Srebro niejonowe koloidalne NanoSILVER Ag 250ml

Srebro niejonowe koloidalne NanoSILVER Ag 250ml Zobacz większe
  • Srebro niejonowe koloidalne NanoSILVER Ag 250ml

Podologia.pl

24093

Srebro koloidalne NanoSILVER Ag o stężeniu 50ppm i bardzo szerokim zastosowaniu, idealne w połączeniu z zabiegami podologicznymi oraz jako dodatek do zabiegów kosmetycznych. Działa regenerująco, nawilżająco i kojąco, przeciwzapalnie oraz antybakteryjnie. Oczyszcza i regeneruje naskórek. Wygładza skórę, zapewnia jej zdrowy i atrakcyjny wygląd. Eliminuje przykry zapach rozkładu potu.

Więcej szczegółów

100,00 zł
Cena za 100 ml: 40,00 zł
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Podaj nam swój e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu.

Powiadom mnie

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Srebro koloidalne NanoSILVER Ag to nanokoloidalny roztwór bardzo małych klasterów – płytek srebra, zawieszonych w spektralnie czystej, zdemineralizowanej wodzie. Ma bardzo wiele zastosowań. Doskonale sprawdza się w połączeniu z zabiegami podologicznymi, jest idealnym dodatkiem do profesjonalnych zabiegów kosmetycznych. Ten w 100% naturalny preparat o stężeniu 50 ppm działa kojąco, przeciwzapalnie i antybakteryjnie. Znajduje zastosowanie przy trądziku. Jest pomocne przy oparzeniach (w tym słonecznych). Eliminuje przykry zapach rozkładu potu.

Zalety preparatu NanoSILVER Ag oraz wskazania do zastosowania

  • Ze względu na właściwości antybakteryjne i przeciwgrzybicze oczyszcza skórę wokół zmian i uszkodzeń skóry, ochraniając ją przed infekcją. W ten sposób wspomaga proces gojenia i regeneracji np. w przebiegu wrastania paznokci, skaleczeń, zadrapań, zakażeń skórnych (brodawki, wypryski itp.).
  • Oczyszcza skórę, a w szczególności ogranicza rozwój bakterii na i pod naskórkiem (technologia nano) w przypadku stanów zapalnych, wykwitów, podrażnień skóry.
  • Oczyszcza skórę z produktów kosmetologicznych i innych zastosowanych na skórę, znajduje więc zastosowanie np. w demakijażu.
  • Chroni skórę, głęboko wspomaga oczyszczanie skóry z toksyn oraz wspomaga działania ochronne przed zakażeniem drobnoustrojami, dlatego chętnie stosowany jest w połączeniu z zabiegami podologicznymi i kosmetologicznymi.
  • Eliminuje przykry zapach stóp powstający w wyniku metabolizowania potu przez bakterie i grzyby, namnażające się na skórze stóp, a także w wyniku zakażeń bakteryjnych.

Jak zastosować srebro koloidalne NanoSILVER Ag?

NanoSILVER Ag to preparat pielęgnujący do użytku zewnętrznego, którego głównym składnikiem jest srebro naturalne metaliczne, które wykazuje działanie ochronne, nawilżające, wygładzające i antybakteryjne. Jest produktem kosmetycznym, którego głównym zadaniem jest ochrona skóry przed zakażeniami i zachowanie jej w czystości. Przez fakt, iż jest to produkt niejonowy, zachowuje swoje właściwości przez cały okres pozostawania w miejscu aplikacji, która jest niezwykle prosta. Preparat NanoSILVER Ag należy rozpylić na oczyszczoną skórę i pozostawić do wyschnięcia (w razie potrzeby wetrzeć). Stosować 1-2 razy dziennie, a w przypadku korzystania z miejsc publicznych takich jak basen, sauna, czy wspólna szatnia, produkt można zastosować częściej – przed i po wyjściu z takiego miejsca. Po zastosowaniu płynu NanoSILVER Ag i jego wyschnięciu z powierzchni skóry, można używać innych, dowolnych kosmetyków. Zastosowanie NanoSILVER Ag w połączeniu z innymi preparatami kosmetologicznymi należy konsultować ze specjalistą. Produkt nie powinien być stosowany przez osoby uczulone na srebro. Preparat NanoSILVER Ag może być również stosowany na odzież, powierzchnie, narzędzia użytku zewnętrznego, w celach ochronnych rozprzestrzeniania drobnoustrojów.

Czy wiesz, że... czyli dlaczego warto wybrać srebro koloidalne NanoSILVER Ag

Niebywałe, zdrowotne właściwości srebra zostały zauważone już w starożytności. Na początku XX wieku srebro uznawane było za jeden z najskuteczniejszych środków leczniczych. Późniejszy rozwój medycyny wyparł ten naturalny farmaceutyk. Od kilku lat, dzięki rozwojowi nanotechnologii, srebro ponownie może pomagać w zwalczaniu wielu przykrych dolegliwości. Badania naukowe potwierdziły skuteczność nanosrebra w walce z mikrobami. Zabija ponad 650 patogenów – bakterie Gram(-) oraz Gram(+), grzyby, pleśnie, wirusy, roztocza oraz pierwotniaki. Skuteczność bakteriobójczą preparatu NanoSILVER Ag potwierdziły przeprowadzone badania laboratoryjne w stosunku do m.in. Escherichia coli, Salmonella typhi, Staphylococcus aureus, Staphylococcus epidermidis, Pseudomonas aeruginosa, Streptococcus pneumoniae, Candida albicans i wielu innych.

Technologia opracowana dla potrzeb podologicznych i kosmetologicznych – właściwości preparatów nanotechnologii

Choć zastosowanie nanometali w medycynie jest znane od lat, znajdują one również szerokie zastosowanie w kosmetologii i podologii. Nanometale podologia.pl to zaawansowany system produktów kosmetycznych o bardzo prostym, a równocześnie skutecznym składzie. Właściwości preparatów nanotechnologii podologia.pl to:

  1. Skuteczność – optymalne stężenie nanocząstek (50 ppm), ich ultramała średnica (2-5 nm) oraz kształt płytek, zapewniają bardziej efektywne działanie i penetrację skóry w porównaniu z preparatami na bazie cząstek owalnych czy w skali mikro. Aktywne działanie polega na przyłączaniu się i przenikaniu nanocząstek do błon komórkowych patogenów, przez co blokowane są ich procesy metaboliczne, w efekcie czego obumierają. Patogeny neutralizowane są w ciągu kilku do kilkunastu minut, nie są one w stanie rozwinąć odporności wobec aktywnych nanocząstek.
  2. Bezpieczeństwo – produkty testowane dermatologicznie, nie powodują podrażnień skóry, reakcji alergicznych, nie wysuszają skóry, nie powodują pieczenia. Są nieinwazyjne i nietoksyczne. Nie reagują one z płynami ustrojowymi człowieka ani składnikami innych preparatów, nie istnieje ryzyko zachorowania na srebrzycę. Nie reagują z kwasami nieorganicznymi i organicznymi obecnymi w ciele człowieka. Produkty są bezpieczne dla kobiet w ciąży oraz karmiących piersią.
  3. Jakość – przez fakt, iż jest to produkt niejonowy, zachowuje swoje właściwości przez cały okres pozostawania w miejscu aplikacji. Naturalne metale szlachetne, czyste chemicznie i stabilne fizykochemicznie nie ulegają sedymentacji (nie rozwarstwiają się), nie zmieniają barwy, nie reagują ze światłem. Zachowują trwałość po otwarciu do kilku miesięcy. Są bezbarwne, bezzapachowe.

Szczegóły

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:

    - specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
    - możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
    - historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
    - tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:

    - kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
    - kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
    - sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
    - kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.

    Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:

    - zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
    - zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
    - produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.

    Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów