Zestaw próbek kremów Luxury Touch 2ml x 5szt

Zestaw próbek kremów Luxury Touch 2ml x 5szt Zobacz większe
  • Zestaw próbek kremów Luxury Touch 2ml x 5szt

Elarto SPA

18690

Zestaw 5 próbek perfumowanego kremu Purple Rain z linii Luxury Touch. Krem o nieoczywistym, bardzo optymistycznym zapachu, z wyraźnie owocowym wykończeniem. Dedykowany dla każdego rodzaju skóry dłoni. W swoim składzie zawiera cenny olej arganowy, olej słonecznikowy oraz masło shea. Wzbogacony o kwas hialuronowy, kolagen i elastynę. Doskonale nawilża i odżywia skórę dłoni, cudownie pachnie!

Więcej szczegółów

2,80 zł
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Podaj nam swój e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu.

Powiadom mnie

Opis produktu

Opis produktu

W skład zestawu próbek kremów Luxury Touch wchodzi 5 saszetek perfumowanego kremu do rąk Purple Rain, o nieoczywistym, bardzo optymistycznym zapachu, z wyraźnie owocowym wykończeniem. Kompozycja lekka i świeża, nie przesadnie słodka, z jednej strony dziewczęca, z drugiej natomiast kusząca i wyzwolona. Jest to wymarzony zapach na lato, gdyż doskonale pobudza i dodaje energii. Zimą natomiast cudownie otula przywołując wspomnienie ciepłych, słonecznych dni. Tą nieco zuchwałą kompozycję zapachową tworzą głównie czerwone owoce – purpurowa malina, słodziutka do granic wytrzymałości, idealnie zrównoważona kwaskowatym aromatem truskawek, poziomek i wiśni, ze szczyptą cierpkich jeżyn. Świeży, niezwykle soczysty aromat kremu Purple Rain, spadnie na Ciebie niczym owocowy deszcz!

Kremy Luxury Touch dedykowane są dla każdego rodzaju skóry dłoni. Zimą ukoją podrażnioną zimnem i przesuszoną ogrzewaniem skórę, latem będą naprawiać skutki ekspozycji skóry na słońce. W swoim składzie zawierają cenny olej arganowy, olej słonecznikowy oraz masło shea. Wzbogacone o kwas hialuronowy, kolagen i elastynę. Kremy cechuje wysoki współczynnik higroskopijności - przyciąga i zatrzymuje dużą liczbę cząsteczek wody. Po nałożeniu na skórę tworzą niewidoczną dla oka, cienką, oddychającą warstwę okluzyjną (delikatny film), która zapobiega utracie wody z naskórka, chroniąc tym samym skórę dłoni przed przesuszeniem. Łagodzą podrażnienia, stany zapalne i zaczerwienienia skóry. Chronią przed działaniem czynników zewnętrznych takich jak wiatr, niska temperatura, czy słońce. Pomagają w odbudowie włókien kolagenowych, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i jędrna oraz zaczyna wyglądać młodziej. Poprawiają jej elastyczność, zmiękczają ją i wygładzają. Wspomagają regenerację. Kremy Luxury Touch doskonale nawilżają i odżywiają skórę dłoni, nadając witalności i blasku.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:

    - specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
    - możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
    - historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
    - tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:

    - kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
    - kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
    - sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
    - kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.

    Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:

    - zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
    - zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
    - produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.

    Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

  • Zobacz nasz profil na Instagram
  • Zobacz jak krok po kroku stworzyć idealną stylizację przy użyciu dolnych form square! ❤️

Jak Ci się podoba efekt końcowy? 🤩

#elarto #elartopl #gelnails #przedluzanepaznokcie #paznokciezelowe #nailsaddict #nailsstyle #pieknepaznokcie #różowepaznokcie #nailsinspiration #krokpokroku
  • A może by tak zamknąć żel w…
🫢🤔

Przed Tobą najbardziej wyczekiwana premiera tego roku 👉🏻 Salon Bottle Gel - żele w butelce, które zrewolucjonizują Twoją pracę w salonie. Pokochasz je za ekspresową aplikację, trwałość i efekt, który robi wrażenie. Uzupełnienie, nadbudowa, wzmocnienie – jeszcze nigdy nie było to tak proste i szybkie.

✨Poręczna butelka z dostosowanym pędzelkiem = ekspresowa aplikacja – bez kombinowania, bez dodatkowych narzędzi.
✨Połączenie elastyczności z wytrzymałością klasycznego żelu - do wzmocnienia, nadbudowy i uzupełnień.
✨Samopoziomująca formuła – bez piłowania, szybciej i precyzyjniej
✨Niższa temperatura polimeryzacji – większy komfort dla klientki.
✨6 klasycznych, uniwersalnych odcieni – starannie dobranych, by pasowały do większości karnacji.

To jak? Gotowa na nowe uzależnienie? 😇😁

Nowości są już dostępne w naszym sklepie. Zamów na elarto.pl 🛍️

stylistka paznokci • żel do paznokci • żel w butelce • nail salon • paznokcie żelowe • premiera

#elarto #elartopl #salonbottlegel #bottlegel #paznokciezelowe #gelnails #nails #paznokcie #stylistykapaznokci #nailsstyle #nowość #nailsinspiration #naturalnails #premiera
  • Najbardziej wyczekiwana PREMIERA 2025 👉🏻 Salon Bottle Gel, żele w butelce, które zmieniają zasady gry! ✨
  • Mamy coś zupełnie nowego... coś, czego jeszcze nie było!🔥

Stworzyliśmy merch dla stylistek, które nie tylko stylizują paznokcie, ale też wyznaczają kierunki – Seria WOMAN ON A MISSION to więcej niż ubranie – to manifest.

#nailsetterki – to Wasz moment ✨

🤎 miękka bawełna
🤎 luźny krój
🤎 miejski styl
🤎 przesłanie, które mówi wszystko 

Noś i daj znać światu, że jesteś #onamission 🚀

stylistka paznokci • stylizacja paznokci • salon stylizacji paznokci • paznokcie • kobieta • woman

#elarto #woman #stylistkapaznokci #nailstylist #nailsmission #paznokcie #nailsalon #nailstudio #stylistuniform #style #nailstyle #newin
Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
0 Dźwięk
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
Porozmawiaj z nami
0 Pokaż ten czat Dźwięk
elartoOffline
Pytaj o co chcesz!
Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania!
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Ten czat został zakończony. Czy jesteś zadowolony z naszego wsparcia?
Twój ostatni czat dobiegł końca. Czy chcesz wysłać kolejną wiadomość?
Aktualizacja
Informacja dla klientow
Załaduj więcej
  • Czat wstrzymany. Wyślij kolejną wiadomość, jeśli chcesz wznowić sesję czatu
elarto pisze 
Odświeżać
 Rozpoczynanie czatu
1Straszny
2Do przyjęcia
3Całkiem dobry
4Dobrze
5Doskonały
Nie, dziękuję
Wyślij nam e-mail