Lista produktów producenta: Binacil

12produkty
12produkty
Filtruj
Filtruj wg
Kategorie
Cena
Zobacz produkty (12)
Filtruj
  • Producent: Binacil

    Henna żelowa do brwi i rzęs brązowa 15ml

    Brązowa henna żelowa Binacil do farbowania brwi i rzęs, do stosowania z kremem stabilizującym. Polecana dla osób o brązowych włosach. Barwi włos na ciepły odcień brązu. Wydajna, starcza na ok. 40 zabiegów. Farba jest łatwa i bezpieczna w użyciu, ma krótki czas działania (8-10 minut). Może być używana bezpośrednio po liftingu / trwałej ondulacji rzęs -...

  • Producent: Binacil

    Henna żelowa do brwi i rzęs niebieskoczarna 15ml

    Niebiesko-czarna henna żelowa Binacil do farbowania brwi i rzęs, do stosowania z kremem stabilizującym Binacil. Polecana dla brunetek o niebieskich lub stalowych oczach. Wydajna - tubka starcza na ok. 40 zabiegów. Farba jest łatwa i bezpieczna w użyciu, ma krótki czas działania (8-10 minut). Może być używana bezpośrednio po liftingu rzęs i brwi - czas...

  • Producent: Binacil

    Zestaw Lifting Box uzupełniający zabieg Lifting Power Pad

    Binacil Lifting Box to zestaw uzupełniający do zestawu zabiegowego Lifting Power Pad. Zawiera: żel nr 3 0,25ml x 24 szt; czarną hennę żelową Binacil 15ml; bloczek. Pakiet doskonale uzupełnia zabieg liftingu rzęs Lash Lifting Power Pad o zabieg farbowania henną Binacil. Przy użyciu gotowej mieszanki wykonasz lifting oraz hennę w jednym kroku,...

    99,00 zł szt.
  • Producent: Binacil

    Henna żelowa do brwi i rzęs jasna czerń/grafit 15ml

    Henna żelowa Binacil o jasnym odcieniu czerni (grafit), do farbowania brwi i rzęs, do stosowania z kremem stabilizującym Binacil. Polecana dla osób o ciemnych włosach, idealna np. do farbowania męskich rzęs. Wydajna, starcza na ok. 40 zabiegów. Farba jest łatwa i bezpieczna w użyciu, ma krótki czas działania (8-10 minut). Użyta bezpośrednio po liftingu...

    19,50 zł szt.
  • Producent: Binacil

    Zestaw do henny Binacil Test Kit

    Zestaw do farbowania brwi i rzęs Binacil Test Kit zawiera: czarną hennę żelową 15ml, brązową hennę żelową 15ml, krem utleniający 20ml, płatki pod oczy do henny x 25szt, bloczek do mieszania henny x 10szt. Henna do stosowania z kremem stabilizującym. Wydajna, bezpieczna w użyciu, ma krótki czas działania (8-10 minut). Użyta bezpośrednio po liftingu rzęs /...

  • Producent: Binacil

    Krem utleniający do henny 50ml

    Krem utleniający Oxydant o stężeniu 3%, opracowany specjalnie do chemicznej koloryzacji brwi i rzęs, do zastosowania z żelową henną Binacil. Posiada wyjątkowo łagodną, kremową i bezpieczną formułę. Podczas aplikacji nie powoduje podrażnień, pieczenia oczu i skóry. Opakowanie z dozownikiem ułatwia odmierzanie proporcji. Emulsja aktywująca Binacil przedłuża...

    15,90 zł szt.
  • Producent: Binacil

    Płatki pod oczy do henny 100szt

    Ochronne płatki pod oczy w rozmiarze XL, stosowane podczas zabiegu farbowania rzęs. Wykonane z miękkiego, nieprzepuszczającego henny, włókna. Anatomiczny kształt z delikatną krzywizną sprawia, że podkładki idealnie dopasowują się do kształtu oka. Doskonale osłaniają delikatną skórę wokół oczu przed niepożądanym ubrudzeniem farbą. Nie podrażniają, nie...

    17,90 zł szt.
  • Producent: Binacil

    Bloczek do mieszania henny 50szt

    Papierowy bloczek do mieszania henny. Każda kartka zawiera ściągę z podziałką ile henny oraz kremu utleniającego należy użyć. Wygodny, praktyczny, jednorazowego użytku. Nigdy więcej barwnika na rękach, ani żadnych resztek farby trafiających do ścieków!

    12,50 zł szt.
  • Producent: Binacil

    Zmywacz barwnika do henny 50ml

    Zmywacz do henny Binacil Colour Cleaner skutecznie usuwa pozostałości farby po zabiegu koloryzacji brwi i rzęs żelową henną Binacil. Usuwa barwnik ze skóry, ale nie z rzęs i brwi. Zmywa również pozostałości produktów chemicznych. Preparat jest delikatny, a jego formuła nie podrażnia skóry.

    28,00 zł szt.
  • Producent: Binacil

    Henna żelowa do brwi i rzęs jasny brąz 15ml

    Jasnobrązowa henna żelowa Binacil do farbowania brwi i rzęs, do stosowania z kremem stabilizującym Binacil. Polecana dla osób o blond włosach i jasnej karnacji. Wydajna - tubka starcza na ok. 40 zabiegów. Farba jest łatwa i bezpieczna w użyciu, ma krótki czas działania (8-10 minut). Może być używana bezpośrednio po liftingu / trwałej ondulacji rzęs - czas...

    19,50 zł szt.
  • Producent: Binacil

    Henna żelowa do brwi i rzęs naturalny brąz 15ml

    Henna żelowa Binacil do farbowania brwi i rzęs, w uniwersalnym kolorze naturalnego, chłodnego brązu. Do zastosowania wraz z kremem stabilizującym Binacil. Bardzo wydajna - tubka starcza na ok. 40 zabiegów. Farba jest łatwa i bezpieczna w użyciu, ma krótki czas działania (8-10 minut). Może być używana bezpośrednio po liftingu / trwałej ondulacji rzęs -...

    19,50 zł szt.
  • Producent: Binacil

    Henna żelowa do brwi i rzęs czarna 15ml

    Czarna henna żelowa Binacil do farbowania brwi i rzęs, do stosowania z kremem stabilizującym Binacil. Polecana dla osób o czarnych włosach. Barwi włos na głęboką czerń. Wydajna, starcza na ok. 40 zabiegów. Farba jest łatwa i bezpieczna w użyciu, ma krótki czas działania (8-10 minut). Może być używana bezpośrednio po liftingu / trwałej ondulacji rzęs -...

    19,50 zł szt.

Łap okazję

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów