Promocja

4 x lakier hybrydowy Lacogel 7ml + top Elastic Dry Top Self Love 7ml GRATIS

Obniżka! 4 x lakier hybrydowy Lacogel 7ml + top hybrydowy Elstic Dry Top Self Love GRATIS Zobacz większe
  • 4 x lakier hybrydowy Lacogel 7ml + top hybrydowy Elstic Dry Top Self Love GRATIS
  • 4 x lakier hybrydowy Lacogel 7ml + top Elastic Dry Top Self Love 7ml GRATIS
  • 4 x lakier hybrydowy Lacogel 7ml + top hybrydowy Elstic Dry Top Self Love GRATIS

Elarto

zestaw198

Wybierz 4 kolory hybryd Lacogel i/lub GelPolish 7ml, odbierz limitowany top hybrydowy Elastic Dry Top Self Love 7ml!

Elastic Self Love to top pełen miłości - wypełniony po brzegi malutkimi, różowo-czerwonymi płatkami w kształcie serc, gwarantuje niecodzienne i efektowne wykończenie stylizacji. Jeżeli przygotowujesz się do sezonu ślubnego lub szukasz letnich nowości, ten zestaw będzie idealny.

Więcej szczegółów

171,00 zł 132,00 zł

Najniższa cena z 30 dni: 171,00 zł

Zestaw nie jest już dostępny
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Zestaw nie jest już dostępny

Opis produktu

Opis produktu

Przygotowujesz się do sezonu ślubnego? Szukasz lakierów hybrydowych w wiosennych kolorach? A może szukasz letnich nowości dla swoich klientek? Jeżeli chociaż raz odpowiedziałaś TAK na zadane pytania, koniecznie skorzystaj z naszej promocji.

Wybierz i kup 4 piękne kolory hybryd elarto Lacogel i/lub elarto GelPolish, a top hybrydowy elarto Elastic Dry Top Self Love otrzymasz w prezencie.

Zestaw doskonale sprawdzi się do codziennych, wiosennych i letnich zdobień, stylizacji ślubnych, fantazyjnych zdobień w stylu princess nails. Znajdziesz w nim:

  • 4 x lakier hybrydowy elarto Lacogel i/lub elarto GelPolish 7ml;
  • top hybrydowy elarto Elastic Dry Top Self Love 7ml.

Top pełen miłości elarto Elastic Dry Top Self Love wypełniony jest po brzegi malutkimi, różowo-czerwonymi płatkami w kształcie serc. Gwarantuje niecodzienne i efektowne wykończenie każdej stylizacji. Pozostawia na paznokciach ekstremalnie błyszczącą powłokę, która wydłuża żywotność stylizacji. Co ważne, top Self Love nie zażółca bieli i jasnych kolorów, nie zmienia odcienia ciemnych kolorów. Pochodzi ze specjalnej, limitowanej kolekcji - nie jest i nie będzie w regularnej sprzedaży! Możesz go zdobyć tylko kupujące ten zestaw.

Jeżeli szukasz idealnych lakierów hybrydowych do stylizacji paznokci, w przepięknych, pastelowych, wiosennych i letnich kolorach, które sprawdzą się w wielu stylizacjach tego sezonu, w modzie ślubnej, wieczorowej oraz modzie codziennej, wybierz lakier hybrydowy Lacogel marki elarto. Zaskoczy Cię swoją wyjątkową formułą, która łączy w sobie najlepsze cechy lakieru do paznokci z właściwościami żelu. Możesz je łączyć ze wszystkimi systemami stylizacji paznokci – chętnie współpracują zarówno z żelami twardymi, jak i bazami hybrydowymi, akrylami i akrylożelami. Chociaż wyglądają jak zwykły lakier, są zdecydowanie trwalsze! Nie odpryskują przy codziennych czynnościach. Każdy z nich charakteryzuje się wysoką pigmentacją, która zapewni idealne krycie bez smug w maksymalnie dwóch warstwach. Możesz aplikować je pod skórki, na całą płytkę paznokcia, czy jako kolorową końcówkę french manicure. Idealnie sprawdzą się również w tworzeniu różnego rodzaju zdobień. Kolorowe hybrydy Lacogel by elarto gwarantują trwałość manicure do 3 tygodni bez odprysków. 

Lakier hybrydowy Lacogel Royal White nr 400S - wyjątkowy kolor zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

Kolor biały symbolizuje czystość, niewinność, ale także elegancję. Jest silnie powiązany z duchowością. Lacogel w kolorze 400S Royal White to mistrzowski wymiar bieli zamknięty w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego. Inspiracją do stworzenia tego koloru były ogrody różane, w których królują białe róże, symbol wiecznej miłości.

Lakier hybrydowy Lacogel Soft Pink nr 535S - wyjątkowy kolor zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

Pastelowe odcienie na paznokciach sprawdzają się w każdej sytuacji. Lacogel w kolorze 535S Soft Pink to klasyczny, pastelowy odcień różu zamknięty w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego. Inspiracją do stworzenia tego koloru były delikatne płatki róż.

Lakier hybrydowy Lacogel Wedding Nude nr 537S - wyjątkowy kolor zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

Wesele w stylu boho to alternatywa dla wszystkich tych, którzy chcą odejść nieco od tradycji. Lacogel w kolorze 537S Wedding Nude to klasyczny, ślubny odcień zamknięty w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego. Inspiracją do stworzenia tego koloru były wesela w stylu boho, przepełnione magią i zwiewnymi kreacjami.

Lakier hybrydowy Lacogel Little Mermaid nr 562S - wyjątkowy kolor zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

Subtelny błysk to dodatek, który nigdy nie przyćmi naszej osobowości! Lacogel w kolorze 562S Little Mermaid to delikatny róż ze złotymi drobinkami zamknięty w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego. Inspiracją do stworzenia tego koloru były połyskujące łuski zdobiące ogon Małej Syrenki.

Lakier hybrydowy Lacogel Milky nr 568S - wyjątkowy kolor zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

Jeżeli marzysz o subtelnym i zmysłowym manicure, to postaw na kolor mleczny. Lacogel w kolorze 568S Milky to delikatny, mleczny odcień zamknięty w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego. To kolor, który zdecydowanie przywodzi na myśl mleczną satynę sukien ślubnych.

Lakier hybrydowy Lacogel Peony nr 569S - wyjątkowy kolor zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

Liliowy kolor to doskonała alternatywa dla krzykliwych neonów. Lacogel w kolorze 569S Peony to delikatny fiolet zamknięty w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego. Inspiracją do stworzenia tego koloru był królewski kwiat - piwonia.

Lakier hybrydowy Lacogel Mr Romeo nr 613S - wyjątkowy kolor z najnowszej kolekcji Bride to be zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

Ponadczasowy beż to klasyka, która zawsze świetnie wygląda. Lacogel nr 613S Mr Romeo to idealna, beżowa barwa zamknięta w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego. Bez względu na to, jaki kolor ma Twoja suknia, Mr Romeo doda całej stylizacji szyku i dziewczęcego charakteru. Jesteśmy przekonani, że stworzycie razem świetny duet.

Lakier hybrydowy Lacogel Romance nr 614S - wyjątkowy kolor z najnowszej kolekcji Bride to be zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

Klasyczny manicure zazwyczaj kojarzy się z delikatnością. Taki właśnie jest Lacogel nr 614S Romance - to ciepły odcień beżu zamknięty w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego. Jesteśmy przekonani, że wpisze się w minimalistyczne trendy, a fanki odcieni nude go pokochają.

Lakier hybrydowy Lacogel Adore nr 615S - wyjątkowy kolor z najnowszej kolekcji Bride to be zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

Zależy Ci na tym, aby ślubny manicure był klasyczny a zarazem modny i elegancki? Mamy na to sposób! Lacogel nr 615S Adore, czyli brzoskwiniowy odcień beżu zamknięty w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego. Ten stonowany kolor to idealny wybór - możesz mieć pewność, że idealnie podkreśli Twój blask w tym cudownym dniu!

Lakier hybrydowy Lacogel Beloved nr 616S - wyjątkowy kolor z najnowszej kolekcji Bride to be zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

Paznokcie to bardzo ważny element perfekcyjnej stylizacji ślubnej! W tak ważnym dniu postaw na Lacogel nr 616S Beloved. To modny, stonowany odcień lila róż zamknięty w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego, który idealnie wpisze się w weselne trendy i doda wysublimowanego charakteru.

Żel hybrydowy GelPolish Cotton Candy nr 746 - wyjątkowy kolor zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

Słodki zapach waty cukrowej w ciepły, letni dzień spędzony w parku. GelPolish w kolorze nr 746 Cotton Candy to czysta słodycz waty cukrowej zamknięta w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego. Inspiracją do stworzenia tego koloru był niepowtarzalny klimat i osobliwość amerykańskiej dzielnicy Coney Island, gdzie słodki zapach waty cukrowej unosi się cały rok.

Żel hybrydowy GelPolish Sleeping Beauty nr 766 - wyjątkowy kolor zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

U nas nawet największe śpiochy znajdą coś dla siebie! GelPolish w kolorze nr 766 Sleeping Beauty to beżowa szarość z dodatkiem maleńkich, srebrno-złotych drobin, zamknięta w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego. Inspiracją do stworzenia tego koloru była delikatność i subtelność baśniowej Śpiącej Królewny.

Lakier hybrydowy Lacogel Pink Marshmallow nr 767 - wyjątkowy kolor zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

Postaw na słodycz i delikatność pianek Marshmallow! Lacogel w kolorze 767 Pink Marshmallow to jasny odcień różu zamknięty w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego. Inspiracją do stworzenia tego koloru były niezliczone noce spędzone z kubkiem gorącej czekolady z piankami i bitą śmietaną.

Lakier hybrydowy Lacogel Rosie Dust nr 793 - wyjątkowy kolor zamknięty w eleganckiej buteleczce z pędzelkiem...

Płatki róż najpiękniej wyglądają, gdy zdobi je poranna rosa. Lacogel w kolorze 793 Rosie Dust to jasny róż, wzbogacony o srebrno-złote drobinki, zamknięty w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego. Inspiracją do stworzenia tego koloru była delikatna róża, skropiona kropelkami wody, które skrzą się w naturalnym, dziennym blasku.









  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:

    - specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
    - możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
    - historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
    - tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:

    - kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
    - kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
    - sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
    - kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.

    Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:

    - zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
    - zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
    - produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.

    Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
0 Dźwięk
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
Porozmawiaj z nami
0 Pokaż ten czat Dźwięk
elartoOffline
Pytaj o co chcesz!
Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania!
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Ten czat został zakończony. Czy jesteś zadowolony z naszego wsparcia?
Twój ostatni czat dobiegł końca. Czy chcesz wysłać kolejną wiadomość?
Aktualizacja
Informacja dla klientow
Załaduj więcej
  • Czat wstrzymany. Wyślij kolejną wiadomość, jeśli chcesz wznowić sesję czatu
elarto pisze 
Odświeżać
 Rozpoczynanie czatu
1Straszny
2Do przyjęcia
3Całkiem dobry
4Dobrze
5Doskonały
Nie, dziękuję
Wyślij nam e-mail