Promocja

Kolekcja 10 lakierów hybrydowych Lacogel Hot Stuff

Obniżka! Kolekcja 10 lakierów hybrydowych Lacogel Hot Stuff Zobacz większe
  • Kolekcja 10 lakierów hybrydowych Lacogel Hot Stuff
  • Kolekcja 10 lakierów hybrydowych Lacogel Hot Stuff
  • Kolekcja 10 lakierów hybrydowych Lacogel Hot Stuff

Elarto

zestaw297

Kup kolekcję 10 sztuk lakierów hybrydowych elarto Lacogel 7 ml Hot Stuff z 15% rabatem!

Kolekcja Lacogel Hot Stuff by elarto zawiera 10 lakierów hybrydowych: nr 669S Ocean Blues 7ml, nr 670 Plum Bloom 7ml, nr 671S Hola Viola 7ml, nr 672S Hor Magenta, nr 673S Flamingo 7ml, nr 674 Mamma Mia! 7ml, nr 675S California Poppy 7ml, nr 676S Limoncello 7ml, nr 677S John Lemon 7ml oraz nr 678S Lime Crime 7ml.

Więcej szczegółów

330,00 zł 280,50 zł

Najniższa cena z 30 dni: 330,00 zł

Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Kup kolekcję 10 sztuk lakierów hybrydowych elarto Lacogel 7 ml Hot Stuff z bardzo atrakcyjnym rabatem! Wzbogać swoją ofertę hybryd o najnowszą kolekcję iście letnich kolorów. W pakiecie znajdziesz:

  1. Lakier hybrydowy Lacogel nr 669S Ocean Blues 7ml
    Ahoj przygodo! Zrób wszystko, aby tegoroczne wakacje zapamiętać na długo! Postaw na głęboki i nasycony odcień niebieskiego zamknięty w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego. Lacogel nr 669S Ocean Blues to idealny kolor do podkreślenia charakteru szalonych stylizacji. Wyrusz w wakacyjny rejs i kolekcjonuj wspomnienia z najpiękniejszym manicurem! 
  2. Lakier hybrydowy Lacogel nr 670 Plum Bloom 7ml
    Chcesz się wyróżnić i poczuć naprawdę wyjątkowo? Sięgnij po śliwkową słodycz - Lacogel nr 670 Plum Bloom to idealny odcień dla odważnej i nowoczesnej kobiety. Poczuj w sobie wyjątkową moc i stwórz idealną stylizację, która świetnie wpisze się w aktualne, kolorystyczne trendy. Poznaj całą kolekcję Hot Stuff i zachwyć się odważną paletą barw.
  3. Lakier hybrydowy Lacogel nr 671S Hola Viola 7ml
    Hola, hola! Stworzyliśmy dla Ciebie idealny, lawendowy fiolet! Kuszący i harmonijny, a jednocześnie pełen siły i radości. Lacogel nr 671S Hola Viola to idealny wybór dla osób, które nie czują się komfortowo w odważnych, neonowych kolorach, ale chcą odrobinę zaszaleć. Tym razem postaw na fiolet i sprawdź jak bardzo spodoba Ci się nowa odsłona Twojego manicure.
  4. Lakier hybrydowy Lacogel nr 672S Hot Magenta 7ml
    Ah, jak gorąco! Lacogel nr 672S to najbardziej Hot Magenta jaką widziałaś! Jest po prostu idealna! Manicure w tym odcieniu z pewnością ożywi każdy look i obudzi moc, która w Tobie drzemie. Jesteśmy przekonani, że razem stworzycie idealnie zgrany duet - bez względu na okoliczności! 
  5. Lakier hybrydowy Lacogel nr 673S Flamingo 7ml
    Wyrusz w podróż na rajską wyspę i odkrywaj nieznane z niezwykłą stylizacją paznokci! Postaw na intensywny róż z letniej kolekcji Hot Stuff - Lacogel nr 673S Flamingo, który sprawdzi się świetnie podczas wakacyjnych wojaży! To jak? Dasz się skusić na odrobinę szaleństwa?
  6. Lakier hybrydowy Lacogel nr 674 Mamma Mia! 7ml
    Co kojarzy Ci się z latem? Nam zdecydowanie neonowy manicure! Skuś się na połączenie wyrazistej czerwieni z elektryzującą pomarańczą! Postaw na soczysty Lacogel nr 674 Mamma Mia, który pobudza i intryguje, a do tego, idealnie podkreśli letnią opaleniznę. 
  7. Lakier hybrydowy Lacogel nr 675S California Poppy 7ml
    Neonowy pomarańcz to zdecydowany faworyt, wśród kolorów wybieranych na lato! Nic dziwnego, w końcu ten odcień to niezły zastrzyk pozytywnej energii i idealne uzupełnienie wakacyjnego  look’u! Lacogel nr 675S California Poppy na paznokciach to totalny odlot - gwarantujemy, że nikt nie przejdzie obok niego obojętnie! 
  8. Lakier hybrydowy Lacogel nr 676S Limoncello 7ml
    Soczysty, neonowy limonkowo-zielony odcień to propozycja nie tylko dla miłośniczek wyrazistych kolorów. Lacogel nr 676S Limoncello pasuje do większości letnich stylizacji i świetnie uzupełni Twój wakacyjny look! Uwolnij swoje zmysły i odważ się na letnie, neonowe szaleństwo.
  9. Lakier hybrydowy Lacogel nr 677S John Lemon 7ml
    Skuś się na cytrusowe orzeźwienie i wyczaruj stylizację, obok której nikt nie przejdzie obojętnie. Neonowa, lekko rozbielona żółć to niezastąpiony odcień w tworzeniu letnich stylizacji! Lacogel nr 677S John Lemon sprawi, że Twój manicure nabierze soczystości i blasku, a dodatkowo napełni Cię pozytywną energią. Postaw na jego neonową moc, a gwarantujemy, że będzie naprawdę gorąco.
  10. Lakier hybrydowy Lacogel nr 678S Lime Crime 7ml
    Wybór tego koloru na wakacje to strzał w 10… i to nie tylko dla modowych trendsetterów! Lacogel nr 678S Lime Crime to nasz sposób na nieoczywistą zieleń w odcieniu limonki, czyli kwintesencja pozytywnej energii! To doskonały wybór dla każdej artystycznej duszy, która lubi wyróżniać się z tłumu. 

Co wyróżnia lakiery hybrydowe do stylizacji paznokci Lacogel by elarto?

  • Innowacyjna formuła pozwala na szybką aplikację.
  • Idealna, średnia gęstość.
  • Dzięki wyjątkowej konsystencji zapomnisz o zalanych skórkach.
  • Ładnie się poziomują, nie pozostawiając żadnych smug.
  • Idealne krycie w jednej, maksymalnie dwóch warstwach.
  • Pędzelek o równym, sprężystym włosiu wbudowany w nakrętkę sprawia, że proces aplikacji jest dziecinnie prosty i przyjemny.
  • Szeroka gama kolorystyczna pełna żywych odcieni na każdą porę roku.

Jak poprawnie aplikować lakiery hybrydowe elarto Lacogel?

Lakier hybrydowy Lacogel nakładaj tylko na odpowiednio przygotowaną powierzchnię – nigdy bezpośrednio na naturalną płytkę paznokcia! Jak już wiesz, ma super pigmentację, wystarczą więc maksymalnie dwie, cienkie warstwy. Aplikuj go tak, jak aplikujesz ulubiony lakier do paznokci, pamiętając, aby nie zalać skórek. Lakier hybrydowy Lacogel utwardzaj przez 30-60 sekund w lampie UV LED (405nm) lub 2 minuty w tradycyjnej lampie UV 36W. Pamiętaj, aby wykonane przez Ciebie zdobienie zabezpieczyć ulubionym topem nawierzchniowym np. hartowanym topem hybrydowym elarto Elastic Dry Top No 1. Błyszczące czy matowe? To zależy już tylko od Ciebie :)

Szczegóły

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów