Paski do depilacji woskiem Classic 100szt

Paski do depilacji woskiem Classic 100szt Zobacz większe
  • Paski do depilacji woskiem Classic 100szt

Depileve

0679

Paski do depilacji przy użyciu wosku, wysokiej jakości, elastyczne, o wymiarach 7,5 cm x 23 cm.

Więcej szczegółów

29,00 zł
Cena za 1 szt: 0,29 zł
Nie ma wystarczającej ilości produktów na stanie.
Do darmowej wysyłki brakuje ci
300,00 zł

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Elastyczne paski wysokiej jakości przeznaczone do depilacji przy użyciu wosku. Paski o wymiarze 7,5 cm  x 23 cm każdy.

Szczegóły

Idealnie pasuje do

  • Producent: Depileve

    Paski do depilacji owłosienia na twarzy 100szt

    Włókninowe paski do depilacji Depileve Non-Woven Facial Strips dedykowane do usuwania owłosienia twarzy przy użyciu wosku. Wysoka jakość i specjalny splot włókien sprawiają, że pasek jest mniej agresywny w kontakcie ze skórą, a co za tym idzie, mniej ją podrażnia. Wymiary: 3 cm x 12,5 cm.

    29,00 zł
    0,29 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Pozostali

    Paski do depilacji woskiem 100szt

    Mocne, wytrzymałe paski do depilacji o wymiarach 7 x 20 cm. Wykonane z włókniny. Używane podczas depilacji woskiem. Odporne na przeciekanie wosku i uszkodzenia mechaniczne.

    17,00 zł
    0,17 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Starpil

    Paski do depilacji woskiem na rolce 100m

    100 mb wysokiej jakości pasków do depilacji woskiem, na rolce. Ekonomiczne opakowanie umożliwiające samodzielne przygotowanie dowolnej długości pasków. Paski są odporne na przeciekanie wosku i uszkodzenia mechaniczne.

    71,00 zł
    71,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Promocja
    Producent: Pozostali

    Paski do depilacji woskiem na rolce 50mb

    Mocne, wytrzymałe, włókninowe paski o szerokości około 7 cm. Używane podczas depilacji woskiem. Posiadają perforację co około 20 cm. Odporne na przeciekanie wosku i uszkodzenia mechaniczne. Paski do depilacji woskiem na rolce. Długość 50 mb. Ilość: około 250 szt.

    35,00 zł 19,90 zł
    19,90 zł / 1 szt
    Najniższa cena z 30 dni: 35,00 zł
    szt.
  • Promocja
    Producent: Pozostali

    Paski do depilacji woskiem na rolce 100mb

    Mocne, wytrzymałe paski do depilacji, o szerokości około 7 cm. Wykonane z włókniny. Używane podczas depilacji woskiem. Posiadają perforację co około 20 cm. Odporne na przeciekanie wosku i uszkodzenia mechaniczne. Paski do depilacji woskiem na rolce. Długość 100 mb.

    65,00 zł 39,00 zł
    39,00 zł / 1 szt
    Najniższa cena z 30 dni: 65,00 zł
    szt.
  • Producent: Starpil

    Paski do depilacji woskiem 100szt

    Paski do depilacji woskiem wykonane z wysokiej jakości włókniny. Odporne na przeciekanie wosku i uszkodzenia mechaniczne. Pocięte na prostokąty o wymiarze 7 cm x 23 cm.

    21,00 zł
    0,21 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Depileve

    Paski do depilacji woskiem Depilbox Classic 400szt

    Wzmocnione paski wysokiej jakości, elastyczne, o wymiarach 7,5 cm x 20 cm. Przeznaczone do depilacji ciała przy użyciu wosku.

    79,00 zł
    0,20 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Depileve

    Paski do depilacji woskiem Roll Classic 85m

    Paski na rolce, wysokiej jakości, elastyczne, o szerokości 7,5 centymetra. Przeznaczone do depilacji ciała woskiem. Na rolce znajduje się 85 metrów pasków.

    69,00 zł
    69,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Starpil

    Paski do depilacji woskiem 200szt

    Paski do depilacji woskiem. Odporne na przeciekanie wosku i uszkodzenia mechaniczne. Pocięte na prostokąty o wymiarze 7 cm x 23 cm. Wykonane z wysokiej jakości włókniny. 

    30,00 zł
    0,15 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Depileve

    Szpatułki drewniane Precision Applicators do twarzy 100szt

    Szpatułki drewniane Precision Applicators polecane do bardzo precyzyjnej aplikacji wosku. Idealne do nakładania wosku na twarz np. przy depilacji wąsika, brwi, nosa, brody oraz trudno dostępnych partii na ciele. Wąskie, nie rozdwajają się. Z jednej strony mają półokrągłe zakończenie, z drugiej skośnie ścięta końcówkę. Pozwalają rozprowadzić precyzyjną,...

    25,00 zł
    0,25 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Falcon

    Szpatułka metalowa

    Metalowa szpatułka z elegancką, drewnianą rączką. Idealna do nakładania wosku, parafiny oraz masek algowych. Pozwala rozprowadzić jednolitą warstwę preparatu na skórze. Szpatułka do wielokrotnego użytku.

    19,00 zł
    19,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Pozostali

    Szpatułki drewniane do ciała 100szt

    Drewniane szpatułki do aplikacji wosku na skórze. Nie rozdwajają się, są wygodne w użyciu, pozwalają rozprowadzić cienką i jednolitą warstwę wosku na skórze. Ze względu na swoją szerokość, polecane są do pracy na większych powierzchniach ciała np. podczas depilacji nóg. Patyczki są jednorazowego użytku.

    14,00 zł
    0,14 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Pozostali

    Szpatułki drewniane do twarzy 100szt

    Szpatułki drewniane do nakładania wosku. Ich szerokość pozwala na łatwą i precyzyjną aplikację wosku na skórę twarzy np. podczas depilacji brwi czy wąsika. Nie rozdwajają się, są wygodne w użyciu, pozwalają rozprowadzić cienką i jednolitą warstwę preparatu na skórze. Patyczki są jednorazowego użytku.

    15,00 zł
    0,15 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Pozostali

    Szpatułka plastikowa różowa

    Różowa, plastikowa szpatułka wielokrotnego użytku. Idealna do aplikacji wosku, parafiny oraz masek algowych. Pozwala rozprowadzić jednolitą warstwę preparatu na skórze.

    4,60 zł
    4,60 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Pozostali

    Szpatułka plastikowa biała

    Biała, plastikowa szpatułka wielokrotnego użytku. Idealna do aplikacji wosku, parafiny oraz masek algowych. Pozwala rozprowadzić jednolitą warstwę preparatu na skórze. 

    4,60 zł
    4,60 zł / 1 szt
    szt.
  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów