Lista produktów marki: Depileve

59produkty
59produkty
Filtruj
Filtruj wg
Kategorie
Cena
11 659
Zobacz produkty (59)
Filtruj
  • Marka: Depileve

    Olejek oczyszczający Oil Cleanser po depilacji 500ml

    Olejek oczyszczający z azulenem Oil Cleanser. Usuwa pozostałości wosku po depilacji, nawilża i odżywia skórę. Oliwka rekomendowana jest do każdego rodzaju skóry. Idealna dla skóry suchej. Rozpuszczalny olejek mineralny nawilża i uelastycznia skórę. Zarodki zbóż posiadają działanie antyutleniające. Guaiazulen (wyciąg z dębu szkockiego) ma właściwości...

    85,00 zł
    17,00 zł / 100 ml
    szt.
  • Marka: Depileve

    Wosk naturalny NG Natural Wax roll-on 100g

    Naturalny wosk miękki NG Natural Wax, z aplikatorem typu roll-on, rekomendowany do każdego typu skóry. Idealny do depilacji dużych powierzchni ciała np. nóg, ud, pleców. Jego specjalna faktura oraz bardzo dobra przyczepność, pozwala na stosowanie bardzo cienkich warstw. Aby uniknąć podrażnień, wosk w swoim składzie nie zawiera perfum i aromatyzowanych...

    11,50 zł
    11,50 zł / 100 g
    szt.
  • Marka: Depileve

    Wosk czekoladowy NG Chocolate Wax roll-on 100g

    Czekoladowy wosk miękki NG Chocolate Wax, z aplikatorem typu roll-on, specjalnie polecany do cery suchej. W swoim składzie zawiera wyciąg z Kakaowca, który stymuluje wytwarzanie endorfin. Dzięki temu zabieg depilacji staje się prawdziwą przyjemnością. Ma również działanie zmiękczające, zapewnia skórze elastyczność oraz odżywia ją. Wosk do depilacji paskowej.

    11,50 zł
    11,50 zł / 100 g
    szt.
  • Marka: Depileve

    Preparat Folisan na wrastające włoski 150ml

    Folisan to niezwykle skuteczny środek stosowany przy problemach z wrastającymi włoskami, a także przy zapaleniu mieszków włosowych i zaczerwienieniu skóry po depilacji woskiem, elektrolizie oraz goleniu. Idealny do okolic bikini. Delikatnie złuszcza i działa przeciwzapalnie. Jego głównym składnikiem aktywnym jest kwas acetylosalicylowy.

    69,00 zł
    46,00 zł / 100 ml
    szt.
  • Marka: Depileve

    Wosk Intimate Film Rosin 800g

    Bezpaskowy wosk w puszce Intimate Film Rosin z gatunku Film Wax (metoda łącząca zalety depilacji tradycyjnej i przy użyciu pasków). Opracowany specjalnie do depilacji bikini. Jego formuła została wzbogacona masłem kakaowym, które chroni, nawilża i regeneruje skórę oraz olejem z owsa o działaniu łagodzącym. Wosk szybkoschnący. Zachowuje plastyczność nawet...

    96,00 zł
    12,00 zł / 100 g
    szt.
  • Marka: Depileve

    Wosk Monoi of Tahiti 400g

    Bezpaskowy wosk w puszce Monoi of Tahiti, z gatunku Film Wax (metoda łącząca zalety depilacji tradycyjnej i przy użyciu pasków). Opracowany i przeznaczony do depilacji obszarów najbardziej wrażliwych. Gwarantuje łagodną i skuteczną depilację. Zachowuje plastyczność nawet po całkowitym zastygnięciu na skórze. Jest elastyczny, posiada niską temperaturę...

    59,00 zł
    14,75 zł / 100 g
    szt.
  • Marka: Depileve

    Preparat Easy Clean do czyszczenia z wosku 1000ml

    Preparat Easy Clean o delikatnym, pomarańczowym zapachu, w dużym i ekonomicznym opakowaniu. Służy do usuwania wosku z urządzeń, blatów i podłogi. Może być również stosowany do czyszczenia powierzchni z zaschniętej z parafiny. Preparatu nie należy stosować na skórę!

    105,00 zł
    10,50 zł / 100 ml
    szt.
  • Marka: Depileve

    Wosk Karite w granulkach 500g

    Bezpaskowy wosk Karite w granulkach, o kremowej konsystencji, z gatunku Film Wax (metoda łącząca zalety depilacji tradycyjnej i przy użyciu pasków). Wskazany dla skóry suchej. Niska temperatura topnienia pozwala stosować go w przypadku skóry delikatnej i wrażliwej. Zawiera żywicę sosny, masło karite o działaniu antyrodnikowym i dwutlenek tytanu działający...

    59,00 zł
    11,80 zł / 100 g
    szt.
  • Marka: Depileve

    Wosk perłowy Pearl Rosin 800g

    Wosk perłowy miękki Pearl Rosin w puszce. Rekomendowany do depilacji delikatnych obszarów twarzy i ciała. W swoim składzie zawiera mikę (perłowy puder), która zwiększa przyczepność wosku, wykazuje właściwości uspakajające i ochronne dla skóry oraz dwutlenek tytanu, który działa przeciwzapalnie. Wosk do depilacji paskowej.

    86,00 zł
    10,75 zł / 100 g
    szt.
  • Marka: Depileve

    Żel aloesowy 99% Velona Hydrate Gel Aloe Vera 500ml

    Velona Hydrate Gel Aloe Vera o konsystencji żelu to 99-procentowy koncentrat aloesowy. Ma właściwości nawilżające, gojące i łagodzące podrażnienia. Stosuje się go po zabiegu epilacji elektrycznej. Idealny do zastosowania po depilacji dla osób o bardzo wrażliwej, skłonnej do podrażnień skóry. Można go również używać jako żelu chłodząco - łagodzącego tuż po...

    75,00 zł
    15,00 zł / 100 ml
    szt.
  • Marka: Depileve

    Wosk Intimate Film Rosin 400g

    Wosk Intimate Film Rosin, bezpaskowy, w puszce, z gatunku Film Wax (metoda łącząca zalety depilacji tradycyjnej i przy użyciu pasków). Opracowany specjalnie do depilacji bikini. Jego formuła została wzbogacona masłem kakaowym, które chroni, nawilża i regeneruje skórę oraz olejem z owsa o działaniu łagodzącym. Wosk szybkoschnący. Zachowuje plastyczność...

    59,00 zł
    14,75 zł / 100 g
    szt.
  • Marka: Depileve

    Wosk Monoi of Tahiti 800g

    Wosk Monoi of Tahiti, bezpaskowy, w puszce, z gatunku Film Wax (metoda łącząca zalety depilacji tradycyjnej i przy użyciu pasków). Opracowany i przeznaczony do depilacji obszarów najbardziej wrażliwych. Gwarantuje łagodną i skuteczną depilację. Zachowuje plastyczność nawet po całkowitym zastygnięciu na skórze. Jest elastyczny, posiada niską temperaturę...

    96,00 zł
    12,00 zł / 100 g
    szt.
  • Marka: Depileve

    Wosk naturalny Natural Pine Rosin 400g

    Naturalny wosk miękki Natural Pine Rosin w puszce. Rekomendowany do depilacji dużych obszarów (np. nogi, uda) i skóry normalnej. W swoim składzie zawiera żywicę sosny, która poprawia przyczepność wosku do włosów oraz olejek rycynowy, który łagodzi podrażnienia skóry i uelastycznia wosk. Jego płynna konsystencja umożliwia rozprowadzanie go cienką warstwą....

    55,00 zł
    13,75 zł / 100 g
    szt.
  • Marka: Depileve

    Wosk lawendowy Essential Oil Lavender Rosin 800g

    Lawendowy wosk miękki Essential Oil Lavender Rosin, o kremowej konsystencji, w puszce. Odpowiedni dla skóry wrażliwej. Zawarty w składzie olejek lawendowy posiada działanie antyseptyczne, łagodzi podrażnienia skóry, odpręża. Mika (perłowy puder) zmiękcza skórę i łagodzi podrażnienia. Poprawia również przyczepność wosku. Dwutlenek tytanu działa...

    105,00 zł
    13,13 zł / 100 g
    szt.
  • Marka: Depileve

    Wosk lawendowy Essential Oil Lavender Rosin 400g

    Lawendowy wosk miękki Essential Oil Lavender Rosin w puszce, o kremowej konsystencji. Odpowiedni dla skóry wrażliwej. Zawarty w składzie olejek lawendowy posiada działanie antyseptyczne, łagodzi podrażnienia skóry, odpręża. Mika (perłowy puder) zmiękcza skórę i łagodzi podrażnienia. Poprawia również przyczepność wosku. Dwutlenek tytanu działa...

    59,00 zł
    14,75 zł / 100 g
    szt.
  • Marka: Depileve

    Preparat Folisan na wrastające włoski 15ml

    Preparat Folisan jest niezwykle skutecznym środkiem stosowanym przy problemach z wrastającymi włoskami, a także przy zapaleniu mieszków włosowych i zaczerwienieniu skóry po depilacji woskiem, elektrolizie oraz goleniu. Środek idealny do okolic bikini. Delikatnie złuszcza i działa przeciwzapalnie. Jego głównym składnikiem aktywnym jest kwas acetylosalicylowy.

    33,00 zł
    220,00 zł / 100 ml
    szt.
  • Marka: Depileve

    Preparat Easy Clean do czyszczenia z wosku 220ml

    Preparat Easy Clean o delikatnym, pomarańczowym zapachu. Służy do usuwania wosku z urządzeń, blatów i podłogi. Może być również stosowany do czyszczenia powierzchni z zaschniętej z parafiny. Preparatu nie należy stosować na skórę!

    55,00 zł
    25,00 zł / 100 ml
    szt.
  • Marka: Depileve

    Wosk różowy NG Pink Wax roll-on 100g

    Różowy wosk miękki NG Pink Wax, z aplikatorem typu roll-on, odpowiedni dla delikatnej i wrażliwej skóry z mocnym owłosieniem. Działa łagodząco. Zawiera dwutlenek tytanu, który ma działanie uspakajające. Dzięki kremowej konsystencji wosk ten można nakładać grubą, równomierną warstwą. Wosk o zwiększonej przyczepności, do depilacji paskowej.

    11,50 zł
    11,50 zł / 100 g
    szt.
  • Marka: Depileve

    Żel aloesowy 99% Velona Hydrate Gel Aloe Vera 50ml

    Żel Velona Hydrate Gel Aloe Vera to 99-procentowy koncentrat aloesowy. Ma właściwości nawilżające, gojące i łagodzące podrażnienia. Stosuje się go po zabiegu epilacji elektrycznej. Idealny do zastosowania po depilacji dla osób o bardzo wrażliwej, skłonnej do podrażnień skóry. Można go również używać jako żelu chłodząco - łagodzącego tuż po regulacji brwi.

    25,00 zł
    50,00 zł / 100 ml
    szt.
  • Marka: Depileve

    Paski do depilacji woskiem Roll Classic 85m

    Paski na rolce, wysokiej jakości, elastyczne, o szerokości 7,5 centymetra. Przeznaczone do depilacji ciała woskiem. Na rolce znajduje się 85 metrów pasków.

    69,00 zł
    69,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Marka: Depileve

    Paski do depilacji woskiem Depilbox Classic 400szt

    Wzmocnione paski wysokiej jakości, elastyczne, o wymiarach 7,5 cm x 20 cm. Przeznaczone do depilacji ciała przy użyciu wosku.

    79,00 zł
    0,20 zł / 1 szt
    szt.
  • Marka: Depileve

    Paski do depilacji woskiem Classic 100szt

    Paski do depilacji przy użyciu wosku, wysokiej jakości, elastyczne, o wymiarach 7,5 cm x 23 cm.

    29,00 zł
    0,29 zł / 1 szt
    szt.
  • Marka: Depileve

    Żel oczyszczający Pre Base Gel przed depilacją 500ml

    Żel oczyszczający skórę przed depilacją Pre Base Gel. Rekomendowany do każdego rodzaju skóry. Usuwa resztki makijażu, dezodorantów, balsamów. Poprawia przyczepność wosku do włosów, nie do skóry. Wyciąg z orzecha laskowego łagodzi podrażnienia, chroni skórę. Alantoina wykazuje właściwości kojące, oczyszczające. Wyciąg z owsa nawilża, a wyciąg z aloesu...

    75,00 zł
    15,00 zł / 100 ml
    szt.
  • Marka: Depileve

    Krem łagodzący Soothing Cream po depilacji 200ml

    Delikatny krem łagodzący Soothing Cream z rumiankiem i aloesem. Rekomendowany do każdego rodzaju skóry. Łagodzi ból po depilacji, tonizuje i zapobiega zaczerwienieniu skóry. Aloe vera łagodzi podrażnienia. Rumianek zapobiega podrażnieniu skóry. Dwutlenek tytanu łagodzi podrażnienie i wygładza skórę. Tlenek cynku łagodzi uczucie kłucia po depilacji, chroni...

    55,00 zł
    27,50 zł / 100 ml
    szt.
  • Marka: Depileve

    Mleczko oczyszczające Milk Cleanser po depilacji 500ml

    Oczyszczające mleczko Milk Cleanser z nagietkiem oraz faktorem ochronnym SPF 8. Rekomendowane do każdego rodzaju skóry. Usuwa pozostałości wosku po zabiegu depilacji. Nawilża i wygładza skórę. Wyciąg z nagietka nawilża, działa przeciwzapalnie i kojąco na podrażniony naskórek. Wyciąg z owsa odżywia skórę. Faktor ochronny SPF 8 chroni wydepilowaną skórę...

    69,00 zł
    13,80 zł / 100 ml
    szt.
  • Marka: Depileve

    Wosk perłowy Pearl Rosin 400g

    Perłowy wosk miękki Pearl Rosin w puszce. Rekomendowany do depilacji delikatnych obszarów twarzy i ciała. W swoim składzie zawiera mikę (perłowy puder), która zwiększa przyczepność wosku, wykazuje właściwości uspakajające i ochronne dla skóry oraz dwutlenek tytanu, który działa przeciwzapalnie. Wosk do depilacji paskowej.

    55,00 zł
    13,75 zł / 100 g
    szt.
  • Marka: Depileve

    Wosk naturalny Natural Pine Rosin 800g

    Naturalny wosk miękki w puszce Natural Pine Rosin. Rekomendowany do depilacji dużych obszarów (np. nogi, uda) i skóry normalnej. W swoim składzie zawiera żywicę sosny, która poprawia przyczepność wosku do włosów oraz olejek rycynowy, który łagodzi podrażnienia skóry i uelastycznia wosk. Jego płynna konsystencja umożliwia rozprowadzanie go cienką warstwą....

    86,00 zł
    10,75 zł / 100 g
    szt.

Depileve jest marką hiszpańskiej firmy DRV, światowego lidera w dziedzinie produkcji wosków oraz akcesoriów do depilacji. Nieustannie prowadzone badania laboratoryjne pozwalają firmie udoskonalać receptury istniejących produktów oraz tworzyć nowe linie kosmetyczne.

kliknij aby zobaczyć więcej
  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:

    - specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
    - możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
    - historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
    - tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:

    - kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
    - kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
    - sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
    - kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.

    Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:

    - zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
    - zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
    - produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.

    Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
0 Dźwięk
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
Porozmawiaj z nami
0 Pokaż ten czat Dźwięk
elartoOffline
Pytaj o co chcesz!
Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania!
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Ten czat został zakończony. Czy jesteś zadowolony z naszego wsparcia?
Twój ostatni czat dobiegł końca. Czy chcesz wysłać kolejną wiadomość?
Aktualizacja
Informacja dla klientow
Załaduj więcej
  • Czat wstrzymany. Wyślij kolejną wiadomość, jeśli chcesz wznowić sesję czatu
elarto pisze 
Odświeżać
 Rozpoczynanie czatu
1Straszny
2Do przyjęcia
3Całkiem dobry
4Dobrze
5Doskonały
Nie, dziękuję
Wyślij nam e-mail