Jesienna kolekcja lakierów hybrydowych Lacogel Choco Dream 7ml x 9szt

Jesienna kolekcja lakierów hybrydowych Lacogel Choco Dream 7ml x 9szt Zobacz większe
  • Jesienna kolekcja lakierów hybrydowych Lacogel Choco Dream 7ml x 9szt

Elarto

23374

Jesteś gotowa na jesienne nowości? Mamy dla Ciebie zestaw 9 pięknych odcieni brązów i beżów, które z pewnością zadowolą każdą #autumngirl! Zmalujesz nimi wiele stylizacji w iście jesiennym klimacie. W zestawie lakiery hybrydowe Lacogel 7ml: Hazelnut Essence, Chocolate Elixir, Chocolicious, Cocoa Couture, Vanilla Melt, Caramel Blush, Toasted Almond, Creamy Mocha oraz Cappuccino Crush.

Więcej szczegółów

297,00 zł
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Jesienna kolekcja elarto Lacogel Choco Dream zawiera 9 sztuk lakierów hybrydowych elarto Lacogel 7 ml w iście jesiennych barwach! W zestawie znajdziesz:

  1. Lakier hybrydowy Lacogel Hazelnut Essence nr 806S 7ml
    Lakier hybrydowy Lacogel nr 806S Hazelnut Essence to elegancki odcień brązu. Ten kolor przypomina nam gorącą, orzechową kawę, która zdecydowanie działa na nas otulająco. Jest to połączenie intensywności klasycznego brązu z subtelnym odcieniem beżu. Lakier ten idealnie nadaje się do stylizacji paznokci zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje.
  2. Lakier hybrydowy Lacogel Chocolate Elixir nr 807S 7ml
    Czekoladowy brąz zamknięty w buteleczce lakieru hybrydowego? Zgadza się! Lacogel Chocolate Elixir nr 807S to kwintesencja aksamitnej, mlecznej czekolady! Nasz czekoladowy elixir to doskonały wybór dla miłośniczek eleganckich odcieni. My nie możemy się oprzeć temu czekoladowemu szaleństwu!
  3. Lakier hybrydowy Lacogel Chocolicious nr 808S 7ml
    Jesienią nic tak bardzo nie rozgrzewa, jak kubek gorącej czekolady. Ciemnobrązowy lakier hybrydowy Lacogel nr 808S Chocolicious to kuszący, czekoladowy odcień, który idealnie uzupełni twój jesienny look. Postaw na słodką rozkosz i stwórz najpiękniejszy manicure tego sezonu.
  4. Lakier hybrydowy Lacogel Cocoa Couture nr 809S 7ml
    Jesienne wieczory z kubkiem gorącej, gorzkiej czekolady stały się naszą inspiracją do stworzenia przepięknego koloru lakieru hybrydowego Lacogel nr 809S w kolorze Cocoa Couture. Wprowadź jesienną magię do Twoich stylizacji i wybierz ten najpiękniejszy, głęboki odcień brązu!
  5. Lakier hybrydowy Lacogel Vanilla Melt nr 810S 7ml
    Czy można uchwycić ulotną słodycz i delikatność wanilii? Lacogel nr 810S Vanilla Melt to idealny przykład tego, że się da! Przypomina odcień rozpuszczających się lodów waniliowych, dodając subtelnej elegancji każdej stylizacji. Ten odcień jest idealnym odzwierciedleniem delikatności beżu, z którym stworzysz niesamowicie wyrafinowany efekt na swoich paznokciach.
  6. Lakier hybrydowy Lacogel Caramel Blush nr 811S 7ml
    Lacogel nr 811S Caramel Blush to ciepły i delikatny, karmelowy odcień. Połączenie subtelnego beżu z nutą różu tworzy niezwykle urokliwą kompozycję. Przywodzi na myśl rozgrzewające karmelowe latte, tworząc jednocześnie przyjemny i stonowany efekt na Twoich paznokciach.
  7. Lakier hybrydowy Lacogel Toasted Almond nr 812 7ml
    Tej jesieni postaw na beżową klasykę razem z Twoim ulubionym lakierem hybrydowym Lacogel nr 812 Toasted Almond! Jego ciepły, delikatny odcień przypomina zarumienione migdały. To połączenie subtelnego brązu z nutą ciepłego beżu. Wprowadź ciepły, jesienny akcent na swoje paznokcie.
  8. Lakier hybrydowy Lacogel Creamy Mocha nr 813S 7ml
    Nic tak nie poprawia nastroju w jesienne, chłodne dni jak aromatyczna kawa z nutą mleka i czekolady w zacisznej kawiarni! Tę ulotną chwilę zamknęliśmy w buteleczce Twojego ulubionego lakieru hybrydowego Lacogel nr 813S Creamy Mocha. To doskonały sposób, by przywitać jesienno-zimowy sezon z manicure pełnym luksusu i subtelności.
  9. Lakier hybrydowy Lacogel Cappuccino Crush nr 814S 7ml
    Brązowo-orzechowy lakier hybrydowy Lacogel nr 814S Cappuccino Crush to harmonijna kompozycja między odcieniem brązu, a subtelnym orzechem. Jego barwa przypomina kremową kawę cappuccino, dodając paznokciom ciepłego i przyjemnego wyglądu. Cappuccino Crush to wybór idealny dla osób ceniących delikatne, ale zarazem wyraziste odcienie, które dodadzą szyku każdej stylizacji paznokci. 

Co wyróżnia lakiery hybrydowe do stylizacji paznokci Lacogel by elarto?

  • Innowacyjna formuła pozwala na szybką aplikację.
  • Idealna, średnia gęstość.
  • Dzięki wyjątkowej konsystencji zapomnisz o zalanych skórkach.
  • Ładnie się poziomują, nie pozostawiając żadnych smug.
  • Idealne krycie w jednej, maksymalnie dwóch warstwach.
  • Pędzelek o równym, sprężystym włosiu wbudowany w nakrętkę sprawia, że proces aplikacji jest dziecinnie prosty i przyjemny.
  • Szeroka gama kolorystyczna pełna żywych odcieni na każdą porę roku.

Jak poprawnie aplikować lakiery hybrydowe elarto Lacogel?

Lakier hybrydowy Lacogel nakładaj tylko na odpowiednio przygotowaną powierzchnię – nigdy bezpośrednio na naturalną płytkę paznokcia! Jak już wiesz, ma super pigmentację, wystarczą więc maksymalnie dwie, cienkie warstwy. Aplikuj go tak, jak aplikujesz ulubiony lakier do paznokci, pamiętając, aby nie zalać skórek. Lakier hybrydowy Lacogel utwardzaj przez 30-60 sekund w lampie UV LED (405nm) lub 2 minuty w tradycyjnej lampie UV 36W. Pamiętaj, aby wykonane przez Ciebie zdobienie zabezpieczyć ulubionym topem nawierzchniowym np. hartowanym topem hybrydowym elarto Elastic Dry Top No 1. Błyszczące czy matowe? To zależy już tylko od Ciebie :)

Szczegóły

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów