Warsztaty jesienne OMBRE NAILS + FOTOGRAFIA by Paulina Bebel-Gajek

Warsztaty jesienne OMBRE NAILS + FOTOGRAFIA by Paulina Bebel-Gajek Zobacz większe
  • Warsztaty jesienne OMBRE NAILS + FOTOGRAFIA by Paulina Bebel-Gajek
  • Warsztaty jesienne OMBRE NAILS + FOTOGRAFIA by Paulina Bebel-Gajek

Elarto Akademia

AK18

Masz dość jednokolorowych stylizacji na paznokciach swoich klientek i chcesz nauczyć się tworzyć efektowne przejścia kolorystyczne? Warsztaty Ombre Nails EDYCJA JESIENNA zostały stworzone z myślą o Tobie! Odkryją przed Tobą tajniki płynnego cieniowania kolorów, dzięki czemu osiągniesz efekty, które zachwycą każdą klientkę.

Więcej szczegółów

599,00 zł
Cena za 1 szt: 599,00 zł

Aktualnie brak planowanych terminów szkoleń.

Nie ma wystarczającej ilości produktów na stanie.
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Z ogromną ekscytacją zapraszamy do naszej Akademii szkoleniowej w Częstochowie na wyjątkowe warsztaty z zakresu jesiennego nail artu - OMBRE NAILS + IDEALNA FOTOGRAFIA, które zostało stworzone z myślą o stylistkach paznokci pragnących podnieść swoje umiejętności płynnego cieniowaniu kolorów na wyższy poziom i oferować swoim klientkom usługi na najwyższym poziomie. Dodatkowo, podczas warsztatów dowiesz się jak tworzyć doskonałe zdjęcia wykonanych stylizacji paznokci oraz poznasz sposoby na ich edycję.

Poznaj bliżej prowadzącą WARSZTATY OMBRE NAILS + IDEALNA FOTOGRAFIA

Jesienne warsztaty OMBRE NAILS + IDEALNA FOTOGRAFIA poprowadzi Paulina Bebel-Gajek, instruktorka i stylistka paznokci z 16-letnim stażem. Jej wiedza i doświadczenie w pracy z klientem pozwolą Ci zgłębić technikę ombre polegającą na płynnym cieniowaniu kolorów,  której efekty z pewnością zachwycą Twoje klientki i przyciągną uwagę nowych. W tym miejscu warto wspomnieć, że Paulina kieruje się w swojej pracy motto, które brzmi ,,wprowadzę Cię w mój świat osiągania celów, pięknych stylizacji paznokci oraz najlepszych szkoleń. Dzięki czemu osiągniesz pełnię szczęścia’’. Jej prace możesz obejrzeć na Instagramowym profilu @glam.paulina.bebel.

Zapoznaj się z planem warsztatów:

  1. Wprowadzenie, część teoretyczna a następnie praktyczna.
  2. Omówienie niezbędnych produktów i akcesoriów.
  3. Nauka mieszania barw.
  4. Nauka poprawnej aplikacji kolorowych produktów, charakterystyczna dla techniki cieniowania.
  5. Zgłębianie tajników wykonywania ombre poziomego i pionowego w jesiennej odsłonie.
  6. Omówienie sposobów zabezpieczenia ombre nails.
  7. Zgłębienie tajników tworzenia doskonałych zdjęć wykonanych stylizacji paznokci oraz sposobów na ich edycję w łatwy i szybki sposób.

Warsztaty zakończone są wydaniem imiennego certyfikatu potwierdzającego ich ukończenie w Akademii Szkoleniowej elarto.

Kilka ważnych informacji…

  • Podczas warsztatów otrzymasz produktowy gift box - niespodziankę oraz materiały pomocnicze.
  • W cenie szkolenia zapewniamy ciepłe i zimne napoje, poczęstunek oraz lunch.
  • Stanowiska pracy znajdujące się w sali szkoleniowej będą w pełni wyposażone, zgodnie ze standardami salonu stylizacji paznokci premium.
  • Po warsztatach otrzymasz 15% rabatu na zakup produktów marki elarto.

Czas trwania: 7 godzin (10:00-17:00). Czas warsztatów może się różnić w zależności od tempa pracy uczestniczek i może być nieco krótszy lub dłuższy.

Koszt szkolenia: 599 zł brutto dla grupy liczącej 3-6 osób.

Miejsce szkolenia: AKADEMIA SZKOLENIOWA elarto, ul. Św. Rocha 98 lok.3, Częstochowa.

Masz pytania?

Skontaktuj się z naszym koordynatorem, który przedstawi Ci wszystkie niezbędne informacje o warsztatach oraz szkoleniach i wspólnie omówicie szczegóły - e-mail: szkolenia@elarto.pl, tel: 883 134 555 (kontakt telefoniczny jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00).

UWAGA! W wyjątkowych sytuacjach (z przyczyn losowych i niezależnych od nas), zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszym regulaminie: https://elarto.pl/content/24-regulamin-szkolen-stacjonarnych

Poznaj bliżej naszą Akademię szkoleniową!



Szczegóły

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
0 Dźwięk
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
Porozmawiaj z nami
0 Pokaż ten czat Dźwięk
ElartoOffline
Pytaj o co chcesz!
Jesteśmy tu aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.
Dzień dobry! Nie ma nas teraz przy komputerze, ale możesz zostawić wiadomość. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.
Cześć, nie jestem w tej chwili online, ale możesz zostawić mi wiadomość. Oddzwonię do ciebie później
Dzień dobry! Nie ma nas teraz przy komputerze, ale możesz zostawić wiadomość. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.
Ten czat został zakończony. Czy jesteś zadowolony z naszego wsparcia?
Twój ostatni czat dobiegł końca. Czy chcesz wysłać kolejną wiadomość?
Aktualizacja
Informacja dla klientow
Załaduj więcej
  • Czat wstrzymany. Wyślij kolejną wiadomość, jeśli chcesz wznowić sesję czatu
Elarto pisze 
Personel łączy się z tobą. Proszę czekać ...!
Szacowany czas:
Odświeżać
 Rozpoczynanie czatu
Otrzymaliśmy Twoją wiadomość. Wkrótce do Ciebie wrócimy. Dziękuję Ci!
Wyślij kolejną wiadomość
1Straszny
2Do przyjęcia
3Całkiem dobry
4Dobrze
5Doskonały
Nie, dziękuję
Wyślij nam email