Peeling perfumowany Luxury Touch Ever Green 500g

Peeling perfumowany Luxury Touch Ever Green 500g Zobacz większe
  • Peeling perfumowany Luxury Touch Ever Green 500g
  • Peeling perfumowany Luxury Touch Ever Green 500g

Elarto SPA

19039

Perfumowany peeling Luxury Touch Ever Green o zmysłowej, orientalno-kwiatowej nucie zapachowej, doskonale wyraża fascynującą dwoistość kobiecej natury. Polecany do dłoni, stóp, ciała. Skutecznie oczyszcza, pozytywnie wpływa na poprawę ukrwienia skóry, zmiękcza ją i wygładza. Pozostawia uczucie czystości i świeżości. Scrub w dużym opakowaniu, w którym swobodnie go wymieszasz, bez brudzenia.

Więcej szczegółów

Cena tego produktu jest widoczna tylko dla zalogowanych klientów.
Zaloguj się

Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Do darmowej wysyłki brakuje ci
300,00 zł

Opis produktu

Opis produktu

Uwaga! Większe opakowanie = wygodne mieszanie. Co to oznacza? Po otwarciu zauważysz, że peeling wypełnia opakowanie do ok. połowy. Nie martw się tym, nie czuj się rozczarowana. Zapewniamy, że nie zapomnieliśmy napełnić opakowania. Produkt również nie wylał się, ani nie wyparował :) Peeling naturalnie rozwarstwia się, trzeba go więc porządnie wymieszać przed każdym użyciem np. drewnianą szpatułką. Właśnie dlatego jego opakowanie jest dużo większe – dla Waszej wygody.

Perfumowany peeling do dłoni, stóp i ciała Ever Green z linii Luxury Touch
o śmiałej, wyrafinowanej kompozycji zapachowej. Niesamowicie zmysłowa, orientalno-kwiatowa nuta doskonale wyraża fascynującą dwoistość kobiecej natury, która z jednej strony urzeka swoją pewnością siebie, hipnotyzuje nowoczesną elegancją, z drugiej natomiast oczarowuje nieokiełznanym i nieujarzmionym duchem. Zestawione ze sobą bób tonka, kakao i kawa sprawiają, że kompozycja zapachowa urzeka wyrafinowaniem i elegancją. Całości idealnie dopełniają nuty jaśminu i tuberozy, dodając kompozycji świeżości i łagodząc pozostałe nuty. Zapach określany jako seksowny orient, przechodząc od kwiatowego wstępu po pudrowy finisz, kusi rzesze kobiet.

Peeling Luxury Touch Ever Green dedykowany jest dla każdego rodzaju skóry dłoni, stóp oraz ciała. Posiada doskonałe właściwości peelingujące (ścierne). Skutecznie oczyszcza, złuszczając martwe komórki naskórka. Pozytywnie wpływa na poprawę ukrwienia skóry, zmiękcza ją, wygładza, poprawia jej elastyczność, wspomaga regenerację. Skóra staje się bardziej sprężysta i jędrna oraz zaczyna wyglądać młodziej. Perfumowany peeling Ever Green z dodatkiem oleju konopnego, ekstraktów z aloesu i kiełków pszenicy oraz soli z Morza Martwego, doskonale przygotowuje skórę do aplikacji kolejnych preparatów, pozostawiając uczucie idealnej czystości i świeżości.



Składniki aktywne perfumowanego peelingu Ever Green Luxury Touch:

  • olej z nasion konopi siewnych - olej o charakterystycznym, lekko gorzkim smaku i korzennym zapachu. Zawiera nasycone i nienasycone kwasy tłuszczowe takie jak: kwas linolowy, kwas alfa linolenowy, kwas gammalinolenowy, kwas olejowy. Na powierzchni skóry tworzy warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni, przez co zmiękcza i wygładza skórę. Natłuszcza, łagodzi stany zapalne, ma właściwości antybakteryjne.
  • ekstrakt z aloesu - otrzymywany z liści aloesu zwyczajnego, gorzki, żółty sok (ekstrakt), zawiera aloiny, kwas gamma-linolenowy, kwas arachidowy, lecytynę, cholesterol, inozytol, sole mineralne, witaminy: B1, B2, B3, B6, B12, C, E, prowitaminę A. Bogaty jest w enzymy oraz polisacharydy. Nawilża skórę, działa łagodząco. Jest antyoksydantem, który spowalnia procesy egzogennego (zewnętrznego) starzenia się skóry, wywołane np. promieniowaniem UV lub dymem papierosowym.
  • wyciąg z kiełków pszenicy - kiełkowanie jest zespołem procesów zachodzących wewnątrz nasiona, które prowadzą do aktywacji zarodka, w wyniku których powstaje bardzo wiele cennych surowców. Ekstrakt bogaty jest więc w aminokwasy, białka, polisacharydy, a także rozpuszczalne w wodzie witaminy z grupy B, witaminę C oraz sole mineralne. Jest olejem o bardzo dużej zawartości tokoferoli (wchodzą w skład witaminy E). Wykazuje działanie nawilżające, filmotwórcze, łagodzące.
  • olej słonecznikowy - tłuszcz roślinny tłoczony na zimno bezpośrednio z nasion słonecznika, rośliny pochodzącej z Ameryki Północnej, a obecnie uprawianej na całym świecie. Bogaty jest w sterole, tokoferole, witaminę E oraz liczne kwasy tłuszczowe. Genialnie odżywia i regeneruje skórę. Chroni ją przed utratą wody, szkodliwym promieniowaniem UV, wpływem zanieczyszczeń środowiska. Przywraca blask, świeżość i jędrność. Wzmacnia naturalną barierę ochronną. Ma działanie przeciwzapalne i antyoksydacyjne, redukuje ilość wolnych rodników. Olej słonecznikowy silnie nawilża i wygładza skórę. Pozostawia ją świeżą i promienną.
  • sól z Morza Martwego - posiada wyjątkowe właściwości pielęgnacyjno-lecznicze i terapeutyczne. Charakteryzuje się dużą zawartością magnezu, potasu, wapnia, bromu, żelaza i 40 minerałów oraz pierwiastków śladowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Wygładza i ujędrnia skórę, łagodzi objawy alergii, łuszczycy, objawy podrażnień, egzemy, trądziku i łupieżu. Przyspiesza przemianę materii, pobudza odbudowę komórek.

Stosowanie: na oczyszczoną skórę dłoni i / lub stóp i / lub ciała nałożyć niewielką ilość peelingu. Następnie przez kilka minut wykonać delikatny masaż okrężnymi ruchami. Zmyć preparat letnią wodą. Peeling naturalnie rozwarstwia się, a rozwarstwienie jest normalnym procesem i nie należy się nim martwić. Przed użyciem peeling trzeba porządnie wymieszać np. drewnianą szpatułką. Peeling w dużym opakowaniu, w którym swobodnie go wymieszasz, bez brudzenia opakowania, wylewania peelingu poza nie.


  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    Po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. Po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów