Zestaw proszków brokatowych Hello Autumn do zdobienia 6szt

Zestaw proszków brokatowych Hello Autumn do zdobienia 6szt Zobacz większe
  • Zestaw proszków brokatowych Hello Autumn do zdobienia 6szt

Pozostali

22035

Proszki brokatowe z kolekcji Hello Autumn skłaniają do powrotu do natury. Stonowane miedzie i brązy oraz metaliczne złota, dopełnione różami, fioletami i morską zielenią wprowadzają spokój do tradycyjnych, jak i nowoczesnych stylizacji, dodając im wysmakowanej prostoty. Kolory doskonale prezentują się w dodatkach, jednocześnie na tyle neutralne, że stanowią doskonałe tło dla innych, modnych barw.

Więcej szczegółów

18,00 zł
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Kolekcja Hello Autumn to zestaw sześciu proszków brokatowych o inspirujących barwach, pobudzających chęć rozwoju oraz świadomość drzemiącego w nas potencjału. Kolory piękne, mocne, doskonale prezentujące się w dodatkach, jednocześnie na tyle neutralne, że stanowią doskonałe tło dla innych, modnych barw 2022 i 2023 roku.

Kolory z kolekcji Hello Autumn skłaniają do powrotu do natury...

Stonowane miedzie i brązy oraz metaliczne złota, zostały dopełnione różami, fioletami i morską zielenią. Wprowadzają spokój do tradycyjnych, jak i nowoczesnych stylizacji, dodając im wysmakowanej prostoty, pomagają stworzyć jednolity, zharmonizowany look.

Nut-Brown, czyli brązowy proszek brokatowy, o standardowej grubości drobinki.

Piękny odcień orzechowego brązu, modny niezależnie od obowiązujących trendów. Sprawia, że ubrania i dodatki w tym kolorze nabierają klasy i szyku. Doskonale wygląda na ubraniach i dodatkach o klasycznych, prostych formach, ale nie stroni również od miejskiego luzu. Odcień ten doskonale wygląda w swoim własnym towarzystwie, ale pięknie komponuje się także z ciemniejszymi brązami, musztardową żółcią oraz złotem.

Gold Chain, czyli ciemnozłoty proszek brokatowy, o standardowej grubości drobinki.

Ten metaliczny, złoty kolor od kilku sezonów nieprzerwanie cieszy się sławą. Futurystyczny trend pojawia się w makijażu, ubraniach, dodatkach i obuwiu. Duże, złote naszyjniki przypominające grube łańcuchy i połyskujący złotem manicure to symbol nowoczesności. Ubrania i dodatki w tym stylu wyglądają bardzo futurystycznie. W 2023 roku decydując się na stylizację przepełnioną blaskiem nie ma obaw, że finalny efekt będzie kiczowaty.

Sugar Almond, czyli miedziany proszek brokatowy, o standardowej grubości drobinki.

Słodki, a zarazem korzenny, przytulny i delikatny odcień brązu. Nieco wyrafinowany, bardzo elegancki - jeden z kolorów ziemi. Przywodzi na myśl słodką czekoladę i toffi. Kolor idealny nie tylko na jesień. Na wybiegach, ubrania w tym kolorze, prezentował między innymi Oscar de la Renta.

Bright Fuchsia, czyli proszek brokatowy w kolorze fuksji, o standardowej grubości drobinki.

Ten odcień już dawno skradł serca projektantów. Lansują go m.in. Alexander Wang, Oscar de la Renta i Valentino. Ta fuksja ma moc! Jest żywiołowa i bardzo kobieca, a przy tym niezwykle elegancka. Pozwala wyróżnić się wśród szaro-burych stylizacji. Można nosić ją na wiele sposobów np. w zestawieniu z oranżem lub pastelami.

Grape Compot, czyli fioletowy proszek brokatowy o standardowej grubości drobinki.

Winogronowy, ciemny fiolet, pozostaje jednocześnie tajemniczy i odrobinę ekstrawagancki. W roku 2023 będziemy go nosić z plisowanymi sukienkami na ramiączkach oraz wzorzystymi mini. Na wybiegach Grape Compot pojawił się na krótkich i imprezowych sukienkach, kreacjach jak na czerwony dywan, garniturach, garsonkach, bluzkach koszulowych i dodatkach. Winogronowa barwa królowała na pokazach Louis Vuitton oraz Balmain.

Coral Sea, czyli morski proszek brokatowy w wersji holo, o standardowej grubości drobinki.

Kolor morskiej wody, odcień zielononiebieski, chłodny i spokojny, ulotny i eteryczny. Naturalnie kojarzy się z morzem, słońcem i ciepłem. Dodatek drobinek sprawia, że brokat mieni się kolorami niczym rafa Morza Koralowego. Coral Sea dobrze łączy się z innymi odcieniami błękitów oraz z zielenią. Już w poprzednim roku granat i szmaragd zapoczątkowały modę na mocne, ciemne, eleganckie kolory. Nic zatem dziwnego, że przyszła pora także na barwę morską, sytuującą się między granatem a zielenią.

Zestaw biżuteryjnych proszków brokatowych do zdobienia paznokci - ocean możliwości i szaleństwo wrażeń podczas aplikacji.

Zdobić paznokcie można na wiele rozmaitych sposobów, a przeglądając bogatą ofertę akcesoriów do ich dekoracji, nie trudno natknąć się na znany i lubiany brokat w proszku. Od zawsze był cenionym dodatkiem, ale w ostatnim czasie przeżywa renesans. Nic w tym dziwnego. Proszek brokatowy daje ogromne pole do popisu w temacie stylizacji paznokci. W zależności od indywidualnych potrzeb i oczekiwań, można zastosować go na wiele sposobów - od codziennych, delikatnych stylizacji z migoczącą poświatą, poprzez elegancką klasykę, aż po spektakularny efekt glamour. Proszek brokatowy jest produktem bardzo łatwym w aplikacji, dlatego stosować go mogą osoby zaczynające swoją przygodę ze stylizacją i zdobieniem paznokci.

Brokat w proszku, czyli must have nie tylko do efektu WOW.

Proszek brokatowy jest szybkim i prostym sposobem na przemianę nawet najnudniejszych paznokci w niebanalną stylizację. Nie oznacza to jednak, że stosować go możemy tylko dla odważnych klientek lubiących ekstrawaganckie, błyszczące zdobienia. Ciekawym i delikatnym akcentem codziennych stylizacji, będzie mały, brokatowy detal np. na jednym paznokciu. Klientki lubiące kolorowe, ale niekoniecznie błyszczące zdobienia, chętnie skuszą się na brokat w matowej wersji.

Jeden brokat, a tyle potrafi!

W zależności od indywidualnych potrzeb i oczekiwań, kolorowy proszek brokatowy można zastosować na wiele sposobów - wetrzeć, wtopić, posypać, użyć na całość płytki lub tylko jako element. Łącząc go z innymi technikami zdobienia paznokci i/lub ozdobami, mamy nieograniczoną możliwość tworzenia wzorów na każdą okazję.

Na jaką okazję warto użyć kolorowego proszku brokatowego?

Na każdą :) Wbrew pozorom, brokat w proszku, nie jest zarezerwowany wyłącznie na „specjalne” okazje. Owszem, stylizacja wykonana z jego pomocą idealnie wpisuje się w charakter wszystkich mniej (wyjście do kina, randka, „domówka” ze znajomymi) lub bardziej hucznych imprez okolicznościowych (noc sylwestrowa, ślub, wieczorne wyjście do klubu), ale jego odrobina sprawdzi się także na co dzień np. u klientek, które ze względu na pracę muszą nosić skromnej zdobione paznokcie.

Pamiętaj, ogranicza Cię tylko wyobraźnia!

W stylizacji paznokci warto dać się ponieść fantazji. Jakie możliwości dają kolorowe proszki brokatowe?

  1. Pozwalają uzyskać wielokolorowe, lśniące efekty na paznokciach.
  2. Dodają stylizacji wielowymiarowego blasku.
  3. Pozwalają uzyskać efekt cukrowej posypki na paznokciach (brokatowa posypka).
  4. Pozwalają uzyskać efekt szronu na paznokciach (efekt szkła muśniętego szronem).
  5. Pozwalają wykonać galaktyczną stylizację 3D.
  6. Pozwalają wykonać cieniowanie ombre.
  7. Pozwalają wykonać zdobienia biżuteryjne.

Szczegóły

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów