Lista produktów producenta: Depileve
54produkty-
Producent: Depileve
Preparat Easy Clean do czyszczenia z wosku 1000ml
Preparat Easy Clean o delikatnym, pomarańczowym zapachu, w dużym i ekonomicznym opakowaniu. Służy do usuwania wosku z urządzeń, blatów i podłogi. Może być również stosowany do czyszczenia powierzchni z zaschniętej z parafiny. Preparatu nie należy stosować na skórę!
Producent: DepileveWosk Karite w granulkach 500g
Bezpaskowy wosk Karite w granulkach, o kremowej konsystencji, z gatunku Film Wax (metoda łącząca zalety depilacji tradycyjnej i przy użyciu pasków). Wskazany dla skóry suchej. Niska temperatura topnienia pozwala stosować go w przypadku skóry delikatnej i wrażliwej. Zawiera żywicę sosny, masło karite o działaniu antyrodnikowym i dwutlenek tytanu działający...
Producent: DepileveWosk perłowy Pearl Rosin 800g
Wosk perłowy miękki Pearl Rosin w puszce. Rekomendowany do depilacji delikatnych obszarów twarzy i ciała. W swoim składzie zawiera mikę (perłowy puder), która zwiększa przyczepność wosku, wykazuje właściwości uspakajające i ochronne dla skóry oraz dwutlenek tytanu, który działa przeciwzapalnie. Wosk do depilacji paskowej.
Producent: DepileveŻel aloesowy 99% Velona Hydrate Gel Aloe Vera 500ml
Velona Hydrate Gel Aloe Vera o konsystencji żelu to 99-procentowy koncentrat aloesowy. Ma właściwości nawilżające, gojące i łagodzące podrażnienia. Stosuje się go po zabiegu epilacji elektrycznej. Idealny do zastosowania po depilacji dla osób o bardzo wrażliwej, skłonnej do podrażnień skóry. Można go również używać jako żelu chłodząco - łagodzącego tuż po...
Producent: DepileveWosk Intimate Film Rosin 400g
Wosk Intimate Film Rosin, bezpaskowy, w puszce, z gatunku Film Wax (metoda łącząca zalety depilacji tradycyjnej i przy użyciu pasków). Opracowany specjalnie do depilacji bikini. Jego formuła została wzbogacona masłem kakaowym, które chroni, nawilża i regeneruje skórę oraz olejem z owsa o działaniu łagodzącym. Wosk szybkoschnący. Zachowuje plastyczność...
Producent: DepileveWosk Monoi of Tahiti 800g
Wosk Monoi of Tahiti, bezpaskowy, w puszce, z gatunku Film Wax (metoda łącząca zalety depilacji tradycyjnej i przy użyciu pasków). Opracowany i przeznaczony do depilacji obszarów najbardziej wrażliwych. Gwarantuje łagodną i skuteczną depilację. Zachowuje plastyczność nawet po całkowitym zastygnięciu na skórze. Jest elastyczny, posiada niską temperaturę...
Producent: DepileveWosk naturalny Natural Pine Rosin 400g
Naturalny wosk miękki Natural Pine Rosin w puszce. Rekomendowany do depilacji dużych obszarów (np. nogi, uda) i skóry normalnej. W swoim składzie zawiera żywicę sosny, która poprawia przyczepność wosku do włosów oraz olejek rycynowy, który łagodzi podrażnienia skóry i uelastycznia wosk. Jego płynna konsystencja umożliwia rozprowadzanie go cienką warstwą....
Producent: DepileveWosk lawendowy Essential Oil Lavender Rosin 800g
Lawendowy wosk miękki Essential Oil Lavender Rosin, o kremowej konsystencji, w puszce. Odpowiedni dla skóry wrażliwej. Zawarty w składzie olejek lawendowy posiada działanie antyseptyczne, łagodzi podrażnienia skóry, odpręża. Mika (perłowy puder) zmiękcza skórę i łagodzi podrażnienia. Poprawia również przyczepność wosku. Dwutlenek tytanu działa...
Producent: DepileveWosk lawendowy Essential Oil Lavender Rosin 400g
Lawendowy wosk miękki Essential Oil Lavender Rosin w puszce, o kremowej konsystencji. Odpowiedni dla skóry wrażliwej. Zawarty w składzie olejek lawendowy posiada działanie antyseptyczne, łagodzi podrażnienia skóry, odpręża. Mika (perłowy puder) zmiękcza skórę i łagodzi podrażnienia. Poprawia również przyczepność wosku. Dwutlenek tytanu działa...
Producent: DepileveMleczko kolagenowo-elastynowe 500ml
Kolagenowo-elastynowe mleczko Collagen Moisturizer zalecane jest do aplikacji przed nałożeniem parafiny na dłonie, stopy oraz twarz. Idealne dla każdego rodzaju skóry. Emulsja na bazie kolagenu i elastyny przywraca skórze równowagę hydrolipidową, jędrność i elastyczność. Preparat może być również stosowany jako emulsja nawilżająca na ciało.
Producent: DepilevePreparat Folisan na wrastające włoski 10ml
Preparat Folisan z aplikatorem roll-on jest niezwykle skutecznym środkiem stosowanym przy problemach z wrastającymi włoskami, a także przy zapaleniu mieszków włosowych i zaczerwienieniu skóry po depilacji woskiem, elektrolizie oraz goleniu. Środek idealny do okolic bikini. Delikatnie złuszcza i działa przeciwzapalnie. Jego głównym składnikiem aktywnym...
Producent: DepilevePreparat Easy Clean do czyszczenia z wosku 220ml
Preparat Easy Clean o delikatnym, pomarańczowym zapachu. Służy do usuwania wosku z urządzeń, blatów i podłogi. Może być również stosowany do czyszczenia powierzchni z zaschniętej z parafiny. Preparatu nie należy stosować na skórę!
Producent: DepileveWosk różowy NG Pink Wax roll-on 100g
Różowy wosk miękki NG Pink Wax, z aplikatorem typu roll-on, odpowiedni dla delikatnej i wrażliwej skóry z mocnym owłosieniem. Działa łagodząco. Zawiera dwutlenek tytanu, który ma działanie uspakajające. Dzięki kremowej konsystencji wosk ten można nakładać grubą, równomierną warstwą. Wosk o zwiększonej przyczepności, do depilacji paskowej.
Producent: DepileveŻel aloesowy 99% Velona Hydrate Gel Aloe Vera 50ml
Żel Velona Hydrate Gel Aloe Vera to 99-procentowy koncentrat aloesowy. Ma właściwości nawilżające, gojące i łagodzące podrażnienia. Stosuje się go po zabiegu epilacji elektrycznej. Idealny do zastosowania po depilacji dla osób o bardzo wrażliwej, skłonnej do podrażnień skóry. Można go również używać jako żelu chłodząco - łagodzącego tuż po regulacji brwi.
Producent: DepilevePaski do depilacji woskiem Roll Classic 85m
Paski na rolce, wysokiej jakości, elastyczne, o szerokości 7,5 centymetra. Przeznaczone do depilacji ciała woskiem. Na rolce znajduje się 85 metrów pasków.
Producent: DepilevePaski do depilacji woskiem Depilbox Classic 400szt
Wzmocnione paski wysokiej jakości, elastyczne, o wymiarach 7,5 cm x 20 cm. Przeznaczone do depilacji ciała przy użyciu wosku.
Producent: DepilevePaski do depilacji woskiem Classic 100szt
Paski do depilacji przy użyciu wosku, wysokiej jakości, elastyczne, o wymiarach 7,5 cm x 23 cm.
Producent: DepileveŻel oczyszczający Pre Base Gel przed depilacją 500ml
Żel oczyszczający skórę przed depilacją Pre Base Gel. Rekomendowany do każdego rodzaju skóry. Usuwa resztki makijażu, dezodorantów, balsamów. Poprawia przyczepność wosku do włosów, nie do skóry. Wyciąg z orzecha laskowego łagodzi podrażnienia, chroni skórę. Alantoina wykazuje właściwości kojące, oczyszczające. Wyciąg z owsa nawilża, a wyciąg z aloesu...
Producent: DepileveKrem łagodzący Soothing Cream po depilacji 200ml
Delikatny krem łagodzący Soothing Cream z rumiankiem i aloesem. Rekomendowany do każdego rodzaju skóry. Łagodzi ból po depilacji, tonizuje i zapobiega zaczerwienieniu skóry. Aloe vera łagodzi podrażnienia. Rumianek zapobiega podrażnieniu skóry. Dwutlenek tytanu łagodzi podrażnienie i wygładza skórę. Tlenek cynku łagodzi uczucie kłucia po depilacji, chroni...
Producent: DepileveMleczko oczyszczające Milk Cleanser po depilacji 500ml
Oczyszczające mleczko Milk Cleanser z nagietkiem oraz faktorem ochronnym SPF 8. Rekomendowane do każdego rodzaju skóry. Usuwa pozostałości wosku po zabiegu depilacji. Nawilża i wygładza skórę. Wyciąg z nagietka nawilża, działa przeciwzapalnie i kojąco na podrażniony naskórek. Wyciąg z owsa odżywia skórę. Faktor ochronny SPF 8 chroni wydepilowaną skórę...
Producent: DepileveWosk perłowy Pearl Rosin 400g
Perłowy wosk miękki Pearl Rosin w puszce. Rekomendowany do depilacji delikatnych obszarów twarzy i ciała. W swoim składzie zawiera mikę (perłowy puder), która zwiększa przyczepność wosku, wykazuje właściwości uspakajające i ochronne dla skóry oraz dwutlenek tytanu, który działa przeciwzapalnie. Wosk do depilacji paskowej.
Producent: DepileveWosk naturalny Natural Pine Rosin 800g
Naturalny wosk miękki w puszce Natural Pine Rosin. Rekomendowany do depilacji dużych obszarów (np. nogi, uda) i skóry normalnej. W swoim składzie zawiera żywicę sosny, która poprawia przyczepność wosku do włosów oraz olejek rycynowy, który łagodzi podrażnienia skóry i uelastycznia wosk. Jego płynna konsystencja umożliwia rozprowadzanie go cienką warstwą....
Depileve jest marką hiszpańskiej firmy DRV, światowego lidera w dziedzinie produkcji wosków oraz akcesoriów do depilacji. Nieustannie prowadzone badania laboratoryjne pozwalają firmie udoskonalać receptury istniejących produktów oraz tworzyć nowe linie kosmetyczne.
Łap okazję
-
Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?
W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.
-
W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Jakie zalety ma założenie konta klienta?
Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.
-
Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.
-
Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?
Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl
-
Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?
Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności.
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty.
-
W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:
- BLIK,
- przelewy online,
- płatności kartami,
- Apple Pay,
- Google Pay,
- płatności odroczone PayPo,
- system ratalny.Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.
Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.
-
Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?
Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:
elarto Elżbieta Trzeciak
ul. Zofii Nałkowskiej 7
42-200 Częstochowa
mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.
-
Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.
Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:
- paczkomaty InPost: 9,90 zł brutto,
- paczkomaty InPost - płatność w paczkomacie: 19,99 zł brutto,
- firma kurierska InPost/DPD: 13,99 zł brutto,
- firma kurierska InPost/DPD - płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto.! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe przy zamówieniach opłaconych “z góry” (przelewem) powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).
Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.
-
Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.
-
Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?
Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.
Po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. Po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.
Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.
-
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.
-
Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?
Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14.
-
Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?
Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.
-
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.
-
Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?
Jeśli jesteś:
- konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
- przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.
Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plDla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.
Następnie nadaj paczkę na adres:
elarto.pl
ul. Gruszowa 18
42-215 Częstochowa
telefon: 34 344 14 14Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.
Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. -
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.
Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plZalecamy podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
- Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.
Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.
Produkt został dodany do koszykaxDo darmowej wysyłki brakuje