Lista produktów producenta: Swarovski

1produkt
1produkt
Filtruj
Filtruj wg
Kategorie
Cena
Zobacz produkty (1)
Filtruj
  • Promocja
    Producent: Swarovski

    Cyrkonie kwadratowe Swarovski Crystal Aurore Boreale 20szt

    Kwadratowe cyrkonie Swarovski o boku długości 3mm, w kolorze 001AB Crystal Aurore Boreale - srebrny kryształ górski z powłoką mieniącą się niczym zorza polarna. Wykonane ze szkła kryształowego. Mają idealny szlif, doskonale załamujący światło, co przekłada się na ich hipnotyzujące lśnienie. Podstawa jest płaska, dzięki czemu są łatwe do zamocowania. Spód...

    25,00 zł 12,00 zł
    0,60 zł / 1 szt
    Najniższa cena z 30 dni: 25,00 zł szt.

Już ponad 120 lat kryształy Swarovski® wywołują zachwyt, podziw i pożądanie. Olśniewając swym blaskiem, podbijają serca kobiet i mężczyzn na całym świecie. Niezwykle szeroka gama kolorów, kształtów i rozmiarów oraz regularne wprowadzanie nowych produktów sprawia, że kolekcje marki Swarovski® stały się bajeczną skarbnicą inspiracji dla stylistów i projektantów z całego świata.

Czy Swarovski® to tylko kryształy i cyrkonie? Zdecydowanie nie!

Firma Swarovski® prężnie działa w sferze użytkowej, produkując szkła kontaktowe i soczewki. Są one wykorzystywane między innymi w optyce myśliwskiej, czy w odblaskach instalowanych na drogach. Magię kryształów Swarovskiego odkryli również projektanci wnętrz, którzy wdrażają błyszczące elementy w swoje projekty w postaci żyrandoli, klamek, uchwytów do mebli, czy gałek do rolet. 

Firma Swarovski® kiedyś i dziś

Kiedy młody wynalazca Daniel Swarovski przeprowadził się do austriackiej miejscowości Wattens w 1895 roku, nie sądził, że znajdzie tam idealne warunki, aby dokonać rewolucji w obróbce kryształów. Doszedł do takiej precyzji cięcia, której nie mógł dorównać nawet najlepszy mistrz ręcznej metody szlifowania. To właśnie były początki znanej na całym świecie marki kryształów. Od tamtego czasu, ciągle wprowadzając nowatorskie rozwiązania, firma Swarovski stała się wiodącym producentem najwyższej jakości kryształów. Obecnie skupia kilkanaście podmiotów m.in. Swarovski AG, Tyrolit, D. Swarovski & Co, Swareflex, Swarovski Optik, a nawet linie lotnicze Tyrolean Jet. Udziały w firmie posiada około dwustu członków rodziny. W 2015 roku firma miała przychody ponad 3 mld euro i zatrudniała 31 tysięcy osób w ponad 170 krajach.

Historia kryształów Swarovski® – ciekawostki historyczne

  •       1862 rok – założyciel firmy, wynalazca i wizjoner Daniel Swarovski przychodzi na świat.

  •       1892 rok – Daniel Swarovski patentuje maszynę do szlifowania kryształów. Ten rewolucyjny wynalazek umożliwia perfekcyjne cięcie i obróbkę szkła kryształowego, o wiele lepiej niż przy obróbce ręcznej.

  •       1883 rok – Daniel Swarovski chce tworzyć diamenty dla każdego. Nowatorski pomysł przychodzi mu do głowy podczas zwiedzania Międzynarodowej Wystawy Elektryczności w Wiedniu.
  •       1895 rok – Daniel Swarovski wraz z rodziną przenosi się do Wattens w austriackim Tyrolu, gdzie zakłada firmę, z której powstanie znana na cały świat marka Swarovski. Znakiem firmowym staje się szarotka alpejska – szlachetny kwiat, podkreślający austriackie pochodzenie fabryki.
  •       1908 rok – Daniel Swarovski rozpoczyna eksperymenty nad produkcją własnego szkła kryształowego. Rezygnuje ze specjalistów, żeby zapewnić poufność badań. Pomagają mu trzej synowie.
  •       1910 rok – powstaje przedsiębiorstwo Glasfabrik D. Swarovski.
  •       1913 rok – wychodzi pierwsza partia szkła. Skład chemiczny umożliwia precyzyjne szlifowanie. Nowe kryształy szybko zyskują popularność jako kamienie cięte z Tyrolu. Przepis na kryształy do dzisiaj jest najściślej strzeżoną tajemnicą firmy.
  •       1919 rok – powstaje nowa spółka Tyrolit wykorzystująca wynalazek Swarovskiego w produkcji instrumentów. Nowa firma oferuje narzędzia do szlifowania i obróbki.
  •       1931 rok – powstają kryształowe taśmy – wykonane z tysięcy kryształów taśmy stają się idealnym materiałem dla największych projektantów mody.
  •       1932 rok – kryształy Swarovski debiutują na wielkim ekranie. Legenda kina, Marlena Dietrich, w filmie „Blond Venus” pojawia się w efektownej biżuterii i strojach zdobionych kamieniami Swarovskiego.
  •       1953 rok – Marilyn Monroe w filmie „Mężczyźni wolą blondynki” śpiewa znane słowa: „Najlepszym przyjacielem dziewczyny są diamenty”. Aktorka olśniewa niezwykłą biżuterią i kreacjami właśnie z kryształami Swarovskiego.
  •       1962 rok – Marilyn Monroe śpiewa słynne „Happy Birthday, Mr. President”, ubrana w suknię wykonaną z 2500 kryształów tyrolskiej marki. Strój zaprojektowany przez Jeana Louisa został w 1999 roku wylicytowany za ponad 1,26 miliona dolarów.
  •       1956 rok – wnuk założyciela Manfred Swarovski wraz z Christianem Diorem opracowuje nowy, olśniewający efekt, dzięki któremu kryształy błyszczą w wielu odcieniach niczym zorza polarna. Obok klasycznego, białego koloru Crystal, to właśnie Aurora Borealis jest najbardziej znanym i popularnym kolorem w kolekcji Swarovskiego.
  •       1975 rok – powstają kryształy z klejem Hot Fix, który uaktywnia się pod wpływem wysokiej temperatury. Pozwalają na szybkie i proste aplikowanie ich na rozmaitych materiałach. Do dziś korzystają z tej technologii marki takie jak Givenchy, czy Ungaro.
  •       1983 rok – w Londynie przy prestiżowej ulicy Old Bond Street otwiera się pierwszy sklep pod nazwą Silver Crystal Suite, sprzedający kryształowe figurki.
  •       1989 rok – znakiem firmowym staje się stylizowany, kryształowy łabędź, z którym od teraz będą na zawsze kojarzyć się piękne kryształowe dzieła firmy z Wattens.
  •       1993 rok – powalające blaskiem taśmy zdobione tysiącami kryształów Crystal Mesh błyskawicznie znajdują miejsce w najlepszych kreacjach wielu słynnych domów mody Dolce & Gabbana, Chanel i Louis Vuitton.
  •       1995 rok – z okazji 100. rocznicy założenia firmy, tuż obok centrali w Wattens, powstaje niezwykłe muzeum Kristallwelten. Kryształowy park rozrywki staje się zwieńczeniem dzieła familii Swarovskich.
  •       1995 rok – do rodzinnej firmy dołącza prawnuczka założyciela Nadja Swarovski i zaczyna nową epokę. Jest pierwszą kobietą w zarządzie. Staje się ambasadorką marki w świecie haute couture. Przyciąga takie sławy, jak Jean Paul Gaultier, Karl Lagerfeld, Alexander McQueen. Współpraca ze znanymi projektantami na nowo pokazuje uniwersalność kryształów.
  •       2003 rok – powstaje Crystal Fabric – niezliczone, drobne kryształy ułożone w przeróżne wzory do aplikowana na tkaninach i innych materiałach.
  •       2004 rok – powstaje szlif Xilion. Jest to nowy sposób szlifowana, który wzmacnia brylancję i blask kryształów Flatback z płaskim spodem oraz Chaton w kształcie diamentów.
  •       2007 rok – we współpracy ze słynnym, włoskim projektantem Giorgio Armanim powstają nowe kryształy Diamond Leaf.
  •       2016 rok – z okazji 60. rocznicy oszałamiającego efektu Aurora Borealis firma Swarovski po raz pierwszy tworzy specjalnie dla marki Arande duże kryształy – olśniewające okazałe migdały – w kolorze Aurora Borealis, a także Comet i Vitrail Light.
  •       2017 rok – firma Swarovski otwiera w Gdańsku globalne centrum usług.

Kryształy Swarovskiego – dlaczego są tak popularne?

Marka Swarovski® przede wszystkim słynie z mistrzowskich innowacji i kreatywności. Nie podąża za trendami – Swarovski® tworzy trendy i to na rok do przodu! Ta strategia skutkuje współpracą z markami światowej sławy i projektantami mody, biżuterii, akcesoriów, architektami wnętrz i projektantami wyrobów oświetleniowych na całym świecie. Do najbardziej rozpoznawalnych należą: Coco Chanel, Elsa Schiaparell, Christian Dior, Giorgio Armani, Jean Paul Gaultier, Yves Saint Laurent, Roberto Cavalli, Emanuel Ungaro, Alexandre Vauthier, Gianni Versace. Kreacje ozdobione w kryształy Swarovskiego nosiły między innymi: Maria Callas, Marlene Dietrich, Elżbieta II, Tina Turner, Madonna, Nicole Kidman, Rihanna, Lady Gaga.

kliknij aby zobaczyć więcej
  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów