Stempel Taki Da Compact

Stempel Taki Da Compact Zobacz większe
  • Stempel Taki Da Compact

Taki Da

23751

Stempel Compact marki Taki Da to przezroczysty stempel do przenoszenia wzorów z płytek do stemplowania na powierzchnię paznokcia. Posiada wygodną, silikonową główkę o średnicy 4cm. Pozwala na precyzyjny transfer motywów. Całość została zamknięta w poręcznym, niskim opakowaniu. W zestawie znajduje się także scraper do ściągania nadmiaru lakieru z płytki do stempli.

Więcej szczegółów

25,40 zł
Cena za 1 szt: 25,40 zł
Nie ma wystarczającej ilości produktów na stanie.
Do darmowej wysyłki brakuje ci
300,00 zł

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Stempel Compact o średnicy 4cm marki Taki Da to przezroczysty stempel, który z uwagi na elastyczną, silikonową główkę umożliwia łatwe i precyzyjne przeniesienie wzoru z blaszki na paznokieć. Końcówka jest łatwa w czyszczeniu i świetnie transferuje wzory. Posiada praktyczną zakrętkę, która chroni silikonową końcówkę przed uszkodzeniami i zabrudzeniami, gdy stempel nie jest używany. Wygodny, niski korpus stempla pozwala na jak najdokładniejsze nałożenie wzoru na paznokcie. Jego możliwości docenią zarówno dopiero początkujące stylistki, jak i profesjonalistki. Po zakończonej pracy należy usunąć resztki lakieru za pomocą specjalnej rolki. Nie wolno przemywać stempla cleanerem ani acetonem.

Do stempla dołączony jest scraper do ściągania nadmiaru lakieru z płytki do stempli.

Jak wykonać zdobienie przy użyciu stempla Compact marki Taki Da?

  • Przemyj płytkę z wybranym motywem płynem do czyszczenia płytek lub innym zwymaczem bezacetonowym.
  • Na wybranym na blaszce wzorze zrób poziomą linię lakierem przeznaczonym do stempli i przeciągnij ją scraperem zbierając nadmiar lakieru.
  • Trzymając stempel prostopadle do płytki przyciśnij go do zamalowanego motywu.
  • Odbity stempel przyłóż do paznokcia i dociśnij prowadząc ruch od lewej do prawej lub od dołu do góry, aby płynnie i dokładnie przenieść wzór.
  • Całą stylizację zabezpiecz topem.

Wypróbuj pozostałe produkty do stemplowania marki Taki Da

Taki Da to ukraińska marka, która zdobyła uznanie wśród miłośniczek pięknych paznokci dzięki swojej innowacyjności i wysokiej jakości produktom. Specjalizuje się w produkcji lakierów dedykowanych do metody stampingu, metalowych blaszek do stemplowania, stempli i innych akcesoriów do stampingu, które pozwalają na tworzenie profesjonalnych i niepowtarzalnych manicure w niesamowicie łatwy sposób.

Szczegóły

Idealnie pasuje do

  • Producent: Moyra

    Organizer różowy na płytki do stempli Moyra

    Etui na płytki do stempli Moyra to eleganckie i funkcjonalne rozwiązanie, które umożliwia przechowywanie i organizację blaszek do stemplowania. Zapewnia odpowiednią ochronę płytek przed zarysowaniem i zabrudzeniem. Wyróżnia się wysoką jakością wykonania oraz praktycznym designem. Posiada 10 przegródek.

    38,00 zł
    38,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Moyra

    Stempel Moyra 16 Jelly Joker

    Stempel Moyra 16 Jelly Joker to przezroczysty stempel, który może być używany na dwa sposoby. Samodzielnie, do przenoszenia wzorów z blaszek na płytkę paznokcia lub jako zamienna głowica do stempla 15 Supersizer, który umożliwia powiększanie i pomniejszanie wzorów. Stempel Moyra Jelly Joker to szybki i łatwy sposób na najbardziej skomplikowane zdobienia...

    42,00 zł
    42,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Moyra

    Stempel Moyra 15 Supersizer

    Stempel Moyra 15 Supersizer wychodzi naprzeciw problemom związanym z ograniczonymi możliwościami płytek z wzorami do stemplowania, które posiadają konkretne motywy w konkretnych rozmiarach. Stempel Supersizer pozwala je zmniejszać lub zwiększać według potrzeb stylistki. Szybki i łatwy sposób na najbardziej skomplikowane zdobienia, idealnie dopasowane do...

    69,00 zł
    69,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Moyra

    Stempel Moyra 08 z wizjerem

    Stempel z wizjerem 08 marki Moyra to wysokiej jakości narzędzie do przenoszenia wzorów z płytek na powierzchnię paznokcia. Stempel posiada specjalny wizjer, który umożliwia jeszcze bardziej precyzyjne i łatwe tworzenie skomplikowanych motywów metodą stampingu.

    39,00 zł
    39,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Moyra

    Scraper 09 Moyra do ściągania nadmiaru lakieru z płytki do stempli

    Scraper 09 marki Moyra to narzędzie, które gwarantuje precyzyjne i łatwe usuwanie nadmiaru lakieru z wybranej płytki do stempli, a co za tym idzie, ułatwia tworzenie pięknych i oryginalnych stylizacji paznokci.

    7,50 zł
    7,50 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Moyra

    Płyn do czyszczenia płytek Moyra Plate Cleaner Clear 100ml

    Płyn Moyra Plate Cleaner Clear to preparat do łatwego czyszczenia płytek z lakieru do stempli. Jest bezacetonowy i został opracowany, tak aby zapewnić skuteczne i łatwe usuwanie zabrudzeń po wykonanym manicure z użyciem stempla.

    15,00 zł
    15,00 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Taki Da

    Podwójny stempel Taki Da 2w1

    Stempel Taki Da 2w1 o średnicy 4cm to wysokiej jakości narzędzie do przenoszenia wzorów z płytek do stemplowania na powierzchnię paznokcia. Posiada dwie silikonowe końcówki: przezroczystą oraz bardziej lepką - mleczną. Całość została zamknięta w poręcznym opakowaniu z dnem przyozdobionym kryształkami. W zestawie znajduje się także scraper do ściągania...

    49,20 zł
    49,20 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Moyra

    Płyn do czyszczenia płytek Moyra Plate Cleaner Pink 100ml

    Płyn Moyra Plate Cleaner Pink to bezacetonowy preparat , który dzięki swoim właściwościom czyszczącym, szybko i skutecznie usuwa resztki lakieru z płytek do stemplowania, pozostawiając je czyste i gotowe do następnego użycia. Zamknięty w wygodnej butelce z atomizerem. 

    15,00 zł
    15,00 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Taki Da

    Stempel Taki Da Ergo Złoty

    Stempel Ergo marki Taki Da to przezroczysty stempel w metalowym opakowaniu w złotym kolorze. Służy do przenoszenia wzorów z płytek do stemplowania na powierzchnię paznokcia. Posiada wygodną, silikonową główkę o średnicy 3,8cm. Precyzyjnie transferuje motywy. Do stempla dołączony jest także scraper do ściągania nadmiaru lakieru z płytki do stempli.

    41,50 zł
    41,50 zł / 1 szt
    szt.
  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów