Spray oczyszczający przed depilacją woskiem Barbepil Skin Prep 220ml

Spray przed depilacją Barbepil Skin Prep 220ml Zobacz większe
  • Spray przed depilacją Barbepil Skin Prep 220ml

Depileve

22140

Spray Barbepil Skin Prep do oczyszczania skóry przed zabiegiem usuwania męskiego zarostu z twarzy. Doskonale przygotowuje skórę do depilacji woskiem, dokładnie ją oczyszcza i dezynfekuje. Usuwa nadmiar sebum, potu, kremów i zanieczyszczeń, które uniemożliwiają idealne przyleganie wosku do włosów. Zawiera mentol, który działa odświeżająco oraz olejek rycynowy, który przyspiesza gojenie i nawilża.

Więcej szczegółów

55,00 zł
Cena za 100 ml: 25,00 zł
Nie ma wystarczającej ilości produktów na stanie.
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Lotion w sprayu Depileve BARBEPIL® Skin Prep do stosowania przed depilacją woskiem, opracowany specjalnie do oczyszczania skóry przed zabiegiem usuwania męskiego zarostu z twarzy. Preparat doskonale przygotowuje skórę do depilacji woskiem, dokładnie ją oczyszcza i dezynfekuje. Z łatwością usuwa nadmiar sebum, potu, kremów i zanieczyszczeń, które uniemożliwiają idealne przyleganie wosku do włosów. Zawiera mentol, który działa odświeżająco oraz olejek rycynowy, który przyspiesza gojenie i nawilża. Spray oczyszczający Skin Prep sprawia, że wosk lepiej przywiera do włosa, a co za tym idzie, usuwanie włosków jest łatwiejsze i bardziej skuteczne.

Jakie jeszcze zalety ma spray przed depilacją Depileve BARBEPIL® Skin Prep?

  • Preparat specjalnie opracowany do oczyszczania obszarów twarzy.
  • Oczyszcza i przygotowuje skórę do woskowania.
  • Usuwa produkty do pielęgnacji skóry, nadmiar sebum czy potu.
  • Poprawia przyczepność wosku do włosów, zapewniając ich skuteczniejsze usuwanie.
  • Zawiera mentol (antyseptyczny i odświeżający) oraz olejek rycynowy (nawilżający).
  • Oprócz oczyszczania nawilża zarówno skórę, jak i włosy, zapewniając skuteczniejszą i wygodniejszą depilację.

Jak zastosować spray przygotowujący do depilacji twarzy Barbepil Skin Prep?

Nanieś spray Barbepil Skin Prep na wybrany obszar ciała. Preparat szybko i łatwo się wchłania – w razie potrzeby nadmiar zmyj chusteczką. Na mniejsze obszary spray aplikuj za pomocą bawełnianego wacika. Preparat może być również stosowany do dezynfekcji rąk przed woskowaniem.

Jakie składniki znajdują się w sprayu Depileve BARBEPIL® Skin Prep?

  • olej rycynowy – bogaty w kwas rycynolowy i witaminę E, jest silnym środkiem nawilżającym, który zapewnia elastyczność skórze i włosom, a także działa antyoksydacyjnie na naskórek. Posiada również właściwości przeciwzapalne;
  • mentol – znajdujący się w olejku eterycznym z mięty pieprzowej mentol, ma właściwości odświeżające, łagodzące i uspokajające (np. w przypadku swędzenia, czy podrażnienia) oraz antyseptyczne. Dzięki tym właściwościom jest składnikiem niezbędnym do odpowiedniego przygotowania skóry przed depilacją.

Siła depilacji w najlepszym wydaniu jest tym, co definiuje linię BARBEPIL® marki Depileve

Zaprojektowany specjalnie dla mężczyzn, dostosowany do potrzeb męskiej skóry i mocnego zarostu, kompletny system depilacji twarzy Depileve BARBEPIL®, opiera się na 4 etapach zabiegu: odpowiednim przygotowaniu skóry do zabiegu, skutecznym i prawie bezbolesnym usunięciu niechcianego owłosienia z twarzy za pomocą wosku, wyciszeniu skóry oraz jej pielęgnacji. Męska depilacja wymaga odpowiednich produktów i specjalistycznej techniki pracy. Preparaty Depileve BARBEPIL® doskonale przygotują skórę, a woski usuną mocne i twarde owłosienie. Zastosowane po zabiegu kosmetyki zmiękczą naskórek, złagodzą ewentualne zapalenie mieszków włosowych i zapobiegną wrastaniu włosków. Bezpośrednio po zabiegu woskowania systemem Barbepil skóra jest miękka, gładka, przyjemna w dotyku. To łatwy sposób na szybkie usunięcie owłosienia z twarzy przy użyciu produktów specjalnie zaprojektowanych dla mężczyzn, przy maksymalnym poszanowaniu skóry.

System woskowania dla mężczyzn BARBEPIL to zaawansowany sposób usuwania niechcianego owłosienia z twarzy oraz jednoczesnej pielęgnacji skóry

System Barbepil to kompleksowe podejście do tak istotnego elementu męskiej pielęgnacji, jakim jest usuwanie zbędnego owłosienia w obrębie twarzy. Koncept opracowany przez hiszpańską markę Depileve, która od ponad 40 lat specjalizuje się w produkcji znanych na świecie wosków do depilacji oraz kosmetyków około zabiegowych i akcesoriów depilacyjnych, idealnie odpowiada na potrzeby salonów barberskich, fryzjerskich i kosmetycznych. Wszystko po to, aby każdy klient mógł osobiście doświadczyć korzyści takich jak:

  • szybka i skuteczna depilacja nosa, uszu i policzków;
  • możliwość precyzyjnego kształtowania brwi i brody w dowolny wzór;
  • estetyczny efekt, długotrwały rezultat – brak owłosienia utrzymuje się do 30 dni, zdecydowania dłużej niż przy klasycznym przycinaniu, czy goleniu włosów na twarzy;
  • spowolnienia odrastania włosów nawet o 50%;
  • możliwość usunięcia nawet najtwardszych włosków;
  • brak podrażnień, nawet na najbardziej delikatnej skórze;
  • alternatywa dla golenia maszynką, użycia trymera, czy pęsety.

Szczegóły

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów