PRZEZ FIRMĘ ELARTO ELŻBIETA TRZECIAK Z SIEDZIBĄ W CZĘSTOCHOWIE


§ 1.

Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin („Regulamin") określa zasady udziału w szkoleniach stacjonarnych otwartych organizowanych przez firmę ELARTO Elżbieta Trzeciak.

2. Organizatorem szkoleń jest Elżbieta Trzeciak, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: ELARTO Elżbieta Trzeciak, pod adresem: 42-218 Częstochowa ul. Nałkowskiej 7, NIP: 5731712226, REGON: 152145580,.

3. Udział w szkoleniach stacjonarnych otwartych wymaga zaakceptowania przez Klienta/Uczestnika niniejszego Regulaminu, Polityki Prywatności ELARTO, założenia Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO i zaakceptowania Regulaminu Sklepu Internetowego ELARTO oraz zawarcia z Organizatorem Umowy za pośrednictwem Sklepu Internetowego ELARTO i zapłaty za dane szkolenie.

 

§ 2.

Definicje

1. Certyfikat imienny ukończenia szkolenia stacjonarnego - imienny dokument wystawiany przez Organizatora Uczestnikowi, który ukończył szkolenie stacjonarne otwarte. W niektórych przypadkach warunkiem uzyskania Certyfikatu jest zaliczenie z wynikiem pozytywnym po sprawdzeniu wiedzy i umiejętności nabytych podczas takiego Szkolenia (każdy taki przypadek będzie wyraźnie wskazany w opisie właściwego Szkolenia). Certyfikat jest wystawiany wyłącznie na rzecz osoby fizycznej, która faktycznie brała udział w danym szkoleniu stacjonarnym, a w przypadku Certyfikatu wymagającego zaliczenia sprawdzianu – wyłącznie osobie fizycznej, która zaliczyła ten sprawdzian z wynikiem pozytywnym, czyli w przypadku sprawdzianu weryfikującego umiejętności: poprzez wykazanie się opanowaniem umiejętności objętych szkoleniem stacjonarnym.

2. Gift box   wybrane produktu Organizatora niezbędne do realizacji części praktycznej szkolenia stacjonarnego.

3. Instruktor/Szkoleniowiec – osoba prowadząca szkolenie w zakresie teoretycznym i praktycznym.

4. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna, która zawarła z Organizatorem Umowę za pośrednictwem Sklepu Internetowego ELARTO i dokonała zapłaty. Klient nie musi być jednocześnie Uczestnikiem szkolenia, choć może nim być.

5. Konsument - osoba fizyczna, a także osoba fizyczna zawierająca umowę sprzedaży zgodnie z warunkami Regulaminu Sklepu Internetowego ELARTO, jako bezpośrednio związana z jej działalnością gospodarczą, gdy dokonywany w oparciu o umowę sprzedaży zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, co znajduje potwierdzenie w złożonym przez tę osobę oświadczeniu w trakcie dokonywania zakupów w Sklepie internetowym ELARTO.

6. Organizator - ELARTO Elżbieta Trzeciak, pod adresem: 42-218 Częstochowa ul. Nałkowskiej 7, NIP: 5731712226, REGON: 152145580. 

7. Polityka Prywatności ELARTO – polityka prywatności pod adresem: https://elarto.pl/content/11-polityka-prywatnosci. 

8. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

9. Regulamin – niniejszy regulamin.

10. Regulamin Sklepu Internetowego ELARTO – regulamin pod adresem: https://elarto.pl/content/3-regulamin 

11. Sala Szkoleniowa Organizatora – sala szkoleniowa Akademii Szkoleniowej ELARTO znajdująca się w Częstochowie (42-202) przy ul. Św. Rocha 98/3.

12. Sklep Internetowy ELARTO – sklep internetowy pod adresem: https://elarto.pl, którego właścicielem jest Organizator.

13. Strona internetowa Organizatora – strona pod adresem: www.elarto.pl.

14. Szkolenie otwarte – szkolenie, na które może się zapisać każda osoba zainteresowana tematem szkolenia.

15. Szkolenie stacjonarne otwarte – szkolenie, w którym Uczestnicy zgromadzeni są w Sali Szkoleniowej Organizatora.

16. Uczestnik -  Klient i/lub osoba bądź osoby, które zostały zgłoszone ze wskazaniem ich  imienia i nazwiska, adresu e-mail, nr telefonu przez Klienta do uczestnictwa w szkoleniu przy składaniu zamówienia w Sklepie Internetowym ELARTO w sekcji „UWAGI DO ZAMÓWIENIA”.

17. Umowa – to umowa sprzedaży szkolenia stacjonarnego otwartego zorganizowanego przez Organizatora, którego zakupu Klient/Uczestnik dokonuje od Organizatora za pośrednictwem Sklepu Internetowego ELARTO,

18. Usługa Inna  – szkolenie stacjonarne zorganizowane przez Organizatora.

19. Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.).

20. Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych – ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509).

21. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta/Uczestnika zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj i liczbę USŁUG oraz sposób zapłaty i dostawy.

§ 3. 

Warunki uczestnictwa

w szkoleniu stacjonarnym otwartym oraz szkoleniu zdalnym otwartym

1. Informacje o organizowanych szkoleniach przez Organizatora zamieszczane są:

a) na Stronie Internetowej Organizatora w zakładce: SZKOLENIA I EVENTY pod adresem: https://elarto.pl/831-szkolenia-i-eventy 
b) w Sklepie Internetowym ELARTO,
c) w newsletterze Sklepie Internetowym ELARTO,
d) w social mediach Organizatora działań promocyjno-sprzedażowych (newsletter Sklepu Internetowego ELARTO, social media Organizatora).

2. Wszystkie informacje zawarte na Stronie Internetowej ELARTO oraz na Sklepu Internetowego ELARTO, w newsletterze Sklepu Internetowego ELARTO oraz social mediach Organizatora, odnoszące się m.in. do Usług Innych , łącznie z cenami, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia Umowy, określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego.

3. Informacja o cenie Usługi Innej  podawane na Stronie Internetowej ELARTO oraz na stronie Sklepu Internetowego ELARTO mają charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta/Uczestnika wiadomości e-mail, określonej w § 4 ust. 9 Regulaminu Sklepu Internetowego ELARTO, zawierającej potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Ceny Usług Innych  widniejące w Sklepie Internetowym ELARTO obowiązują przy składaniu zamówienia za pośrednictwem Internetu na stronie internetowej www.elarto.pl, tj. na Stronie Internetowej Organizatora.

4. Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest zaakceptowania przez Klienta/Uczestnika niniejszego Regulaminu, Polityki Prywatności ELARTO, założenie Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO i zaakceptowania Regulaminu Sklepu Internetowego ELARTO oraz zawarcie z Organizatorem Umowy za pośrednictwem Sklepu Internetowego ELARTO i dokonanie zapłaty za Usługę Inną . 

5. Po dokonaniu zapłaty Klient/Uczestnik otrzymuje od Organizatora, na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracji Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO: 

a) potwierdzenie zapłaty,
b) fakturą zakupu,
c) dane szkoleniowca/instruktora
d) program szkolenia,
e) harmonogramem realizacji szkolenia, 
f) informację o dacie, godzinie, przewidywanym czasie trwania i miejscu szkolenia,
g) formularz świadomej zgody modelki/modela (jeśli dotyczy).

6. Liczba miejsc na szkoleniach jest ograniczona.

§ 4. 

Warunki dodatkowe uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym otwartym 

1. Uczestnik zobowiązany jest:

a) do stawienia się w miejscu wyznaczonym do szkolenia o ustalonej godzinie (min. 15 min. przed rozpoczęciem szkolenia) celem dopełnienia formalności administracyjno-organizacyjnych,
b) we własnym zakresie do przyprowadzenie na szkolenie modelki/modela; w przypadku braku modelki Uczestnik wykonuje prace na swoich paznokciach,
c) we własnym zakresie do przyprowadzenie na szkolenie modelki/modela; w przypadku braku modelki Uczestnik wykonuje prace na swoich stopach i/lub na swoich paznokciach u stóp,
d) stosować się do poleceń Szkoleniowca/Instruktora w zakresie wymogów BHP, ochrony p.poż., a także procedur odnoszących się do wykonywania poszczególnych zabiegów, które objęte są programem szkolenia,
e) zachowania bezterminowo poufności w zakresie wszelkich informacji, dotyczących Organizatora, ujawnione w związku z zawarciem Umowy i realizacją szkolenia, w tym w szczególności nieujawnione do publicznej wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne lub inne informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Organizatora,
f) do posiadania w trakcie szkolenia własnego zestawu pędzli, o ile w opisie szkole została zawarta taka informacja,
g) do nieużywania w trakcie szkolenia żadnych własnych materiałów, w szczególności: urządzeń, narzędzi, preparatów i kosmetyków, z zastrzeżeniem ust. 1 lit. e) powyżej.

2. Modelka/Model, o których mowa w ust. 1 lit. b) powyżej: 

1) musi spełniać następujące kryteria:

a) być pełnoletnia/pełnoletni,
b) być zdrowa/zdrowy,
c) wyrazić zgodę w formie pisemnej na udział w szkoleniu, jako modelka/model Uczestnika i przekazać Szkoleniowcowi/ bezpośrednio przed szkoleniem – formularz świadomej zgody, który zostanie przesłany Klientowi/Uczestnikowi na adres e-mail, wskazany w formularzu rejestracji Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO bezzwłocznie po zawarciu Umowy przez Klienta/Uczestnika,

2) nie może być stylistką/stylistą paznokci, tj. osobą świadczącą usługi stylizacji paznokci w ramach swojej jednoosobowej działalności gospodarczej, jak również w ramach zatrudnienia u innej osoby lub podmiotu trzeciego, bez względu na podstawę lub formę jej zatrudnienia,

3) musi stawić się na szkoleniu z zadbanymi dłońmi i paznokciami o wyznaczonej godzinie i w wyznaczonym miejscu na własny koszt.

3. Modelka/Model, o których mowa w ust. 1 lit. c) powyżej: 

1) musi spełniać następujące kryteria:

a) być pełnoletnia/pełnoletni,
b) nie może:

- być chora na cukrzycę,
- przyjmować leków przeciwzakrzepowych / rozrzedzających krew,
- być obciążona niewydolnością kończyn dolnych,
- mieć stanów zapalnych w okolicy paznokcia z wysiękiem ropnym,
- mieć stanów alergicznych,
- mieć alergii na kosmetyki,
- mieć zaburzeń psychiczne,
- mieć demencji,
- być w trakcie leczenia onkologicznego (w trakcie terapii onkologicznej) i bezpośrednio 6 miesięcy po ich zakończeniu,
- mieć silnych stanów łuszczycowych,

c) wyrazić zgodę w formie pisemnej na udział w szkoleniu, jako modelka/model Uczestnika i przekazać Szkoleniowcowi/ bezpośrednio przed szkoleniem – formularz świadomej zgody, który zostanie przesłany Klientowi/Uczestnikowi na adres e-mail, wskazany w formularzu rejestracji Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO bezzwłocznie po zawarciu Umowy przez Klienta/Uczestnika,

2) nie może być podologiem, tj. osobą świadczącą usługi podologiczne w ramach swojej jednoosobowej działalności gospodarczej, jak również w ramach zatrudnienia u innej osoby lub podmiotu trzeciego, bez względu na podstawę lub formę jej zatrudnienia,

3) musi stawić się na szkoleniu o wyznaczonej godzinie i w wyznaczonym miejscu na własny koszt.

4. Stylizacja paznokci/zabieg Modelki/Modela może być wykonywana w całości w trakcie szkolenia w ramach ćwiczeń przez Uczestnika, który może nie być profesjonalistą w zakresie stylizacji paznokci/podologii.

5. Szkoleniowiec/Instruktor ma prawo:

a) poprosić Uczestnika i/lub Modelkę/Modela o opuszczenie szkolenia w przypadku powtarzającego się regularnie nieodpowiedniego zachowania Uczestnika, w szczególności jeśli Uczestnik pozostaje pod wpływem alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających, używa wobec Szkoleniowca/Instruktora lub innych Uczestników słów powszechnie uznanych za obraźliwe;
b) wykluczyć Uczestnika i/lub Modelkę/Modela ze szkolenia w przypadku niezastosowania się do poleceń Szkoleniowca/Instruktora (po uprzednim upomnieniu). W takim przypadku Uczestnikowi nie przysługuje zwrot środków za wykluczenie ze szkolenia.

6. W trakcie trwania szkolenia Uczestnik i/lub Modelka/Model nie może w żadnej formie rejestrować przebiegu szkolenia ani go utrwalać w postaci dźwięku czy obrazu. Uczestnik i/lub Modelka również nie może wykonywać jakichkolwiek zdjęć innym Uczestnikom, Modelkom/Modelom, czy Szkoleniowcowi/Instruktorowi bez ich zgody.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do rejestrowania przebiegu szkolenia lub poszczególne jego części, w formie fotograficznej i/lub audiowizualnej oraz do ich publikowania i rozpowszechniania w celach związanych ze swoja działalnością szkoleniową i marketingiem.

8. Czas trwania szkolenia może ulec przedłużeniu lub skróceniu  w przypadku wystąpienia siły wyższej, na którą Organizator nie ma wpływu.

9. Czas trwania szkolenia może ulec wydłużeniu w przypadku, gdy poziom Uczestników będzie tego wymagał.

10. W Sali Szkoleniowej Organizatora, jak i na terenie całego obiektu, w którym ona się znajduje, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do niewpuszczenia na teren obiektu, w którym znajduje się Sala Szkoleniowa Organizatora lub do usunięcia z tegoż obiektu Uczestnika i/lub Modelki/Modela będących w stanie nietrzeźwym lub pod wpływem innych środków odurzających, a także, gdy zachowanie Uczestnika i/lub Modelki/Modela wiąże się z agresją, naruszeniem zasad współżycia społecznego, ryzykiem naruszenia dóbr osobistych, mienia, zdrowia, porządku lub moralności publicznej. W powyższych przypadkach Organizator uprawniony jest do zgłoszenia danego przypadku służbom porządkowym lub organom ścigania.

12. Certyfikat imienny ukończenia szkolenia stacjonarnego, po spełnieniu przez Uczestnika warunków, określonych w § 6 ust. 2 lit. g) Regulaminu, zostanie wydany Uczestnikowi w dniu pozytywnie zakończonego szkolenia stacjonarnego otwartego 

§ 5. 

Siła Wyższa

Siła wyższa oznacza każde zdarzenie nadzwyczajne, nagłe, zewnętrzne, uniemożliwiające wykonanie zobowiązania wynikającego z umowy, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy i któremu nie można było zapobiec nawet przy dołożeniu szczególnej staranności, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii, strajki, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, przerwy w dostawie prądu, Internetu, zalanie, pożar. 

§ 6.

Warunki płatności

1. Klient/Uczestnik może dokonać zakupu Usługi odpłatnej jedynie za pośrednictwem Sklepu Internetowego Organizatora.

2. W cenie szkolenia stacjonarnego otwartego Uczestnicy otrzymują od Organizatora:

a) szkolenie,
b) udostępnienie do korzystania ze stanowiska szkoleniowego w pełni wyposażonego w niezbędne urządzenia, narzędzia, akcesoria, preparaty i kosmetyki, a także maseczki i rękawiczki b) jednorazowe, oraz w pełni przygotowanego do pracy, zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi,
c) materiały szkoleniowe
d) materiały dydaktyczne w formie papierowej i/lub elektronicznej, 
f) poczęstunek,
g) gift box,
h) imienny certyfikat ukończenia szkolenia, którego podstawą wydania przez Organizatora jest: 

- 100% frekwencja na zajęciach realizowanych w ramach danego szkolenia,
- pozytywna ocena wykonywanych podczas zajęć stylizacji/zabiegów,
- zdanie egzaminu z pozytywnym wynikiem (jeśli dotyczy).

3. Cena szkolenia stacjonarnego otwartego nie obejmuje kosztów dojazdu Klientów/Uczestników, kosztów parkingu, noclegów i wyżywienia, chyba że jest to wyraźnie zaznaczone w ofercie.

4. Zapłaty za Usługę odpłatną należy dokonywać wyłącznie za pośrednictwem Sklepu Internetowego ELARTO i tylko w jeden z następujących sposobów: 

a) płatność kartą płatniczą lub, 
b) przelewem bankowym bądź,
c) płatność BLIK. 

poprzez zewnętrzny system płatności przelewy24.pl, obsługiwany przez firmę PayPro Spółkę Akcyjną z siedzibą: 60-198 Poznań ul. Pastelowa 8, wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000347935, NIP: 7792369887, REGON: 301345068, z kapitałem zakładowym 5.476.300,00zł wpłaconym w całości,,

5. Organizator zastrzega, iż formy płatności mogą ulec zmianie w zależności od form płatności oferowanych w Sklepie Internetowym ELARTO.

6. Po dokonaniu zapłaty Klient/Uczestnik otrzymuje bezzwłocznie od Organizatora, na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracji Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO: 

a) potwierdzenie zapłaty,
b) fakturą zakupu.

 

§ 7. 

Prawa autorskie

Organizator zastrzega, iż wszelkie materiały szkoleniowe, używane podczas szkoleń oraz udostępniane Klientom/Uczestnikom, zarówno w wersji elektronicznej jak i papierowej, w tym skrypty, prezentacje, a także inne tego rodzaju materiały opracowane lub udostępniane Klientom/Uczestnikom, objęte są prawem autorskim Organizatora i korzystają z ochrony wynikającej z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509) i z tego tytułu zabronione jest ich kopiowane, rozpowszechniane lub udostępniane osobom trzecim pod rygorem odpowiedzialności prawnej.

§ 8.

Odwołanie lub zmiana terminu szkolenia przez Organizatora

1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub do odwołania szkolenia w terminie do 3 dni przed planowaną datą jego rozpoczęcia. Jednakże Organizator będzie korzystał z tego prawa jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności w wypadku zaistnienia następujących zdarzeń:

a) choroby lub wypadku losowego Szkoleniowca/Instruktora, 
b) rezygnacji Szkoleniowca/Instruktora z prowadzenia szkolenia w czasie uniemożliwiającym jego zastąpienie, 
c) utracie prawa do korzystania z lokalu, w którym miało się odbyć szkolenie,
d) wystąpieniu wypadków losowych uniemożliwiających korzystanie z lokalu, w którym miało odbyć się szkolenie (siła wyższa).

2. W przypadku zmiany terminu szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych od Organizatora, Klientowi/Uczestnikowi przysługuje zmiana terminu szkolenia na inny termin podany na Stronie Internetowej Organizatora, o ile szkolenie to jest dostępne w innym dogodnym dla Klienta/Uczestnika terminie lub skorzystanie z całkowicie innego szkolenia z oferty Organizatora, za ewentualna dopłatą lub zwrotem ewentualnej różnicy. Decyzja leży po stronie Klienta/Uczestnika.

3. Organizator, w wypadku odwołania szkolenia, informuje bezzwłocznie o tym fakcie Klienta/Uczestnika. Informacja dotycząca odwołania szkolenia przesyłana jest na adres e-mail Klienta/Uczestnika wskazany w formularz rejestracji Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO.

4. W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora, Klient/Uczestnik otrzymuje zwrot zapłaty za szkolenie w analogiczny sposób, w jaki dokonał za nie zapłaty (na rachunek bankowy, z którego dokonana była płatność) niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 od dnia powiadomienia o odwołaniu szkolenia.

§ 9.

Zmiana Szkoleniowca/Instruktora,  programu szkolenia, warunków technicznych

Organizator zastrzega sobie z ważnych powodów prawo do:

1) zmiany Szkoleniowca/Instruktora, zapewniając, że nowy Szkoleniowiec/Instruktor będzie prezentował umiejętności na poziomie nie niższym niż Szkoleniowiec/Instruktor, który pierwotnie przydzielony był do prowadzenia szkolenia, 
2) zmiany w programie szkolenia, 

a powyższe zmiany nie będą powodowały naruszenia Umowy, zawartej pomiędzy Klientem/Uczestnikiem a Organizatorem.

§ 10.

Odstąpienie od Umowy

1. Klient/Uczestnik może odstąpić od Umowy nie później niż na 14 dni przed datą, w której szkolenie ma się odbyć z możliwością uzyskania zwrotu całości zapłaconej ceny szkolenia. Dodatkowo, w przypadku Konsumenta, może on odstąpić od umowy na zasadach określonych w § 8 Regulaminu Sklepu Internetowego ELARTO.

2. Dla swej skuteczności i ważności oświadczenie woli Klienta/Uczestnika w zakresie odstąpienia od Umowy wymaga przesłania za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: szkolenia@elarto.pl lub na adres Organizatora.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy, na zasadach i warunkach, określonych w ust. 1 i 2, Klient/Uczestnik otrzymuje zwrot zapłaty za szkolenie w analogiczny sposób, w jaki dokonał zapłaty niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 od dnia doręczenia Organizatorowi ważnego i skutecznego odstąpienia od Umowy.

4. Odstąpienie od Umowy przez Klienta/Uczestnika później niż 14 dni przed datą, w której  szkolenie ma się odbyć, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu Sklepu Internetowego ELARTO w przypadku Konsumenta, lub brak udziału Klienta/Uczestnika w szkoleniu obciąża w całości Klienta/Uczestnika. 

5. W razie nieprzewidzianych okoliczności, wyłącznie za zgodą Organizatora, dopuszczalna jest ewentualna zmiana Uczestnika szkolenia.

 

§ 11.

Reklamacje

1. Klientom/Uczestnikom, którzy brali udział w szkoleniu stacjonarnym przysługuje prawo do jego reklamacji. 

2. Reklamacja powinna być złożona w terminie nieprzekraczającym 5 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres e-mail: szkolenia@elarto.pl lub na adres: ELARTO Elżbieta Trzeciak 42-218 Częstochowa ul. Św. Rocha 98/3. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient/Uczestnik winien zawrzeć opis zaistniałego problemu i swoje oczekiwania. Organizator niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi/Uczestnikowi odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Klienta/Uczestnika wskazany w formularzu rejestracyjnym Konta Klienta w Sklepie Internetowym ELARTO.

3. Reklamacje zgłoszone po terminie określonym w ust. 2 nie będą rozpatrywane.

§ 12.

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w zakładce Polityka Prywatności, opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego ELARTO pod adresem: https://elarto.pl/content/11-polityka-prywatnosci. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym ELARTO oraz odpowiednio w zakresie organizacji i sprzedaży usług odpłatnych, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym ELARTO plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego ELARTO Klienta/Uczestnika jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w Polityce Prywatności.

§ 13.

Postanowienia końcowe

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem  09.09.2024 roku.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a także Regulamin Sklepu Internetowego ELARTO oraz Polityka Prywatności ELARTO.

3. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie Regulaminu jest prawo polskie.

4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, będącym konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.

5. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu, a w miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.

6. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w dowolnym czasie z ważnych przyczyn, w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.


  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:

    - specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
    - możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
    - historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
    - tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:

    - kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
    - kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
    - sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
    - kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.

    Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:

    - zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
    - zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
    - produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.

    Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
0 Dźwięk
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
Porozmawiaj z nami
0 Pokaż ten czat Dźwięk
elartoOffline
Pytaj o co chcesz!
Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania!
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Ten czat został zakończony. Czy jesteś zadowolony z naszego wsparcia?
Twój ostatni czat dobiegł końca. Czy chcesz wysłać kolejną wiadomość?
Aktualizacja
Informacja dla klientow
Załaduj więcej
  • Czat wstrzymany. Wyślij kolejną wiadomość, jeśli chcesz wznowić sesję czatu
elarto pisze 
Odświeżać
 Rozpoczynanie czatu
1Straszny
2Do przyjęcia
3Całkiem dobry
4Dobrze
5Doskonały
Nie, dziękuję
Wyślij nam e-mail