Żel do ultradźwięków dla cery trądzikowej Acne-Stop 200ml

Żel do ultradźwięków dla cery trądzikowej Acne-Stop 200ml Zobacz większe
  • Żel do ultradźwięków dla cery trądzikowej Acne-Stop 200ml

Apis

9327

Żel do ultradźwięków z linii Acne-Stop rekomendowany jest dla cery trądzikowej, tłustej i mieszanej. Zawiera oczyszczający ekstrakt z bambusa, antybakteryjny ekstrakt z zielonej herbaty i łagodzący stany zapalne ekstrakt z arniki.

Więcej szczegółów

52,00 zł
Cena za 100 ml: 26,00 zł
Nie ma wystarczającej ilości produktów na stanie.
Do darmowej wysyłki brakuje ci
300,00 zł

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Żel do sonoforezy dla cery trądzikowej zawiera oczyszczający ekstrakt z bambusa, antybakteryjny ekstrakt z zielonej herbaty i łagodzący stany zapalne ekstrakt z arniki. Polecany jest dla cery trądzikowej, tłustej i mieszanej.

Składniki aktywne:

  • ekstrakt z zielonej herbaty - działa bakteriostatycznie, oczyszczająco i przeciwzapalnie;
  • ekstrakt z bambusa - posiada silne właściwości oczyszczające, wzmacniające i regenerujące;
  • ekstrakt z arniki - bogaty w olejki eteryczne, kwasy tłuszczowe i fitosterole. Wzmacnia i obkurcza naczynia włosowate. Zmniejsza obrzęki i zaczerwienienia. Łagodzi podrażnienia i stany zapalne skóry.

Szczegóły

Idealnie pasuje do

  • Promocja
    Producent: Apis

    Maska żelowa regenerująca do radiofrekwencji Expert Med Care 200ml

    Maska żelowa regenerująca Expert Med Care do zabiegów radiofrekwencji, sonoforezy, jonoforezy, galwanizacji, mezoterapii bezigłowej, dermomasażu i liposukcji kawitacyjnej. Polecana dla każdego rodzaju skóry, w szczególności dla cery dojrzałej, wymagającej poprawy jędrności i napięcia. Dostarcza składniki odżywcze, zapewnia optymalny poziom nawilżenia...

    41,00 zł 29,00 zł
    14,50 zł / 100 ml
    Najniższa cena z 30 dni: 41,00 zł szt.
  • Promocja
    Producent: Apis

    Żel do ultradźwięków na naczynka Couperose 200ml

    Żel do ultradźwięków z linii Couperose-Stop rekomendowany jest dla cery z rozszerzonymi naczynkami krwionośnymi. Żel z wysoką zawartością ekstraktu z miłorzębu japońskiego, dzikiej róży, grejpfruta i witaminy C, obkurcza ścianki naczynek krwionośnych, wzmacnia i chroni przed pękaniem.Zużyć przed: 30.08.2024 r.

    52,00 zł 42,90 zł
    21,45 zł / 100 ml
    Najniższa cena z 30 dni: 52,00 zł szt.
  • Producent: Farmona

    Żel do ultradźwięków nawilżająco-ujędrniający Technology 500ml

    Żel przewodzący o działaniu nawilżająco-ujędrniającym do zabiegów z ultradźwiękami z linii Technology polecany jest dla skóry wiotkiej, mało elastycznej i suchej. Przeznaczony do stosowania z wykorzystaniem urządzeń kosmetycznych: mezoterapii bezigłowej, sonoforezy, masażu ultradźwiękowego. Zapewnia optymalny poślizg. Ujędrnia i poprawia elastyczność...

    31,90 zł
    6,38 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Apis

    Żel do zabiegów z ultradźwiękami 500ml

    Żel Apis przeznaczony do zabiegów z użyciem ultradźwięków, sonoforezy, jonoforezy, mezoterapii bezigłowej, fal radiowych, liposukcji ultradźwiękowej, a także do fotonowego masażera ultradźwiękowego. Jest bezbarwny i bezzapachowy. Ma doskonały poślizg na skórze i zapewnia dobre przewodzenie fal ultradźwiękowych. Ze względu na zawartość kwasu hialuronowego...

    29,00 zł
    5,80 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Bielenda

    Laser Lifting kontakt - żel do zabiegów z ultradźwiękami 500g

    Dla cery dojrzałej, wymagającej liftingu, z utratą elastyczności, również wrażliwej. Żel przewodzący, zapewnia bardzo dobrą przewodność fal ultradźwiękowych. Ułatwia wprowadzenie substancji aktywnych w głębsze warstwy skóry, zapewniając stały poślizg. Wzbogacony o kwas hialuronowy dodatkowo nawilża skórę.

    32,00 zł
    6,40 zł / 100 g
    szt.
  • Producent: Apis

    Żel do ultradźwięków napinający Lifting Peptide 200ml

    Żel do ultradźwięków Lifting Peptide w swoim składzie zawiera nowatorski biomimetyczny neuropeptyd SNAP-8™, który blokuje skurcze mięśni mimicznych i jest alternatywą dla toksyny botulinowej. Kosmetyk wzbogacony koenzymem Q10, kwasem hialuronowym i betainą, spłyca zmarszczki, napina oraz uelastycznia. Żel przeznaczony do wykonania zabiegu ultradźwięków,...

    44,00 zł
    22,00 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Norel Professional

    Żel do ultradźwięków Skin Care 500ml

    Krystalicznie czysty, bezzapachowy żel przewodzący z linii Skin Care przeznaczony jest do zabiegów sonoforezy, mezoterapii bezigłowej, fal radiowych (RF) oraz liposukcji ultradźwiękowej. Zapewnia długotrwały, hydrofilny poślizg poprawiający przewodzenie fal ultradźwiękowych. Umożliwia skuteczne wprowadzenie składników aktywnych w głąb skóry. Wygładza,...

    52,00 zł
    10,40 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Farmona

    Żel do radiofrekwencji nawilżająco-ujędrniający Technology 500ml

    Żel przewodzący o działaniu nawilżająco-ujędrniającym do zabiegów z falami radiowymi z linii Technology polecany jest dla skóry wiotkiej, mało elastycznej i suchej. Przeznaczony do stosowania z wykorzystaniem urządzeń kosmetycznych do radiofrekwencji. Zapewnia optymalny poślizg i odpowiednie przewodnictwo energii. Ujędrnia i poprawia elastyczność skóry,...

    42,90 zł
    8,58 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Apis

    Maska żelowa nawilżająca do radiofrekwencji Expert Med Care 200ml

    Maska żelowa nawilżająca Expert Med Care polecana jest do zabiegów radiofrekwencji, sonoforezy, jonoforezy, galwanizacji, mezoterapii bezigłowej, dermomasażu i liposukcji kawitacyjnej. Przeznaczona dla każdego rodzaju skóry, szczególnie dojrzałej z pierwszymi oznakami starzenia i wymagającej nawilżenia. Poprawia owal twarzy, zapobiega utracie wody z...

    41,00 zł
    20,50 zł / 100 ml
    szt.
  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów