Talk w proszku Cosmetic Talc do depilacji brwi 50ml

Talk w proszku Cosmetic Talc do depilacji brwi 50ml Zobacz większe
  • Talk w proszku Cosmetic Talc do depilacji brwi 50ml

Brow Henna

20063

Puder z talkiem Cosmetic Talc for Sensitive Skin z linii Brow Waxing System przeznaczony jest do skóry wrażliwej. Produkt o działaniu antybakteryjnym, specjalnie opracowany do profesjonalnego woskowania brwi. Talk błyskawicznie wysusza wilgotną skórę, wchłania nadmiar sebum. Chroni wrażliwą skórę przed kontaktem z woskiem i zapewnia silne przyleganie wosku do włosów.

Więcej szczegółów

31,00 zł
Cena za 100 ml: 62,00 zł
Nie ma wystarczającej ilości produktów na stanie.
Do darmowej wysyłki brakuje ci
300,00 zł

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Puder z talkiem do skóry wrażliwej BrowXenna Cosmetic Talc for Sensitive Skin został opracowany specjalnie do profesjonalnego woskowania brwi. Preparat o działaniu antybakteryjnym, błyskawicznie wysusza wilgotną skórę, wchłania nadmiar sebum, dzięki czemu wosk chwyta nawet najkrótsze i najdelikatniejsze włoski. Chroni wrażliwą skórę przed kontaktem z woskiem i zapewnia silne przyleganie wosku do włosów. Doskonale uzupełnia olejek do depilacji BrowXenna Pre-Waxing Oil, aby zapewnić podwójną ochronę skóry i maksymalną przyczepność włosów.

Szczegóły

Idealnie pasuje do

  • Producent: Starpil

    Wosk do depilacji niebieski Facial Azul wąski roll-on 110g

    Niebieski wosk miękki Facial Azul z wąskim aplikatorem typu roll-on przeznaczony jest dla każdego rodzaju skóry, w tym obszarów wrażliwych. Idealny do depilacji twarzy oraz trudno dostępnych miejsc. Posiada właściwości łagodzące i przeciwzapalne. Wosk jest bardzo wydajny, pozwala na stosowanie bardzo cienkich warstw. Służy do depilacji paskowej. Ma...

    11,80 zł
    10,73 zł / 100 g
    szt.
  • Producent: Depileve

    Szpatułki drewniane Precision Applicators do twarzy 100szt

    Szpatułki drewniane Precision Applicators polecane do bardzo precyzyjnej aplikacji wosku. Idealne do nakładania wosku na twarz np. przy depilacji wąsika, brwi, nosa, brody oraz trudno dostępnych partii na ciele. Wąskie, nie rozdwajają się. Z jednej strony mają półokrągłe zakończenie, z drugiej skośnie ścięta końcówkę. Pozwalają rozprowadzić precyzyjną,...

    25,00 zł
    0,25 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Pozostali

    Szpatułki drewniane do twarzy 100szt

    Szpatułki drewniane do nakładania wosku. Ich szerokość pozwala na łatwą i precyzyjną aplikację wosku na skórę twarzy np. podczas depilacji brwi czy wąsika. Nie rozdwajają się, są wygodne w użyciu, pozwalają rozprowadzić cienką i jednolitą warstwę preparatu na skórze. Patyczki są jednorazowego użytku.

    15,00 zł
    0,15 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Staleks

    Nożyczki uniwersalne do paznokci i brwi Classic 31 typ 1

    Nożyczki Staleks z serii Classic 31 typ 1 o uniwersalnym zastosowaniu mają proste ostrza długości 24mm (+/- 1mm). Zapewniają gładką linię cięcia, a profesjonalne, ręczne ostrzenie gwarantuje niezrównaną ostrość i precyzję. Sprawdzą się do skracania wolnego brzegu cienkich paznokci, do modelowania brwi, docinania szablonów, przycinania włókna fiberglass i...

    34,90 zł
    34,90 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Brow Henna

    Linijka elastyczna do architektury i geometrii brwi

    Linijka wielokrotnego użytku marki Brow Xenna to doskonałe narzędzie do modelowania brwi. Dzięki wygodnym oznaczeniom i wzornikowi umożliwia precyzyjne kształtowanie brwi, zapewniając nienaganną symetrię. Wykonana z elastycznego materiału dostosowuje się do kształtu twarzy, pozwalając uchwycić każdy niuans. Świetnie sprawdzi się zarówno dla...

    89,00 zł
    89,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Ibra

    Nić barwiąca czarna Mapping String Black do geometrii brwi 10m

    Czarna nitka barwiąca Mapping String Black do wyznaczania łuków brwiowych. Bardzo cienka, nasączona delikatnym barwnikiem rozpuszczalnym w wodzie, który nie uczula i jest bardzo delikatny dla skóry. Nie rozwarstwia się podczas użytkowania, dzięki czemu rysunek jest wyraźny i dokładny. Zdecydowanie skraca czas pracy i zwiększa jej precyzję. Długość: 10m.

    16,00 zł
    16,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Ibra

    Nić barwiąca biała Mapping String White do geometrii brwi 10m

    Biała nitka barwiąca Mapping String White do wyznaczania łuków brwiowych. Bardzo cienka, nasączona delikatnym barwnikiem rozpuszczalnym w wodzie, który nie uczula i jest bardzo delikatny dla skóry. Nie rozwarstwia się podczas użytkowania, dzięki czemu rysunek jest wyraźny i dokładny. Zdecydowanie skraca czas pracy i zwiększa jej precyzję. Długość: 10m.

    16,00 zł
    16,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Brow Henna

    Nić antybakteryjna do regulacji brwi BrowXenna 300m

    Profesjonalna nić antybakteryjna BrowXenna o długości 300 metrów. Używana do regulacji brwi. Umożliwia szybkie, bezbolesne i skuteczne usuwanie zbędnych włosów. System specjalnego skrętu pomaga pracować z twardymi i gęstymi włoskami. Podczas pracy perfekcyjnie ślizga się po skórze, nie uszkadzając jej struktury. Nić pozwala złapać bardzo krótkie, a nawet...

    59,00 zł
    59,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Brow Henna

    Pasta do konturowania brwi White Brow Paste 10g

    Biała pasta do konturowania brwi White Brow Paste o gęstej, kremowej konsystencji. Dzięki beztłuszczowej formule jest narzędziem niezbędnym podczas rysowania szkicu brwi przed korektą i koloryzacją. Z łatwością rozprowadza się na skórze, nie obciążając jej ani nie napinając. Pasta do brwi White Brow Paste jest odpowiednia dla każdego rodzaju skóry. Nie...

    79,00 zł
    790,00 zł / 100 g
  • Producent: Depileve

    Żel aloesowy 99% Velona Hydrate Gel Aloe Vera 50ml

    Żel Velona Hydrate Gel Aloe Vera to 99-procentowy koncentrat aloesowy. Ma właściwości nawilżające, gojące i łagodzące podrażnienia. Stosuje się go po zabiegu epilacji elektrycznej. Idealny do zastosowania po depilacji dla osób o bardzo wrażliwej, skłonnej do podrażnień skóry. Można go również używać jako żelu chłodząco - łagodzącego tuż po regulacji brwi.

    25,00 zł
    50,00 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Depileve

    Żel aloesowy 99% Velona Hydrate Gel Aloe Vera 500ml

    Velona Hydrate Gel Aloe Vera o konsystencji żelu to 99-procentowy koncentrat aloesowy. Ma właściwości nawilżające, gojące i łagodzące podrażnienia. Stosuje się go po zabiegu epilacji elektrycznej. Idealny do zastosowania po depilacji dla osób o bardzo wrażliwej, skłonnej do podrażnień skóry. Można go również używać jako żelu chłodząco - łagodzącego tuż po...

    75,00 zł
    15,00 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Depileve

    Paski do depilacji owłosienia na twarzy 100szt

    Włókninowe paski do depilacji Depileve Non-Woven Facial Strips dedykowane do usuwania owłosienia twarzy przy użyciu wosku. Wysoka jakość i specjalny splot włókien sprawiają, że pasek jest mniej agresywny w kontakcie ze skórą, a co za tym idzie, mniej ją podrażnia. Wymiary: 3 cm x 12,5 cm.

    29,00 zł
    0,29 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Refectocil

    Biała kredka do geometrii brwi Brow Mapper 2g

    Biała kredka do geometrii brwi Brow Mapper zapewnia wygodną pracę stylisty oraz komfort klienta. Dzięki doskonałemu napigmentowaniu i optymalnej miękkości umożliwia precyzyjne wyrysowanie perfekcyjnego kształtu brwi. Oprócz geometrii brwi z powodzeniem umożliwia wytyczenie obszaru na skórze, który ma zostać poddany koloryzacji brwi. Jest wodoodporna, ale...

    37,99 zł
    1 899,50 zł / 100 g
    szt.
  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów