Kolczyk przekłuciowy Bezel Crystal 4mm czarny tytan medyczny

Kolczyk przekłuciowy Bezel Crystal 4mm czarny tytan medyczny Zobacz większe
  • Kolczyk przekłuciowy Bezel Crystal 4mm czarny tytan medyczny

Blomdahl

21480

1 sztuka hipoalergicznego kolczyka do przekłuwania uszu Bezel Crystal 12-1501-01 z ozdobną główką o średnicy 4mm - okrągły kryształ w pełnej oprawie, w srebrnym kolorze. Kolczyk wykonany z czystego tytanu medycznego Pure Medical Titanium z główką platerowaną na czarno. Zatyczka opracowana tak, by przyspieszyć proces gojenia uszu. Długość sztyftu: 9,5mm; grubość: 1,3mm. Kolczyk w sterylnej kasetce.

Więcej szczegółów

35,00 zł
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Podaj nam swój e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu.

Powiadom mnie

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Kolczyk przekłuciowy Blomdahl Bezel Crystal nr 12-1501-01 wykonany jest z czystego tytanu medycznego Pure Medical Titanium, z częścią ozdobną o średnicy 4 mm platerowaną w czarnym kolorze, o długości sztyftu 9,5 mm i jego średnicy 1,3 mm. Tytan klasy medycznej charakteryzuje się wysokimi walorami hipoalergicznymi, dzięki czemu kolczyk jest przyjazny i bezpieczny dla skóry. Okrągłą część ozdobną (główkę kolczyka) stanowi kryształ w pełnej oprawie, o srebrnym kolorze crystal. Przekłuciowy kolczyk Bezel Crystal ma nieco grubszy sztyft niż zwykłe kolczyki biżuteryjne, co pozwala na łatwą i wygodną zmianę po 6 tygodniach, bez narażania delikatnych ścianek dziurki ucha na podrażnienie czy infekcję. Kluczem do szybkiego gojenia przekłutego miejsca jest zatyczka kolczyka Bezel 12-1501-01, która zatrzymuje się na blokadzie umieszczonej na sztyfcie kolczyka i całkowicie zasłania ostrą końcówkę sztyftu. Pozostaje w bezpiecznej odległości od płatka ucha i nie można jej docisnąć. Dzięki temu powietrze swobodnie dociera do miejsca przekłucia. Dodatkowo plastikowa zatyczka zamyka w sobie wszystkie ostre części, klient ma więc większy komfort przy spaniu na jednej lub drugiej stronie. Cyrkulacja powietrza w miejscu przekłucia zapewnia lepsze i szybsze gojenie. Kolczyk do przekłuwania uszu Bezel Crystal o średnicy części ozdobnej 4 mm znajduje się w jednorazowej, sterylnej kasetce clean pack, dodatkowo zabezpieczonej etykietą. Dedykowany jest do aparatu STANDARD.

Coś dla miłośniczek klasyki, czyli kolczyki Bezel wykonane z tytanu medycznego, platerowane w kolorze czerni!

Dla miłośniczek klasycznej biżuterii firma Blomdahl opracowała rozwiązanie, jakim jest czarny tytan Black Titanium. Co to oznacza w praktyce? Opracowany po konsultacjach z lekarzami dermatologami, kolczyk do przekłuwania uszu Bezel Crystal 12-1501-01 w całości wykonany jest z czystego tytanu klasy medycznej Pure Medical Titanium, dzięki czemu możliwość rozwinięcia się alergii na nikiel została wyeliminowana. Widoczna część kolczyka (część ozdobna), która nie ma bezpośredniej styczności z ciałem, jest pokryta czarnym kolorem (platerowana w czarnym kolorze). 

Szukasz bezpiecznego sposobu, aby przekłuć uszy? Trafiłaś idealnie! Bezpieczeństwo to jest dokładnie to, co oferuje marka Blomdahl!

Biżuteria hipoalergiczna Blomdahl produkowana jest w Szwecji, posiada certyfikat potwierdzający stosowanie norm obowiązujących przy produkcji wyrobów medycznych. Używając wyłącznie sterylnych produktów, stosując bezpieczne metody przekłuwania oraz przyjazną skórze biżuterię, stawiasz zawsze na pierwszym miejscu zdrowie. Mając na uwadze dobro dzieci, marka Blomdahl opracowała medyczny system przekłuwania obu uszu jednocześnie, który przyspiesza proces przekłuwania, nie tracąc nic na bezpieczeństwie zabiegu. Kolczyki do przekłuwania uszu Bezel Crystal 12-1501-01 zostały opracowane po konsultacjach z lekarzami dermatologami tak, aby były przyjazne dla skóry i mogły być noszone nawet przez osoby, które mają alergię na nikiel. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby przyśpieszyć proces gojenia po przekłuciu.

Medyczne przekłuwanie uszu – zrób to sterylnie i bezpiecznie z marką Blomdahl!

Bez względu na to, jak wielkie jest pragnienie noszenia kolczyków, po przekłuciu pierwszego ucha, u dziecka bardzo często pojawia się obawa przed przekłuciem drugiego. Wychodząc naprzeciw tym problemom, firma Blomdahl opracowała system medycznego przekłuwania obu uszu jednocześnie. Metoda ta została opracowana z uwzględnieniem zasad nowoczesnej aseptyki stosowanej w służbie zdrowia, tak aby nie dopuścić podczas zabiegu do infekcji. Co to oznacza? Sterylna metoda Blomdahl daje gwarancję, że zabieg przekłuwania jest higieniczny i bezpieczny, a metoda jest nie tylko szybsza, ale i bardziej komfortowa dla dziecka. 

Przekłuwanie uszu systemem Blomdahl - 8 kroków gwarantujących sukces!

Blomdahl Medical jest firmą, która nie uznaje kompromisów tam, gdzie w grę wchodzi bezpieczeństwo klientów. Dlatego też, wszystkie procedury i produkty przygotowywane są z uwzględnieniem aspektów medycznych. Jeżeli zastanawiasz się, co wyróżnia system Blomdahl, czyniąc go unikatowym i bezkonkurencyjnym, koniecznie przeczytaj poniższy tekst.

  1. Dwie dziurki – jedno przekłucie, czyli przekłucie obu uszu naraz. Pierwsze przekłucie uszu to ważne wydarzenie dla dzieci oraz dla rodziców. Jednak bez względu na to, z jaką wprawą przeprowadzasz zabieg, zawsze istnieje ryzyko, że dziecko zrezygnuje z przekłucia drugiego ucha. Metoda przekłuwania uszu Blomdahl umożliwia jednej osobie, przekłucie obu płatków uszu jednocześnie. Rozwiązanie to jest przyjmowane z dużym zadowoleniem zarówno przez dzieci, jak i ich rodziców.
  2. Dla dzieci tylko to, co najlepsze. Nigdy nie narażaj dzieci na działanie wyrobów zawierających nikiel. Do zabiegów używaj hipoalergicznych kolczyków z plastiku chirurgicznego i czystego tytanu medycznego. Plastik medyczny firmy Blomdahl to jedyny materiał na świecie, stosowany do przekłuwania uszu, który nie zawiera niklu. Dlatego rekomendujemy go dzieciom i dorosłym jako produkt całkowicie bezpieczny dla skóry.
  3. Zatyczka kluczem do szybkiego gojenia. Cyrkulacja powietrza w miejscu przekłucia ucha zapewnia lepsze gojenie. Opatentowana zatyczka firmy Blomdahl zatrzymuje się na blokadzie umieszczonej na sztyfcie i całkowicie zasłania ostrą końcówkę sztyftu. Zatyczka pozostaje w bezpiecznej odległości od płatka ucha i nie można jej docisnąć, dzięki temu powietrze swobodnie dociera do miejsca przekłucia. Zatyczka firmy Blomdahl to klucz do szybkiego gojenia rany powstałej po przekłuciu ucha.
  4. Przekłuwaj uszy grubszymi kolczykami. Do przekłuwania uszu stosuj kolczyki o nieco grubszych sztyftach niż w zwykłych kolczykach. Dlaczego? Po wyjęciu kolczyka sześć tygodni od przekłucia, dziurka natychmiast się kurczy. Grubszy sztyft zapewnia dodatkowy margines bezpieczeństwa. Można z łatwością założyć zwykły kolczyk, nie narażając delikatnych ścianek dziurki na podrażnienie i infekcję. Dlatego kolczyki do przekłuwania uszu firmy Blomdahl mają nieco grubsze sztyfty niż zwykłe kolczyki.
  5. Bliski kontakt – maksymalna ochrona. Zarówno kolczyk, jak i zatyczka umieszczone są w sterylnej kasecie, dzięki czemu nie ma możliwości przypadkowego zetknięcia kolczyka z dłońmi lub uchem klienta. Równocześnie kaseta skonstruowana jest w taki sposób, że z łatwością można uchwycić płatek ucha. Wystarczy nacisnąć spust i aparat sam wykona całą pracę. Nie ma szybszej i bardziej bezbolesnej metody. Blomdahl zapewnia maksymalną ochronę.
  6. Uważaj na produkty "bezniklowe" – wybierz tylko te, bezpieczne dla skóry. Wszystkie metale – nawet metale szlachetne, takie jak: złoto, srebro i platyna – zawierają nikiel, przynajmniej w postaci domieszek. Nikiel jest materiałem wywołującym alergię. Dlatego też firma Blomdahl opracowała kolczyki do przekłuwania uszu oraz biżuterię hipoalergiczną z plastiku chirurgicznego (Medical Plastic), z zerową (0%) zawartością niklu oraz z czystego tytanu medycznego (Pure Medical Titanium), dzięki czemu możliwość rozwinięcia się alergii na nikiel została wyeliminowana. Kolczyki z plastiku chirurgicznego są szczególnie zalecane dla dzieci oraz osób dorosłych, które chcą mieć absolutną pewność, że w czasie gojenia się ucha po przekłuciu, nie dojdzie u nich do powstania reakcji alergicznej na nikiel.
  7. Złoto już nie takie dobre. Około 10% populacji to ludzie uczuleni na złoto. Dlatego czołowi dermatolodzy nie zalecają stosowania produktów wykonanych ze złota do przekłuwania uszu i noszenia złotych kolczyków w początkowym okresie gojenia rany. Dla miłośników złota Blomdahl opracował najlepsze rozwiązanie – złoty tytan. Widoczna część kolczyka pokryta jest złotym kolorem, natomiast część bezpośrednio stykająca się za skórą, wykonana jest z czystego tytanu klasy medycznej. Podobnie wykonane są kolczyki z powłoką w kolorze srebra (srebrny tytan). Równie bezpieczne pod względem medycznym są kolczyki w całości wykonane z czystego, medycznego tytanu (naturalny tytan).
  8. Biżuteria hipoalergiczna przyjazna dla skóry. Ranka po przekłuciu ucha goi się ponad rok. W tym czasie, zagrożenie wystąpienia alergii na nikiel jest największe. Dlatego szeroka oferta kolczyków bezpiecznych dla skóry Blomdahl Caring Jewellery zadba o Twoje bezpieczeństwo. Nosząc kolczyki hipoalergiczne Blomdahl, niwelujesz niebezpieczeństwo powstania alergii na nikiel. Kolczyki polecane są również dla osób, które mają już alergię na nikiel i nie mogą nosić żadnych innych kolczyków.

Bezpieczeństwo i higiena podczas piercingu to podstawa

Na przekłucie uszu lub nosa decydujemy się ze względów estetycznych. Jednakże musimy również mieć świadomość, że jest to zabieg medyczny. Podczas przekłuwania ciała naruszamy strukturę skóry, w wyniku czego dochodzi do kontaktu z krwią, co niesie ze sobą niebezpieczeństwo zakażeń bakteryjnych oraz wirusowych, takich jak wirusowe zapalenie wątroby B i C (żółtaczka) oraz HIV. Dlatego też firma Blomdahl opracowała jednorazowe, sterylne systemy przekłuwania ciała, zapewniające klientom poczucie komfortu i bezpieczeństwa.

Hipoalergiczna biżuteria Blomdahl Medical, a alergia na nikiel

Alergia na nikiel jest nabytą alergią kontaktową skóry, która powstaje i później rozwija się w wyniku ciągłego kontaktu z metalowymi przedmiotami, które zawierają nikiel, takimi jak np.: zamki, guziki, monety, biżuteria. Alergii na nikiel nie można wyleczyć. Jedynym rozwiązaniem jest unikanie kontaktu z metalami zawierającymi nikiel. Jednak może to być bardzo trudne, ponieważ wszystkie metale – nawet metale szlachetne, takie jak: złoto, srebro i platyna – zawierają nikiel, chociażby w postaci domieszek. Dlatego też nie ma metalowych kolczyków, które są całkowicie wolne od niklu. Nakładając nawet złote kolczyki, możemy doświadczyć uczucia uciążliwego bólu i swędzenia. Badania kliniczne potwierdziły, że przekłuwanie uszu kolczykami ze stali nierdzewnej oraz noszenie kolczyków ze złota lub srebra są głównymi czynnikami zwiększającymi ryzyko rozwoju alergii na nikiel, którą dotknięte jest aż 20-30% kobiet na świecie. Firma Blomdahl Medical, chcąc wyeliminować możliwość powstania alergii na nikiel, opracowała kolczyki wykonane z przyjaznych skórze materiałów: plastiku medycznego z zerową (0%) zawartością niklu Medical Plastic oraz czystego tytanu medycznego Pure Medical Titanium, który zawiera 10  000 razy mniej niklu, niż dopuszcza to dyrektywa Unii Europejskiej oraz 1000 razy mniej niklu niż stal chirurgiczna. Hipoalergiczne kolczyki Blomdahl polecane są osobom, które chcą mieć pewność, że noszenie  kolczyków nie przyczyni się do powstania alergii na nikiel. Biżuteria Blomdahl może być również noszona przez osoby, które już mają alergię na nikiel, złoto lub inne metale i nie mogą nosić żadnych innych kolczyków ze względu na pojawiający się, uciążliwy ból i swędzenie. Biżuteria Blomdahl dedykowana jest osobom ceniącym sobie oryginalny styl i elegancję. Wyszukane wzory, przyozdobione perłami i kryształami, dodadzą uroku każdej kobiecie.

Biżuteria przyjazna dla skóry jest naszą pasją – Blomdahl Medical Made in Sweden

Jak mówi Karl Blomdahl, założyciel szwedzkiej firmy produkującej hipoalergiczną biżuterię przyjazną dla skóry oraz aparaty do medycznego przekłuwania uszu i nosa: "Wytwarzanie pięknej biżuterii jest skomplikowaną sztuką. Wytwarzanie pięknej biżuterii, która jest przyjazna dla skóry, jest jeszcze trudniejsze. Czasami czuję się tak, jakbyśmy sprawiali, że niemożliwe staje się możliwe". W 1985 roku Karl rozpoczął pracę w firmie swojego ojca Larsa Blomdahla w Halmstad. Lars i Karl zdając sobie sprawę z wad i zagrożeń, jakie niosą ze sobą aparaty i techniki przekłuwania uszu w latach 80. XX wieku, poszukiwali rozwiązań, które pozwoliłyby uniknąć niebezpieczeństwa zakażenia się poprzez kontakt z krwią chorobami wirusowymi takimi jak np. AIDS czy zapalenie wątroby typu B oraz alergią na nikiel. Wspólnie zaczęli wprowadzać innowacje, a poszukując bezpiecznych rozwiązań, opracowali pierwszy na świecie kolczyk do przekłuwania uszu z czystego plastiku medycznego z zerową (0%) zawartością niklu. Wzorując się na standardach obowiązujących w służbie zdrowia, opracowali bezpieczny, higieniczny system przekłuwania uszu Blomdahl Medical Ear Piercing. Firma Blomdahl, jako pierwsza na świecie, zastosowała do przekłuwania uszu sterylną, jednorazową kasetę z kolczykiem i zatyczką.

Szczegóły

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:

    - specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
    - możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
    - historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
    - tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach.

  • Jak zrealizować dotację w elarto?

    Realizacja zakupów z dotacji w naszym sklepie jest prosta i przebiega w kilku krokach:

    1. Złóż zamówienie w sklepie elarto.pl
    Dodaj do koszyka produkty, które chcesz zakupić w ramach dotacji i złóż zamówienie jak zwykle, tylko pamiętaj, żeby w uwagach do zamówienia napisać “DOTACJA”

    2. Odbierz e-mail z proformą
    Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail o tytule „Otrzymaliśmy Twoje zamówienie” – znajdziesz w niej link do pobrania proformy, którą możesz przekazać do urzędu lub innej instytucji przyznającej dotację.

    3. Rezerwacja produktów
    Rezerwujemy produkty z Twojego zamówienia na 4 dni robocze. Po tym czasie, jeśli zamówienie nie zostanie opłacone, zostanie automatycznie anulowane, ale zapiszemy jego zawartość. Dzięki temu, gdy tylko otrzymasz decyzję o dotacji, nie musisz ponownie kompletować koszyka.

    4. Dotacja przyznana? Skontaktuj się z nami!
    Gdy tylko otrzymasz decyzję o przyznaniu dotacji, daj nam znać – na podstawie zapisanych informacji przygotujemy Twoje zamówienie do realizacji. Jeśli coś chciałabyś w nim zmienić, to świetny moment, żeby nanieść ewentualne modyfikacje.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:

    - kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
    - kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
    - sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
    - kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.

    Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:

    - zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
    - zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
    - produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.

    Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

  • Zobacz nasz profil na Instagram
  • 📞 Halo, halo… Fiber Base dzwoni!
Odbierzesz, żeby dowiedzieć się, co u nich słychać? 👀

Podpowiemy tylko jedno – lepiej przygotuj więcej miejsca na półce w salonie! 💅
Resztę odkryjesz już niedługo…

📅 27 sierpnia – zaznacz tę datę i nie przegap wyczekiwanej premiery bestsellerowej serii baz hybrydowych!

Bazy hybrydowe • Fiber Base • Stylizacja paznokci • Baza z witaminami • Baza wzmacniająca

#elartonails #fiberbase #bazahybrydowa #paznokcie2025 #nailinspo #nailtrends
#paznokciehybrydowe
  • ✨ Najłatwiejszy sposób na przedłużanie paznokci?

Podczas tego live pokazujemy w akcji tipsy tunelowe elarto – ultracienkie, elastyczne i bez
kieszonek. Dzięki głębokiemu tunelowi i prostym krawędziom bocznym uzyskasz idealną
symetrię i trwały efekt w ekspresowym czasie.

💅 Zobacz nagranie i sprawdź, jak łatwo pracuje się tipsami tunelowymi!

Przedłużenie paznokci • Tipsy tunelowe • Tipsy bez kieszonki • Stylizacja paznokci krok po
kroku • Paznokcie tunelowe

#przedłużaniepaznokci #tipsytunelowe #paznokcietunelowe #nailtips #elartonails
  • 🌙 Stylizacja krok po kroku z wykorzystaniem nowych płatków do zdobień Opal Flakes Moon Mirage!

Hipnotyzujący efekt końcowy, który od razu przyciąga spojrzenia 😍 Paznokcie mienią się w świetle, tworząc efekt WOW i dodając stylizacji niezwykłej głębi.

Płatki mają nieregularne kształty i różne wielkości – dzięki temu jeszcze mocniej potęgują błysk. ✨

Co ważne, nie odbarwiają się i nie tracą koloru, a w zależności od kąta padania światła odkrywają zupełnie nowe oblicza.

Odkryj pozostałe produkty użyte w tym tutorialu:

🔹 Salon Bottle Gel Subtle Pink
🔹 Dwustronny pędzel Gel Brush Oval Mini & Extreme Liner 10mm
🔹 Dry Top Master Gloss

💬 A Tobie jak podoba się ta stylizacja? Koniecznie daj nam znać!

Stylizacja paznokci inspiracja • Zdobienie paznokci • Błyszczące Ozdoby • Ozdoby do paznokci • Błyszczące paznokcie • Nowości do paznokci

#zdobieniepaznokcie #nailart #płatkidozdobień #elartonails #błyszczącepaznokcie
#romantycznepaznokcie #nailsinspiration
  • ✨ Który kolor płatków Opal Flakes skradnie Twoje serce? ✨

Golden Hour, Moon Mirage, Fairy Dust czy Sunset Lagoon? 😍

Napisz w komentarzu, który widzisz w swojej kolejnej stylizacji! 👇💅

Stylizacja paznokci inspiracja • Zdobienie paznokci • Błyszczące Ozdoby • Ozdoby do
paznokci • Princess Nails • Błyszczące paznokcie

#zdobieniepaznokcie #nailart #płatkidozdobień #elartonails #princessnails
#princessnailsinspiration #nailsinspiration
Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
0 Dźwięk
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
Porozmawiaj z nami
0 Pokaż ten czat Dźwięk
elartoOffline
Pytaj o co chcesz!
Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania!
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Ten czat został zakończony. Czy jesteś zadowolony z naszego wsparcia?
Twój ostatni czat dobiegł końca. Czy chcesz wysłać kolejną wiadomość?
Aktualizacja
Informacja dla klientow
Załaduj więcej
  • Czat wstrzymany. Wyślij kolejną wiadomość, jeśli chcesz wznowić sesję czatu
elarto pisze 
Odświeżać
 Rozpoczynanie czatu
1Straszny
2Do przyjęcia
3Całkiem dobry
4Dobrze
5Doskonały
Nie, dziękuję
Wyślij nam e-mail