Podwójny stempel Taki Da 2w1

23422
Stempel Taki Da 2w1 o średnicy 4cm to wysokiej jakości narzędzie do przenoszenia wzorów z płytek do stemplowania na powierzchnię paznokcia. Posiada dwie silikonowe końcówki: przezroczystą oraz bardziej lepką - mleczną. Całość została zamknięta w poręcznym opakowaniu z dnem przyozdobionym kryształkami. W zestawie znajduje się także scraper do ściągania nadmiaru lakieru z płytki do stempli.
- Usuń ten produkt z moich ulubionych.
- Dodaj ten produkt do moich ulubionych
Opis produktu
Opis produktu
Stempel 2w1 o średnicy 4cm marki Taki Da to podwójny stempel z dwiema silikonowymi końcówkami: przezroczystą oraz mleczną, która charakteryzuje się większą lepkością. Obie główki, są miękkie i elastyczne, co umożliwia łatwe i precyzyjne przeniesienie wzoru z blaszki na paznokieć. Jego możliwości docenią zarówno dopiero początkujące stylistki, jak i profesjonalistki. Opakowanie zostało stworzone tak, że gdy stempel nie jest używany obie końcówki są zabezpieczone przed uszkodzeniami i zabrudzeniami. Po zakończonej pracy należy usunąć resztki lakieru za pomocą specjalnej rolki. Nie wolno przemywać stempla cleanerem ani acetonem.
Do stempla dołączony jest scraper do ściągania nadmiaru lakieru z płytki do stempli.
Jak wykonać zdobienie przy użyciu stempla 2w1 marki Taki Da?
- Przemyj płytkę z wybranym motywem płynem do czyszczenia płytek lub innym zwymaczem bezacetonowym.
- Na wybranym na blaszce wzorze zrób poziomą linię lakierem przeznaczonym do stempli i przeciągnij ją scraperem zbierając nadmiar lakieru.
- Trzymając stempel prostopadle do płytki przyciśnij go do zamalowanego motywu.
- Odbity stempel przyłóż do paznokcia i dociśnij prowadząc ruch od lewej do prawej lub od dołu do góry, aby płynnie i dokładnie przenieść wzór.
- Całą stylizację zabezpiecz topem.
Wypróbuj pozostałe produkty do stemplowania marki Taki Da
Taki Da to ukraińska marka, która zdobyła uznanie wśród miłośniczek pięknych paznokci dzięki swojej innowacyjności i wysokiej jakości produktom. Specjalizuje się w produkcji lakierów dedykowanych do metody stampingu, metalowych blaszek do stemplowania, stempli i innych akcesoriów do stampingu, które pozwalają na tworzenie profesjonalnych i niepowtarzalnych manicure w niesamowicie łatwy sposób.
Idealnie pasuje do
-
Producent: Moyra
Organizer różowy na płytki do stempli Moyra
Etui na płytki do stempli Moyra to eleganckie i funkcjonalne rozwiązanie, które umożliwia przechowywanie i organizację blaszek do stemplowania. Zapewnia odpowiednią ochronę płytek przed zarysowaniem i zabrudzeniem. Wyróżnia się wysoką jakością wykonania oraz praktycznym designem. Posiada 10 przegródek.
34,99 zł szt.Producent: MoyraStempel Moyra 16 Jelly Joker
Stempel Moyra 16 Jelly Joker to przezroczysty stempel, który może być używany na dwa sposoby. Samodzielnie, do przenoszenia wzorów z blaszek na płytkę paznokcia lub jako zamienna głowica do stempla 15 Supersizer, który umożliwia powiększanie i pomniejszanie wzorów. Stempel Moyra Jelly Joker to szybki i łatwy sposób na najbardziej skomplikowane zdobienia...
40,00 zł szt.Producent: MoyraStempel Moyra 15 Supersizer
Stempel Moyra 15 Supersizer wychodzi naprzeciw problemom związanym z ograniczonymi możliwościami płytek z wzorami do stemplowania, które posiadają konkretne motywy w konkretnych rozmiarach. Stempel Supersizer pozwala je zmniejszać lub zwiększać według potrzeb stylistki. Szybki i łatwy sposób na najbardziej skomplikowane zdobienia, idealnie dopasowane do...
64,00 zł szt.Producent: MoyraStempel Moyra 08 z wizjerem
Stempel z wizjerem 08 marki Moyra to wysokiej jakości narzędzie do przenoszenia wzorów z płytek na powierzchnię paznokcia. Stempel posiada specjalny wizjer, który umożliwia jeszcze bardziej precyzyjne i łatwe tworzenie skomplikowanych motywów metodą stampingu.
37,00 zł szt.Producent: MoyraScraper 09 Moyra do ściągania nadmiaru lakieru z płytki do stempli
Scraper 09 marki Moyra to narzędzie, które gwarantuje precyzyjne i łatwe usuwanie nadmiaru lakieru z wybranej płytki do stempli, a co za tym idzie, ułatwia tworzenie pięknych i oryginalnych stylizacji paznokci.
7,00 zł szt.Producent: MoyraPłyn do czyszczenia płytek Moyra Plate Cleaner Clear 100ml
Płyn Moyra Plate Cleaner Clear to preparat do łatwego czyszczenia płytek z lakieru do stempli. Jest bezacetonowy i został opracowany, tak aby zapewnić skuteczne i łatwe usuwanie zabrudzeń po wykonanym manicure z użyciem stempla.
14,00 zł szt.-
Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?
W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.
-
W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Jakie zalety ma założenie konta klienta?
Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.
-
Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.
-
Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?
Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl
-
Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?
Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności.
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty.
-
W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:
- BLIK,
- przelewy online,
- płatności kartami,
- Apple Pay,
- Google Pay,
- płatności odroczone PayPo,
- system ratalny.Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.
Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.
-
Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?
Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:
elarto Elżbieta Trzeciak
ul. Zofii Nałkowskiej 7
42-200 Częstochowa
mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.
-
Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.
Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:
- paczkomaty InPost: 9,90 zł brutto,
- paczkomaty InPost - płatność w paczkomacie: 19,99 zł brutto,
- firma kurierska InPost/DPD: 13,99 zł brutto,
- firma kurierska InPost/DPD - płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto.! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe przy zamówieniach opłaconych “z góry” (przelewem) powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).
Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.
-
Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.
-
Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?
Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.
Po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. Po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.
Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.
-
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.
-
Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?
Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14.
-
Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?
Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.
-
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.
-
Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?
Jeśli jesteś:
- konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
- przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.
Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plDla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.
Następnie nadaj paczkę na adres:
elarto.pl
ul. Gruszowa 18
42-215 Częstochowa
telefon: 34 344 14 14Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.
Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. -
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.
Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plZalecamy podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
- Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.
Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.
Instagram
@Elarto