Promocja

Zestaw nr 3 do zdejmowania hybrydy Home Made

Obniżka! Zestaw nr 3 do zdejmowania hybrydy Home Made Zobacz większe
  • Zestaw nr 3 do zdejmowania hybrydy Home Made
  • Zestaw nr 3 do zdejmowania hybrydy Home Made

Elarto

HomeMade3

Zestaw Home Made no.3 Zrób to sama! do samodzielnego zdejmowania hybrydy zawiera:

  • płyn do usuwania hybryd Hybrid Remover with Glycerin 150ml;
  • klipsy do usuwania hybryd Nail Clip 10szt;
  • patyczki drewniane 10szt;
  • pilnik (do wyboru);
  • blok polerski (do wyboru);
  • oliwka do skórek i paznokci z pipetą 10ml (zapach do wyboru).

Więcej szczegółów

51,18 zł 43,50 zł

Najniższa cena z 30 dni: 51,18 zł

Zestaw nie jest już dostępny
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Zestaw nie jest już dostępny

Opis produktu

Opis produktu

Zrób to sama! Home Made nr 3 to zestaw kosmetyków i przyborów do samodzielnego usunięcia manicure hybrydowego. W jego skład wchodzą następujące produkty:

  • płyn do usuwania hybryd Hybrid Remover with Glycerin o miłym i łagodnym zapachu zielonej herbaty, wzbogacony o glicerynę, nie wysusza płytki i skórek wokół paznokcia. Natłuszcza i dodatkowo zapobiega powstawaniu białego nalotu na palcach i paznokciach. Służy do usuwania lakierów i żeli hybrydowych oraz żeli miękkich typu Soak Off. Można w nim również rozpuszczać tipsy oraz masę akrylową;
  • plastikowe klipsy do usuwania hybryd Nail Clip wielokrotnego użytku. Wysoka jakość materiałów, z którego zostały wykonane zapewnia długie i komfortowe użytkowanie – klipsy nie tracą swoich właściwości oraz nie rozpuszczają się podczas kontaktu z płynami na bazie acetonu, acetonem oraz bezacetonowymi zmywaczami do lakieru. Budowa klipsów pozwala na równomierne dociśnięcie wacika nasączonego płynem do usuwania hybryd Hybrid Remover with Glycerin do płytki paznokcia;
  • jedwabista, aromatyczna oliwka do pielęgnacji skórek i paznokci Cuticle Oil w jednym z sześciu zapachów: ananas, frezja, brzoskwinia, cytrusy, Say Yes!Ever Green (do wyboru). Posiada higieniczny zakraplacz – pipetkę ułatwiającą aplikację. Olejek nawilża skórę i usprawnia jej regenerację. Bogata konsystencja odżywia skórki i paznokcie, nadając im zdrowy wygląd. Oliwka subtelnie otula aromatem;
  • pilnik pięciowarstwowy, wykonany z bardzo wytrzymałego materiału (nie pęka, nie rozdwaja się podczas pracy), o gradacji 100/180 lub 180/240, w białym lub szarym kolorze, prostym lub wygiętym kształcie tzw. banan (do wyboru). Ze względu na swoją ziarnistość rekomendowany do skracania naturalnych paznokci przy zabiegach manicure i przedłużania paznokci, do pracy z hybrydą;
  • uniwersalna polerka w formie bloczku o gradacji 200 lub 300, w białymfioletowym lub złotym kolorze (do wyboru). Idealna do matowienia naturalnej płytki przed nałożeniem masy żelowej podczas zabiegu przedłużania paznokci lub manicure hybrydowego. Ze względu na swoją ziarnistość, bloczek polecany również do wygładzania rys po pilniku przed nałożeniem żelu nabłyszczającego lub do wygładzania naturalnej płytki po usunięciu hybrydy;
  • krótkie, drewniane patyczki wykonane z drzewa brzozowego, zakończone na dwa różne sposoby. Skośna końcówka zastąpi metalowe radełko przy zabiegach manicure, świetnie sprawdzi się do usuwania hybrydy. Szpic jest doskonały do wszelkiego rodzaju zdobień.

Czy manicure hybrydowy mogę wykonać sama w domu?
Paznokcie hybrydowe można wykonać samodzielnie w domu. Wymaga to jednak wprawy i użycia odpowiednich, profesjonalnych produktów. Paznokcie, przed wykonaniem stylizacji, wymagają odpowiedniego przygotowania. Zabieg należy zacząć od klasycznego zabiegu manicure, następnie nakładać kolejne warstwy hybrydy, a na zakończenie zaaplikować nawilżający olejek lub krem na skórki i dłonie. Zachęcamy do poszerzania swojej wiedzy, uczestnicząc w szkoleniach i tematycznych pokazach. A po unormowaniu tej trudnej dla wszystkich sytuacji, jaką jest pandemia, polecamy wizyty u stylistki paznokci. Nikt nie zadba o nasz manicure tak jak profesjonalistka!

Jak usunąć manicure hybrydowy?
Kolorowe hybrydy od zwykłego lakieru do paznokci różnią się sposobem zmywania. Ponieważ manicure hybrydowy jest niezwykle trwały, nie można go zmyć zwykłym zmywaczem do paznokci. Jak zatem usunąć lakier lub żel hybrydowy? Kosmetyk można usunąć z paznokci spiłowując pilnikiem, frezując frezarką lub rozpuszczając w płynie do usuwania hybryd na bazie acetonu. Dwie pierwsze metody zarezerwowane są tylko i wyłącznie dla profesjonalistów. Usuwanie manicure hybrydowego pilnikiem lub frezarką w warunkach domowych może skończyć się nieprzyjemnymi dolegliwościami, a nawet trwałym urazem! Do zdejmowania hybryd polecamy zatem użycie specjalnych płynów do rozpuszczania, które wraz z klipsami tworzą duet idealny!

Szybko, skutecznie i bezpiecznie – usuwanie manicure hybrydowego nigdy nie było tak proste!
Przygotuj: zestaw produktów Zrób to sama! Home Made nr 3, płyn do dezynfekcji skóry, waciki.
1. Przed rozpoczęciem pracy zdezynfekuj dłonie.
2. Za pomocą pilnika o gradacji 100/180 lub 180/240 delikatnie zmatuj wierzchnią warstwę stylizacji. Wystarczy kilka ruchów.
3. Nasącz wacik kosmetyczny płynem do usuwania hybryd Hybrid Remover with Glycerin. Nasączony wacik nałóż na płytkę, załóż klips Nail Clip. Klipsy należy docisnąć, aby dobrze przylegały do paznokcia.
4. Po upływie zalecanego czasu (od kilku do kilkunastu minut) zdejmij klipsy oraz waciki.
5. Przy pomocy drewnianego patyczka delikatnie usuń / zeskrob odmoczone warstwy hybrydy. Powinny z łatwością odejść od naturalnej płytki paznokcia. Ewentualne pozostałości lakieru delikatnie usuń bloczkiem polerskim. Wyrównaj kształt paznokcia.
6. Na zakończenie zabiegu wmasuj w naturalną płytkę oraz skórki nawilżającą oliwkę Cuticle Oil.

Jak zadbać o paznokcie i skórki po zdjęciu hybrydy?
Ściąganie hybryd najlepiej zakończyć etapem nawilżenia i odżywienia naturalnych paznokci oraz skórek. Możesz do tego wybrać oliwki pielęgnacyjne, regenerujące odżywki i sera, czy nawilżające kremy. Wzmocnią one paznokcie, które nie będą się łamać i rozdwajać, a skóra wokół nich stanie się jędrna, gładka, odżywiona i nawilżona. Jeżeli jednak postanowisz wykonać kolorowy manicure hybrydowy, warto wzmocnić strukturę paznokcia stosując witaminową bazę hybrydową, która nie tylko wzmocni naturalne paznokcie, ale również sprawi, że kolejno nakładane warstwy hybrydy będą jeszcze lepiej się trzymać.

Nasz ekspert, do stylizacji domowej po całkowitym ściągnięciu manicure hybrydowego, rekomenduje użycie odżywki do paznokci Forte+ Nail Strengthener Cuccio Naturale lub intensywnie wzmacniającego serum do paznokci Podopharm.

Inne wskazówki eksperta oraz więcej informacji o tym jak poprawnie zdejmować hybrydę z paznokci znajdziesz w artykule na blogu elarto Jak usunąć manicure hybrydowy?

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:

    - specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
    - możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
    - historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
    - tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:

    - kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
    - kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
    - sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
    - kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.

    Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:

    - zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
    - zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
    - produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.

    Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
0 Dźwięk
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
Porozmawiaj z nami
0 Pokaż ten czat Dźwięk
elartoOffline
Pytaj o co chcesz!
Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania!
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Ten czat został zakończony. Czy jesteś zadowolony z naszego wsparcia?
Twój ostatni czat dobiegł końca. Czy chcesz wysłać kolejną wiadomość?
Aktualizacja
Informacja dla klientow
Załaduj więcej
  • Czat wstrzymany. Wyślij kolejną wiadomość, jeśli chcesz wznowić sesję czatu
elarto pisze 
Odświeżać
 Rozpoczynanie czatu
1Straszny
2Do przyjęcia
3Całkiem dobry
4Dobrze
5Doskonały
Nie, dziękuję
Wyślij nam e-mail