Żel do zmiękczania zrogowaceń Hornhaut-Gelee 1l
0793
Alkaiczny żel Hornhaut-Gelee służy do zmiękczania zrogowaciałego naskórka. Skutecznie zmiękcza odciski, nagniotki, modzele oraz inne zrogowacenia naskórka. Preparat bardzo precyzyjny w dozowaniu.
- Usuń ten produkt z moich ulubionych.
- Dodaj ten produkt do moich ulubionych
Opis produktu
Szczegóły
Opis produktu
Preparat Hornhaut-Gelee to alkaiczny żel do zmiękczania zrogowaciałego naskórka. Skutecznie zmiękcza odciski, nagniotki, modzele oraz inne zrogowacenia naskórka. Bardzo precyzyjny w dozowaniu.
Stosowanie: na zrogowaciałą skórę, odcisk lub nagniotek nałożyć cienką warstwę żelu, odczekać 2-5 minut. Nadmiar żelu usunąć ręcznikiem jednorazowym, następnie przystąpić do pracy z frezarką.
Szczegóły
Pojemność | 1000 ml |
Idealnie pasuje do
-
Producent: Gehwol Professional
Pianka zmiękczająca Fusskraft 500ml
Pianka zmiękczająca Fusskraft Hornhauterweicher szybko i skutecznie zmiękcza zrogowaciały naskórek. Zawiera 25% mocznika! Idealnie pokrywa miejsca zrogowacenia, odciski i nagniotki. W celu uzyskania konsystencji pianki, płyn należy przelać do buteleczki z dozownikiem i energicznie wstrząsnąć.
91,02 złszt.18,20 zł / 100 mlProducent: Podopharm ProfessionalSpray zmiękczający naskórek do pedicure Podoflex 200ml
Spray zmiękczający do pedicure medycznego służy do zmiękczania zrogowaciałego naskórka, w tym nagniotków i modzeli podczas zabiegów pedicure. Zawiera 20% mocznika, 5% kwasu mlekowego, sok z aloesu, pantenol, alantoinę, które intensywnie zmiękczają naskórek. Miętowy zapach doskonale odświeża i relaksuje stopy. Produkt nie wymaga spłukiwania i...
Producent: ApisŻel zmiękczający z mocznikiem 30% Api-Podo 500ml
Zmiękczający żel do stóp z mocznikiem 30% z linii Api-Podo dedykowany jest dla każdego rodzaju skóry stóp, szczególnie bardzo suchej, zniszczonej z tendencją do nadmiernego rogowacenia. Żel intensywnie zmiękcza zrogowaciałą, suchą i szorstką skórę stóp. Ułatwia usuwanie zrogowaciałego naskórka przygotowując stopy do dalszych zabiegów.
38,00 zł7,60 zł / 100 mlProducent: BielendaŻel zmiękczający zrogowaciały naskórek Podo Expert 500ml
Żel zmiękczający zrogowaciały naskórek, odciski i modzele z linii Podo Expert z 20% zawartością mocznika. Polecany jest na nadmiernie rogowaciejący naskórek. Zmiękcza go umożliwiając szybkie i łatwe usunięcie nadmiernych zrogowaceń, odcisków, modzeli i nagniotków. Zdecydowanie skraca czas zabiegu pedicure. Preparat może być zastosowany podczas "suchego"...
31,00 złszt.6,20 zł / 100 mlProducent: FarmonaŻel złuszczający do stóp Podologic Acid 75ml
Złuszczający żel z linii Podologic Acid przeznaczony dla silnie zrogowaciałej, suchej, szorstkiej, zniszczonej skóry stóp. Idealny do stosowania w przypadku skłonności do powstawania modzeli i odcisków. Działanie żelu zostało oparte o aktywność kwasów owocowych - stężenie wynosi 44%. Produkt zapewnia wykonanie profesjonalnego pedicure i otrzymanie...
64,40 złszt.85,87 zł / 100 mlPromocjaProducent: GehwolFluid zmiękczający modzele i odciski 15ml
Preparat zawiera składniki dezynfekujące i zmiękczające stwardniały naskórek oraz odciski. Sprawia, że stwardniała skóra staje się elastyczna i delikatna. Fluid jest niezastąpionym środkiem pomocnym przy pracy z bolącymi modzelami, odciskami i grzybicą płytki paznokciowej. Zalecany przede wszystkim do stosowania w domu.
31,00 zł 25,83 złszt.172,20 zł / 100 mlNajniższa cena z 30 dni: 31,00 złProducent: Gehwol ProfessionalFluid zmiękczający modzele i odciski 50ml
Płyn Gehwol Fluid to preparat zmiękczający idealny do leczenia wrastających paznokci, twardej skóry i odcisków. Zawiera składniki dezynfekujące i zmiękczające. Sprawia, że stwardniała skóra staje się elastyczna i delikatna. Fluid jest niezastąpionym środkiem pomocnym przy pracy z bolącymi modzelami, odciskami i grzybicą płytki paznokciowej.
29,52 zł59,04 zł / 100 mlProducent: AarkadaPreparat do zrogowaciałej skóry i paznokci Arkada's TTsept 250ml
Keratolityczny roztwór wodny TTsept do szybkiego oczyszczenia obszarów zrogowaciałej skóry i paznokci. W kontakcie ze skórą zmienia się w aktywną pianę. Zmiękcza, ułatwia opracowanie paznokci, odcisków i modzeli. Przyspiesza wykonanie zabiegów podologicznych. Jest wygodny w użyciu, wydajny i skuteczny, nie zapycha frezów w trakcie pracy. Nie wysusza...
55,00 złszt.22,00 zł / 100 mlProducent: Gehwol ProfessionalPłyn do zmiękczania zrogowaceń Hornhauterweicher 500ml
Płyn Hornhauterweicher to alkaiczny preparat, który służy do zmiękczania odcisków, nagniotków i zrogowaciałej skóry. Wystarczy spryskać zrogowaciałą skórę, odcisk lub nagniotek, a po 2-3 minutach przystąpić do usuwania.
62,73 złszt.12,55 zł / 100 mlProducent: Podopharm ProfessionalŻel zmiękczający naskórek do pedicure Podoflex 500ml
Żel zmiękczający naskórek przeznaczony jest do miejscowego zmiękczenia zrogowaceń, modzeli i nagniotków na stopach przed zabiegiem pedicure medycznym. Polecany dla diabetyków. Zawiera mocznik (25%) i glicerynę, które efektywnie zmiękczają. Dodatkowo żel wzbogacony jest w prebiotyk biolin, który utrzymuje naturalną równowagę skóry oraz szałwię lekarską...
Producent: ApisŻel zmiękczający z mocznikiem 30% Api-Podo 100ml
Żel do stóp z mocznikiem 30% z linii Api-Podo dedykowany jest dla każdego rodzaju skóry stóp, szczególnie bardzo suchej, zniszczonej z tendencją do nadmiernego rogowacenia. Żel intensywnie zmiękcza zrogowaciałą, suchą i szorstką skórę stóp. Ułatwia usuwanie zrogowaciałego naskórka przygotowując stopy do dalszych zabiegów.
26,00 złszt.26,00 zł / 100 mlProducent: FarmonaPodologic Herbal pianka zmiękczająca do stóp 165ml
Intensywnie zmiękczająca pianka do stóp z linii Podologic Herbal przeznaczona jest dla skóry suchej, szorstkiej i zrogowaciałej. Stosowana do miejscowego zmiękczania skóry stóp przed zabiegiem podologicznym lub pedicure. Pianka działa antybakteryjnie. Skutecznie zmiękcza naskórek, modzele i odciski.
31,90 złszt.19,33 zł / 100 mlProducent: ApisSpray zmiękczający z kwasem mlekowym i mocznikiem Api-Podo Intense 300ml
Spray do stóp Api-Podo Intense to zaawansowany preparat do miejscowego zmiękczania zrogowaceń naskórka, nagniotków i modzeli w obrębie stóp. Wyjątkowa formuła, oparta na połączeniu mocznika 30% oraz kwasu mlekowego 10%, sprawia, że spray skutecznie skraca czas wykonywania zabiegów podologicznych, zwłaszcza w przypadku uporczywych defektów. Przeznaczony...
29,00 złszt.9,67 zł / 100 mlProducent: Gehwol ProfessionalDozownik / atomizer do płynów Gehwol o pojemności 500ml
Plastikowy dozownik typu spryskiwacz, rekomendowany do preparatów Gehwol o pojemności butelki 500 ml (0,5 litra) np. płynu do dezynfekcji skóry stóp Lotion, lotionu ziołowego do stóp Kräuterlotion, płynu do zmiękczania zrogowaceń Hornhauterweicher.
17,22 złszt.17,22 zł / 1 sztProducent: PodolandPłyn zmiękczający do skóry i paznokci PodoSoft 200ml
Zmiękczający płyn PodoSoft do skóry i paznokci marki Podoland to kosmetyk przeznaczony do odpowiedniego przygotowania stóp do zabiegów podologicznych i pedicure. Prosta i skuteczna formuła delikatnie oczyszcza powierzchnię skóry i paznokci, a jednocześnie zapewnia intensywną regenerację i nawilżenie. PodoSoft wykorzystuje składniki pochodzenia...
Producent: Bielenda ProfessionalKoncentrat zmiękczająco-regenerujący do stóp z mocznikiem Foot Program 75ml
Koncentrat do stóp Foot Program zapewnia intensywne działanie zmiękczające i regenerujące dla suchej oraz szorstkiej skóry, której brakuje gładkości i elastyczności. Zawartość 45% mocznika gwarantuje wysoką skuteczność w zapobieganiu suchości i pękaniu naskórka. Już po pierwszym użyciu skóra staje się wyraźnie miękka i gładka. Produkt łatwo się...
30,00 złszt.40,00 zł / 100 mlProducent: Podopharm ProfessionalSpray zmiękczający do skóry i paznokci Podoflex 200ml
Prebiotyczny spray Podoflex 200ml to doskonały wybór do zmiękczania skóry i paznokci. Jego delikatna formuła o kwaśnym pH przywraca naturalną równowagę skórze stóp, redukuje stany zapalne i intensywnie regeneruje naskórek. Zawiera naturalny prebiotyk, sok z aloesu i działa przeciwgrzybiczo. To must-have podczas zabiegów podologicznych i polecany również...
-
Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?
W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.
-
W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Jakie zalety ma założenie konta klienta?
Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.
-
Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.
-
Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?
Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl
-
Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?
Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności.
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty.
-
W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:
- BLIK,
- przelewy online,
- płatności kartami,
- Apple Pay,
- Google Pay,
- płatności odroczone PayPo,
- system ratalny.Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.
Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.
-
Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?
Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:
elarto Elżbieta Trzeciak
ul. Zofii Nałkowskiej 7
42-200 Częstochowa
mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.
-
Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.
Opłata za wysyłkę (ceny w zł):
- automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto
- paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto
- paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto
- darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).
*wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.
Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.
Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).
-
Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.
-
Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?
Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.
W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.
Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
-
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.
-
Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?
Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14.
-
Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?
Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.
-
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.
-
Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?
Jeśli jesteś:
- konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
- przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.
Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plDla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.
Następnie nadaj paczkę na adres:
elarto.pl
ul. Gruszowa 18
42-215 Częstochowa
telefon: 34 344 14 14Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.
Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. -
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.
Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plZalecamy podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
- Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.
Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.
Instagram
@ElartoŁadowanie...Produkt został dodany do koszykaxDo darmowej wysyłki brakujeIlość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.Razem produkty:Dostawa:Razem:Kontynuuj zakupy Zamów