Oliwki

Perfekcyjny manicure hybrydowy to nie tylko idealnie dobrany kolor lakieru bądź żelu hybrydowego. Często zapominamy, że odpowiednio wypielęgnowana okolica wokół paznokci, to klucz do trwałej i perfekcyjnej usługi. Sam frez, radełko, cążki, czy nożyczki to za mało, aby uporać się z nadmiernie wysuszonymi skórkami. Z pomocą przychodzą nawilżające i odżywcze oliwki pielęgnacyjne. Olejki do skórek to wybawienie dla tych z nas, którzy codziennie narażeni są na kontakt z chemikaliami bądź nadmiernym wysuszaniem naskórka – na przykład podczas sprzątania silnymi detergentami bez rękawiczek ochronnych. Jeżeli chcesz zapomnieć o popękanych, bolesnych skórkach, zaprzyjaźnij się z pielęgnacyjnymi olejkami do skórek. W ofercie hurtowni online elarto znajdziesz szeroki wybór zapachów – zaczynając od oliwek o egzotycznych, owocowych nutach, kończąc na luksusowych, perfumowanych olejkach, inspirowanych zapachami luksusowych perfum.

Zapachowe oliwki pielęgnacyjne – wybawienie dla suchych dłoni, paznokci i skórek

Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, wiele firm zaczęło produkować odżywcze kremy do pielęgnacji dłoni. Niestety, z tego powodu, w zapomnienie odeszły oliwki pielęgnacyjne dedykowane do skórek i paznokci. To błąd! Należy pamiętać, że są to preparaty specjalnie stworzone w trosce o tę, jakże delikatną okolicę, wspomagające odbudowę naskórka i naturalnej płytki. Zaniedbane skórki prowadzą do bolesnych urazów. Umożliwiają bakteriom i wirusom bezpośredni kontakt z organizmem oraz florą bakteryjną. Przesuszona płytka zaczyna się kruszyć, boleśnie pęka. Nie zapominaj więc o odpowiednio dobranej pielęgnacji. Jedwabiste oliwki do skórek marki elarto posiadają starannie wyselekcjonowane składniki aktywne, które zadbają o Ciebie i Twoje ciało, jak żadne inne. Szeroka gama zapachów sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. Egzotyczna brzoskwinia, soczysty ananas, odświeżająca cytryna, a może kusząca frezja? To nie dla Ciebie? Nie lubisz owocowo-kwiatowych zapachów? W takim razie wybierz oliwki z serii Luxury Touch. Zadbaj o skórki i paznokcie, otaczając się zapachem luksusowych perfum. Łącz przyjemne z pożytecznym, zapewniając odpowiednie odżywienie. Ciesz się pięknym zapachem przez wiele godzin. Już dziś wybierz swojego faworyta!

Pokaż kotku co masz w środku, czyli krótko o składnikach aktywnych

Składniki aktywne odpowiadają za działanie każdego kosmetyku pielęgnacyjnego. Warto więc wiedzieć, co tak naprawdę pozytywnie działa na naszą skórę, aby odpowiednio wybrać preparat dostosowany do naszych potrzeb. W przypadku oliwek do skórek oczywiście podstawą każdej jest olej. W składzie olejków marki elarto znajdziesz olej ze słodkich migdałów. Zawiera on kwas oleinowy, linolowy oraz witaminy: A, B1, B2, B6, D oraz E. Tłoczony z drzewa migdałowego, tworzy na powierzchni skóry tzw. film, który zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni naskórka, jednocześnie zmiękczając go i wygładzając. Doskonałe właściwości, to właśnie to, co wyróżnia kosmetyki pielęgnacyjne marki elarto na rynku beauty. Użyj zapachowej oliwki na zakończenie każdego zabiegu i spraw, aby wizyta w Twoim gabinecie pozostała niezapomniana…

Szukasz przepisu na zadbane dłonie? Zapoznaj się z zapachowymi bestsellerami od elarto

Zdecydowanymi faworytami wśród oliwek marki elarto są te z serii Luxury Touch. Nie bez powodu cieszą się tak znaczącym powodzeniem. Nie tylko posiadają piękne oraz inspirujące zapachy, ale przede wszystkim świetnie oddziałowują na skórę wokół paznokci, przywracając jej piękny, zdrowy wygląd. Oliwka Ever Green o niezwykłym, kobiecym zapachu, obudzi w Tobie prawdziwą, drapieżną naturę. Zadba o skórki oraz doskonale je nawilży. Niesamowicie zmysłowa, orientalno-kwiatowa nuta doskonale wyraża fascynującą dwoistość kobiecej natury, która z jednej strony urzeka swoją pewnością siebie, hipnotyzuje nowoczesną elegancją, z drugiej natomiast oczarowuje nieokiełznanym i nieujarzmionym duchem. Zestawione ze sobą bób tonka, kakao i kawa sprawiają, że kompozycja zapachowa urzeka wyrafinowaniem i elegancją. Całości idealnie dopełniają nuty jaśminu i tuberozy, dodając kompozycji świeżości. Oliwka z serii Say Yes to świetna propozycja dla kobiet preferujących szyprowo-owocowe nuty zapachowe. Mocny i zmysłowy, stworzony dla charyzmatycznych, nowoczesnych, silnych i niezależnych kobiet. Zapach otwierają esencjonalne nuty owocu czarnej porzeczki, otulone ciepłą mgłą kwiatowych akordów róży oraz frezji, płynnie przechodząc w szyprowe aromaty – odrobinę wanilii, rozgrzewające nuty drewna piżmowego i egzotycznej paczuli. Zapach jest intensywny, wyraźny i bardzo trwały, a jednocześnie nienachalny i delikatny.

Oliwka zapachowa do skórek i paznokci – idealny prezent dla każdej klientki, na każdą okazję

W ciągu roku jest bardzo wiele okazji, aby obdarować swoje klientki drobnym upominkiem. Wielkimi krokami zbliżają się święta, Walentynki, Dzień Kobiet lub jubileusz salonu, a Ty nie masz pomysłu na prezent? Świetnie trafiłaś! Zapomnij o prezentowych bublach, drogich i nietrafionych upominkach. Podaruj swoim klientkom kosmetyk, który doskonale zadba o ich skórę oraz cudownym zapachem podkreśli ich indywidualność i charakter. Aksamitne olejki i perfumowane oliwki z e-sklepu elarto to gwarancja zadowolenia. Wybierz najatrakcyjniejszy zapach i spraw, aby na twarzy najbliższych Ci osób zagościł uśmiech. Z nami wyposażysz swój salon kosmetyczny kompleksowo. Bo z elarto, zawsze warto!

rozwiń

Łap okazję

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    Po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. Po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów