Promocja

Krem z trawą cytrynową i kolagenem 500ml

Obniżka! Krem z trawą cytrynową i kolagenem 500ml Zobacz większe
  • Krem z trawą cytrynową i kolagenem 500ml

Pedicare

17415

Krem z trawą cytrynową i kolagenem polecany jest dla każdego rodzaju skóry dłoni i stóp, szczególnie dla stóp z tendencją do pocenia się. Nawilża głębokie warstwy skóry, zapobiega utracie wody z naskórka, działa antyoksydacyjnie. Wzmacnia funkcje ochronne skóry, poprawia jej elastyczność i napięcie. Odświeża i chroni skórę przed nadmiernym poceniem.

Zużyć przed: 13.04.24 r.

Więcej szczegółów

45,00 zł 33,50 zł

Najniższa cena z 30 dni: 45,00 zł

Cena za 100 ml: 6,70 zł
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Podaj nam swój e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu.

Powiadom mnie

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Krem do dłoni i stóp Pedicare z trawą cytrynową i kolagenem, o łagodnym, cudownie orzeźwiającym zapachu limonki i trawy cytrynowej. Nawilża głębokie warstwy skóry oraz normalizuje natłuszczenie jej powierzchni. Po nałożeniu na skórę tworzy oddychającą warstwę okluzyjną, która zapobiega utracie wody z naskórka. Działa antyoksydacyjnie. Krem wzmacnia funkcje ochronne skóry, poprawia jej elastyczność i napięcie. Wyrównuje koloryt i działa rozjaśniająco na drobne przebarwienia. Posiada właściwości odświeżające, chroni skórę przed nadmiernym poceniem oraz neutralizuje nieprzyjemny zapach potu. Działa również aromaterapeutycznie - jego zapach odpręża, niweluje zmęczenie, wycisza, koi nerwy i łagodzi stres. Krem rekomendowany jest dla każdego rodzaju skóry dłoni i stóp, szczególnie polecany dla stóp z tendencją do pocenia się. Na skórze pozostawia uczucie idealnej czystości i świeżości.

Składniki aktywne kremu do dłoni i stóp z trawą cytrynową i kolagenem:

  • kolagen - podstawowe białko tkanki łącznej syntetyzowane przez fibroblasty. Stosowany jako składnik o działaniu nawilżającym. Jego rola polega na wiązaniu wody w płaszczu hydrolipidowym skóry (hamuje dyfuzję i zapobiega parowaniu wody z głębszych warstw skóry). Jest bardzo elastyczny i wytrzymały, niezbędny do prawidłowego funkcjonowania skóry. Odpowiedzialny za jej sprężystość, jędrność oraz nawilżenie. Kolagen nie tylko nawilża głębokie warstwy skóry, ale normalizuje natłuszczenie jej powierzchni. Poprawia elastyczność i napięcie. Zmniejsza widoczność blizn;
  • elastyna - strukturalne białko budulcowe elastycznych włókien, produkowane przez fibroblasty skóry, które w dużej objętości znajdują się w tkance łącznej. Nazywana "białkiem młodości". Jest naturalnym elastomerem, czyli substancją działającą podobnie jak guma, która przywraca skórze jej strukturę np. po uszczypnięciu w dłoń. Cechuje się wysokim współczynnikiem higroskopijności, czyli przyciąga i zatrzymuje dużą liczbę cząsteczek wody. Po nałożeniu na skórę tworzy cienką, oddychającą błonę, która zapobiega parowaniu i odwodnieniu. Elastyna nadaje skórze elastyczność i sprężystość, poprawia jej witalność, wygładza drobne zmarszczki. Chroni ją przed działaniem szkodliwych substancji chemicznych (elastyna sprawia, że detergenty działają na skórę mniej drażniąco i w mniejszym stopniu ją odtłuszczają). Przywraca elastyczność tkanek oraz chroni przed przesuszeniem. Jej obecność zapewnia odpowiednie odżywienie, nawilżenie i ochronę skóry przed uszkodzeniem;
  • ekstrakt z trawy cytrynowej - trawa cytrynowa (inaczej palczatka cytrynowa) pochodzi głównie z Afryki, Azji oraz Ameryki Południowej. Najbardziej znana jest ze swoich właściwości odświeżających oraz zmniejszających wydzielanie łoju. Neutralizuje nieprzyjemny zapach potu. Ekstrakt z trawy cytrynowej koi i zmiękcza skórę, wzmacnia jej funkcje ochronne, zapobiega odwodnieniu skóry, daje uczucie idealnej czystości i świeżości. W terapii aromaterapeutycznej łagodzi depresję, zmęczenie, stres oraz wzmacnia nerwy;
  • wyciąg z limonki - naturalny składnik otrzymywany poprzez ekstrakcję owocu limonki (zwanej też limetką). Ekstrakt zawiera witaminę C, bioflawonoidy, minerały, olejek eteryczny, enzymy, kwas cytrynowy i kwasy owocowe. Tonizuje, oczyszcza, odświeża, wyrównuje, poprawia elastyczność skóry, działa antyoksydacyjnie i rozjaśniająco. Dzięki zawartości enzymów ma działanie złuszczające. Składnik pomocny w walce z przebarwieniami, drobnymi bliznami, rozstępami i tzw. "suchymi skórkami". Nadaje również zapach kosmetykom;
  • masło shea - tłuszcz roślinny pozyskiwany z owoców masłosza Parka, drzewa masłowego rosnącego w Afryce. Orzechy masłosza z wyglądu przypominają oliwki lub śliwki. Zbierane są ręcznie, rozłamywane, prażone i rozgniatane. Następnie orzechy gotowane są w wodzie przez wiele godzin, do momentu, aż na powierzchni zacznie zbierać się śmietanka, będąca właśnie masłem shea. Zbiera się ją, przekłada do pojemników i pozostawia do ostygnięcia. Pielęgnacyjne właściwości masła shea to zasługa witamin A, E i F, kwasów tłuszczowych: oleinowego, stearynowego, palmitynowego i linolenowego, a także trójglicerydów, wosków i allantoiny. Masło shea stosowane jest jako środek nawilżający, zmiękczający skórę, kojący, uelastyczniający, przeciwzmarszczkowy, chroniący przed promieniami UV, przedłużający opaleniznę. Masło shea doskonale natłuszcza. Zapobiega utracie wody z naskórka, chroniąc tym samym skórę przed przesuszeniem. Łagodzi podrażnienia, stany zapalne i zaczerwienienia skóry. Wspomaga jej regenerację. Chroni przed działaniem czynników zewnętrznych takich jak wiatr, niska temperatura, czy słońce. Działa jak opatrunek na skórę podrażnioną. Poprawia elastyczność, jędrność i sprężystość skóry. Zmiękcza i wygładza;
  • olej arganowy - tłuszcz roślinny pozyskiwany z owoców arganii żelaznej, o pięknej, jasnobursztynowej barwie. Bardzo często nazywany "płynnym złotem Maroka". Tłoczony z nieprażonych nasion. Proces pozyskiwania jest złożony, a na wyprodukowanie jednego litra olejku potrzeba ok. 35 kg owoców arganii. W 100% naturalny produkt, niezwykle bogaty w niezbędne kwasy tłuszczowe: NNKT omega-3, omega-6 i omega-9 oraz witaminę E nazywaną witaminą młodości. Olej arganowy posiada właściwości regenerujące. Chroni przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych takich jak mróz, wiatr, czy ostre, palące słońce. Posiada właściwości przeciwzmarszczkowe, a regularnie stosowany spłyca drobne zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych. Bardzo dobrze nawilża i uelastycznia skórę. Wspomaga również leczenie skóry atopowej i przesuszonej. Świetnie łagodzi podrażnienia;
  • olej lniany - olej o żóło-złotym zabarwieniu i charakterystycznym, intensywnym zapachu. Zawiera kwasy alfa-linolenowy, linolowy i oleinowy, nasycone kwasy tłuszczowe oraz witaminę E. Zastosowany na skórę działa przeciwzapalnie, rozmiękczająco, przeciwświądowo. Pobudza procesy regeneracji skóry właściwej i naskórka, przyśpiesza gojenie oparzeń;
  • olej słonecznikowy - tłuszcz roślinny tłoczony na zimno bezpośrednio z nasion słonecznika, rośliny pochodzącej z Ameryki Północnej, a obecnie uprawianej na całym świecie. Bogaty jest w sterole, tokoferole, witaminę E oraz liczne kwasy tłuszczowe. Genialnie odżywia i regeneruje skórę. Chroni ją przed utratą wody, szkodliwym promieniowaniem UV, wpływem zanieczyszczeń środowiska. Przywraca blask, świeżość i jędrność. Wzmacnia naturalną barierę ochronną. Ma działanie przeciwzapalne i antyoksydacyjne, redukuje ilość wolnych rodników. Olej słonecznikowy silnie nawilża i wygładza skórę. Pozostawia ją świeżą i promienną.

Stosowanie: niewielką ilość kremu wmasować w oczyszczoną skórę dłoni i/lub stóp.

Szczegóły

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:

    - specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
    - możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
    - historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
    - tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:

    - kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
    - kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
    - sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
    - kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.

    Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:

    - zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
    - zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
    - produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.

    Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

  • Zobacz nasz profil na Instagram
  • A może by tak zamknąć żel w…
🫢🤔

Przed Tobą najbardziej wyczekiwana premiera tego roku 👉🏻 Salon Bottle Gel - żele w butelce, które zrewolucjonizują Twoją pracę w salonie. Pokochasz je za ekspresową aplikację, trwałość i efekt, który robi wrażenie. Uzupełnienie, nadbudowa, wzmocnienie – jeszcze nigdy nie było to tak proste i szybkie.

✨Poręczna butelka z dostosowanym pędzelkiem = ekspresowa aplikacja – bez kombinowania, bez dodatkowych narzędzi.
✨Połączenie elastyczności z wytrzymałością klasycznego żelu - do wzmocnienia, nadbudowy i uzupełnień.
✨Samopoziomująca formuła – bez piłowania, szybciej i precyzyjniej
✨Niższa temperatura polimeryzacji – większy komfort dla klientki.
✨6 klasycznych, uniwersalnych odcieni – starannie dobranych, by pasowały do większości karnacji.

To jak? Gotowa na nowe uzależnienie? 😇😁

Nowości są już dostępne w naszym sklepie. Zamów na elarto.pl 🛍️

stylistka paznokci • żel do paznokci • żel w butelce • nail salon • paznokcie żelowe • premiera

#elarto #elartopl #salonbottlegel #bottlegel #paznokciezelowe #gelnails #nails #paznokcie #stylistykapaznokci #nailsstyle #nowość #nailsinspiration #naturalnails #premiera
  • Najbardziej wyczekiwana PREMIERA 2025 👉🏻 Salon Bottle Gel, żele w butelce, które zmieniają zasady gry! ✨
  • Mamy coś zupełnie nowego... coś, czego jeszcze nie było!🔥

Stworzyliśmy merch dla stylistek, które nie tylko stylizują paznokcie, ale też wyznaczają kierunki – Seria WOMAN ON A MISSION to więcej niż ubranie – to manifest.

#nailsetterki – to Wasz moment ✨

🤎 miękka bawełna
🤎 luźny krój
🤎 miejski styl
🤎 przesłanie, które mówi wszystko 

Noś i daj znać światu, że jesteś #onamission 🚀

stylistka paznokci • stylizacja paznokci • salon stylizacji paznokci • paznokcie • kobieta • woman

#elarto #woman #stylistkapaznokci #nailstylist #nailsmission #paznokcie #nailsalon #nailstudio #stylistuniform #style #nailstyle #newin
  • Premiera nowych Dual Form dolnych 🫢❤️
Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
0 Dźwięk
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
Porozmawiaj z nami
0 Pokaż ten czat Dźwięk
elartoOnline
Pytaj o co chcesz!
Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania!
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Ten czat został zakończony. Czy jesteś zadowolony z naszego wsparcia?
Twój ostatni czat dobiegł końca. Czy chcesz wysłać kolejną wiadomość?
Informacja dla klientow
Załaduj więcej
  • Czat wstrzymany. Wyślij kolejną wiadomość, jeśli chcesz wznowić sesję czatu
elarto pisze 
Odświeżać
 Rozpoczynanie czatu
1Straszny
2Do przyjęcia
3Całkiem dobry
4Dobrze
5Doskonały
Nie, dziękuję
Wyślij nam e-mail