Podręcznik Sztuka Zarządzania - Droga od Mistrza do Właściciela Studia Paznokci

4380
Książka "Sztuka Zarządzania - droga od Mistrza do Właściciela Studia Paznokci" powstała z myślą o tych wszystkich, którzy otworzyli własne firmy, bądź zamierzają to uczynić w najbliższej przyszłości. Zawiera ona niezbędne, zdaniem autorów, wskazówki jak odnaleźć się w nowej sytuacji. Trochę tu psychologii, trochę marketingu, trochę teorii, trochę ćwiczeń praktycznych.
- Usuń ten produkt z moich ulubionych.
- Dodaj ten produkt do moich ulubionych
Opis produktu
Opis produktu
Książka "Sztuka Zarządzania - droga od Mistrza do Właściciela Studia Paznokci" powstała z myślą o tych wszystkich, którzy otworzyli własne firmy, bądź zamierzają to uczynić w najbliższej przyszłości. Zawiera ona niezbędne, zdaniem autorów, wskazówki jak odnaleźć się w nowej sytuacji. Trochę tu psychologii, trochę marketingu, trochę teorii, trochę ćwiczeń praktycznych. Podręcznik składa się z dwóch części:
- część I Psychologia (zostały poruszone między innymi tematy: komunikacja i sztuka przekonywania, przebieg i zasady komunikacji, umiejętność słuchania, rozmowa bez słów – komunikacja niewerbalna, perswazja, manipulacja, kłamstwo, wykrywanie kłamstwa – wskazówki werbalne, poszukiwanie pracowników, etapy rekrutacji, podstawowe metody selekcji, specyficzne metody selekcji, pułapki oceniania, kierowanie i motywowanie do pracy, obowiązki i zadania kierownika, dobry kierownik, skutki długotrwałego i ciężkiego stresu, jak sobie radzić ze stresem?, reklama, promocja i techniki sprzedaży, reguły dotyczące reklam, planowanie działań reklamowych, niekonwencjonalne formy reklamy, techniki sprzedaży);
- część II Marketing (zostały poruszone między innymi tematy: marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, rynek jako podstawa działalności marketingowej, strategie marketingowe – zagadnienia ogólne, wizerunek firmy jako pracodawcy i jego kształtowanie, proces kreowania i utrwalania wizerunku firmy jako pracodawcy, motywowanie pracowników jako forma pobudzania ich zaangażowania, szkolenia i ich znaczenie w rozwoju zawodowym pracowników, wizytówki, ulotki, cenniki jako instrumenty marketingu, inwestowanie w siebie i salon – nasza wyjątkowość).
Książka w formacie A5, zawiera 197 stron.