Lista produktów producenta: Aba Group

19produkty
19produkty
Filtruj
Filtruj wg
Kategorie
Cena
Zobacz produkty (19)
Filtruj
  • Nowość
    Producent: Aba Group

    Pilnik prosty STANDARD 180/240 szary

    Dwustronny pilnik do paznokci Aba Group w wersji STANDARD, w szarym kolorze, z nadrukiem flamingów, o prostym kształcie i gradacji 180/240. Używany do naturalnej płytki podczas manicure, skracania paznokci oraz do prac związanych z różnymi technikami przedłużania paznokci. Pilniczek w uroczym, jednorazowym opakowaniu.

    1,98 zł szt.
  • Producent: Aba Group

    Pilniko-polerka do paznokci półksiężyc DUAL 100/100 szara

    Dwustronna pilniko-polerka do paznokci Aba Group w wersji DUAL, w szarym kolorze, z nadrukiem flamingów, o kształcie łódki (tzw. półksiężyc) i gradacji 100/100. Połączenie pilnika i polerki pozwala na skrócenie panokcia, szybkie i łatwe wygładzenie oraz zmatowienie płytki jednym narzędziem. Zamknięta w jednorazowym opakowaniu.

    3,80 zł szt.
  • Producent: Aba Group

    Zestaw do manicure All You Need nr 3: pilnik SLIM + mini polerka + patyczek

    Jednorazowy zestaw do manicure / pedicure Aba Group Bezpieczny Pakiet All You Need nr 3 to komplet trzech przyrządów niezbędnych przy podstawowej pracy manicurzystki i pedicurzystki: pilnik półksiężyc SLIM 100/180; mini polerka półksiężyc 100/180; patyczek drewniany. Zestaw w uroczym, foliowym opakowaniu. Masz pewność, że produkt nie został...

    4,10 zł szt.
  • Producent: Aba Group

    Pilnik do paznokci elipsa STANDARD 180/240 szary

    Pilnik do paznokci Aba Group elipsa o gradacji 180/240, w szarym kolorze z nadrukiem flamingów, w wersji STANDARD. Używany do skracania naturalnej płytki oraz do prac związanych z różnymi technikami przedłużania paznokci. Polecany do trudno dostępnych miejsc. Umożliwia szybkie i łatwe modelowanie kształtu i długości płytki. Pilnik z serii Bezpieczny...

    już od 1,96 zł szt.
  • Producent: Aba Group

    Pilnik do paznokci elipsa STANDARD 100/180 szary

    Pilnik do paznokci Aba Group elipsa o gradacji 100/180, w szarym kolorze z nadrukiem flamingów, w wersji STANDARD. Używany do skracania naturalnej płytki oraz do prac związanych z różnymi technikami przedłużania paznokci. Polecany do trudno dostępnych miejsc. Umożliwia szybkie i łatwe modelowanie kształtu i długości płytki. Pilnik z serii Bezpieczny...

    już od 1,96 zł szt.
  • Producent: Aba Group

    Blok polerski do odrywania 100/180 Tear-off buffer Flowers 45szt

    Szare polerki do paznokci Tear-off buffer Flowers o gradacji 100/180, z kwiatowym nadrukiem, w bloku do odrywania. Wykonane z najwyższej jakości materiałów, są poręczne i precyzyjne. Bardzo wygodne w pracy. Dobrze matują i wygładzają powierzchnię paznokcia. W opakowaniu znajduje się 45 sztuk szarych polerek o wymiarach 6 cm x 2 cm każda, w trzech blokach...

    38,00 zł szt.
  • Producent: Aba Group

    Blok polerski do odrywania 100/180 Tear-off buffer Flowers 15szt

    Polerki do odrywania Tear-off buffer Flowers o gradacji 100/180. Mają szary kolor i uroczy, kwiatowy nadruk. Wykonane z najwyższej jakości materiałów, są poręczne i precyzyjne. Bardzo wygodne w pracy. Dobrze matują i wygładzają powierzchnię paznokcia. W opakowaniu znajduje się 15 sztuk szarych polerek o wymiarach 6 cm x 2 cm każda, w jednym bloku do...

    13,00 zł szt.
  • Producent: Aba Group

    Polerka mini półksiężyc 180/240 szara

    Dwustronna mini polerka do paznokci Aba Group w szarym kolorze, z nadrukiem flamingów, o kształcie łódki (tzw. półksiężyc) i gradacji 180/240. Używana do matowienia naturalnej płytki, opracowywania i wygładzania powierzchni paznokci, wygładzania rys po pilniku oraz innych prac związanych z różnymi technikami przedłużania paznokci. Polerka w uroczym,...

    już od 1,96 zł szt.
  • Producent: Aba Group

    Pilnik prosty STANDARD 100/180 szary 25szt

    Zestaw dwustronnych pilników do paznokci Aba Group w wersji STANDARD, w szarym kolorze ze wzorem flamingów, o prostym kształcie i gradacji 100/180. Używane do skracania paznokci, do prac związanych z różnymi technikami przedłużania. Umożliwiają szybkie i łatwe modelowanie kształtu i długości płytki. 

    już od 1,55 zł za szt. szt.
  • Producent: Aba Group

    Pilnik półksiężyc STANDARD 100/180 szary 25szt

    Zestaw dwustronnych pilników do paznokci Aba Group w wersji STANDARD, w szarym kolorze ze wzorem flamingów, o kształcie łódki (tzw. półksiężyc) i gradacji 100/180. Używane do skracania paznokci, do prac związanych z różnymi technikami przedłużania. Umożliwiają szybkie i łatwe modelowanie kształtu i długości płytki. 

    już od 1,67 zł za szt. szt.
  • Producent: Aba Group

    Pilnik prosty STANDARD 100/180 szary

    Dwustronny pilnik do paznokci Aba Group w wersji STANDARD, w szarym kolorze, z nadrukiem flamingów, o prostym kształcie i gradacji 100/180. Używany do naturalnej płytki podczas manicure, skracania paznokci oraz do prac związanych z różnymi technikami przedłużania paznokci. Pilniczek w uroczym, jednorazowym opakowaniu.

    już od 1,86 zł szt.
  • Producent: Aba Group

    Pilnik półksiężyc STANDARD 100/180 szary

    Dwustronny pilnik do paznokci Aba Group w wersji STANDARD, w szarym kolorze, z nadrukiem flamingów, o kształcie łódki (tzw. półksiężyc) i gradacji 100/180. Używany do skracania naturalnej płytki oraz przedłużonych paznokci, do prac związanych z różnymi technikami przedłużania. Pilniczek w uroczym, jednorazowym opakowaniu.

    już od 1,96 zł szt.
  • Producent: Aba Group

    Pilnik półksiężyc SLIM 180/240 szary

    Dwustronny pilnik do paznokci Aba Group w wersji SLIM, w szarym kolorze, z nadrukiem flamingów, o kształcie łódki (tzw. półksiężyc) i gradacji 180/240. Używany do skracania naturalnej płytki oraz przedłużonych paznokci, do prac związanych z różnymi technikami przedłużania. Pilniczek w uroczym, jednorazowym opakowaniu.

    już od 1,87 zł szt.
  • Producent: Aba Group

    Polerka mini półksiężyc 100/180 szara

    Dwustronna mini polerka do paznokci Aba Group w szarym kolorze, z nadrukiem flamingów, o kształcie łódki (tzw. półksiężyc) i gradacji 100/180. Używana do matowienia naturalnej płytki, opracowywania i wygładzania powierzchni paznokci, wygładzania rys po pilniku oraz innych prac związanych z różnymi technikami przedłużania paznokci. Polerka w uroczym,...

    już od 1,96 zł szt.
  • Producent: Aba Group

    Pilnik mini półksiężyc SLIM 100/180 szary

    Dwustronny mini pilnik do paznokci Aba Group w wersji SLIM, w szarym kolorze, z nadrukiem flamingów, o kształcie łódki (tzw. półksiężyc) i gradacji 100/180. Używany do skracania naturalnej płytki oraz przedłużonych paznokci, do prac związanych z różnymi technikami przedłużania. Pilniczek w uroczym, jednorazowym opakowaniu.

    już od 1,55 zł
  • Producent: Aba Group

    Pilnik półksiężyc SLIM 100/180 szary

    Dwustronny pilnik do paznokci Aba Group w wersji SLIM, w szarym kolorze, z nadrukiem flamingów, o kształcie łódki (tzw. półksiężyc) i gradacji 100/180. Używany do skracania naturalnej płytki oraz przedłużonych paznokci, do prac związanych z różnymi technikami przedłużania. Pilniczek w uroczym, jednorazowym opakowaniu.

    już od 1,87 zł szt.
  • Producent: Aba Group

    Pilnik prosty SLIM 180/240 szary

    Dwustronny pilnik do paznokci Aba Group w wersji SLIM, w szarym kolorze, z nadrukiem flamingów, o prostym kształcie i gradacji 180/240. Używany do naturalnej płytki podczas manicure, skracania paznokci oraz do prac związanych z różnymi technikami przedłużania paznokci. Pilniczek w uroczym, jednorazowym opakowaniu.

    już od 1,75 zł szt.
  • Producent: Aba Group

    Pilnik prosty SLIM 100/180 szary

    Dwustronny pilnik do paznokci Aba Group w wersji SLIM, w szarym kolorze, z nadrukiem flamingów, o prostym kształcie, gradacji 100/180. Używany do naturalnej płytki podczas manicure klasycznego, skracania paznokci, do prac związanych z różnymi technikami przedłużania paznokci. Pilniczek w uroczym, jednorazowym opakowaniu.

    już od 1,75 zł szt.
  • Producent: Aba Group

    Pilnik półksiężyc STANDARD 180/240 szary

    Dwustronny pilnik do paznokci Aba Group w wersji STANDARD, w szarym kolorze, z nadrukiem flamingów, o kształcie łódki (tzw. półksiężyc) i gradacji 180/240. Używany do skracania naturalnej płytki oraz przedłużonych paznokci, do prac związanych z różnymi technikami przedłużania. Pilniczek w uroczym, jednorazowym opakowaniu.

    już od 1,96 zł szt.

Łap okazję

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów