Żel do mycia pędzli Brush Cleaner 300ml

19368
Antybakteryjny żel do mycia pędzli Brush Cleaner, z substancją pozyskiwaną z olejku drzewa herbacianego. Dezynfekuje pędzle, skutecznie usuwa zanieczyszczenia oraz bakterie. Świetnie sprawdza się w pielęgnacji syntetycznego oraz naturalnego włosia - nie niszczy go, nie wysusza. Może być również używany do mycia wszystkich gąbeczek do nakładania makijażu. Żel jest wydajny. Pompka ułatwia dozowanie.
- Usuń ten produkt z moich ulubionych.
- Dodaj ten produkt do moich ulubionych
Opis produktu
Szczegóły
Dodatkowe informacje
Opis produktu
Żel do mycia pędzli Brush Cleaner, z substancją antybakteryjną pozyskiwaną z olejku drzewa herbacianego. Wydajny, posiada wygodne opakowanie z pompką. Żel dezynfekuje pędzle, skutecznie usuwa zanieczyszczenia oraz bakterie. Świetnie sprawdza się w pielęgnacji syntetycznego oraz naturalnego włosia - nie niszczy go, nie wysusza. Może być również używany do mycia wszystkich gąbeczek do nakładania makijażu.
Szczegóły
Pojemność | 300 ml |
Dodatkowe informacje
Idealnie pasuje do
-
Marka: Ibra
Gąbka do makijażu Make Up Blender Sponge (czarna)
Mięciutka, czarna gąbka do makijażu Make Up Blender Sponge. Idealna do nakładania wszystkich płynnych i kremowych kosmetyków. Jej dolna część szybko naniesie produkt na policzki i czoło. Szpiczasty koniec pomoże w aplikacji kosmetyku w trudniej dostępnych miejscach. Po namoczeniu gąbeczka "rośnie", dzięki czemu lepiej trzyma się ją w dłoni oraz chłonie...
19,00 złszt.19,00 zł / 1 sztMarka: IbraGąbka do czyszczenia pędzli na sucho Brush Cleaner Sponge
Czyścik do pędzli Brush Cleaner Sponge to innowacyjny produkt wielokrotnego użytku, służący do oczyszczania pędzli do makijażu, na sucho. Gąbeczka doskonale i dokładnie usuwa resztki produktów sypkich np. cieni do powiek, prasowanych pigmentów, wypiekanych pudrów i rozświetlaczy. Dwustronna gąbka do czyszczenia pędzli Ibra skutecznie usuwa nadmiar...
15,00 złszt.15,00 zł / 1 sztPromocjaMarka: PozostaliGąbka lateksowa do makijażu 6szt.
Sześć lateksowych gąbeczek (każda w kształcie trójkąta) do aplikacji podkładu. Idealne do rozprowadzania podkładów kremowych i płynnych, fluidów, korektorów oraz musów. Gąbeczka umożliwia równomierne rozprowadzenie kosmetyku na twarzy, szyi oraz dekolcie. Jej kształt pozwala bardzo dokładnie pokryć trudno dostępne miejsca na twarzy np. w bruzdach...
6,00 zł 3,90 złszt.0,65 zł / 1 sztNajniższa cena z 30 dni: 6,00 złMarka: PozostaliPędzel do pyłu i makijażu Rybka mix kolorów
Uniwersalny pędzel z wysokiej jakości miękkim włosiem, który można stosować do usuwania pyłu, jak również nakładania podkładu i konturowania twarzy. Rączka w kształcie rybiego ogona wygodnie leży w dłoni, dzięki czemu praca tym pędzlem jest wyjątkowo przyjemna. Kolor pędzla wysyłamy losowo.
12,00 złszt.12,00 zł / 1 sztMarka: LavertuPędzel do aplikacji pudru
Pędzel do pudru stworzony z myślą o równomiernym i łatwym nakładaniu produktów wypalanych i prasowanych. Syntetyczne włosie zapewnia większe bezpieczeństwo i zmniejsza ryzyko wystąpienia alergii. Pędzel bardzo łatwy w utrzymaniu czystości. Pozwala stworzyć perfekcyjny makijaż. Idealny do aplikacji terakoty Lavertu Terre de Soleil Słoneczna Ziemia.
Marka: PozostaliGąbka lateksowa do makijażu 8szt
Osiem lateksowych gąbek (każda w kształcie trójkąta) do aplikacji podkładu. Idealne do rozprowadzania podkładów kremowych i płynnych, fluidów, korektorów oraz musów. Gąbeczka umożliwia równomierne rozprowadzenie kosmetyku na twarzy, szyi oraz dekolcie. Jej kształt pozwala bardzo dokładnie pokryć trudno dostępne miejsca na twarzy np. w bruzdach skrzydełek...
6,00 złszt.0,75 zł / 1 sztMarka: ElartoPędzelek prosty do henny oraz malowania brwi
Płaski pędzelek z prosto zakończonym włosiem. Służy do nakładania henny na brwi oraz rzęsy. Idealny również do malowania brwi cieniem oraz rozcierania kreski na powiece. Pędzel wykonany z naturalnego i sprężystego włosia.
16,00 złszt.16,00 zł / 1 sztMarka: Brow HennaPędzel do henny Tapping nr 3
Pędzel Tapping nr 3 do aplikacji henny BH Brow Henna techniką "stukania". Wykonany z gęstego, sprężystego, naturalnego włosia (szop pracz), o szerokości pasma 6mm i długości 7mm. Skośny. Doskonale absorbuje hennę, łatwo ją "oddaje" na skórę. Umożliwia równomierną aplikację henny na brwi, nie pozostawiając luk na skórze. Idealny do barwienia...
69,00 złszt.69,00 zł / 1 sztMarka: Brow HennaPędzel do henny Superfine nr 2
Pędzel Superfine nr 2 do aplikacji henny BH Brow Henna. Wykonany z elastycznego i sprężystego, sztucznego włosia, o szerokości pasma 5 mm i jego długości 5 mm. Kształt włosia ścięty (skośny). Pędzelek idealny do rysowania precyzyjnych, cienkich linii. Nieodzowny w pracy z wąskimi brwiami. Długość pędzla: 104 mm.
69,00 złszt.69,00 zł / 1 sztPromocjaMarka: Beauty LashesSzczoteczka syntetyczna do rozczesywania rzęs i brwi
Syntetyczna szczoteczka używana do układania i rozdzielania włosków rzęs oraz rozczesywania brwi. Stosowana do czesania rzęs naturalnych oraz przedłużonych i zagęszczonych. Szczoteczka w czarnym kolorze black, z akrylową, bezbarwną rączką wypełnioną ozdobnymi cyrkoniami, umieszczona w metalowej obsadce ze skuwką. Dzięki zamknięciu szczoteczkę bez obaw...
19,00 zł 16,90 złszt.16,90 zł / 1 sztNajniższa cena z 30 dni: 19,00 złMarka: PozostaliPędzel do pyłu i brokatu
Praktyczny pędzel wykonany z miękkiego włosia, idealny do "strzepywania" brokatu i pyłu z ciała. Trzonek z ozdobiony cyrkoniami.
13,00 zł13,00 zł / 1 sztMarka: PozostaliPędzel różdżka do pyłu i makijażu
Przypominający magiczną różdżkę, pędzel z wysokiej jakości, niezwykle miękkim włosiem i rączką w kolorze różowego złota. Używany do usuwania pyłu, omiatania pyłków i efektów podczas manicure i stylizacji paznokci. Doskonale sprawdzi się do aplikacji pudru sypkiego, różu i bronzera. Smukły, ergonomiczny uchwyt sprawia, że wygodnie leży w dłoni, a praca nim...
16,90 złszt.16,90 zł / 1 szt-
W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:
- telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- za pomocą formularza kontaktowego;
- mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl. -
Jakie zalety ma założenie konta klienta?
Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:
- specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
- możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
- historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
- tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach. -
Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.
-
Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?
Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:
- kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
- kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
- sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
- kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.
-
Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?
Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:
- zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
- zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
- produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. -
W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:
- BLIK,
- przelewy online,
- płatności kartami,
- Apple Pay,
- Google Pay,
- płatności odroczone PayPo,
- system ratalny.Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.
Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.
-
Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?
Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:
elarto Elżbieta Trzeciak
ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
42-218 Częstochowa
mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.
-
Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.
Opłata za wysyłkę (ceny w zł):
- automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto
- paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto
- paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto
Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).
*wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.
Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.
Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).
-
Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.
Możesz skontaktować się z nami:- telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- za pomocą formularza kontaktowego;
- mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl. -
Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?
Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.
W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.
Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
-
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.
-
Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?
Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14.
-
Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?
Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej. -
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:
- telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- za pomocą formularza kontaktowego;
- mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl. -
Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?
Jeśli jesteś:
- konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
- przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.
Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plDla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.
Następnie nadaj paczkę na adres:
elarto.pl
ul. Gruszowa 18
42-215 Częstochowa
telefon: 34 344 14 14Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.
Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. -
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.
Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plZalecamy podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
- Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.
Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.
Ładowanie...Produkt został dodany do koszykaxDo darmowej wysyłki brakujeIlość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.Razem produkty:Dostawa:Razem:Kontynuuj zakupy Zamów