Promocja

Frezarka JD 105-H o mocy 65W + MEGA paka akcesoriów

Obniżka! 1+7 GRATIS frezarka JD 400 o mocy 35W z frezami i akcesoriami Zobacz większe
  • 1+7 GRATIS frezarka JD 400 o mocy 35W z frezami i akcesoriami

Pozostali

zestaw148

W zestawie:

  1. frezarka JD 105-H o mocy 65W do pedicure i manicure;
  2. frez próżniowy gładki Bush 225RS 023 do odcisków;
  3. frez ceramiczny PediCare C7 kulka 2,5mm;
  4. frez ceramiczny PediCare C8 podłużny 2,3x12mm;
  5. pierścienie przeciwpyłowe PediCare 10szt;
  6. maska z włókniny 5szt;
  7. pół przyłbica Dual Shield 5szt;
  8. żel oczyszczający do rąk Farmona Pure Protect 280ml;
  9. ręcznik frotte 100x150cm Depileve.

Więcej szczegółów

1 007,90 zł 649,00 zł

Najniższa cena z 30 dni: 1 007,90 zł

Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Opis produktu

Zestaw z frezarką JSDA Power JD 105-H ułatwia wykonanie pedicure, manicure oraz stylizację paznokci różnymi metodami. Frezarka o mocy 65W sprawnie usunie starą stylizację żelową bądź hybrydową, bez konieczności długiego namaczania paznokci w płynach na bazie acetonu. Urządzenie wraz z frezami marki PediCare oraz Bush pozwoli na dokładne opracowanie skórek i paznokci, usunięcie modzeli i odcisków, czy zagrzybień na płytce. Akcesoria ochronne takie jak włókninowe maseczki i foliowe przyłbice ochronią drogi oddechowe, nos czy policzki przed niebezpiecznymi odpryskami i drażniącym pyłem, a pierścienie ochronne zadbają o rączkę Twojej frezarki. W zestawie znajdziesz również żel oczyszczający skórę dłoni Farmona Pure Protect, który zapewni nie tylko doskonałe oczyszczenie, ale również nawilży skórę. Jest skuteczny, zawiera 62% alkoholu.

Pakiet składa się z dziewięciu elementów. W zestawie:

  1. różowa frezarka JSDA Power JD 105-H o ciekawym i nowoczesnym designie, rekomendowana do stanowiska manicure oraz pedicure - urządzenie cicho i stabilnie pracuje w zakresie obrotów od 0 do 35000 rpm. Frezarka wyposażona jest w przełącznik zmiany obrotów (lewe / prawe), przełącznik zmiany trybu pracy (ręczny / nożny) oraz automatyczny system zabezpieczający urządzenie przy obciążeniu mogącym spowodować uszkodzenie mikrosilnika. Płynna regulacja obrotów w trybie ręcznym oraz w trybie nożnym. Atutem jest lekkie pióro (mikrosilnik) o wadze 194 g i ergonomicznym kształcie dopasowanym do dłoni. Dzięki specjalnej konstrukcji części ręcznej typu "twist lock" wymiana frezów trwa kilka sekund. Dopuszczalna średnica trzpienia mocującego używanych frezów to 2,35 mm, czyli standard na rynku UE. Podczas przerwy w pracy, mikrosilnik można wsunąć w dołączony do zestawu plastikowy stojak, montowany na korpusie frezarki – stojak można umieścić po prawej lub lewej stronie urządzenia, istnieje możliwość zmiany konta położenia. Moc wynosi 65W, wymiary: 147 x 161 x 85 mm. W komplecie frezarka z zasilaczem, mikrosilnik, uchwyt na mikrosilnik, przełącznik nożny (pedał), zestaw frezów (trzy frezy, nośnik na walce i jeden walec).
  2. frez ze stali nierdzewnej próżniowy gładki 225RS 023 Bush - specjalistyczny frez próżniowy gładki 225RS 023 tzw. obrotowy skalpel o średnicy części roboczej 2,3mm. Wykonany ze specjalnej, dobrze hartowanej stali nierdzewnej. Pozwala w dokładny i bezpieczny sposób usunąć głęboko umiejscowione korzenie w twardych i bolesnych odciskach na stopach. Umożliwia bardzo precyzyjne obrobienie i wydobycie rdzenia w odcisku. Średnica części roboczej (w najszerszym miejscu) wynosi 2,3 mm. Średnica metalowego trzpienia mocującego to 2,35 mm, czyli standard na rynku UE. Frez idealnie nadaje się do wszystkich zatwierdzonych metod dezynfekcji i sterylizacji. Może być mocowany do frezarek pracujących techniką na sucho i na mokro, zamykanych na kluczyk, z twist lockiem oraz samozaciskowych. W celu uzyskania maksymalnej wydajności i bezpieczeństwa, frez mocujemy możliwie najdalej do środka frezarki.
  3. frez ceramiczny C7 do skórek PediCare - frez C7 (PC 0302T) o okrągłym kształcie części roboczej, przeznaczony do opracowywania skórek podczas zabiegu manicure oraz pedicure, przed stylizacją paznokci metodą żelową, hybrydową i akrylową, przed zabiegami podologicznymi. Frez ceramiczny do skórek C7 dokładnie i delikatnie usuwa powierzchnię przy skórkach, nie uszkadzając płytki paznokcia oraz nie powodując drgań. Frez podczas pracy nie przenosi ciepła. Niweluje uczucie nieprzyjemnego grzania. Wykonany z wysokiej jakości materiału ceramicznego – tlenku cyrkonu (materiał używany do wierteł stomatologicznych). Wyróżnia się doskonałą odpornością na pękanie i twarde materiały. Jest o 25% lżejszy od tradycyjnego frezu wykonanego z węglika spiekanego. Odpowiedni dla osób uczulonych na metale. Frez ma bardzo dużą żywotność, jest trwalszy od frezów wykonanych z węglika spiekanego. Jego zaletą jest bardzo precyzyjnie umiejscowiona oś. Dzięki temu frez obraca się dokładnie i centrycznie, co nie powoduje żadnych drgań podczas pracy. Frez ceramiczny C7 PediCare może być mocowany do frezarek pracujących techniką na sucho i na mokro, zamykanych na kluczyk, z twist lockiem oraz samozaciskowych. W celu uzyskania maksymalnej wydajności i bezpieczeństwa, frez mocujemy możliwie najdalej do środka frezarki. Średnica części roboczej wynosi 2,5 mm. Średnica metalowego trzpienia mocującego to 2,35 mm, czyli standard na rynku UE. Frez idealnie nadaje się do wszystkich zatwierdzonych metod dezynfekcji i sterylizacji. Maksymalna temperatura w jakiej można go sterylizować to 150 stopni Celsjusza, a maksymalny czas sterylizacji nie powinien przekraczać 15 minut.
  4. frez ceramiczny C8 do skórek PediCare - frez C8 (PC 2312M) o podłużnym kształcie, przeznaczony do opracowywania skórek podczas zabiegu manicure oraz pedicure, przed stylizacją paznokci metodą żelową, hybrydową i akrylową, przed zabiegami podologicznymi. Frez ceramiczny do skórek dokładnie i delikatnie usuwa powierzchnię przy skórkach, nie uszkadzając płytki paznokcia oraz nie powodując drgań. Frez podczas pracy nie przenosi ciepła. Niweluje uczucie nieprzyjemnego grzania. Wykonany z wysokiej jakości materiału ceramicznego – tlenku cyrkonu (materiał używany do wierteł stomatologicznych). Wyróżnia się doskonałą odpornością na pękanie i twarde materiały. Jest o 25% lżejszy od tradycyjnego frezu wykonanego z węglika spiekanego. Odpowiedni dla osób uczulonych na metale. Frez ma bardzo dużą żywotność, jest trwalszy od frezów wykonanych z węglika spiekanego. Jego zaletą jest bardzo precyzyjnie umiejscowiona oś. Dzięki temu frez obraca się dokładnie i centrycznie, co nie powoduje żadnych drgań podczas pracy. Frez ceramiczny PediCare C8 może być mocowany do frezarek pracujących techniką na sucho i na mokro, zamykanych na kluczyk, z twist lockiem oraz samozaciskowych. W celu uzyskania maksymalnej wydajności i bezpieczeństwa, frez mocujemy możliwie najdalej do środka frezarki. Średnica części roboczej frezu wynosi 2,3 mm, a długość części roboczej 12 mm. Średnica metalowego trzpienia mocującego to 2,35 mm, czyli standard na rynku UE. Frez idealnie nadaje się do wszystkich zatwierdzonych metod dezynfekcji i sterylizacji. Maksymalna temperatura w jakiej można go sterylizować to 150 stopni Celsjusza, a maksymalny czas sterylizacji nie powinien przekraczać 15 minut.
  5. ochronne pierścienie przeciwpyłowe do frezów PediCare 10szt - zabezpieczają rączkę frezarki przed zanieczyszczeniami powstałymi podczas frezowania. Chronią aby pył nie dostał się do środka, dzięki czemu rączka nie zapycha się, a nagromadzony pył nie zapieka podczas dalszej pracy. W ten bardzo prosty sposób eliminujemy najczęściej spotykane problemy (zaraz po urazach mechanicznych) związane z zacinaniem się frezu w rączce oraz jej uszkodzeniami. Pierścienie są wielokrotnego użytku - stosujemy dopóki nie rozciągną się na tyle, że zaczną luźno kręcić się na trzpieniu.
  6. ochronna maseczka włókninowa IZI Sport 5szt - ochronna maska na twarz w białym kolorze, wykonana z 3 warstw włókniny o gramaturze 90g na m2, z czterema troczkami do wiązania. Zapewnia bardzo dobrą przepuszczalność oraz filtrację powietrza, nie ogranicza swobodnego oddychania, zwiększa jego komfort. Lekka, wygodna, wielorazowego użytku. Można ją prać w pralce, w temperaturze 95 stopni. Maseczka nieodzowna do pracy przy manicure, pedicure, podczas stylizacji paznokci. Produkt handmade, wykonany w Polsce.
  7. pół przyłbica Dual Shield w postaci foliowej osłony ust, nosa i policzków 5szt - osłonka zmniejsza ryzyko związane z zakażeniami przenoszonymi drogą kropelkową, chroni przed działaniem mało szkodliwych czynników mechanicznych. Doskonale zabezpiecza nos, usta i policzki przed zabrudzeniami, odpryskami podczas piłowania, nieodzowna przy frezowaniu paznokci. Maska chroni również przed naturalnym odruchem dotykania własnej twarzy dłońmi. Można nosić ją na dwa sposoby, opierając filcowy pasek na nosie lub na brodzie. Przyłbica pozwala na swobodną komunikację, nie ogranicza oddychania. Ultralekka, ergonomiczna, idealna pod okulary. Ekstremalnie niska waga sprawia, że jest ledwo wyczuwalna dla noszącego. Zapewnia wygodę podczas pracy. Jest nieodzowna do manicure, pedicure, podczas stylizacji paznokci. Rozmiar uniwersalny.
  8. żel oczyszczający do rąk Farmona Pure Protect 280ml - żel zapewnia doskonałą ochronę, nawilżenie i oczyszczenie skóry dłoni. Zawiera 62% alkoholu, dzięki czemu gwarantuje idealne oczyszczenie bez użycia wody, odświeżenie oraz doskonałą ochronę skóry przed czynnikami zewnętrznymi. Polecany dla każdego rodzaju skóry dłoni, bez ograniczeń wiekowych, do codziennej ochrony skóry rąk.
  9. ręcznik frotte z logo Depileve - ręcznik w kolorze fuksji, o wymiarach 100 cm x 150 cm. Wykonany z miękkiego i chłonnego materiału frotte. Doskonały do stosowania w gabinetach kosmetycznych, salonach SPA, gabinetach masażu.
  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:

    - specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
    - możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
    - historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
    - tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach.

  • Jak zrealizować dotację w elarto?

    Realizacja zakupów z dotacji w naszym sklepie jest prosta i przebiega w kilku krokach:

    1. Złóż zamówienie w sklepie elarto.pl
    Dodaj do koszyka produkty, które chcesz zakupić w ramach dotacji i złóż zamówienie jak zwykle, tylko pamiętaj, żeby w uwagach do zamówienia napisać “DOTACJA”

    2. Odbierz e-mail z proformą
    Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail o tytule „Otrzymaliśmy Twoje zamówienie” – znajdziesz w niej link do pobrania proformy, którą możesz przekazać do urzędu lub innej instytucji przyznającej dotację.

    3. Rezerwacja produktów
    Rezerwujemy produkty z Twojego zamówienia na 4 dni robocze. Po tym czasie, jeśli zamówienie nie zostanie opłacone, zostanie automatycznie anulowane, ale zapiszemy jego zawartość. Dzięki temu, gdy tylko otrzymasz decyzję o dotacji, nie musisz ponownie kompletować koszyka.

    4. Dotacja przyznana? Skontaktuj się z nami!
    Gdy tylko otrzymasz decyzję o przyznaniu dotacji, daj nam znać – na podstawie zapisanych informacji przygotujemy Twoje zamówienie do realizacji. Jeśli coś chciałabyś w nim zmienić, to świetny moment, żeby nanieść ewentualne modyfikacje.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:

    - kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
    - kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
    - sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
    - kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.

    Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:

    - zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
    - zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
    - produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.

    Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

  • Zobacz nasz profil na Instagram
  • Już w najbliższy poniedziałek jedna z serii produktów z tej stylizacji zyska nowe odcienie… Zgadniesz która? 👀

Mamy podpowiedź! W tej stylizacji połączyliśmy żele budujące Color Flow w odcieniach Think
Pink i Cool Blue z efektem błyszczących Opal Flake’ów ✨

Błyszczące paznokcie • Inspiracja na paznokcie • Kolorowe żele budujące • Paznokcie
Ombre

#zdobieniapaznokci #koloroweżele #nailsinspo #elartonails
  • Odkryj z nami sekret trwałej stylizacji 😊 Pokażemy Ci bazę, która sprawdza się na każdej płytce i ma wiele supermocy! 

Stylizacja krok po kroku + odpowiedzi na Wasze pytania na żywo!
@aldissnailss
  • Stylizacja paznokci na lato? Co powiesz na taką propozycję? 😍 Soczysty róż w duecie z
pastelową pistacją i uroczym żabim motywem tworzą stylizację pełną humoru i słodyczy. Mini
kwiatuszki dodają jej bajkowego klimatu, a całość wygląda jak kadr z uroczej animacji – radosna,
lekka i absolutnie nie do przeoczenia! 💅✨

💬 Skomentuj „🐸”, a zdradzimy Ci, jakich produktów użyliśmy!

#stylizacjanalato #paznokcienababyshower #paznokciedopracyzdziećmi #elartonails

Paznokcie żaba • Paznokcie na lato • Stylizacja paznokci do pracy z dziećmi • Letnia
stylizacja • Paznokcie Pastelowe
  • 💎 Marble w duecie idealnym! 💎

Poznaj połączenie Color Flow Gel & Blossom Gel, dzięki któremu w kilka chwil stworzysz perfekcyjny efekt #marblenails. ✨

🎁 Na naszej stronie czeka na Ciebie promocyjny zestaw z tymi żelamj – idealny, by od razu odtworzyć efekt z tutorialu.

Odkryj wszystkie produkty z tutorialu: Gel Base Perfect Bond, Color Flow Gel Dreamy Lilac, Extreme French Gel, Dual Forms Stiletto, Luminous Gel Lavender, Blossom Gel Violet Orchid, Dwustronny pędzel Gel Brush Oval & Extreme Liner 10mm, Dry Top Master Gloss. 

Paznokcie żelowe • gel nails • paznokcie • stylizacja paznokci • salon stylizacji paznokci 

#elarto #paznokciezelowe💅 #stylizacjapaznokci #nailsinspiration #nailstudio #manicure #nailstudio #marblenailsart #marblenails #fioletowepaznokcie 

#elarto #ColorFlowGel #BlossomGel #marblenails #nailarttutorial
Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
0 Dźwięk
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
Porozmawiaj z nami
0 Pokaż ten czat Dźwięk
elartoOffline
Pytaj o co chcesz!
Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania!
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Ten czat został zakończony. Czy jesteś zadowolony z naszego wsparcia?
Twój ostatni czat dobiegł końca. Czy chcesz wysłać kolejną wiadomość?
Aktualizacja
Informacja dla klientow
Załaduj więcej
  • Czat wstrzymany. Wyślij kolejną wiadomość, jeśli chcesz wznowić sesję czatu
elarto pisze 
Odświeżać
 Rozpoczynanie czatu
1Straszny
2Do przyjęcia
3Całkiem dobry
4Dobrze
5Doskonały
Nie, dziękuję
Wyślij nam e-mail