Lista produktów producenta: Farmona

140produkty
140produkty
Filtruj
Filtruj wg
Kategorie
Cena
Zobacz produkty (140)
Filtruj
  • Producent: Farmona

    Guarana Slim peeling antycellulitowy do ciała 600g

    Antycellulitowy peeling do ciała z linii Guarana Slim Owocowy Raj przeznaczony jest do złuszczania zrogowaciałego naskórka. Przyspiesza naturalne procesy jego regeneracji, wygładza, poprawia jędrność, elastyczność skóry. Wzmacnia naskórek, zwiększa absorpcję składników aktywnych z kolejno aplikowanych preparatów. Używany podczas zabiegów antycellulitowych...

    70,40 zł
    11,73 zł / 100 g
  • Producent: Farmona

    Podologic Lipid System maść na spękane stopy 75ml

    Hipoalergiczna maść na spękane stopy z linii Podologic Lipid System przeznaczona jest dla nadmiernie zrogowaciałej, suchej, szorstkiej i spękanej skóry. Łagodzi podrażnienia i szorstkość skóry, stymuluje procesy gojenia mikrourazów naskórka, skutecznie zmiękcza i wygładza, przywraca skórze utraconą elastyczność, zapobiega ponownym pęknięciom.

    44,00 zł
    58,67 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Farmona

    Nivelazione peeling do stóp 500ml

    Peeling z linii Nivelazione Regeneracja i Odświeżenie przeznaczony jest do peelingu skóry stóp i kolan. Gruntownie oczyszcza, złuszcza i wygładza zrogowaciały naskórek, pobudza ukrwienie skóry stóp polepszając absorpcję pielęgnujących składników aktywnych, doskonale przygotowuje do zabiegu pedicure.

    48,40 zł
    9,68 zł / 100 ml
  • Producent: Farmona

    Podologic Lipid System kremowy plaster na zrogowacenia 500ml

    Kremowy plaster na zrogowacenia z linii Podologic Lipid System przeznaczony jest dla wrażliwej, bardzo suchej i zniszczonej skóry stóp. Skutecznie i szybko regeneruje i uelastycznia skórę. Chroni i wzmacnia ją przed nadmierną suchością i uszkodzeniami. Niweluje zrogowacenia oraz zapobiega ich ponownemu narastaniu.

    73,70 zł
    14,74 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Farmona

    Podologic Herbal perełki zmiękczające do kąpieli stóp 800g

    Zmiękczające perełki do kąpieli stóp z linii Podologic Herbal. Zmiękczają zrogowaciały naskórek, działają odświeżająco i antyseptycznie. Pobudzają ukrwienie skóry. Przeciwdziałają nadmiernemu poceniu się stóp. Niwelują przykry zapach.

    51,00 zł
    6,38 zł / 100 g
    szt.
  • Producent: Farmona

    Podologic Herbal pianka zmiękczająca do stóp 165ml

    Intensywnie zmiękczająca pianka do stóp z linii Podologic Herbal przeznaczona jest dla skóry suchej, szorstkiej i zrogowaciałej. Stosowana do miejscowego zmiękczania skóry stóp przed zabiegiem podologicznym lub pedicure. Pianka działa antybakteryjnie. Skutecznie zmiękcza naskórek, modzele i odciski.

    31,90 zł
    19,33 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Farmona

    Podologic Herbal krem regenerujący do stóp 500ml

    Regenerujący krem do stóp z linii Podologic Herbal przeznaczony jest dla bardzo suchej skóry stóp wymagającej regeneracji. Optymalnie natłuszcza i głęboko nawilża skórę pozostawiając delikatne, gładkie i zdrowo wyglądające stopy. Zapobiega rogowaceniom. Redukuje nadmierne pocenie się stóp.

    65,90 zł
    13,18 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Farmona

    Podologic Herbal peeling do stóp 500ml

    Peeling do stóp z linii Podologic Herbal przeznaczony jest dla bardzo suchej i nadmiernie zrogowaciałej skóry, do stosowania bez ograniczeń wiekowych. Skutecznie złuszcza zrogowaciały naskórek oraz wygładza. Pobudza ukrwienie skóry stóp. Przygotowuje do zabiegu podologicznego lub pedicure. Polepsza absorpcję pielęgnujących skórę składników aktywnych....

    57,20 zł
    11,44 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Farmona

    Pure Icon tonik nawilżający do twarzy 500ml

    Tonik nawilżający z linii Pure Icon Kryształowe Oczyszczenie przeznaczony jest dla cery normalnej, suchej oraz odwodnionej. Preparat doskonale odświeża, tonizuje oraz zapewnia skórze odpowiednie nawilżenie. Przywraca jej optymalne pH. Jego precyzyjnie opracowana receptura podkreśla niezwykle istotną rolę prawidłowego oczyszczania skóry twarzy.

    36,30 zł
    7,26 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Farmona

    Pure Icon mleczko do demakijażu twarzy 500ml

    Mleczko z linii Pure Icon Kryształowe Oczyszczenie przeznaczone jest do demakijażu każdego rodzaju skóry. Pozostawia oczyszczoną, miękką i aksamitną w dotyku skórę. Optymalnie ją nawilża i doskonale wygładza. Jego precyzyjnie opracowana receptura podkreśla niezwykle istotną rolę prawidłowego oczyszczania skóry twarzy.

    36,30 zł
    7,26 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Farmona

    Hydra Quest krem intensywnie nawilżający 150ml

    Intensywnie nawilżający krem z linii Hydra Quest Nasycone Pragnienie przeznaczony dla cery wymagającej nawilżenia, bardzo suchej, odwodnionej, po nadmiernej ekspozycji na słońce, solarium, dla cery wystawionej na szkodliwe działanie klimatyzacji. Intensywnie i długotrwale nawilża, chroni przed utratą wody z naskórka, zwiększa jędrność i elastyczność,...

    55,00 zł
    36,67 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Farmona

    Hydra Quest krem nawilżająco-ujędrniający do masażu 280ml

    Nawilżająco-ujędrniający krem do masażu twarzy z linii Hydra Quest Nasycone Pragnienie przeznaczony jest dla skóry bardzo suchej, odwodnionej, z utratą jędrności i elastyczności. Preparat cechuje wysoki komfort i skuteczność masażu, odprężenie mięśni twarzy, intensywne nawilżenie, poprawienie jędrności i elastyczności skóry oraz pobudzenie odnowy naskórka.

    48,40 zł
    17,29 zł / 100 ml
    szt.

Polska firma Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona rozpoczęła działalność w 1997 r. Tworzy wysokiej jakości kosmetyki łączące najnowsze i najbardziej zaawansowane zdobycze kosmetologii z odżywczą mocą naturalnych składników roślinnych.

kliknij aby zobaczyć więcej
  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów