Kombajn kosmetyczny 7w1

Kombajn kosmetyczny 7w1 Zobacz większe
  • Kombajn kosmetyczny 7w1

Pozostali

18252

Kombajn 7w1 do zabiegów: mikrodermabrazja diamentowa, peeling kawitacyjny, ultradźwięki / ultrasonoforeza, Photon Therapy, BioLift, BioGloves oraz Hot-Cold. Posiada intuicyjny panel sterowania LCD. W zestawie: urządzenie 7w1; 2 pióra, 8 końcówek diamentowych i 1 gładka; 2 sondy ultradźwiękowe; łopatka do peelingu; głowica Hot-Cold; elektrody BioLift; lampa do Photon Therapy; bio rękawiczki.

Więcej szczegółów

3 399,00 zł
Cena za 1 szt: 3 399,00 zł
Produkt dostępny na zamówienie
Czas wysyłki paczki 2-7 dni roboczych.
Nie ma wystarczającej ilości produktów na stanie.
Do darmowej wysyłki brakuje ci
300,00 zł

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Wielofunkcyjne urządzenie kosmetyczne przeznaczone do wykonywania zabiegów: mikrodermabrazji diamentowej, peelingu kawitacyjnego, ultradźwięków/ultrasonoforezy, Photon Therapy, BioLift, BioGloves oraz Hot-Cold. Odznacza się nowoczesnym designem i ekskluzywnym wykończeniem. Wyposażone jest w funkcjonalny i przejrzysty panel sterowania LCD, który pozwala na szybką i intuicyjną obsługę.  Zaawansowana technologia, ulepszona konstrukcja, bardzo dobre parametry techniczne (pompa ssąca o mocy 69cmHg, peeling kawitacyjny o częstotliwości drgań 32kHz, ultradźwięki o częstotliwości 1,5MHz).

Funkcje kombajnu kosmetycznego 7w1:

    1. Mikrodermabrazja diamentowa (w zestawie 2 pióra, 8 końcówek diamentowych oraz 1 gładka do masażu) - to bezinwazyjny zabieg wygładzania skóry przy użyciu sterylnych ostrzy diamentowych, które ścierają wierzchnią warstwę skóry. Starte resztki, brud i martwy naskórek są automatycznie odsysane. Zabieg pozwala usunąć złuszczenia, nierówności, skazy, zmarszczki oraz niepożądane przebarwienia skóry. Umiarkowane użycie dermabrazji diamentowej w połączeniu z kosmetykami przenikającymi głęboko przez naskórek do warstwy skóry właściwej, pomaga uzupełnić poziom naturalnych składników odżywczych, przywrócić aktywność skóry i ją wzmocnić. Skóra po zabiegu dermabrazji mikrokrystalicznej jest zazwyczaj zdrowa, lśniąca i piękna.
    2. Ultradźwięki / ultrasonoforeza - wykorzystuje wibracje ultradźwiękowe o częstotliwości miliona drgań na sekundę (1,5 MHz). Fala ultradźwiękowa stymuluje tkankę i poprawia przenikalność błon dla kolagenu, wygładzając zmarszczki, eliminując linie i ujędrniając skórę, co nadaje jej młodszy i zdrowszy wygląd. Ultradźwięki wytwarzają ciepło pochodzące z tarcia, które poprawia cyrkulację krwi, odpręża mięśnie i pomaga rozbijać cellulit, usuwając nadmiar tłuszczu. Urządzenie z 2 sondami umożliwia bezinwazyjny lifting, wygładza i wzmacnia.
    3. Skin Scrubber (peeling kawitacyjny / ultrasonic peeling) - zabieg polega na oczyszczeniu skóry poprzez fale ultradźwiękowe, pozwala więc na dokładne usunięcie nadmiaru sebum z porów i mieszków włosowych, pozbycie się zrogowaciałego naskórka, zaskórników, wągrów i bakterii. Peeling kawitacyjny jako system działa na skórę łagodnie, poprzez przyjemne, naturalne wibracje, bez użycia prądu elektrycznego. Zastosowanie tego urządzenia pozwala na głęboką regenerację skóry poprzez błyskawiczne i efektywne jej odnowienie oraz oczyszczenie na dużej głębokości, czego rezultatem jest - zauważalna w widoczny sposób - skóra odnowiona i odświeżona. Jest to zabieg bezbolesny, odczuwany zwykle jako przyjemny. Kawitacja pozytywnie działa również na głębsze warstwy naskórka, stanowi doskonały wstęp do dalszych zabiegów kosmetycznych (eksfoliacja kwasami i / lub sonoforeza i jonoforeza oraz inne).
    4. Hot-Cold, czyli głowica ciepło-zimno - głowica rozgrzewająca stosowana przed zabiegiem w celu rozszerzenia naczyń krwionośnych i szybkiego wchłonięcia substancji odżywczych. Po zabiegu, głowica chłodząca łagodzi końcówki nerwowe, podrażnienia i zaczerwienienia skóry oraz zamyka pory.
    5. BioLift, czyli lifting twarzy bez skalpela - działanie urządzenia opiera się na terapii mikroprądami, które stymulują procesy regeneracji zachodzące w komórkach , pobudzając odbudowę włókien kolagenu i elastyny. Zabieg ma działanie wygładzające skórę, zwiększa kurczliwości włókien mięśniowych oraz usprawnia wydalanie toksyn wraz z nadmiarem wody. Aparat, za pomocą sond emitujących mikroprądy, pozwala na wykonanie bezoperacyjnego liftingu twarzy, szyi i dekoltu.
    6. BioGloves -  dzięki Bio rękawicy, z łatwością można wykonać serie zabiegów napinających i ujędrniających większe powierzchnie skóry na całym ciele. Zabiegi mają na celu: przyspieszenie procesów regeneracyjnych zachodzących w komórkach oraz pobudzenie organizmu do odbudowy elastyny i kolagenu.
    7. Photon Theraphy - leczenie skóry za pomocą szerokiego spektrum kolorów:
    • czerwony - skóra starzejąca się, obwisła;
    • zielony - rozszerzone naczynka, plamy, lifting oczu, ciemna oprawa oczu, worki pod oczami, jasna piegowata twarz, korekta piersi, zapalenia;
    • niebieski - kwas, ospa, zapalenia;
    • żółty - matowa cera, poprawa limfy, aktywuje komórki;
    • fioletowy - przyspiesza regenerację komórek;
    • niebieskozielony - przeciw nadwrażliwości, redukcja widoczności naczyń włoskowatych;
    • biały - jasna, piegowata skóra, redukcja melaniny.


Zestaw zawiera:

  • urządzenie / kombajn kosmetyczny 6w1;
  • 2 pióra, 8 końcówek diamentowych i 1 gładką do masażu;
  • 2 sondy ultradźwiękowe;
  • łopatkę do peelingu kawitacyjnego;
  • głowicę ciepło-zimno;
  • elektrody BioLift;
  • lampę do Photon Therapy;
  • rękawiczki Bio Gloves.


Dane techniczne:

  • Moc pompy: 69cmHg:
  • Częstotliwość ultradźwięków: 1,5MHz:
  • Częstotliwość drgań peelingu: 32kHz:
  • Zasilanie: 220V:
  • Pobór prądu: 145W:
  • Waga: 12kg:
  • Wymiary urządzenia: 42*32*17cm.



Uwaga! Dokładamy wszelkich starań, aby realizować przesyłki sprawnie i szybko. Zazwyczaj, w przypadku towarów dostępnych na specjalne zamówienie, czas ich realizacji nie przekracza 2-7 dni roboczych. Czasem jednak, z przyczyn niezależnych od nas, czas oczekiwania może się wydłużyć. Z tego względu, do 48 h od złożenia zamówienia, poinformujemy o planowanym czasie realizacji przesyłki.

Szczegóły

Idealnie pasuje do

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów