Nowe produkty

198produkty
Filtruj
Filtruj wg
Kategorie
Cena
Producenci
więcej... mniej
Zobacz produkty (198)
Filtruj
  • Nowość
    Producent: Pedicare

    Nakładki ścierne 240grit na nośnik PodoDisc M 20mm 50szt

    Czarne, jednorazowe, samoprzylepne nakładki ścierne o gradacji 240 grit do zabiegu pedicure wykonywanego z pomocą nośnika PodoDisc w rozmiarze M (średnica 20mm). Idealne do zastosowania w końcowej fazie zabiegu - do wygładzenia powierzchni stóp po zakończeniu usuwania wszelkich zgrubień i suchej czy łuszczącej się skóry. Gwarantują bezpieczny i skuteczny...

    17,00 zł szt.
  • Nowość
    Producent: Pedicare

    Nakładki ścierne 150grit na nośnik PodoDisc M 20mm 50szt

    Czarne, jednorazowe nakładki ścierne o gradacji 150 grit do zabiegu pedicure wykonywanego z pomocą nośnika PodoDisc w rozmiarze M (średnica 20mm) to wysokiej jakości nakładki samoprzylepne. Idealne do opracowania zrogowaceń o delikatnej strukturze i w początkowym stadium zaawansowania. Gwarantują bezpieczny i skuteczny zabieg. Komplet zawiera 50 sztuk...

    17,00 zł szt.
  • Nowość
    Producent: Pedicare

    Nakładki ścierne 80grit na nośnik PodoDisc M 20mm 50szt

    Czarne, jednorazowe nakładki ścierne o gradacji 80 grit do zabiegu pedicure wykonywanego z pomocą nośnika PodoDisc w rozmiarze M (średnica 20mm). Te wysokiej jakości nakładki samoprzylepne zostały stworzone, aby efektywnie przywrócić gładkość skórze stóp. Idealne do opracowania zrogowaceń o dużej twardości i rozmiarach. Gwarantują bezpieczny i skuteczny...

    17,00 zł szt.
  • Nowość
    Producent: Pedicare

    Nakładki ścierne 240grit na nośnik PodoDisc S 15mm 50szt

    Czarne, jednorazowe, samoprzylepne nakładki ścierne o gradacji 240 grit do zabiegu pedicure wykonywanego z pomocą nośnika PodoDisc w rozmiarze S (średnica 15mm). Idealne do zastosowania w końcowej fazie zabiegu - do wygładzenia powierzchni stóp po zakończeniu usuwania wszelkich zgrubień i suchej czy łuszczącej się skóry. Gwarantują bezpieczny i skuteczny...

    15,00 zł szt.
  • Nowość
    Producent: Pedicare

    Nakładki ścierne 150grit na nośnik PodoDisc S 15mm 50szt

    Czarne, jednorazowe nakładki ścierne o gradacji 150 grit do zabiegu pedicure wykonywanego z pomocą nośnika PodoDisc w rozmiarze S (średnica 15mm) to wysokiej jakości nakładki samoprzylepne. Idealne do opracowania zrogowaceń o delikatnej strukturze i w początkowym stadium zaawansowania. Gwarantują bezpieczny i skuteczny zabieg. Komplet zawiera 50 sztuk...

    15,00 zł szt.
  • Nowość
    Producent: Pedicare

    Nakładki ścierne 80grit na nośnik PodoDisc S 15mm 50szt

    Czarne, jednorazowe nakładki ścierne o gradacji 80 grit do zabiegu pedicure wykonywanego z pomocą nośnika PodoDisc w rozmiarze S (średnica 15mm). Te wysokiej jakości nakładki samoprzylepne zostały stworzone, aby efektywnie przywrócić gładkość skórze stóp. Idealne do opracowania zrogowaceń o dużej twardości i rozmiarach. Gwarantują bezpieczny i skuteczny...

    15,00 zł szt.

Masz ochotę przetestować nowe produkty kosmetyczne znanych i cenionych na rynku Beauty producentów? Poszukujesz idealnego kosmetyku w przystępnej cenie? Nic prostszego! W hurtowni kosmetyków profesjonalnych elarto wszystko, czego szukasz, znajduje się na wyciągnięcie ręki. Stale poszerzamy nasz asortyment o najnowsze kosmetyki, sprzęt i akcesoria. Znajdziesz je w e-sklepie elarto.pl w zakładce Nowości. W tym miejscu czekają na Ciebie jeszcze gorące, często przedpremierowe nowości do stylizacji paznokci, pielęgnacji ciała, przedłużania rzęs, makijażu, pedicure i podologii, piercingu, opalania, dezynfekcji i wielu innych zabiegów kosmetycznych. Dzięki dokładnym i rzetelnym opisom dopasujesz idealny produkt w najlepszej cenie. Robienie zakupów online nigdy nie było takie proste i szybkie. Zapraszamy do elarto!

Czy warto testować nowe produkty kosmetyczne?

Zdecydowanie tak! Większość klientek i klientów gabinetów kosmetycznych przychodzi do salonu z chęcią przetestowania nowych, ciekawych produktów, o innowacyjnych formułach. W XXI wieku, w czasach kiedy z dnia na dzień powstają nowe marki kosmetyczne, ciężko podjąć właściwy wybór. Producenci, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, nie zaprzestają kreować nowości, którymi chcą zaciekawić i zainspirować swoich klientów. Ta mnogość kosmetyków, narzędzi i sprzętów, kolorowe szaty graficzne i ciekawe kształty opakowań, ilość i rodzaj zastosowanych składników aktywnych, czy materiałów, mnogość zapachów oraz konsystencji, zapewnienia producentów o przewidywanym działaniu danego produktu – to wszystko sprawia, że wybór staje się niezwykle trudny. Czasem czujemy się zagubieni i zniechęceni do kolejnych odkryć kosmetycznych. I tu z pomocą przychodzi sklep internetowy elarto – miejsce, które pomoże dokonać odpowiednich wyborów, oszczędzając Twój czas. Możesz zapomnieć o godzinach poszukiwań w Internecie. U nas, na jednej stronie, po jednym kliknięciu, pokażą Ci się jeszcze gorące nowinki z rynku kosmetyczno-podologicznego, między innymi takich marek jak: 3TO, Apis, Beauty Lashes, Bielenda, Binacil, BodyCare, Brow Henna, Busch, Cuccio Naturale, Depileve, eks, elarto, eria, Farmona, Gehwol, Gerlach, IBD, Ibra, Karaja, Kryolan, Long Lashes, Lukas, MediLab, Norel, Panda, PediCare, Podoland, Podopharm, RefectoCil, Schulke, Stage Line, Star Nail, Starpil, Studex, Swarovski, TechnoTan, Wimpernwelle, Yankee Candle.

Ekspresowe zakupy bez stania w uciążliwych kolejkach, bez godzin spędzonych na chodzeniu od półki do półki, nerwowego szukania miejsca parkingowego? Tak, to możliwe! 

Szukasz kremu, który sprawdzi się na upalne dni? A może maseczki do twarzy, dzięki której przygotujesz swoją cerę do wieczornego wyjścia z przyjaciółmi? Interesuje Cię nowy kolor lakieru hybrydowego, który urzeknie klientki Twojego salonu? A może poszukujesz świecy zapachowej, która umili spokojne, zimowe wieczory, spędzone na kanapie z ulubioną herbatą? Masz ochotę zobaczyć co nowego dzieje się na rynku kosmetycznym? Zajrzyj do nas. Decydując się na zakupy online w hurtowni kosmetycznej elarto, ogrom ciekawych nowości pojawiających się na rynku beauty, znajduje się w zasięgu Twojej ręki. Wykwalifikowana obsługa, dokładne opisy produktów, ekspresowa dostawa tuż pod Twoje drzwi – to tylko część zalet z wyboru właśnie naszej hurtowni.

Dlaczego warto wybrać hurtownię kosmetyczną online elarto?

Hurtownia online elarto istnieje na rynku od prawie dwudziestu lat. Dobrze znamy potrzeby oraz preferencje naszych klientów. Staramy się stale udoskonalać naszą stronę internetową, tak aby była przystępna dla każdego. Naszym celem jest ciągłe rozszerzanie asortymentu, tak aby każdy znalazł coś dla siebie, niezależnie od wieku, płci oraz wykonywanego zawodu. Stale się szkolimy. Jesteśmy do Waszej dyspozycji, chętnie pomożemy i doradzimy w wyborze produktu idealnego. Opisy na stronie internetowej elarto są jasne i czytelne, pisane z największą dokładnością. To właśnie dzięki nim możesz niezwykle łatwo znaleźć produkt dopasowany do indywidualnych potrzeb, typu skóry bądź preferencji. Stawiamy na ekspresową dostawę. Każde zamówienie traktujemy z taką samą dokładnością, niezależnie od jego wartości. Niezależnie od tego, czy jesteś profesjonalistą w swoich fachu, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z zabiegami beauty, w hurtowni profesjonalnej elarto znajdziesz to, czego potrzebujesz. Na wirtualnych półkach naszego sklepu kosmetycznego znajdziesz wszystkie produkty, narzędzia i urządzenia, które pozwolą Ci zadbać o paznokcie, skórę i włosy klientów. Zobacz, jak wiele ciekawych produktów przygotowaliśmy dla Ciebie i zrób u nas zakupy. Zapraszamy.

kliknij aby zobaczyć więcej

Łap okazję

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost: 9,90 zł brutto,
    - paczkomaty InPost - płatność w paczkomacie: 19,99 zł brutto,
    - firma kurierska InPost/DPD: 13,99 zł brutto,
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto.

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe przy zamówieniach opłaconych “z góry” (przelewem) powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    Po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. Po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów