Aparat do przekłuwania uszu System Plus z akcesoriami

Aparat do przekłuwania uszu System Plus z akcesoriami Zobacz większe
  • Aparat do przekłuwania uszu System Plus z akcesoriami
  • Aparat do przekłuwania uszu System Plus z akcesoriami
  • Aparat do przekłuwania uszu System Plus z akcesoriami
  • Aparat do przekłuwania uszu System Plus z akcesoriami

Studex

9212

Instrument do przekłuwania uszu Studex System Plus. Łatwy w użyciu, łatwy w ładowaniu, wykonany z wysokiej jakości materiałów. Rękojeść pistoletu zapewnia wygodny, zrównoważony uchwyt. Kolczyk zostaje umieszczony w uchu z optymalnym ustawieniem zapięcia. W zestawie: pistolet, pisak chirurgiczny, uchwyty do nakładek x 3szt, nakładka do ćwiczeń, gaziki dezynfekujące x 2szt, płyn do pielęgnacji 7ml.

Więcej szczegółów

300,00 zł
Cena za 1 szt: 300,00 zł
Nie ma wystarczającej ilości produktów na stanie.
Do darmowej wysyłki brakuje ci
300,00 zł

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Zestaw do przekłuwania uszu Studex System Plus zawiera:

  • aparat do przekłuwania Studex System +;
  • pisak chirurgiczny;
  • 2 uchwyty do nakładek (rozmiar średni);
  • 1 uchwyt do nakładek (rozmiar mini);
  • 1 nakładkę do ćwiczeń;
  • 2 gaziki do dezynfekcji;
  • 1 płyn do pielęgnacji uszu po przekłuciu 7 ml;
  • opakowanie transportowe.


Aparat do przekłuwania uszu Studex System Plus jest łatwy w użyciu, łatwy w ładowaniu i łatwy do utrzymania w czystości. Wykonany z wysokiej jakości materiałów. Ma wbudowany mechanizm, który łatwo zwalnia tulejkę (wkładkę oznaczoną kolorem) ze sprężyny. Co więcej, w zestawie znajduje się komplet oznaczonych kolorem wkładek, które ułatwiają ładowanie pistoletu. Rękojeść pistoletu jest tak zaprojektowana, aby zapewniać wygodny, zrównoważony uchwyt i maksymalną kontrolę, a tym samym ułatwić wykonawcy przekłucia dokładniejsze celowanie. Gdy instrument zostanie ustawiony do przekłucia, czubek igły kolczyka znajduje się bliżej ucha niż w innych pistoletach. Pozwala to wykonawcy przekucia na dokładniejsze wycelowanie. Podczas aplikacji kolczyk zostaje umieszczony w uchu, jednocześnie z najbardziej optymalnym ustawieniem zapięcia. Wkładki są oznaczone różnymi kolorami - tak aby ułatwić wybranie odpowiedniej do konkretnego rozmiaru. Dla łatwiejszego ładowania do pistoletu, zapinki są umieszczone poniżej kolczyków. Nakładka do zapinki dodatkowo zabezpiecza ucho przed dotknięciem aparatu.

Szczegóły

Idealnie pasuje do

  • Producent: Blomdahl

    Zestaw z aparatem MINI do przekłuwania nosa

    Zestaw Blomdahl umożliwiający przekłucie nosa zawiera: aparat, 10 sterylnych kolczyków, waciki antyseptyczne, dezynfekujące patyczki kosmetyczne, marker do oznaczenia miejsca przekłucia, lusterko, spinkę do włosów, materiały i akcesoria ułatwiające pracę, pozwalające na zdobycie nowych klientów. Aparat służy do przekłuwania nosa oraz płatka ucha...

    650,00 zł
    650,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Blomdahl

    Zestaw z 2 aparatami do przekłuwania obu uszu jednocześnie

    Zestaw Blomdahl umożliwiający jednej osobie przekłucie obu płatków uszu jednocześnie metodą no-touch zawiera: 2 aparaty, 10 sterylnych kolczyków, waciki antyseptyczne, marker do oznaczenia miejsca przekłucia, sztuczny płatek ucha do ćwiczeń, materiały i akcesoria ułatwiające pracę, pozwalające na zdobycie nowych klientów. Aparat służy do przekłuwania...

    599,00 zł
    599,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Studex

    Aparat do przekłuwania uszu System 75 z akcesoriami

    Chromowany instrument Studex System 75 do przekłuwania płatka i chrząstki ucha oraz nosa. Bardzo lekki, bezgłośny. Zapewnia pewny i wygodny uchwyt w czasie przekłuwania. Kanał, w którym umieszcza się nabój z kolczykiem i zapinką, trzyma go mocno i pewnie. Aparat gwarantuje sterylne przekłucie. Podczas zabiegu nie dotyka ucha. W zestawie: pistolet, pisak...

    170,00 zł
    170,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Studex

    Gaziki dezynfekujące 100szt

    Gaziki nasączone preparatem dezynfekującym stosowane są do oczyszczenia przekłuwanego miejsca na skórze. Są sterylne, pakowane pojedynczo. Doskonale usuwają ślad po pisaku służącym do oznaczania punktu przekłucia.

    40,00 zł
    0,40 zł / 1 szt
  • Producent: Studex

    Płyn do pielęgnacji uszu 7ml

    Płyn do pielęgnacji uszu po przekłuciu. Preparat zapobiega infekcjom oraz dezynfekuje skórę w miejscu przekłucia. Zaleca się przemywać przednią i tylną część ucha dwa razy dziennie, przekręcając każdy z kolczyków 2-3 razy o 180 stopni.

    5,50 zł
    78,57 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Studex

    Żel do pielęgnacji uszu 6ml

    Żel do pielęgnacji uszu po przekłuciu. Preparat zapobiega infekcjom oraz dezynfekuje skórę w miejscu przekłucia. Zaleca się przemywać przednią i tylną część ucha dwa razy dziennie, przekręcając każdy z kolczyków 2-3 razy o 180 stopni.

    7,00 zł
    116,67 zł / 100 ml
    szt.
  • Producent: Blomdahl

    Dyplom przekłucia uszu dla dziewczynki (format A4)

    Kolorowy dyplom formatu A4 "Odważna Dziewczynka" za bycie odważną dziewczynką podczas przekłuwania uszu metodą Blomdahl Medical Beauty. Niezwykle sympatyczny dodatek i miłe wyróżnienie na zakończenie zabiegu. Wymiary dyplomu: 21 cm x 29,7 cm.

    4,50 zł
    4,50 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Studex

    Dyplom przekłucia uszu dla dziewczynki 10szt

    Kolorowy dyplom przekłucia uszu dla dziewczynki. Sympatyczny dodatek i miła niespodzianka na zakończenie zabiegu.

    10,00 zł
    1,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Studex

    Książeczka Najdelikatniejsze przekłuwanie uszu 10 stron

    Książeczka Studex p.t.: "Najdelikatniejsze przekłuwanie uszu" zawiera informacje o zabiegu: formularz zlecenia zabiegu przekłucia uszu, instrukcję postępowania po zabiegu przekłuwania uszu, certyfikat przekłucia uszu. Format A4, 8 stron + 2 dodatkowe strony z naklejkami.

    4,00 zł
    4,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Studex

    Naklejka na szybę z informacją o zabiegu przekłuwania uszu

    Samoprzylepna naklejka np. na szybę Salonu, zawierająca informację o przeprowadzanych zabiegach przekłuwania uszu na produktach firmy Studex. Wymiary: 14,8 cm x 15 cm.

    6,00 zł
    6,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Studex

    Aparat z kolczykiem 5MEDS 204WTN do przekłuwania nosa

    Zestaw do przekłuwania skrzydełek nosa 5MEDS 204WTN. System Medisept Nose Piercer od Studex to jednorazowy system wkładów z bezdotykowym ładowaniem, przekłuwaniem i utylizacją. Kolczyk wykonany ze stopu tytanu, o grubości druta 1mm, z brylantowym oczkiem ok. 2,6mm (szkło barwione), polerowany. W zestawie: kolczyk w aparacie do przekłucia, żel do...

    59,00 zł
    59,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Studex

    Aparat z kolczykiem 5MEDS 204YTN do przekłuwania nosa

    Zestaw do przekłuwania skrzydełek nosa Studex 5MEDS 204YTN. System Medisept Nose Piercer to jednorazowy system wkładów z bezdotykowym ładowaniem, przekłuwaniem i utylizacją. Kolczyk w szampańskim kolorze, wykonany ze stopu tytanu, o grubości drutu 1mm, z brylantowym oczkiem ok.2,6mm (szkło barwione). W zestawie: kolczyk w aparacie do przekłucia, żel do...

    59,00 zł
    59,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Studex

    Aparat z kolczykiem 5MEDS 300WTN do przekłuwania nosa

    Zestaw do przekłuwania skrzydełek nosa Studex 5MEDS 300WTN. System Medisept Nose Piercer to jednorazowy system wkładów z bezdotykowym ładowaniem, przekłuwaniem i utylizacją. Kolczyk ze stopu tytanu, o grubości drutu 1mm, z pełnym oczkiem ok. 2,6mm (kulka), polerowany dla uzyskania srebrnego efektu. W zestawie: kolczyk w aparacie do przekłucia, żel do...

    59,00 zł
    59,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Studex

    Naklejka na szybę z informacją o zabiegu przekłuwania uszu

    Samoprzylepna naklejka np. na szybę Studia Piercingu, zawierająca informację o przeprowadzanych zabiegach przekłuwania uszu na produktach firmy Studex. Wymiary: 14,8 cm x 15 cm.

    6,00 zł
    6,00 zł / 1 szt
    szt.
  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów