Promocja

Zestaw Go & Glow Pastel no 5: 3 x hybryda 7ml + 3 x ozdoba GRATIS

Obniżka! Zestaw Go & Glow Pastel no 5: 3 x hybryda 7ml + 3 x ozdoba GRATIS Zobacz większe
  • Zestaw Go & Glow Pastel no 5: 3 x hybryda 7ml + 3 x ozdoba GRATIS
  • Zestaw Go & Glow Pastel no 5: 3 x hybryda 7ml + 3 x ozdoba GRATIS

Elarto

zestaw182

111,90 zł 99,00 zł

Najniższa cena z 30 dni: 111,90 zł

Zestaw nie jest już dostępny
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Zestaw nie jest już dostępny

Opis produktu

Opis produktu

Szukasz lakierów hybrydowych w wiosennych kolorach? A może potrzebujesz ozdób idealnych do frencha konstrukcyjnego w stylu fantasy? Przygotowujesz się do sezonu ślubnego? A może szukasz letnich nowości dla swoich klientek? Jeżeli chociaż raz odpowiedziałaś TAK na zadane pytania, koniecznie zapoznaj się z naszą nowością - zestawem Go & Glow Pastel no 5! Znajdziesz w nim 3 piękne kolory hybryd oraz 3 niezwykle błyszczące ozdoby. Zestaw doskonale sprawdzi się do codziennych, wiosennych i letnich zdobień, stylizacji ślubnych, zdobień fantasy french, czy princess nails. Zestaw Go & Glow Pastel no 5 zawiera:

Jeżeli szukasz idealnych lakierów hybrydowych do stylizacji paznokci, w przepięknych, wiosennych i letnich kolorach, postaw na zestaw Go & Glow Pastel no 5. Te kolory sprawdzą się w wielu stylizacjach tego sezonu, nie tylko w modzie ślubnej i wieczorowej, ale również w modzie codziennej. Lakier hybrydowy Lacogel marki elarto zaskoczy Cię swoją wyjątkową formułą, która łączy w sobie najlepsze cechy lakieru do paznokci z właściwościami żelu. Możesz je łączyć ze wszystkimi systemami stylizacji paznokci – chętnie współpracują zarówno z żelami twardymi, jak i bazami hybrydowymi, akrylami i akrylożelami. Chociaż wyglądają jak zwykły lakier, są zdecydowanie trwalsze! Nie odpryskują przy codziennych czynnościach. Każdy z nich charakteryzuje się wysoką pigmentacją, która zapewni idealne krycie bez smug w maksymalnie dwóch warstwach. Możesz aplikować je pod skórki, na całą płytkę paznokcia, czy jako kolorową końcówkę french manicure. Idealnie sprawdzą się również w tworzeniu różnego rodzaju zdobień. Kolorowe hybrydy Lacogel by elarto gwarantują trwałość manicure do 3 tygodni bez odprysków.

Lakier hybrydowy Lacogel Minty Glow nr 609 - wyjątkowy kolor z kolekcji Go & Glow zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

Czas na zieleń, ale nie tak oczywistą, jak można się tego spodziewać. Lacogel 609 Minty Glow to miętowy odcień wypełniony subtelnie połyskującymi, złoto-zielonymi drobinkami, zamknięty w buteleczce Twojego ulubionego lakiery hybrydowego. Inspiracja do stworzenia tego koloru była świeżość i pozytywna energia, która zawsze się podwaja, gdy za oknem mamy słoneczną wiosnę! Lakier hybrydowy Minty Glow z kolekcji Go & Glow możesz stosować jako samodzielny, subtelny kolor z nutą błysku lub zaaplikować jedną warstwę na Twój ulubiony kolor, dodając mu połyskującej poświaty. Produkt nierozpuszczalny!

Żel hybrydowy GelPolish Mojito nr 797 - wyjątkowy kolor zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

Mojito czyli czar wakacyjnej nocy! I Ty daj się zaczarować mentolowej magii Mojito! GelPolish w kolorze 797 Mojito to słodkie, letnie orzeźwienie zamknięte w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego. Inspiracją do stworzenia tego koloru był przygotowywany na bazie rumu drink Mojito – mentolowe orzeźwienie w gorące, letnie dni. Produkt nierozpuszczalny!

Żel hybrydowy GelPolish Chikita nr 786 - wyjątkowy kolor zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

„Chiquita” to hiszpańskie określenie na dziewczynę. Lacogel w kolorze 786 Chikita to pastelowa żółć zamknięta w buteleczce Twojego ulubionego żelu hybrydowego. Inspiracją do stworzenia tego koloru był idealnie kremowy, bananowy shake podawany w amerykańskich knajpach ciągnących się wzdłuż legendarnej trasy 66. Produkt nierozpuszczalny!

Jasnozielony proszek brokatowy Caribbean Sea - piękny brokat o standardowej grubości drobinki

Jasna zieleń, jak kolor morza na Karaibach. Kolor żywy i wesoły, ale trudny i zdecydowanie nie uniwersalny. W połączeniu z beżem, bielą czy szarością prezentuje się naprawdę efektownie. Nic dziwnego, że w swoich kolekcjach na sezon wiosna-lato 2021 wykorzystały go takie marki jak Balenciaga, Gucci czy Victoria Beckham. Proszek brokatowy Caribbean Sea można stosować z różnymi systemami stylizacji paznokci: lakier, żel, poly nail gel, fibeglass, akryl, hybryda. Manicure z jego użyciem jest trwały i bez problemu utrzyma się na paznokciach do kolejnej odnowy. Brokat znajduje się w praktycznej, szklanej fiolce, która ułatwia aplikację. Doskonale nadają się nie tylko do wszelkiego rodzaju zdobień paznokci, ale również do dekoracji ciała oraz włosów. Szczególnie polecany do zdobień fantasy french.

Opalizująca folia celofanowa do zdobienia paznokci w stylu Glass Effect i Fantasy French

Folia celofanowa transparentna, opalizująca na różne barwy m.in.: złoto, fiolet, róż. Daje nieskończenie wiele możliwości zdobniczych. Nałożona na ciemne kolory imituje kawałki potłuczonego lustra. Zaaplikowana na jasne lakiery do paznokci, lakiery i żele hybrydowe lub żele kolorowe twarde, pozwala uzyskać bardziej subtelny efekt końcowy, który do złudzenia przypomina pięknie odbijające światło kawałki rozbitej tafli szkła. Zastosowana na krystalicznych lub naturalnych paznokciach jest bardzo delikatna i subtelna, mieni się dyskretnie, podkreślając piękno kobiecych dłoni. Folia idealnie sprawdzi się jako ozdoba do frencha konsteukcyjnego w stylu fantasy.

Heksagony tzw. plastry miodu Honeycombs White Opal - idealne nie tylko do Wedding Nail Art

Heksagony, popularnie nazywane plastrami miodu Honeycombs lub po prostu hologramami, to opalizujące ozdoby do zdobienia paznokci, włosów oraz ciała, w kształcie sześciokąta foremnego o długości boku 1 mm. Wykonane są z wysokiej jakości, bardzo cienkiej folii poliestrowej, odpornej chemicznie – nie odbarwiają się więc, nie matowieją, nie tracą koloru, ani blasku pod wpływem użytych kosmetyków. Ozdoby przepięknie się mienią, niczym syreni ogon, czy rybie łuski. Doskonale odbijają światło, zwielokrotniając efekt zdobienia. Kolor heksagonów White Opal inspirowany jest opalem – plasterki w białym kolorze, z dodającymi uroku, błyszczącymi refleksami, które w zależności od rodzaju światła, mienią się bogactwem barw: róż, zieleń, fiolet, błękit, pomarańcz, a nawet odrobina złota. Ta paleta kolorów o niezwykłym efekcie blasku i gry odbijającego się światła, idealnie wpisuje się w trendy szarość i złamana biel. Na pewno znajdzie się w wielu stylizacjach tego sezonu, nie tylko w modzie ślubnej i wieczorowej, ale również w modzie codziennej. Te sześciokątne, błyszczące ozdoby, dodadzą uroku każdej stylizacji. Spektakularny efekt, który zmieni każdą stylizację w istne dzieło sztuki! Plastry miodu dają nieskończenie wiele możliwości tworzenia kreatywnych stylizacji na paznokciach. Te drobne, sześciokątne elementy, których nie sposób nie zauważyć, pozwalają uzyskać manicure „na bogato”. Mogą być użyte na wiele sposobów – i to nie tylko w stylizacjach ślubnych, czy wieczorowych. W zależności od indywidualnych potrzeb i oczekiwań, heksagonów można użyć do codziennych, delikatnych stylizacji z migoczącą poświatą, poprzez elegancką klasykę, zdobienia fantasy freanch, aż po spektakularny efekt glamour. Połącz je z ręcznymi zdobieniami i stwórz biżuteryjny nail art. To idealna propozycja dla miłośniczek prawdziwego blasku!

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:

    - specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
    - możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
    - historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
    - tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:

    - kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
    - kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
    - sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
    - kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.

    Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:

    - zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
    - zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
    - produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.

    Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
0 Dźwięk
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
Porozmawiaj z nami
0 Pokaż ten czat Dźwięk
elartoOffline
Pytaj o co chcesz!
Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania!
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Ten czat został zakończony. Czy jesteś zadowolony z naszego wsparcia?
Twój ostatni czat dobiegł końca. Czy chcesz wysłać kolejną wiadomość?
Aktualizacja
Informacja dla klientow
Załaduj więcej
  • Czat wstrzymany. Wyślij kolejną wiadomość, jeśli chcesz wznowić sesję czatu
elarto pisze 
Odświeżać
 Rozpoczynanie czatu
1Straszny
2Do przyjęcia
3Całkiem dobry
4Dobrze
5Doskonały
Nie, dziękuję
Wyślij nam e-mail