Promocja

Zestaw proszków brokatowych Let's Celebrate do zdobienia 6szt

Obniżka! Zestaw proszków brokatowych Let's Celebrate do zdobienia 6szt Zobacz większe
  • Zestaw proszków brokatowych Let's Celebrate do zdobienia 6szt
  • Zestaw proszków brokatowych Let's Celebrate do zdobienia 6szt
  • Zestaw proszków brokatowych Let's Celebrate do zdobienia 6szt

Pozostali

19347

Zestaw sześciu proszków brokatowych Let's Celebrate: Rose Garden, Silvery Dust, Evening Blue, Gold Obsession, Red Pear i Purple Orchid. Brokaty w szklanych fiolkach, dobrane tak, aby swoją kolorystyką wpisywać się w trendy imprezowego looku ;) Roztańczony karnawał? Uroczystości rodzinne? Święta? Szalony sylwester? Z zestawem Let's Celebrate przygotujesz szykowną stylizację na każdą okazję!

Więcej szczegółów

18,00 zł 13,90 zł

Najniższa cena z 30 dni: 18,00 zł

Cena za 1 szt: 2,32 zł
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Podaj nam swój e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu.

Powiadom mnie

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Roztańczony karnawał? Uroczystości rodzinne? Święta? Szalony sylwester? Z zestawem Let's Celebrate przygotujesz szykowną stylizację na każdą okazję! Kolekcja Let's Celebrate to zestaw sześciu różnokolorowych, wyjątkowo efektownych proszków brokatowych, dobranych w taki sposób, aby swoją kolorystyką idealnie wpisywać się w trendy imprezowego looku, gdzie na liście kolorystycznych klasyków znajdują się między innymi biele, granaty, szarości, czerwienie, róże i złota. Proszki brokatowe można stosować z różnymi systemami stylizacji paznokci: lakier, żel, poly nail gel, fibeglass, akryl, hybryda. Manicure z ich użyciem jest trwały i bez problemu utrzyma się na paznokciach do kolejnej odnowy. Proszki brokatowe znajdują się w praktycznych, szklanych fiolkach, które ułatwiają aplikację.

Rose Garden, czyli biały, opalizujący na różne kolory proszek brokatowy, o standardowej grubości drobinki.

Biały proszek brokatowy z błyszczącymi refleksami w odcieniach różu i zieleni, niczym ogród pełen róż, zachwyca swoim wytwornym pięknem i elegancją. Idealnie wpisuje się w trendy szarość i złamana biel. Na pewno znajdzie się w wielu stylizacjach tego sezonu, nie tylko w modzie ślubnej i wieczorowej, ale również w modzie codziennej.

Silvery Dust, czyli bardzo drobny, srebrny proszek brokatowy.

Srebrzysty, bezpretensjonalny i elegancki odcień koloru szarego. Przywodzi na myśl miękkość i łagodność. Dobra alternatywa dla ciężkich szarości. Delikatna barwa będzie idealnym uzupełnieniem wielu jesienno-zimowych oraz letnich stylizacji. Kolor idealnie wpisuje się w trendy szarość i złamana biel.

Evening Blue, czyli niebieski proszek brokatowy, o standardowej grubości drobinki.

Głęboki niebieski, jednak nie granatowy, który idealnie łączy się z kolorami przewodnimi na rok 2023. Czerwienie, pomarańcze lub bardziej ekstrawagancko - brązy, wszystkie wydają się być stworzone do pary z tym kolorem.

Gold Obsession, czyli złoty proszek brokatowy, o standardowej grubości drobinki.

Rok 2023 to nie tylko moda na metaliczne ubrania i dodatki, ale także na manicure i makijaż. Trend ten znalazł się też na liście make-upów, które koniecznie trzeba sprawdzić na własnej skórze jeszcze w tym roku. Złote cienie do powiek, pigmenty i brokaty, metaliczne usta w kolorze nude, powieki błyszczące jak drogocenne kruszce i mnóstwo rozświetlacza - brak tu ograniczeń. Nic więc dziwnego, że do fanek złota należą między innymi Nicole Richie, Beyonce, czy Rihanna.

Red Pear, czyli bordowy proszek brokatowy, o standardowej grubości drobinki.

Wyraźnie głęboka czerwień, której słodka głębia przyciąga. Red Pear, czyli czerwona grusza, w swym dojrzałym wydaniu staje się najbardziej pożądanym kolorem sezonu 2022/2023. Kto raz go spróbuje, nie będzie odwrotu - bordowe ubrania i dodatki rozgoszczą się w jego szafie. Bordo jest tajemnicze, nieco magiczne... Szczególnie spodoba się tym, którzy lubią podkreślać swoją indywidualność, a w modzie mają coś do powiedzenia.

Purple Orchid, czyli biskupi proszek brokatowy w wersji holo, o standardowej grubości drobinki.

Intensywne i ożywcze połączenie odcieni fuksji, fioletu i różu. Obok tego koloru nie da się przejść obojętnie! Elektryzuje i przyciąga spojrzenia. Jest bezkompromisowy i po prostu piękny. Świetnie sprawdzi się w roli dodatków oraz total look. Dodatek kolorowych drobinek sprawia, że brokat skrzy niczym gwiaździste niebo.

Zestaw biżuteryjnych proszków brokatowych do zdobienia paznokci - ocean możliwości i szaleństwo wrażeń podczas aplikacji.

Zdobić paznokcie można na wiele rozmaitych sposobów, a przeglądając bogatą ofertę akcesoriów do ich dekoracji, nie trudno natknąć się na znany i lubiany brokat w proszku. Od zawsze był cenionym dodatkiem, ale w ostatnim czasie przeżywa renesans. Nic w tym dziwnego. Proszek brokatowy daje ogromne pole do popisu w temacie stylizacji paznokci. W zależności od indywidualnych potrzeb i oczekiwań, można zastosować go na wiele sposobów - od codziennych, delikatnych stylizacji z migoczącą poświatą, poprzez elegancką klasykę, aż po spektakularny efekt glamour. Proszek brokatowy jest produktem bardzo łatwym w aplikacji, dlatego stosować go mogą osoby zaczynające swoją przygodę ze stylizacją i zdobieniem paznokci.

Brokat w proszku, czyli must have nie tylko do efektu WOW.

Proszek brokatowy jest szybkim i prostym sposobem na przemianę nawet najnudniejszych paznokci w niebanalną stylizację. Nie oznacza to jednak, że stosować go możemy tylko dla odważnych klientek lubiących ekstrawaganckie, błyszczące zdobienia. Ciekawym i delikatnym akcentem codziennych stylizacji, będzie mały, brokatowy detal np. na jednym paznokciu. Klientki lubiące kolorowe, ale niekoniecznie błyszczące zdobienia, chętnie skuszą się na brokat w matowej wersji.

Jeden brokat, a tyle potrafi!

W zależności od indywidualnych potrzeb i oczekiwań, kolorowy proszek brokatowy można zastosować na wiele sposobów - wetrzeć, wtopić, posypać, użyć na całość płytki lub tylko jako element. Łącząc go z innymi technikami zdobienia paznokci i/lub ozdobami, mamy nieograniczoną możliwość tworzenia wzorów na każdą okazję.

Na jaką okazję warto użyć kolorowego proszku brokatowego?

Na każdą :) Wbrew pozorom, brokat w proszku, nie jest zarezerwowany wyłącznie na „specjalne” okazje. Owszem, stylizacja wykonana z jego pomocą idealnie wpisuje się w charakter wszystkich mniej (wyjście do kina, randka, „domówka” ze znajomymi) lub bardziej hucznych imprez okolicznościowych (noc sylwestrowa, ślub, wieczorne wyjście do klubu), ale jego odrobina sprawdzi się także na co dzień np. u klientek, które ze względu na pracę muszą nosić skromnej zdobione paznokcie.

Pamiętaj, ogranicza Cię tylko wyobraźnia!

W stylizacji paznokci warto dać się ponieść fantazji. Jakie możliwości dają kolorowe proszki brokatowe?

  1. Pozwalają uzyskać wielokolorowe, lśniące efekty na paznokciach.
  2. Dodają stylizacji wielowymiarowego blasku.
  3. Pozwalają uzyskać efekt cukrowej posypki na paznokciach (brokatowa posypka).
  4. Pozwalają uzyskać efekt szronu na paznokciach (efekt szkła muśniętego szronem).
  5. Pozwalają wykonać galaktyczną stylizację 3D.
  6. Pozwalają wykonać cieniowanie ombre.
  7. Pozwalają wykonać zdobienia biżuteryjne.

Szczegóły

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:

    - specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
    - możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
    - historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
    - tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:

    - kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
    - kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
    - sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
    - kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.

    Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:

    - zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
    - zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
    - produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.

    Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów